Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Rendben.Köszönöm.a 98-as tankolása nem is lényeg,csak hogy nem e küldi haza a motort.

ha jó helyen csináltatod,akkor nem küldi el a motort,de szerintem az a pár lóerő nem jelentős,elötte méresd meg a kocsit,aztán utána is...ha lehet egy helyen...

Link to comment
Megosztás:

Hát én nem nagyon vagyok chip párti, de van aki szereti. Van cimborám is, aki chipeltetet több autóját is. Van, amelyik a mai napig jól szalad (a 3. chip lett benne jó) van aminek kifingott az ECU-ja pár hét után, és van, aminek lehajtotta a motorját (persze ez nem biztos hogy a tuning hibája :) )

Én személy szerint inkább tuningolok szívó vagy kipufogó oldalt mint vezérlőt.

Egyébként meg ha bazierős autót akarok, akkor egészen jól szalad egy 2.0 benzines, vagy egy pénztárcagyílkos OPC, olyat kell venni. Továbbá azokon a tuning is jobban érezhető mint egy 1.4-en pl. Amennyit dob egy chip egy 1.2 vagy 1.4-en, és amennyibe kerül, ha azt vásárláskor dobja rá az ember, kijön az autó nagyobb motorral, ami alapból olyan erős, mint az említettek chippelve.

De ez csak az én véleményem és nyilván nem vagyunk egyformák.

Link to comment
Megosztás:

Hát én nem nagyon vagyok chip párti, de van aki szereti. Van cimborám is, aki chipeltetet több autóját is. Van, amelyik a mai napig jól szalad (a 3. chip lett benne jó) van aminek kifingott az ECU-ja pár hét után, és van, aminek lehajtotta a motorját (persze ez nem biztos hogy a tuning hibája :) )

Én személy szerint inkább tuningolok szívó vagy kipufogó oldalt mint vezérlőt.

Egyébként meg ha bazierős autót akarok, akkor egészen jól szalad egy 2.0 benzines, vagy egy pénztárcagyílkos OPC, olyat kell venni. Továbbá azokon a tuning is jobban érezhető mint egy 1.4-en pl. Amennyit dob egy chip egy 1.2 vagy 1.4-en, és amennyibe kerül, ha azt vásárláskor dobja rá az ember, kijön az autó nagyobb motorral, ami alapból olyan erős, mint az említettek chippelve.

De ez csak az én véleményem és nyilván nem vagyunk egyformák.

erre próbáltam én is utalni,csak röviden. Ha mégis megcsináltatod,elötte érdemes teljesitményt méretni,mert az ember tudat alatt képes azt hinni,hogy hú demilyen tuti lett a gép,oszt csak 4 lovat tettek rá,azt meg kizárt hogy érezd..... annyi pénzért meg szerintem nem éri meg...

Link to comment
Megosztás:

Na kérem, sikeresen lejutottunk Hévízre! :) Jöhet a holiday :(

Ellenben a lejutáskor majdnem kipurcantunk! Na talán ez kicsit túlzás, de az tény, hogy ~ 30 cm-en múlt sok minden!

M7-esen zúzunk lefelé, belső sáv, hatalmas forgalom, követési távolságot gyakorlatilag senki nem tartotta, jó ha volt átlagosan 4-5 m az autók között.

35 fok, döglesztő meleg, süvítő menetszél, tempó olyan 100-110 között mert nagyon volt forgalom.

Látom előttem fékeznek, jó mondom, belefér, én még nem kezdtem el lassítani, majd megindul, azért nálam volt rendes távolság előttem haladó mazda combival.

Fékeznek előttem, először csak 1 kicsit, erre nem is reagáltam, aztán megint, már hosszan, és hopp, hirtelen félelmetes sebességgel elkezdett közeledni az előttem haladó kocsi segge a szélvédőnk felé! Ááá mondom WTF!!! :P

Fék tökig benyom, ABS bekapcs. Volt max. 1 mp időm felmérni a helyzetet és rájönni, hogy nem tudok megállni időben, az előttem lévő kocsi már állt gyakorlatilag, mondom ez KO. Asszony visít mellettem! Totál horror. Lepergett minden...

És gyakorlatilag ebben a másodpercben szintén még annyi bevillant, hogy végülis van némi hely az előttem álló autó és a belső sövény mentén halaó szalagkorlát között. Kb. ennyi kellett, már rántottam is kormányt balra, és szépen bemanővereztem mazda mellé, de úgy, hogy mondom ABS fullosan, főleg hogy a kocsi fele az aszfaltcsík melletti földön ment, iszonyatos hangja volt, de megálltunk. Pont visszapillantó tükör a visszapillantó tükör mellé, a 2 autó között max ~ 30 cm...

Lehet gondolkozni mi lett volna ha nem kapom balra a kormányt az utolsó utáni lélekjelenléttel.... hát mit mondjak, következő 1-2 km-en remegett minden porcikám... hál' Istennek megúsztuk, és rajtunk kívül sem koccant senki, meg ugye az is jó, hogy belénk sem jöttek.

Link to comment
Megosztás:

Na kérem, sikeresen lejutottunk Hévízre! :( Jöhet a holiday :P

Ellenben a lejutáskor majdnem kipurcantunk! Na talán ez kicsit túlzás, de az tény, hogy ~ 30 cm-en múlt sok minden!

M7-esen zúzunk lefelé, belső sáv, hatalmas forgalom, követési távolságot gyakorlatilag senki nem tartotta, jó ha volt átlagosan 4-5 m az autók között.

35 fok, döglesztő meleg, süvítő menetszél, tempó olyan 100-110 között mert nagyon volt forgalom.

Látom előttem fékeznek, jó mondom, belefér, én még nem kezdtem el lassítani, majd megindul, azért nálam volt rendes távolság előttem haladó mazda combival.

Fékeznek előttem, először csak 1 kicsit, erre nem is reagáltam, aztán megint, már hosszan, és hopp, hirtelen félelmetes sebességgel elkezdett közeledni az előttem haladó kocsi segge a szélvédőnk felé! Ááá mondom WTF!!! :hiya:

Fék tökig benyom, ABS bekapcs. Volt max. 1 mp időm felmérni a helyzetet és rájönni, hogy nem tudok megállni időben, az előttem lévő kocsi már állt gyakorlatilag, mondom ez KO. Asszony visít mellettem! Totál horror. Lepergett minden...

És gyakorlatilag ebben a másodpercben szintén még annyi bevillant, hogy végülis van némi hely az előttem álló autó és a belső sövény mentén halaó szalagkorlát között. Kb. ennyi kellett, már rántottam is kormányt balra, és szépen bemanővereztem mazda mellé, de úgy, hogy mondom ABS fullosan, főleg hogy a kocsi fele az aszfaltcsík melletti földön ment, iszonyatos hangja volt, de megálltunk. Pont visszapillantó tükör a visszapillantó tükör mellé, a 2 autó között max ~ 30 cm...

Lehet gondolkozni mi lett volna ha nem kapom balra a kormányt az utolsó utáni lélekjelenléttel.... hát mit mondjak, következő 1-2 km-en remegett minden porcikám... hál' Istennek megúsztuk, és rajtunk kívül sem koccant senki, meg ugye az is jó, hogy belénk sem jöttek.

Ezt a leckét én már megtanultam csak nem pályán, de a tempó hasonló volt egy éve még az előző autómmal.

Csak ott annyi volt, hogy záróvonal, előzni tilos, forgalomtól elzárt istennyila, minden, és szemből kielőzött a marharépa. Persze esélye sem volt, hogy beférjen, szóval ahogy kijött azonnal előttem 2-vel satufék, előttem satufék, persze szemből akit előzött satufék,, még jó hogy 3 autó elfét az úton, mert én is megjátszottam, ugyanis én is satufék, közben visszapillantó, mondom ez a vito nem tud megállni.... fék picit felenged, be balra az előttem álló mellé becsúsztattam úgy, hogy ha ezz nem lépem meg, gyakorlatilag lehet én sem állok meg ütközés nélkül, mert mellettem volt az előttem álló hátsó ajtaja, de rajta átnézve láttam a vito első kerekét... szerintetek meg tudott volna állni :) hát gyakorlatilag az előttem álló mellé csúszott be jobbról az útpadkán. Azóta ha csak felvillan az előttem lévő lámpája azonnal láb a fékre, de igyekszem figyelni a 2 -vel előttem haladót.

Link to comment
Megosztás:

Azóta ha csak felvillan az előttem lévő lámpája azonnal láb a fékre, de igyekszem figyelni a 2 -vel előttem haladót.
Én is a kettővel előttem haladót szoktam figyelni, ha annál kigyullad a lámpa, akkor már én is a fékre lépek, hogy az enyém kigyulladjon, és így a mögöttem jövő is már felkészülhet, ha véletlen ezek satuznak előttem. Így kisebb eséllyel megyek én neki az előttem levőnek, ha nemis tartottam be a távolságot (ezt ugye én is tarthatnám, csak mindig van valami barom, akinek számít, hogy a sorban egyel előrébb legyen), a mögöttem levővel meg ugye nem tudok mit kezdeni. Ezért is utálom a sötét meg a nem átlátszó fóliázást, mert azon keresztül nem látom a kettővel előttem levőt...
Link to comment
Megosztás:

Na srácok.Elkészítettem a bicskakulcsot.Ezt főleg Boldizsárnak írom.Akit érdekel milyen lett,kérésre rakok fel képeket is szivesen.

Hello!

Engem érdekel! Milyen kulcsot vettél? Mit kellet átszerelni stb...stb

Mostanában készülök én is beszerezni!

Nehéz volt berakni? Amit én néztem elég csak a vezérlő egységet lecserélnem és a nyers kulcsot megcsináltatnom és kész!

A gyári riasztóm is vezérelni fogja! Ez persze az eladó elmondása ezért érdekelne olyan véleménye akinek ilyen van!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Engem érdekel! Milyen kulcsot vettél? Mit kellet átszerelni stb...stb

Mostanában készülök én is beszerezni!

Nehéz volt berakni? Amit én néztem elég csak a vezérlő egységet lecserélnem és a nyers kulcsot megcsináltatnom és kész!

A gyári riasztóm is vezérelni fogja! Ez persze az eladó elmondása ezért érdekelne olyan véleménye akinek ilyen van!

Szia.Amit te néztél,azt hol találtad?? Én vettem gyári WV 3gombos bicskakulcsot.Természetesen ez csak a ház semmi más.A vaterán vettem kulcsszárat,és a gyári kulcsomat kellett átalakítani.Nem volt olyan vészes,de azért egy jó kis veller páka kell hozzá.

http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM269...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM269...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM270...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090718/HPIM270...ltoltes.hu_.jpg és van egy leírás is hozzá,hogy hogyan fogj hozzá

Link to comment
Megosztás:

Na kérem, sikeresen lejutottunk Hévízre! :( Jöhet a holiday :P

Ellenben a lejutáskor majdnem kipurcantunk! Na talán ez kicsit túlzás, de az tény, hogy ~ 30 cm-en múlt sok minden!

M7-esen zúzunk lefelé, belső sáv, hatalmas forgalom, követési távolságot gyakorlatilag senki nem tartotta, jó ha volt átlagosan 4-5 m az autók között.

35 fok, döglesztő meleg, süvítő menetszél, tempó olyan 100-110 között mert nagyon volt forgalom.

Látom előttem fékeznek, jó mondom, belefér, én még nem kezdtem el lassítani, majd megindul, azért nálam volt rendes távolság előttem haladó mazda combival.

Fékeznek előttem, először csak 1 kicsit, erre nem is reagáltam, aztán megint, már hosszan, és hopp, hirtelen félelmetes sebességgel elkezdett közeledni az előttem haladó kocsi segge a szélvédőnk felé! Ááá mondom WTF!!! :hiya:

Fék tökig benyom, ABS bekapcs. Volt max. 1 mp időm felmérni a helyzetet és rájönni, hogy nem tudok megállni időben, az előttem lévő kocsi már állt gyakorlatilag, mondom ez KO. Asszony visít mellettem! Totál horror. Lepergett minden...

És gyakorlatilag ebben a másodpercben szintén még annyi bevillant, hogy végülis van némi hely az előttem álló autó és a belső sövény mentén halaó szalagkorlát között. Kb. ennyi kellett, már rántottam is kormányt balra, és szépen bemanővereztem mazda mellé, de úgy, hogy mondom ABS fullosan, főleg hogy a kocsi fele az aszfaltcsík melletti földön ment, iszonyatos hangja volt, de megálltunk. Pont visszapillantó tükör a visszapillantó tükör mellé, a 2 autó között max ~ 30 cm...

Lehet gondolkozni mi lett volna ha nem kapom balra a kormányt az utolsó utáni lélekjelenléttel.... hát mit mondjak, következő 1-2 km-en remegett minden porcikám... hál' Istennek megúsztuk, és rajtunk kívül sem koccant senki, meg ugye az is jó, hogy belénk sem jöttek.

Hát így vigyázol az új szemöldökre :lol:

Viccet félretéve, örülök, hogy köztünk vagytok továbbra is.

És ahogya az Locke barátunk mondta a LOST ban:

"Welcome back to the land of the living" :)

Link to comment
Megosztás:

Hát így vigyázol az új szemöldökre :P

Viccet félretéve, örülök, hogy köztünk vagytok továbbra is.

És ahogya az Locke barátunk mondta a LOST ban:

"Welcome back to the land of the living" :)

Igen, ezt is mondtam asszonynak kicsit később, hogy oldjam a hangulatot, szegény nagyon kivolt, hogy szép is lett volna ha az 1 napos szemest tönkre vágom, na neem :(

Link to comment
Megosztás:

Na kérem, sikeresen lejutottunk Hévízre! :) Jöhet a holiday :(

Ellenben a lejutáskor majdnem kipurcantunk! Na talán ez kicsit túlzás, de az tény, hogy ~ 30 cm-en múlt sok minden!

M7-esen zúzunk lefelé, belső sáv, hatalmas forgalom, követési távolságot gyakorlatilag senki nem tartotta, jó ha volt átlagosan 4-5 m az autók között.

35 fok, döglesztő meleg, süvítő menetszél, tempó olyan 100-110 között mert nagyon volt forgalom.

Látom előttem fékeznek, jó mondom, belefér, én még nem kezdtem el lassítani, majd megindul, azért nálam volt rendes távolság előttem haladó mazda combival.

Fékeznek előttem, először csak 1 kicsit, erre nem is reagáltam, aztán megint, már hosszan, és hopp, hirtelen félelmetes sebességgel elkezdett közeledni az előttem haladó kocsi segge a szélvédőnk felé! Ááá mondom WTF!!! :hiya:

Fék tökig benyom, ABS bekapcs. Volt max. 1 mp időm felmérni a helyzetet és rájönni, hogy nem tudok megállni időben, az előttem lévő kocsi már állt gyakorlatilag, mondom ez KO. Asszony visít mellettem! Totál horror. Lepergett minden...

És gyakorlatilag ebben a másodpercben szintén még annyi bevillant, hogy végülis van némi hely az előttem álló autó és a belső sövény mentén halaó szalagkorlát között. Kb. ennyi kellett, már rántottam is kormányt balra, és szépen bemanővereztem mazda mellé, de úgy, hogy mondom ABS fullosan, főleg hogy a kocsi fele az aszfaltcsík melletti földön ment, iszonyatos hangja volt, de megálltunk. Pont visszapillantó tükör a visszapillantó tükör mellé, a 2 autó között max ~ 30 cm...

Lehet gondolkozni mi lett volna ha nem kapom balra a kormányt az utolsó utáni lélekjelenléttel.... hát mit mondjak, következő 1-2 km-en remegett minden porcikám... hál' Istennek megúsztuk, és rajtunk kívül sem koccant senki, meg ugye az is jó, hogy belénk sem jöttek.

A tanulság annyi,hogy ha látod a féklámpát,fékezz te is,hogy legyen időd..... amugy tényleg jó hogy nem lett semmi...:P

Link to comment
Megosztás:

na a képek....

várom a véleményeket:)

Isszonyatosan qrvajó lett, ha nem veszem figyelembe a mintát, mer' nem nagyon szeretem pókokat (megpróbáltam nagyon finoman fogalmazni). ellenben ha részemről ezt az apró problémát nem nézem, akkor igazi showcar-os lett a belsőség, grat hozzá. Tartós is? mármint a festés gondolom lakkozott meg minden.

Link to comment
Megosztás:

Isszonyatosan qrvajó lett, ha nem veszem figyelembe a mintát, mer' nem nagyon szeretem pókokat (megpróbáltam nagyon finoman fogalmazni). ellenben ha részemről ezt az apró problémát nem nézem, akkor igazi showcar-os lett a belsőség, grat hozzá. Tartós is? mármint a festés gondolom lakkozott meg minden.

persze,duplán,lefújtam fehérre,aztán lak,majd brush,aztán megint lakk:) birni fogja:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.