Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ha csak "megbolondul", akkor a leállítás, újraindítás segíteni szokott.

Arra figyizz, ha világít akkor általában blockol is.

:lol:

Most megint ezt játssza, egyszer világít, másszor nem... :huh: Úgyhogy mindenképpen felhívom a szerelőmet, a kuplungon is állítani kell, ahogy a kartársak javasolták nekem :)

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Most megint ezt játssza, egyszer világít, másszor nem... :huh: Úgyhogy mindenképpen felhívom a szerelőmet, a kuplungon is állítani kell, ahogy a kartársak javasolták nekem :)

Kuplung.... mivel ezen is hidraulikus, nem hiszem, hogy különösen állítható lenne! Ezek önállítósak... nem olyan, mint a régi skodák... sajnos, vagy nem sajnos.

Link to comment
Megosztás:

:lol: Akkor engem ez a két fickó átvert...Na majd adok én nekik....Köszi, még jó, hogy nem csináltam hülyét magamból ott is :D

Sajna mindig eljátsszák ezeket a köröket - egyszer bejön, már megérte... :huh:

De ne félj, majd kiokosítunk, aztán lerendezed őket! :D :) (csak előbb itt kérdezz)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Lenne egy kérdésem.Szerintetek 2002.07. havi, 1.2, klímás, 2 légzsák, friss műszaki, vezetett szevízkönyv Astra G ótót 1m350e érdemes megvenni? Mert szerintem elég jó árnak tűnik, beszámított autó és egyik ismerősöm venné meg. Ennyiért számították be és ismeri az arcot ezért tudja beszámítási áron elvinni.

Link to comment
Megosztás:

1. azért a Formula 1-ben nem sima hétköznapi olajakat használnak, hanem nagyon spéci versenyolajakat aranyáron,

2. meg nem 20-30.000 km-eket mennek vele (még magával a motorokkal sem), hanem max 1 versenyt

3. az F1-ben nincs nitro, ami maga mint anyag az égése során befolyásolhatná az olaj tulajdonságait (márha így van)

4. az F1 autók alkatrészei (főtengely stb) azért a legspécibb, legszélsőséegesebb körülmények között is helytálló anyagokból és minőségben készülnek

5. az üzemanyag sem egy akármelyik mezei benzinkúton beszerezhető cucc...

összeségében véve a Formula 1-es (és egyéb versenyautókat) nem lehet összehasonlítani az utcai autókkal, és azok tuningolásával, legfőbbképpen a nitrosításával... szerintem aki rászánja magát a nitrora az:

1. nagyon gazdag hogy ilyen, részemről például feleslegesnek ítélt dologra súlyos 100.000eket költ

2. ha már költ rá ilyen sok pénzt, költsön arra is, hogy rendesen, mindent amit kell alakítson át az autó megváltozott paramétereihez hogy ne érje meglepetés

3. tartsa karban megfelelően az autóját ehhez mérten (gyakoribb olajcsere, stb)

4. ha a 2. és 3. pontokat nem teszi meg, ne csodálkozzon a következményeken...

Igazad van Velo!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Lenne egy kérdésem.Szerintetek 2002.07. havi, 1.2, klímás, 2 légzsák, friss műszaki, vezetett szevízkönyv Astra G ótót 1m350e érdemes megvenni? Mert szerintem elég jó árnak tűnik, beszámított autó és egyik ismerősöm venné meg. Ennyiért számították be és ismeri az arcot ezért tudja beszámítási áron elvinni.

Az ár nagyon jónak tűnik, azért alaposan meg kell nézni...

NA DE 1,2-es MOCI EGY G ASTRA-ban??? :unsure: :) :D

Link to comment
Megosztás:

A céges Fabia-nk 1,2-es. Azzal járok nap mint nap. (3 henger, ca. 60LE).

Egyedül egészen jól el lehet vele mozogni... de a baj, hogy picit is sietek, szinte mindig piros-ig pörgetem!

Míg a QP-t szinte soha! (nem azért, mert jobban vigyázok rá, hanem mert az már 4000-ig pörgetve is elég gyorsulást produkál!

Egy 1,2-es autót szinte biztos, hogy jobban hajtanak (hajtottak), mint pl. egy 1,6-ost!

Link to comment
Megosztás:

A céges Fabia-nk 1,2-es. Azzal járok nap mint nap. (3 henger, ca. 60LE).

Egyedül egészen jól el lehet vele mozogni... de a baj, hogy picit is sietek, szinte mindig piros-ig pörgetem!

Míg a QP-t szinte soha! (nem azért, mert jobban vigyázok rá, hanem mert az már 4000-ig pörgetve is elég gyorsulást produkál!

Egy 1,2-es autót szinte biztos, hogy jobban hajtanak (hajtottak), mint pl. egy 1,6-ost!

A mi cégünknek rosszul megy, mert csak 2.0-ás Avensis, 2.4-es S60 és Saab turbo van elvitelre. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A céges Fabia-nk 1,2-es. Azzal járok nap mint nap. (3 henger, ca. 60LE).

Egyedül egészen jól el lehet vele mozogni... de a baj, hogy picit is sietek, szinte mindig piros-ig pörgetem!

Míg a QP-t szinte soha! (nem azért, mert jobban vigyázok rá, hanem mert az már 4000-ig pörgetve is elég gyorsulást produkál!

Egy 1,2-es autót szinte biztos, hogy jobban hajtanak (hajtottak), mint pl. egy 1,6-ost!

Nekem meg egy 60lovas ford dizel jut nap mint nap,mégis elvagyok vele,mégha sietni is kell!

Nem mindenki autózik egyformán! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg egy 60lovas ford dizel jut nap mint nap,mégis elvagyok vele,mégha sietni is kell!

Nem mindenki autózik egyformán! :unsure:

Nem mondtam, hogy nem vagyok el a Fabia-val! De azt igen, hogy használtan nem vennék 1,2-es motorral ekkora kasztnit! (persze újonnan sem, de használtan főleg!)
Link to comment
Megosztás:

Jó hírem van! Most olvastam, hogy végre megrendszabályozták a fólia kérdést.

Az eredeti b*szogatósdi egyébként egy félrefordításból eredt, amiben azt írták, hogy az autónak jól körbeláthatónak kell lennie, amit kedves honi törvényhozó átláthatónak fordítottak. Ez persze eleve hülyeség, mert ezzel az erővel mindent ki kellett volna vonni a forgalomból, ami:

- zárt hátuljú kisbusz/furgon,

- bármilyen felépítményű zárt platós teherautó,

- bármilyen plafonig pakolt személyautó.

No comment...

Na most: az Európai Fólia Szövetség (igen, van ilyen :D ) beperelte a magyar államot (!), mivel az az EU sokadik felszólítása ellenére sem volt hajlandó változtatni a fóliatörvényen.

Az eredmény:

1. A hátsó oldalablakokra és a hátsó szélvédőre bármilyen fólia ragasztható

2. Az első oldalablakokra 75% vagy annál nagyobb fényáteresztésű fólia tehető.

3. Az első szélvédőre a lehajtott napellenzők magasságáig bármilyen, alatta 75% vagy annál nagyobb fényáteresztésű fólia ragasztható.

És hogy a rendőr ne szívózzon: a fóliák alá minden üvegbe számot és "H" jelet kell gravírozni, illetve egy plasztikkártya (klasszikus bankkártya méret) jár majd a fóliázás mellé, amin az összes fényáteresztési indexet feltüntetik.

A gravírozott szám benne lesz a Közlekedési Főfelügyelet adatbázisában, tehát a zsaru csak beCB-zik, és máris tovább kell engednie.

(A kommentet egy másik fórumról kopiztam, én is csak ennyit tudok)

2 dolog merült fel bennem:

1. lehet kapni itthon 75%os fóliát egyáltalán? :)

2. mi van azokkal, akiknek már fóliázott az autó? le kell szedni, gravíroztatni, és újrafóliázni? és főleg mi van az olyanokkal, mint én is, hogy nem itthon lett fóliázva (mondjuk műszakin le is bontották az első ablakról :unsure: )?

A céges Fabia-nk 1,2-es. Azzal járok nap mint nap. (3 henger, ca. 60LE).

Egyedül egészen jól el lehet vele mozogni... de a baj, hogy picit is sietek, szinte mindig piros-ig pörgetem!

Míg a QP-t szinte soha! (nem azért, mert jobban vigyázok rá, hanem mert az már 4000-ig pörgetve is elég gyorsulást produkál!

Egy 1,2-es autót szinte biztos, hogy jobban hajtanak (hajtottak), mint pl. egy 1,6-ost!

ehhez annyit tennék hozzá, hogy tavaly, meg tavalyelőtt faterom 1,2es 3hengeres kombi (!) Fabiájával 5-en, + 5-ünk egyheti cuccával, + tetőbox-szal, végig klímázva mentünk le Bulgáriába... Speed, oszd el a cégautód "dinamizmusát" 5-tel, és megtudod milyen ######a volt az egy napos út oda, plusz a másik egy napos vissza... mondjuk erre a dologra anyagi megfontolásból volt szükség, ugyanis a (akkor még) megane-ra nem gyűltünk össze annyian (uccsó pillanatban mondták vissza haverok, és akkor már nem tudtunk keríteni mást a helyükre), hogy megérné az utiköltség, így fejenként 30-40et spóringyolva ki lehetett bírni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gravírozást kívülről csinálják, nem kell miatta leszedni. Navégre! Megint megszívták a nagyfejű barmok!

Anno mantámban minden vizsga elött ablakok ki, ablakok be műsor ment. Kicsit már untam.

Annyát annak az autóklubos helynek is ahol, mindazonáltal hogy klubtag voltam elhajtottak a .....szára.

Nekem higanygőzölt ablakaim voltak és a H szám is bele volt gőzölve (75%-os), valamint H engedélyes pecsétes bizonylatom volt! Meg sem nézték!!! Meglátta az autót és hátatfordítva közölte, hogy ez itt nem fog levizsgázni. :unsure:

Azóta nem vagyok és nem is leszek autóklub tag. KAPZACS!!! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.