Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nekem személy szerint nem tetszik, modernizálni akarták a formát az létszik, de vhogy ez nem jött össze, tényleg egy kicsit seatos. Maradok a jó öreg G-nél. ;)

Az, hogy szép-e az megítélés kérdése nomeg ízlésé. Én nekem speciál tetszik, de a H az ronda szerintem.

Viszont az ASTRA szép lassan kigyalogol a népautó kategóriából sajnos. El sem merem képzelni mennyi lehet ehhez egy lámpa pl.

Már a 1.6 Twinport G alkatrészek is nagyságrendekkel drágábbak mint az 1.6 ecotec F-é volt.

pl: tertmosztát --- 3.000 VS 50.000. Jó, tudom nem ugyanaz az alkatrész, de sok ilyen van amit csak komplett lehet cserélni a Z16XEP-n. Ebből kiindulva és abból, hogy nagyon szépen kidolgozott a belső is. Ez már nem a klasszikus ASTRA árkategória lesz.

Link to comment
Megosztás:

Túl gyors vagyok lehet a fórumhoz. ;) Kétszer nyomtam rá véletlenül. Egyébként az Astrák az idő múlásával egyre rondábbak lesznek??

Hát nem tudom nekem eddig a Kadett-Astra A, B, C, E, G tetszett. Az F, D, H nagyon nem. Az I nekem bejövős. :lol:

Link to comment
Megosztás:

NA EHEZ MIT SZOLTOK???????

Opelék meg sehol?

Cégautó

Idén a Suzuki Swift vezet

Szégyentábla: a leggyakrabban visszahívott autók

2009. március 27. 23:38 | Utolsó módosítás:2009. március 28. 18:01

A leggondosabb tervezés, a szigorúan ellenőrzött, robotizált gyártás mellett is előfordul, hogy egyes autók nem 100 százalékosak. Amikor a hibákat felfedezik, akkor a gyáraknak vissza kell hívniuk az érintett modelleket.

2|2

A legnagyobb visszahívási akciók

Suzuki

A Suzuki Swiftet eddig hatszor kellett visszahívni. Az elmúlt évek statisztikái szerint konstrukciós hiányosságok okozták a problémát. 2005-től 10 különböző Suzuki modellt érintett valamilyen probléma.

Citroen

Citroen C4: 2005-ben 2238 Citroen C4 1.6 HDi-t kellett Németországban visszahívni az indítókábel hibája miatt. Ugyanebben az évben a tömítetlen üzemanyagcső miatt kellett a modellt visszarendelni. 2006-ban 3851 Citroen C4-et kellett visszahívni fékhiba miatt. Egy évvel később pedig a hűtőfolyadék-hőszabályozó hibája miatt kellett kis szünetet beiktatni.

Ford

Ford Focus: 2005-ben 61 ezer 440 Focus und Focus C-Max jelentett problémát a cégnek. 2008-ban pedig a Focusnál hibásodott meg a szervokormány, és a fékrendszer. 19 ezer 400 modellnél pedig a hűtőberendezésnél jelentkezett probléma.

Honda

Honda Civic: Az elektronikus rendszer meghibásodása miatt 2006-ban kellett visszahívni a teljes sorozatot. Problémát jelentett továbbá a szervokormánynál jelentkező kisebb hiba, valamint a tolótetők illesztése sem volt tökéletes. 2008-ban 24 ezer Civicet kellett visszarendelni a kézifék problémája miatt.

Mercedes-Benz

Mercedes Vito/Viano: 2005-ben a magasnyomású dízeladagoló hibája keltett kisebbfajta pánikot. Ezt akkor a beszállító Bosch természetesen azonnal kicserélte. 2006-ban 8500 Vito és Viano modellt a légzsákot irányító szoftver hibája miatt kellett visszarendelni. 2007-ben az önindító, 2008-ben pedig a kézifék okozott problémát.

Nissan

Nissan Qashqai: A kis terepjáró 2007-től kapható és ebben az évben mindjárt három visszahívásról lehetett beszámolni. A tolótető nem megfelelően záródott, a fejnél található légzsák és az első tengely hibája jelentett problémát. 2008-ban 5836 Qashqait hívott vissza a gyár, hogy a kormányművet átvizsgálják.

Peugeot

A 307-es modellből nyolcvanezret kellett 2005-ben visszahívni, az ABS és az ESP meghibásodása miatt. Ugyanebben az évben 65 ezer modellt pedig a szervokormánynál kialakult gond miatt kellett átvizsgálni.

Toyota

Yaris: 2005-ben Európa legsikeresebb modelljét is vissza kellett hívni néhányszor. Az utasoldali légzsákkal voltak problémák, az első ülés fejtámlájával, és a hátsó üléssel is volt gond. 2009 januárjában pedig 44 ezer 578 Yaris tulajdonost értesítettek, hogy a biztonsági övnél lehetnek problémák.

Volvo

S40/V50: 21 ezer Volvo S40 limuzint, és a technikailag ezzel azonos kombi variációt a V50-t kellett a kézifék hibája miatt visszahívni 2005-ben. Ugyanebben az évben pedig a fűtéssel is akadtak problémák. 2007-ben a dízelszűrőnél lépett fel probléma, amely akár a motor kigyulladásához is vezethetett volna. 2008-ban pedig az üzemanyagpumpánál jelentkező rozsdásodás miatt volt némi riadalom.

VW

2006-ban kivonták a forgalomból a Volkswagen Passat FSI motorjait szoftverhiba miatt. Ugyanebben az évben az ablaktörlő motor is meghibásodott a 2,0 literes TDI Passatok egyharmadánál, vagyis közel 11 ezer modellnél. 2008-ban a kondenzátor kisebb hibája okozott problémát.

Link to comment
Megosztás:

NA EHEZ MIT SZOLTOK???????

Opelék meg sehol?

Cégautó

Idén a Suzuki Swift vezet

Szégyentábla: a leggyakrabban visszahívott autók

2009. március 27. 23:38 | Utolsó módosítás:2009. március 28. 18:01

A leggondosabb tervezés, a szigorúan ellenőrzött, robotizált gyártás mellett is előfordul, hogy egyes autók nem 100 százalékosak. Amikor a hibákat felfedezik, akkor a gyáraknak vissza kell hívniuk az érintett modelleket.

2|2

A legnagyobb visszahívási akciók

Suzuki

A Suzuki Swiftet eddig hatszor kellett visszahívni. Az elmúlt évek statisztikái szerint konstrukciós hiányosságok okozták a problémát. 2005-től 10 különböző Suzuki modellt érintett valamilyen probléma.

Citroen

Citroen C4: 2005-ben 2238 Citroen C4 1.6 HDi-t kellett Németországban visszahívni az indítókábel hibája miatt. Ugyanebben az évben a tömítetlen üzemanyagcső miatt kellett a modellt visszarendelni. 2006-ban 3851 Citroen C4-et kellett visszahívni fékhiba miatt. Egy évvel később pedig a hűtőfolyadék-hőszabályozó hibája miatt kellett kis szünetet beiktatni.

Ford

Ford Focus: 2005-ben 61 ezer 440 Focus und Focus C-Max jelentett problémát a cégnek. 2008-ban pedig a Focusnál hibásodott meg a szervokormány, és a fékrendszer. 19 ezer 400 modellnél pedig a hűtőberendezésnél jelentkezett probléma.

Honda

Honda Civic: Az elektronikus rendszer meghibásodása miatt 2006-ban kellett visszahívni a teljes sorozatot. Problémát jelentett továbbá a szervokormánynál jelentkező kisebb hiba, valamint a tolótetők illesztése sem volt tökéletes. 2008-ban 24 ezer Civicet kellett visszarendelni a kézifék problémája miatt.

Mercedes-Benz

Mercedes Vito/Viano: 2005-ben a magasnyomású dízeladagoló hibája keltett kisebbfajta pánikot. Ezt akkor a beszállító Bosch természetesen azonnal kicserélte. 2006-ban 8500 Vito és Viano modellt a légzsákot irányító szoftver hibája miatt kellett visszarendelni. 2007-ben az önindító, 2008-ben pedig a kézifék okozott problémát.

Nissan

Nissan Qashqai: A kis terepjáró 2007-től kapható és ebben az évben mindjárt három visszahívásról lehetett beszámolni. A tolótető nem megfelelően záródott, a fejnél található légzsák és az első tengely hibája jelentett problémát. 2008-ban 5836 Qashqait hívott vissza a gyár, hogy a kormányművet átvizsgálják.

Peugeot

A 307-es modellből nyolcvanezret kellett 2005-ben visszahívni, az ABS és az ESP meghibásodása miatt. Ugyanebben az évben 65 ezer modellt pedig a szervokormánynál kialakult gond miatt kellett átvizsgálni.

Toyota

Yaris: 2005-ben Európa legsikeresebb modelljét is vissza kellett hívni néhányszor. Az utasoldali légzsákkal voltak problémák, az első ülés fejtámlájával, és a hátsó üléssel is volt gond. 2009 januárjában pedig 44 ezer 578 Yaris tulajdonost értesítettek, hogy a biztonsági övnél lehetnek problémák.

Volvo

S40/V50: 21 ezer Volvo S40 limuzint, és a technikailag ezzel azonos kombi variációt a V50-t kellett a kézifék hibája miatt visszahívni 2005-ben. Ugyanebben az évben pedig a fűtéssel is akadtak problémák. 2007-ben a dízelszűrőnél lépett fel probléma, amely akár a motor kigyulladásához is vezethetett volna. 2008-ban pedig az üzemanyagpumpánál jelentkező rozsdásodás miatt volt némi riadalom.

VW

2006-ban kivonták a forgalomból a Volkswagen Passat FSI motorjait szoftverhiba miatt. Ugyanebben az évben az ablaktörlő motor is meghibásodott a 2,0 literes TDI Passatok egyharmadánál, vagyis közel 11 ezer modellnél. 2008-ban a kondenzátor kisebb hibája okozott problémát.

Nem semmi statisztika.

Link to comment
Megosztás:

Megalol :lol:

Most hívott édesapám, (van egy 3 éves új swiftje), jött a levél visszahívásra! :lol: :)

A mi autónk :lol:

Nem akarok ünneprontó lenni, de ha a gugliba beírunk két szót: opel visszahívás, vagy ide kattintunk, akkor található. :(

Nektek sem működik az EPC? Lehet, hogy le kellene mentenem a teljes weblapot, ha elérhető lesz újra? ;)

Link to comment
Megosztás:

Az Astra G ablaktörlő lapátjainak mik a méretei, valamint melyik típust ajánljátok?

A hátsó lapát már foltosan töröl és visszafelé pattog, a bal első is pattog visszafelé, ha csak szemerkél az eső.

meg még a Bosh jött be nekem, fele annyi mint a gyári.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.