Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Otthon Nógrádban, és itt Veszprém környékén is ugyanez a helyzet. A színes fémkereskedő tesvírek már sokadik ajánlatot tették. Legutóbb a méhtelepre vittem történetesen utánfutóval és vashulladékot, szabályszerűen licitálni kezdtek a kocsira :D

Mivel rendbe tartom, így egyébként nemszólják le, de az én szívem is vérzik amikor meglátok egy-egy végtelenségig legyalázott példányt :(

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

wookie!

Az átépitésedel kapcsolatban nem értem ezt a tárcsás dolgot!

Az se motoron nem volt fötengely jeladós tárcsa azért kellet szerezni vagy minek is?

Szóval. Az nz az nem jeladós, mert azon még elosztós a gyújtás, az se viszont már elosztó nélküli, ezért (is) van rajta fötengely jeladó. Na már most a szíjtárcsa maga a jeladó koszorú egyben, és mivel az se motor nekem szervós volt, a nz viszont nem, ezért kellett egy másik tárcsát szerezzek. ha a te motorod szervós, és a kiszemelt példány is, akkor neked ezzel semmi dolgod. Vagy ha mindekttö szervótlan, akkor se.

Link to comment
Megosztás:

Szóval. Az nz az nem jeladós, mert azon még elosztós a gyújtás, az se viszont már elosztó nélküli, ezért (is) van rajta fötengely jeladó. Na már most a szíjtárcsa maga a jeladó koszorú egyben, és mivel az se motor nekem szervós volt, a nz viszont nem, ezért kellett egy másik tárcsát szerezzek. ha a te motorod szervós, és a kiszemelt példány is, akkor neked ezzel semmi dolgod. Vagy ha mindekttö szervótlan, akkor se.

Értem :confused:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy van felétek, de mi felénk, ha megemlíti valaki a vectra-t, egyből jön, hogy a f.e.k.a. vectra-ád van. Na ez is elszomorító, de ezzel még annyira nem is lenne gond, hanem ahogy elhanyagolják, leélik ezeket az autók az a szomorú tényleg:(

Ez felénk is így van! :) Ugyanakkor a Vectrák mellett én nagyon sok B Omegás testvírt látok mostanában..

Link to comment
Megosztás:

Szép napot4

nekem egyszer az miat dobálta ezt a hiba kódot mert nem volt rendes test a lambdának hegesztetem egy csavart a kipufogóra és vittem testet a kaszniról!

Köszi szépen. Probléma megoldódott! :) Lehet hülyeség, de mintha könnyebben is indulna, és szebben is jár. Kis fordulatról eltűnt a rántás teljesen, és semmi hibakód! :) Kipusor akksi felőli felső csavarjától az akksi negatív pólusára húztam egy kb. 10mm2 es kábelt.

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen. Probléma megoldódott! :) Lehet hülyeség, de mintha könnyebben is indulna, és szebben is jár. Kis fordulatról eltűnt a rántás teljesen, és semmi hibakód! :) Kipusor akksi felőli felső csavarjától az akksi negatív pólusára húztam egy kb. 10mm2 es kábelt.

nem hülyeség! az kellet neked ami mindannyiuknak a jó TEST! :D

Link to comment
Megosztás:

wookie!

Neked F13 váltód van?

Mert valamit irtál hogy először nem ment be a moci a helyére miyen gond volt?

A lendkerék egyforma se meg nz nél?

Persze, minden kisblokkos opelben az van. (1.4-1.6) kisebb nagyobb eltérésekel.

Nem tudom mi nvolt a gond, lehet a kuplung tárcsa nem állt középen.

Az se lendkerék nehezebb. De csereszabatosak természetesen. Én az nz-ét tettem fel, ezzel ha nem neki tetszik a fordulat/gázállás kombó, akkor rángat. (ugye alul nem olyan kiegyensulyozott mint az nz)

Link to comment
Megosztás:

Persze, minden kisblokkos opelben az van. (1.4-1.6) kisebb nagyobb eltérésekel.

Nem tudom mi nvolt a gond, lehet a kuplung tárcsa nem állt középen.

Az se lendkerék nehezebb. De csereszabatosak természetesen. Én az nz-ét tettem fel, ezzel ha nem neki tetszik a fordulat/gázállás kombó, akkor rángat. (ugye alul nem olyan kiegyensulyozott mint az nz)

Hát ha könyebb akkor pörgősebb is !

Az obd vagy eobd csati azzal mi a helyzet ?

Az maradt uygan ott ?

Link to comment
Megosztás:

Tuti?

Az OBD szabvány 16pólusú csatlakozó, míg az Opelek korábbi ALDL csatija 10 pólusú, sztem az Astrában is ez lehetett. Amennyire én tudom, az Opel az X-es motorkódú motorok bevezetésekor (Euro2, asszem ennek feltétele is az OBD szabvány megléte) állt át az OBD szabványra, valamikor '95 környékén.

Link to comment
Megosztás:

Tuti?

Az OBD szabvány 16pólusú csatlakozó, míg az Opelek korábbi ALDL csatija 10 pólusú, sztem az Astrában is ez lehetett. Amennyire én tudom, az Opel az X-es motorkódú motorok bevezetésekor (Euro2, asszem ennek feltétele is az OBD szabvány megléte) állt át az OBD szabványra, valamikor '95 környékén.

Közeljövőben jön szervizre az az autó megnézem hogy tuti vagy sem de ugy emlékszem hogy én rá raktam az obd csatit és olvastam is hibakódot!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.