Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Picit járj utána jobban, hengerenkénti befecsis 4. generációs rendszerek nem robbannak vissza (pont a visszarobbanás miatt lettek kitalálva, itt már a gyári compi injektorjele alapján vezérli a gázcompi a hengerenkénti gázbefecsi szelepeket, ezért minden esetben amikor gáz kerül a szívósorba akkor már tutti nyitva van a szívószelep és jó helyre kerül a gáz valamint zár is a szelep ugyanígy ezért nem is marad a szívósorban fölös gáz) és műanyag szívósoros autókba normális helyeken régebbit nem is hajlandóak beszerelni pont a visszarobbanás miatt.

1.4-es astránál milyen alacsonyabb fogyasztásút tudsz javasolni a priuson kívül?

dízel nem ér...

kispolszki :)

nem tudom, de egy 7 litert fogyasztani tudó autónál mért akarsz kevesebbet?

nincs kevesebb, csak sok pénzért.

( Honda Insight :D ) fogyasztás topik... most linkkeltem.

mindegy, én nem meggyőzni akarlak, csak nem értem, és szerintem nem jó döntés. mert több a hátránya mint az előnye.

( amugy meg astra G egyhét dé és egymillioért már lehet venni)

Link to comment
Megosztás:

1. őszintén szólva elnézést kérek, nem tudom kicsoda uhuhu, de egyáltalán nem tűnt megalapozottnak a válasza a jelenlegi tudásom alapján, eszem ágában sem volt megsérteni.

2. a prius csak egy tipp volt, azthittem az keveset eszik, bedőltem a reklámnak. :)

arra próbáltam utalni hogy nemigazán tudok elképzelni kisebb fogyasztású normális autót ami nem dízel

Szerintem igaza van,

De mindenki azt csinál az autójával amit akar.... :D

Ne ez az igazi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/ex...mos_tgk-3577312

Link to comment
Megosztás:

kispolszki :)

nem tudom, de egy 7 litert fogyasztani tudó autónál mért akarsz kevesebbet?

nincs kevesebb, csak sok pénzért.

( Honda Insight :D ) fogyasztás topik... most linkkeltem.

mindegy, én nem meggyőzni akarlak, csak nem értem, és szerintem nem jó döntés. mert több a hátránya mint az előnye.

( amugy meg astra G egyhét dé és egymillioért már lehet venni)

Te javasoltad hogy vegyek kevesebbet fogyasztó autót.

Én tudom hogy nem fogok olyan autót találni ami ennél kevesebbet eszik és nem dízel (az nálam kizárva, hosszú hitvita lenne ha ebbe belemennénk, most ne tegyük)

Ezért akarok gázosítani mert ha már a fogyasztással nem lehet játszani akkor a másik alternatíva hogy olcsóbban kell tankolni.

És jelenleg a gáz 162 forint a kutakon, nem 320-25 mint a benzin, a többletfogyasztás pedig kb. 10% gázból.

Link to comment
Megosztás:

1. őszintén szólva elnézést kérek, nem tudom kicsoda uhuhu, de egyáltalán nem tűnt megalapozottnak a válasza a jelenlegi tudásom alapján, eszem ágában sem volt megsérteni.

én vagyok :)

és tényleg nem megalapozott a válaszom, nem ismerem ezeket... és nem is szeretném megismerni, mert nem látom értelmét. ha egy háromezres omegád lenne, akkor megérteném, de egy 1.4 es astrával nem.

Link to comment
Megosztás:

dede, erről jó ha jön infó, mert nem ismerem a rendszereket, és nem, is szeretem , és miden gázos ismerősömet eltanácsoltam más szervizbe, hozzá nem nyúlok az autójukhoz....

Ugyan ezeket mondta az a cég aki beszereli ezt a rendszert.....

Engem akkor elbizonytalanított.....

Link to comment
Megosztás:

Árlisták alapján biztosan mondhatom hogy egy autógázos rendszernél a tartály ára elenyésző összeg (kb. 20e) a rendszer komplett árához képest.

+ ki és beszerelés autógázos szakszervizben

+ vizsgadíj és egyéb sarcok

+ addig nincs autód

+ húzós alkatrész árak

Link to comment
Megosztás:

+ ki és beszerelés autógázos szakszervizben

+ vizsgadíj és egyéb sarcok

+ addig nincs autód

+ húzós alkatrész árak

Ne légy ilyen negatív :)

A tartály árát már megbeszéltük, a többire meg annyit tudok mondani hogy 15 évente ha csak emiatt kell szervízbe vinnem az autót akkor marha boldok leszek :D

Szakszervízbe járni kell, addig nincs autód, akinek autója van azt sarcolják. Ezek mind tök függetlenek a gáztól ;)

Link to comment
Megosztás:

én vagyok :)

és tényleg nem megalapozott a válaszom, nem ismerem ezeket... és nem is szeretném megismerni, mert nem látom értelmét. ha egy háromezres omegád lenne, akkor megérteném, de egy 1.4 es astrával nem.

162 forint a gáz, 320 a benzin.

az én évi 30k-s futásommal mindent a jelenlegi áron nézve ez nagyon durván számolva legalább 350ezer forint megtakarítás évente üzemanyagköltségen.

omega vagy astra, tökmindegy számomra, ez egy valag pénz.

miért dobjam ki az ablakon ha nem muszáj?

Link to comment
Megosztás:

Ne légy ilyen negatív :)

A tartály árát már megbeszéltük, a többire meg annyit tudok mondani hogy 15 évente ha csak emiatt kell szervízbe vinnem az autót akkor marha boldok leszek :D

Szakszervízbe járni kell, addig nincs autód, akinek autója van azt sarcolják. Ezek mind tök függetlenek a gáztól ;)

Bár így volna! De nincs így. Még a primitívnek számító karburátoros rendszerűeknek is vannak vissza-vissza térő hibái (pl. reduktor) És még neked kell keresned olyan vizsgaállomást, amelyik gázos járművet műszakiztathat (időszaki).

Ha már így is sokba kerül autót fenntartani, akkor minek vennéd nyakadba még a gázos spec. gondjait is?

Link to comment
Megosztás:

Igen mi is bunkók voltunk hogy kinevettük, a kolega 1.5dci megánja 5literrel elmegy. :D

Eszerint a Priusok átlaga 5,25liter, míg a benzines Astra átlaga 8,1 liter. Azért ez csak jelent valamit, ésszel használva a Prius biztosan kevesebbet fogyaszt (na persze, hogy a vételárbeli különbséget és az esetleges szervízköltséget mikor hozza vissza, az is egy jó kérdés). Na meg az is érdekes, hogy a Priusba is be lehet építeni a gázt :)

Link to comment
Megosztás:

162 forint a gáz, 320 a benzin.

az én évi 30k-s futásommal mindent a jelenlegi áron nézve ez nagyon durván számolva legalább 350ezer forint megtakarítás évente üzemanyagköltségen.

omega vagy astra, tökmindegy számomra, ez egy valag pénz.

miért dobjam ki az ablakon ha nem muszáj?

Ok, engem meggyőztél, hogy ez kell neked! :)

Akkor hajrá, átalakitásra fel! ! :D

Link to comment
Megosztás:

Eszerint a Priusok átlaga 5,25liter, míg a benzines Astra átlaga 8,1 liter. Azért ez csak jelent valamit, ésszel használva a Prius biztosan kevesebbet fogyaszt (na persze, hogy a vételárbeli különbséget és az esetleges szervízköltséget mikor hozza vissza, az is egy jó kérdés). Na meg az is érdekes, hogy a Priusba is be lehet építeni a gázt :D

Az olyan ######i, hogy inkább kihúzatja egy fogát mint hogy adjon valamit ;)

Ha érted mire gondok :)

Nem én találtam ki hogy ennyit eszik neki.Ő mondta.

Link to comment
Megosztás:

Bár így volna! De nincs így. Még a primitívnek számító karburátoros rendszerűeknek is vannak vissza-vissza térő hibái (pl. reduktor)

Ha már így is sokba kerül autót fenntartani, akkor minek vennéd nyakadba még a gázos spec. gondjait is?

Egyrészt azért az évi kb. 350e forint évi üzemanyagköltség megtakarításért amit várok tőle. Azért ez nem két forint.

Mások ennél sokkal kevesebbért tákolják fel-alá az autójukat etanolra.

Másrészt hiszek benne hogy nem lesz vele gond és hogy a márkás garanciális normális rendszer elég kiforrott ahhoz hogy ne kelljen vele szívnom.

Link to comment
Megosztás:

Látom feladtad :)

Én is sok sikert kívánok hozzá.

Legalább lesz valakinek tapasztalata.

Senkit nem akarok meggyőzni, magam is tapasztalatot keresek másoktól mert ugye az az igazi.

Csupán érveket és információkat sorakoztattam fel.

Számomra évi 350e forint elég komoly indok ahhoz hogy alaposan körbejárjam a témát :D

Meglátom még, utánajárok pontosan hogy ez a motor mit szól hozzá aztán ha rendben van a dolog az én autómhoz és megvan a pénz akkor hajts.

Egy biztos, részletes és mindenre kiterjedő információkkal foglak titeket ellátni ha belevágok ;)

Link to comment
Megosztás:

Senkit nem akarok meggyőzni, magam is tapasztalatot keresek másoktól mert ugye az az igazi.

Csupán érveket és információkat sorakoztattam fel.

Számomra évi 350e forint elég komoly indok ahhoz hogy alaposan körbejárjam a témát :D

Meglátom még, utánajárok pontosan hogy ez a motor mit szól hozzá aztán ha rendben van a dolog az én autómhoz és megvan a pénz akkor hajts.

Egy biztos, részletes és mindenre kiterjedő információkkal foglak titeket ellátni ha belevágok ;)

Hívd fel őket megmondod milyen motorod van,és ők megmondják neked a tutit :)

Link to comment
Megosztás:

Új téma: :)

Ezek a G Astra ülések véleményem szerint borzalmasak.

Kinek milyen tapasztalata van a cserével? Mire lehet/érdemes cserélni anélkül hogy flexelnem meg heggesztenem kelljen?

Valami más típus plug and play megoldása érdekelne legfőképpen.

Link to comment
Megosztás:

Szia Sasu,

Saját tapasztaltommal gazdagítalak:

2005-ös Astra G 1.4 Twinport, 42e km-nél, 2 év x hónaposan vezérműtengely törés.

Mivel akkorra már lejárt a garancia ezért független szervízben javíttattam saját zsebből, 150e volt a számla vége mert szerencsére senki nem vert szét semmit belül.

Akkor mélyebben utánajártam ennek a hibának és megbízható Opel szakszervízes forrásból értesültem hogy volt egy széria 1.4-es motorú Astra G Classic 2005-ben aminek nem húzták le rendesen a vezérműtengelyt rögzítő bölcsők csavarjait a gyárban és használattól függően kb. 30-50e km között fellazulnak.

A vezérműtengely pedig mivel öntvény, nagyon könnyen eltörik a vibráció miatt (ugye a lazulás miatt tud lötyögni).

Hát ennyi.

Szóval 99% hogy nem volt anyaghibás a tengelyed hanem ennek a "típushibának" lettél az áldozata.

A márkaszervíz szerint céges flottaautóknál amiket hajtottak mint állat hamar kijött a hiba, sok ilyet javítottak gariba, aki családi autónak vette az meg így járt ha nem szaporította hamar a kilómétert.

Jobbulást.

Szia Sixday!

Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Az az érdekes, hogy amikor beszéltem a szervizessel, hogy miért is tört el ő ugyan ezt mondta "meglazultak a rögzítő csavarok". Tehát ők is tudtak erről a hibáról. A legdurvább amikor a GM ügyfélszolgálatával beszéltem teljesen elzárkóznak. 5 éves? Hát így jártál kedves Opel tulajdonos.

Link to comment
Megosztás:

Szia Sixday!

Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Az az érdekes, hogy amikor beszéltem a szervizessel, hogy miért is tört el ő ugyan ezt mondta "meglazultak a rögzítő csavarok". Tehát ők is tudtak erről a hibáról. A legdurvább amikor a GM ügyfélszolgálatával beszéltem teljesen elzárkóznak. 5 éves? Hát így jártál kedves Opel tulajdonos.

Részvétem az összes vezérműtengely-töréses cartársnak. :) Nem a GM védelmében mondom, de bármelyik autógyár így járna el... Ameddig lehet, eltussolják az ilyen ügyeket. A szervizek keze is meg van kötve, hiszen nem mondhatják az ügyfélnek, hogy az anyacég etikátlanul jár el, nem sz..hatnak a fészekbe...

Esetleg több ilyen károsult összefoghatna, aztán per a GM ellen... Mondjuk, sajnos ez is hamvába holt dolog lenne szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.