Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

ha ilyen videó átkonvertáló guruk vagytok.

ajánlatok már valami progit ami m2ts -t valami áltag lejátszón nézhető formátumba konvertál.

ha magyarul is tud az nem hátrány.

épp ma röhögtem az új metro katalógusát nézegetve.

"téli szélvédőmosó hölgyeknek"

ha veszek akkor b 'zi e vagyok?

mikor gyártanak majd pl. téligumit hölgyeknek? pl. hello kitty mintával.

Link to comment
Megosztás:

ha ilyen videó átkonvertáló guruk vagytok.

ajánlatok már valami progit ami m2ts -t valami áltag lejátszón nézhető formátumba konvertál.

ha magyarul is tud az nem hátrány.

épp ma röhögtem az új metro katalógusát nézegetve.

"téli szélvédőmosó hölgyeknek"

ha veszek akkor b 'zi e vagyok?

mikor gyártanak majd pl. téligumit hölgyeknek? pl. hello kitty mintával.

Általános konvertálásra én az Xmedia Recode-t használom. Sok formátumot ismer és freeware. A download.chip.eu-ról le tudod szedni. Alapból német, de át lehet állítani angolra. Magyarul sajnos nem tud...

Látod, Hello Kitty kipufogó már van... Bár remélem, hogy csak valami egyedi darab.

Egyébként a Fábry dizájncenteren mindig elámulok. Nem is a termékek miatt, hanem mert azokat valaki megtervezte, hozzá fröccsöntő szerszámot tervezett és gyártott, továbbá felépítette a gyártás technológiáját, minőségbiztosítási rendszere van stb. Szerintem ez a durva. Már az is érdekes volt, mikor egyik volt évfolyamtársam mesélte, hogy kaptak megrendelést a veszprémi fagyigyártól és a teletubbies jégkrém formáját ők gyártották. Nagyon furcsa volt beméretezve látni egy teletubbie-t. Ilyen meg olyan lekerekítés és ilyen sugarú a hasa, meg a többi ami egy rajzra kell :D

Link to comment
Megosztás:

Általános konvertálásra én az Xmedia Recode-t használom. Sok formátumot ismer és freeware. A download.chip.eu-ról le tudod szedni. Alapból német, de át lehet állítani angolra. Magyarul sajnos nem tud...

Látod, Hello Kitty kipufogó már van... Bár remélem, hogy csak valami egyedi darab.

Egyébként a Fábry dizájncenteren mindig elámulok. Nem is a termékek miatt, hanem mert azokat valaki megtervezte, hozzá fröccsöntő szerszámot tervezett és gyártott, továbbá felépítette a gyártás technológiáját, minőségbiztosítási rendszere van stb. Szerintem ez a durva. Már az is érdekes volt, mikor egyik volt évfolyamtársam mesélte, hogy kaptak megrendelést a veszprémi fagyigyártól és a teletubbies jégkrém formáját ők gyártották. Nagyon furcsa volt beméretezve látni egy teletubbie-t. Ilyen meg olyan lekerekítés és ilyen sugarú a hasa, meg a többi ami egy rajzra kell :D

Hát szerinterm felének nincsen semilyen minőségbiztonsági rendszere.... Amugy ezektől a hello kitty-s szaroktól rosszul vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Lenne 1 kérdésem! Ha metál fényű festékkel lefújom az opelon a záraknál az oldalán a szegélycsíkot, valamint a küszöbrészt aztán meg lakkfestékkel az csúnya lenne szerintetek? Ne kezdjek hozzá ?

Szerintem volt színre fényezett kilincs és díszléc. Gugli a barátunk, keress képeket astra-ról! Egyébként én nem fújnám le. De nem azért mert csúnya lenne, hanem pont a védő funkcióját vesztené el.

Link to comment
Megosztás:

Ez igaz! De félek is belekezdeni mert lehet ha elrontanám nem lehetne helyrehozni! Egyébként lehet ha a síma metálfestéket ráfújnám elütne az eredetitől és csúnya lenne.

Nem oan egyszerű ám műanyagra piktorolni! Nem vagyok autófényező, de a felületet előtte valamilyen spec. szerrel kell kezelni, és a festékbe is kell vmi lágyító mert ha megszárad leválik, pláne a küszöbborítás pi..avékony műanyagjáról.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z14XEP motorok twinportos szívótorokkal vannak szerelve. Ez a twinport szelep elméletileg üzemanyag megtakarítás végett lett kifejlesztve. Sok helyen olvastam is, hogy ezek a motorok nyomatékosabbak és pörgősebbek is mint elődjeik. Sajnos én pont az ellenkezőjét vettem ennek észre. Hétvégén volt szerencsém egy Z12XE motorral szerelt G Astrával megjárni Németországot. Azt tapasztaltam, hogy az 1.2-es motor valahogy jobban megy, és alacsonyabb fordulaton is jobb, mit az én 1.4-es twinportom. Gondoltam teszek egy próbát. Lehúztam a twinport vákumszelepének a vezérlő csatlakozóját. Ezáltal a vákumszelep a keletkező vákum hatására nem kapcsol, és így a motor egyfolytában 8 szelepen szívja az üzemanyag-levegő keveréket. Érdekes módon a kocsim érezhetően jobban ment, egyenletesebb lett a motor járása, és alacsonyabb fordulaton is nyomatékosabb lett. Másokkal is kipróbáltattam a kocsimat és ők is azon a véleményen voltak mint én. Teletank után 300km (70%országút, 30%város, rugalmas tempóban és nem nagyapósan) és 20.43L-t tudtam ismét tankolni ugyanazon kúton, ugyanazon kútfejnél. Ezek után mondja meg nekem valaki, hogy minek az a twinport szelep a kocsiba? Ez is csak azért kell, mint az EGR szelep? Megkeserítse az ember életét?

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Astra g z14xe motorjába érdemes 266 fokos dbilas sport vezérműtengelyt rakni? 50k lenne egyik ismerősöm eladó autójából Csak nem tudom megéri e az az 50k, dob e valamit a kocsi teljesítményén egyáltalán? Előre is köszi a válaszokat!

Levi!

U.i.: EGR szelep kiiktatása miért jó? Mert sok helyen láttam de még nem adtak magyarázatot miért érdemes megcsinálni? Mit veszek észre?:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z14XEP motorok twinportos szívótorokkal vannak szerelve. Ez a twinport szelep elméletileg üzemanyag megtakarítás végett lett kifejlesztve. Sok helyen olvastam is, hogy ezek a motorok nyomatékosabbak és pörgősebbek is mint elődjeik. Sajnos én pont az ellenkezőjét vettem ennek észre. Hétvégén volt szerencsém egy Z12XE motorral szerelt G Astrával megjárni Németországot. Azt tapasztaltam, hogy az 1.2-es motor valahogy jobban megy, és alacsonyabb fordulaton is jobb, mit az én 1.4-es twinportom. Gondoltam teszek egy próbát. Lehúztam a twinport vákumszelepének a vezérlő csatlakozóját. Ezáltal a vákumszelep a keletkező vákum hatására nem kapcsol, és így a motor egyfolytában 8 szelepen szívja az üzemanyag-levegő keveréket. Érdekes módon a kocsim érezhetően jobban ment, egyenletesebb lett a motor járása, és alacsonyabb fordulaton is nyomatékosabb lett. Másokkal is kipróbáltattam a kocsimat és ők is azon a véleményen voltak mint én. Teletank után 300km (70%országút, 30%város, rugalmas tempóban és nem nagyapósan) és 20.43L-t tudtam ismét tankolni ugyanazon kúton, ugyanazon kútfejnél. Ezek után mondja meg nekem valaki, hogy minek az a twinport szelep a kocsiba? Ez is csak azért kell, mint az EGR szelep? Megkeserítse az ember életét?

Üdv.: Zoli

Hali!

Én úgy tudom hogy pont fordítva van. Most nem érek rá utána nézni, de mintha errőr már itt is olvastam volna hogy a twinportosnak nagyob a lökethossza, tehát az ecotec a pörgősebb. A twinport szelepe és kipufogó gáz visszavezetése környezetvédelmi és üzemanyag takarékossági újítás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.