Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

De ezek a spray-k,olyanok hogy egyszer lenyomod a gombot és úgy marad.kijön belőle mind

Egy spray kb 2500-3000 forint ,és nem elég a hőcserélőt takarítani hanem az össze légcsatornát.

Nekünk van a lakásba is,tavaly nem kicsit voltam beteg.....

Háromszor fújtam át....de tuti lett.

Szezon előtt ,én is megcsinálom mindkettőt :devlish:

Csak azt akartam kihozni belőle ,hogy ennyit megér az egészség

Link to comment
Megosztás:

Egy spray kb 2500-3000 forint ,és nem elég a hőcserélőt takarítani hanem az össze légcsatornát.

Nekünk van a lakásba is,tavaly nem kicsit voltam beteg.....

Háromszor fújtam át....de tuti lett.

Szezon előtt ,én is megcsinálom mindkettőt :lol:

Csak azt akartam kihozni belőle ,hogy ennyit megér az egészség

Ááááá.Nagyon megszívtam.Na én 2 flakont vettem ebből a prevent márkából.De nem is ez a lényeg,hanem-autó beindít,klíma be,belső keringetés úgy ahogy kell.Nah kiszállok,lenyomom a spray-n a kupakot,és érezz csodát :devlish: kint jobban éreztem az illatot mint az autóban.Naaaaaa?Szerinted?????Elment szarni az a levegő csappantyú motor. :lol:

Még régebben vettem a vaterán egy lapátot,mert el tőrt,és a srác csak egybe adta oda,és bízom benne hogy a motort nem dobtam ki,mert azt a műanyag keretet azt úgy el dobtam,hogy senki se találja meg :lol:

Most fejeztem be a generált,kiszedtem azt a motort,szétkaptam,és csak remeg a motor,és forró.

Link to comment
Megosztás:

Ááááá.Nagyon megszívtam.Na én 2 flakont vettem ebből a prevent márkából.De nem is ez a lényeg,hanem-autó beindít,klíma be,belső keringetés úgy ahogy kell.Nah kiszállok,lenyomom a spray-n a kupakot,és érezz csodát :lol: kint jobban éreztem az illatot mint az autóban.Naaaaaa?Szerinted?????Elment szarni az a levegő csappantyú motor. :lol:

Még régebben vettem a vaterán egy lapátot,mert el tőrt,és a srác csak egybe adta oda,és bízom benne hogy a motort nem dobtam ki,mert azt a műanyag keretet azt úgy el dobtam,hogy senki se találja meg :lol:

Most fejeztem be a generált,kiszedtem azt a motort,szétkaptam,és csak remeg a motor,és forró.

pfff

Van életed..kafa meló :devlish:

adnál neki 3-6 -t kb 2kg akkor nem jönne ki. ;)

Szerk.: Én most raktam újra a gépet :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát, az a rendszámtábla megvilágítás érdekes. Nem igazán funkcionális:) Nem állíítottak még meg érte? Az nem biztos, hogy előirás, hogy csak fehér fénnyel szabad(kell!) megvilágítani, de, hogy adott távolságból leolvashatónak kell lennie a rendszámnak az tuti. Én is akarok egy krómozott kipufogóvéget, csak az enyémnek hajlított a cső vége... Úgyhogy előbb lesz rajta másik dob, mint csupán csak a vég:)

Úgy döntöttem, hogy lefóliáztatom az autót, és így is tettem! Eldöntöttem, hogy nem költök többet az autó tuningolására, így néz ki a szerelmem! :lol:

1. http://kep.psharing.com/351023.jpg

2. http://kep.psharing.com/351026.jpg

3. http://kep.psharing.com/351033.jpg

FOREVER G ASTRA!!! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Hát, az a rendszámtábla megvilágítás érdekes. Nem igazán funkcionális:) Nem állíítottak még meg érte? Az nem biztos, hogy előirás, hogy csak fehér fénnyel szabad(kell!) megvilágítani, de, hogy adott távolságból leolvashatónak kell lennie a rendszámnak az tuti. Én is akarok egy krómozott kipufogóvéget, csak az enyémnek hajlított a cső vége... Úgyhogy előbb lesz rajta másik dob, mint csupán csak a vég:)

még eddig nem állítottak meg érte! A környéken azért nem mert, ott vagyok én is rendőr!:devlish: Máshol meg ha megállítanak és szólnak érte majd kicserélem! Egyébként fehér ledes izzót nem találtam pedig azt akartam bele rakni!

Link to comment
Megosztás:

Manuál klimás, klíma kikapcsolva, ventillátor 3-as fokozaton:

Ahogy tekergettem a befúvott levegő iránya kapcsolót, furcsállom, hogy a "középre és lábra" ill. a "csak lábra" állás közti befúvás között alig van különbség középen (nyitva mind a 4 szellőző). Gyakorlatilag középen fujdogál egy kicsit mindig. Mintha nem nyitná ki.

Megnéztem, hogy ha csak szélvédőre fújok, középen is jön egy kicsi, majd a "szélvédő és lábra" közben is. "Csak középre" állás tökéletes orkán erejűt fúj középen. Lehet. hogy valami elmászott az állító mechanikán, vagy ez ilyen? Emlékeim szerint korábban mintha ez azért rendesebben működött volna.

Szóval úgy tűnik, hogy ha a középre fújás van kombinálva valamivel, akkor nem nagyon nyit ki. Tudom, hogy ha kombinált akkor gyengébben jön középen mint a "csak középen" álláskor, de most kombinált állásban szinte nem is jön semmi sem középen. Mit kellene megnézni?

Link to comment
Megosztás:

És akkor elkezdték rakni a G-be is vagy először a H-ba és csak utána.

Vagy csak cl2-be raktak ,vagy már a G-be is?

Tudom sok hülye kérdés :devlish:

Mivel Z14XE csak 2003-ig létezett, ezért vagy nem raktak 1,4-es motort G-be, vagy raktak Z14XEP-t. Utóbbi valószínűbb. Most neked direkt G kell, a CL2 nem számít bele?

Link to comment
Megosztás:

Mivel Z14XE csak 2003-ig létezett, ezért vagy nem raktak 1,4-es motort G-be, vagy raktak Z14XEP-t. Utóbbi valószínűbb. Most neked direkt G kell, a CL2 nem számít bele?

csak az érdekelt ,hogy csak a cl2-be van xep ,vagy van sima G-ben....

De ezt kitalálni....,hol vagy uhuhu? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.