Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Ez tök jó!!!!! Gratulálok! Akkor neked is van piros szalag...!!?? Persze hogy van. Már a második, mert az elsőt lelopták. Még jól is mutat a kék ótón :huh: Persze tudom ezen semmi nem múlik, de akkor is.. :lol:
banjani Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Persze hogy van. Már a második, mert az elsőt lelopták. Még jól is mutat a kék ótón :huh: Persze tudom ezen semmi nem múlik, de akkor is.. :lol: Nekem is a második, mert az elsőt elhagytam. Elázott oszt' a menetszél letépte. Az még piros-kék volt.
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Tudom már! Elektromos hiba volt a Vectránál. Az elosztóban a mágnestekercs vagy mi az ami vacakolt.
banjani Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 GÉM ÓVER ÁÁÁ, nem úgy van az! A Bumeráng mindig visszajön, ...sszajön, .....jön, .......jön, ........ön, .........n!
banjani Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Tudom már! Elektromos hiba volt a Vectránál. Az elosztóban a mágnestekercs vagy mi az ami vacakolt. Itt nincs elosztó.
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 ÁÁÁ, nem úgy van az! A Bumeráng mindig visszajön, ...sszajön, .....jön, .......jön, ........ön, .........n! AaAzaz Baxus nagyon közel volt a :.(
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Itt nincs elosztó. Tudom. Nem is azt mondtam hogy ez a baja a tiédnek is, de én emiatt elektromos hibára gondolok.
banjani Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Tudom. Nem is azt mondtam hogy ez a baja a tiédnek is, de én emiatt elektromos hibára gondolok. Értem. Én is csak találgatok.
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Mi is a külömbség ax és a z14xe között? Valahol már olvastam de nem Mléxem :huh:
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Mi is a külömbség ax és a z14xe között? Valahol már olvastam de nem Mléxem :lol: X = 96/69/EG, D3 / D4 Y = 98/69/EG, Euro 3 Z = 98/69/EG, Euro 4 keine = keine Schadstoffklasse Egy ilyent találtam, de nem értem :huh: Azt vágom hogy károsanyag kibocsátás, de hogy melyik mennyivel és miben más...
Opelaner Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Más! Képzeljétek valami nyügje van a verdámnak. Ugy indul, hogy dadog egy kicsit mint egy traktor, kb 30 mp-ig beleremeg az egész autó, gázadáskor szintén ratatatata. De aztán elhagyja és minden rendben van, utána semmi gond. Csak minden indításnál, de hidegen főként! Nem gondolom, hogy gyújtás vagy gyerta mert 27e km-rel ezelőtt volt gy.modul+gyertya csere. Inkább üzemanyagrendszer vagy fojtószelep vagy valami hasonló de igazából nem tudom. Derűs estét ! Szerintem valamelyik befecskendeződ ragadt le - ez előfordul gyakran a típusnál - ilyenkor két/három hengerrel megy a motor, amíg a " lusta " alkatrész is beindul... Próbálkozzál másik üzemanyaggal egy ideig vagy tankoljál olyant, amibe van tisztító adalék ! ( kék V-Power ) Röviden ennyi lenne a részemről...
freeze Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 ÁÁÁ, nem úgy van az! A Bumeráng mindig visszajön, ...sszajön, .....jön, .......jön, ........ön, .........n! Nem a rádió ihlette a gémóvert :huh: Úgy szokott ez lenni, hogy alapból kapós vagyok a szóviccekre. azelőtt mindig ilyen angol szóferdítéseket csináltam mint pl: 'cause she is is spoon = Merőkanál Pseudo fog is coming with us together = Működjön együtt velünk ... olyan 400-500 ilyet írogattunk egy haverral anno. Manapság meg ahogy a kolégák beszélgetnek el-el kapok egy-egy szófoszlányt és photoshop egypercesekbe öntöm az ilyesmiket :lol: Ez kicsit erős lett dehát istenem :lol:
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Nem a rádió ihlette a gémóvert :huh: Úgy szokott ez lenni, hogy alapból kapós vagyok a szóviccekre. azelőtt mindig ilyen angol szóferdítéseket csináltam mint pl: 'cause she is is spoon = Merőkanál Pseudo fog is coming with us together = Működjön együtt velünk ... olyan 400-500 ilyet írogattunk egy haverral anno. Manapság meg ahogy a kolégák beszélgetnek el-el kapok egy-egy szófoszlányt és photoshop egypercesekbe öntöm az ilyesmiket :lol: Ez kicsit erős lett dehát istenem :lol: Akármi ihlette, kwajó. És most aktualitást találtál. :D
starchild83 Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Nem a rádió ihlette a gémóvert :lol: Úgy szokott ez lenni, hogy alapból kapós vagyok a szóviccekre. azelőtt mindig ilyen angol szóferdítéseket csináltam mint pl: 'cause she is is spoon = Merőkanál Pseudo fog is coming with us together = Működjön együtt velünk ... olyan 400-500 ilyet írogattunk egy haverral anno. Manapság meg ahogy a kolégák beszélgetnek el-el kapok egy-egy szófoszlányt és photoshop egypercesekbe öntöm az ilyesmiket :lol: Ez kicsit erős lett dehát istenem :D fog peace call low :huh:
imiderecske Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 **Ma jöttem rá, hogy ha hosszan nyomom a Műszerfalon azt a kis gombot amivel le lehet nullázni a napi km számlálót, akkor előjön felül egy olyan hogy 34,2 , alul meg 15ezer vmennyi, ezek milyen adatok lehetnek?** Erre tudja már vki a választ? **... Ahogy azt sem, hogy ha megnyomjuk az órán a két gombot egyszerre és nyomvatartjuk, akkor az aktuális sebesség mellett mi az ami megjelenik még...** <---freeze melyik 2 gombra gondolsz?
freeze Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 **Ma jöttem rá, hogy ha hosszan nyomom a Műszerfalon azt a kis gombot amivel le lehet nullázni a napi km számlálót, akkor előjön felül egy olyan hogy 34,2 , alul meg 15ezer vmennyi, ezek milyen adatok lehetnek?** Erre tudja már vki a választ? **... Ahogy azt sem, hogy ha megnyomjuk az órán a két gombot egyszerre és nyomvatartjuk, akkor az aktuális sebesség mellett mi az ami megjelenik még...** <---freeze melyik 2 gombra gondolsz? Az óra/dátum/külsőhőmérséklet kijelzőn lévő két gombot ha egyszerre pár mp-ig nyomva tartod, akkor menet közben kiírja az aktuális sebességet, meg egy másik adatot is amire még senki sem tudta a pontos választ hogy mi az. Szerintem az ECU-ról ad némi infót vagy a rajta lévő szoftverről de ez csak tipp.
Opelaner Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 X = 96/69/EG, D3 / D4 Y = 98/69/EG, Euro 3 Z = 98/69/EG, Euro 4 keine = keine Schadstoffklasse Egy ilyent találtam, de nem értem :D Azt vágom hogy károsanyag kibocsátás, de hogy melyik mennyivel és miben más... Nos,az X vs. Z motorok közt a különbség nem csak ennyi! Illetve amit találtál ahhoz sok egyéb dolgot is módosítottak a motoron. A teljesség igénye nélkül: X 14-16XE: - főtengely jeladószenzor az ékszíjtárcsáról vette a jelet, szenzor rögzítés az olajszivattyúnál - kétrészes alu szívócső - katalizátor a középső kipufogódob előtt - gyújtórendszer hengerenkénti kábelekkel + hengerfejre rögzített gyújtótrafóval - szekunder levegő befúvatás a kipufogó csonkban Z 14-16XE: - főtengely jeladószenzor rögzítés a motorblokkban, jeladótárcsa a főtengelyre rögzítve - egyrészes spirális szívócső - két katalizátor : egy a leömlő csonkkal egybeépítve, a második a középső kipufogódob előtt - gyújtórendszer trafóhíddal - vezérlőegység rögzítése a hengerfejen - módosított dugattyúk Többet ne akarjál tudni, nem egészséges ! :huh: :lol: :lol:
Opelaner Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Szeva... Hello, olvastam itt a rádióadókkal kapcsolatos hozzászólásokat... háááát, én a magam részéről kicsit szomorú vagyok, de az élet már csak ilyen! Elgondolkodtam, hogy a Danubius volt számomra " az első rés a pajzson " ifjúságom hajnalán, 1986-ban. Sok minden történt akkor: -Csernobil - meglett a jogsim - éltük a középiskolások gondtalan életét - haverok, buli, Fanta ! - jött a DANUBIUS, az első fecske... ...mindenhol az szólt, a műhelyben, a lakásban, a kocsiban... Ma pedig - 23 évvel később - véget ér a történet... :huh: :lol: Aztán holnaptól jön egy másik, de az már más lesz egy kicsit nekem!
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Hello, olvastam itt a rádióadókkal kapcsolatos hozzászólásokat... háááát, én a magam részéről kicsit szomorú vagyok, de az élet már csak ilyen! Elgondolkodtam, hogy a Danubius volt számomra " az első rés a pajzson " ifjúságom hajnalán, 1986-ban. Sok minden történt akkor: -Csernobil - meglett a jogsim - éltük a középiskolások gondtalan életét - haverok, buli, Fanta ! - jött a DANUBIUS, az első fecske... ...mindenhol az szólt, a műhelyben, a lakásban, a kocsiban... Ma pedig - 23 évvel később - véget ér a történet... :huh: :lol: Aztán holnaptól jön egy másik, de az már más lesz egy kicsit nekem! Jaja. Emlékszem apám a német nyelvűt hallgatta mindig. ,,Radio Danubius,, Hmm a ,,szombat esti extátis,,... Ugye az nem a Slágeren volt? Úgy rémlik mintha ott hallottam volna először a Bocskort.
freeze Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Hello, olvastam itt a rádióadókkal kapcsolatos hozzászólásokat... háááát, én a magam részéről kicsit szomorú vagyok, de az élet már csak ilyen! Elgondolkodtam, hogy a Danubius volt számomra " az első rés a pajzson " ifjúságom hajnalán, 1986-ban. Sok minden történt akkor: -Csernobil - meglett a jogsim - éltük a középiskolások gondtalan életét - haverok, buli, Fanta ! - jött a DANUBIUS, az első fecske... ...mindenhol az szólt, a műhelyben, a lakásban, a kocsiban... Ma pedig - 23 évvel később - véget ér a történet... :huh: :lol: Aztán holnaptól jön egy másik, de az már más lesz egy kicsit nekem! A Danubius-ról az jut eszembe ha már a visszaemlékezéseknél tartunk, hogy gyerek koromban amikor a Balatonnál nyaraltunk, mindig németül szólt benne a műsor, a kolbászosnál, a lángososnál, a gofrisnál, és a fagyisnál is. Már már azon gondolkodtunk, hogy megtanuljuk a német nyelvet, hogy értsük az időjárás előrejelzést :lol:
Sebald Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Nos,az X vs. Z motorok közt a különbség nem csak ennyi! Illetve amit találtál ahhoz sok egyéb dolgot is módosítottak a motoron. A teljesség igénye nélkül: X 14-16XE: - főtengely jeladószenzor az ékszíjtárcsáról vette a jelet, szenzor rögzítés az olajszivattyúnál - kétrészes alu szívócső - katalizátor a középső kipufogódob előtt - gyújtórendszer hengerenkénti kábelekkel + hengerfejre rögzített gyújtótrafóval - szekunder levegő befúvatás a kipufogó csonkban Z 14-16XE: - főtengely jeladószenzor rögzítés a motorblokkban, jeladótárcsa a főtengelyre rögzítve - egyrészes spirális szívócső - két katalizátor : egy a leömlő csonkkal egybeépítve, a második a középső kipufogódob előtt - gyújtórendszer trafóhíddal - vezérlőegység rögzítése a hengerfejen - módosított dugattyúk Többet ne akarjál tudni, nem egészséges ! :huh: :lol: :lol: Köszi az infót! Már látom hogy kicsit több mint apró módosítás :D
Recommended Posts