Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Egyszer nekem is volt Renó dízelem.....akkor fogadtam meg,hogy

akkor lesz ismét dízel autóm,amikor vadiújat tudok venni! :angry:

A hibákat inkább nem sorolnám fel.......

Persze ez nem biztos,hogy a Renault hibája, egyszerűen kifogtam egy széthajtottat!

Azért meggondolnám. Még ha új is.... Még egyszer nem kéne dízel! Mondjuk én nem szívtam vele,de azért költöttem rá rendesen.......

Akkor nyúlhatsz bele egy szét hajtottba,ha piacon veszed,vagy kintről behozva(olasz).Az enyém olaszból származott,de "mákom volt vele".

Persze hallottam már én is szarokról,nem is keveset sajnos <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,még új vagyok csak gondoltam megírom a saját tapasztalataimat az autómról!

2007.04.14-i az autó,,,astra classic 2 1.4twinport caravan!Újan vettem,TAXI üzemre!Ma 2011.03.29-én 255.000km van benne hiba nélkül!Nagyon szeretem mert nem vitte a pénzt csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem!Épp most van szerelőnél,megint szerviz!!!

Egy-két jó tanács bár látom azért sokan értenek a dologhoz,ezek a saját tapasztalataim!!

Szigorún 15.000km-ként olajcsere,ne várj 30-ig mert idővel baj lesz és csak szintetikus olajat,,nekem új kora óta total quartz ineo ecs van benne és még sosem fogyott egy csepp sem!

Hidegen óvatosan bár ez alap!!

Nálam egy első fékbetét 30-35 ezernél többet nem nagyon bír ki de ez a taxiüzem velejárója.gáz-fék-gáz-fék,olykor eléggé kamikáze tempóban,ja és TEXTAR,a többi csak vonyít!

Tárcsát 3 betét után cseréltem.Brembo-t,közben volt egy szabályzás!

Sarkalatos pont a stabilizátor szilent,bár ez a jó útjaink miatt van!A stab.összekötő rúd ezzel kapcsolódik a kasztnihoz és szeret tönkremenni ilyenkor klassz kopogás jön a futóműböl.A gáz az hogy maga a szilent 400ft de a cseréhez bölcsőleeresztés kell vagy mi és ez munkadíjban nem olcsó!Kutyacsontból csak márkásat,németet vegyetek mert a gagyi 3000ft-os 15000 után kipurcan,a csere 5 perc de idegesítő a kopogás!Gyertyát,üzemanyag szűrőt,hosszbordás szíjat 60 ezrenként cserélek,a hátsó fékem még megbontva sem volt épp most cserélik mert nem hiszem el hogy ennyit így kibírt,a gyári megszolgálta az idejét kap újat!A gyújtótrafóm,generátorom,önindítóm is gyári!!A két első kerékcsapágyam volt cserélve de az egyik durrrrrdefekt miatt,nem olcsó mert ABS jeladóval egybe van szerelve!Úgy 150.000km óta csinálja hogy indulásnál rázza a kasztnit,valószínű hogy első motortartó bak lesz mert ki van szakadva rendesen,idegesít de majd kiderül,akár még kuplung is lehet mert az is gyári bár azt mondták nincs vele gond én is így érzem,de ahogy olvasgattam itt,többeknek van hasonló gondja,ha valaki tud megoldást,szólhatna!Ennyi gondom volt a megtett km-k alatt,semmi több,a lengéscsillapítok is gyáriak és tökéletesek!A családban van még egy ugyan ilyen astra csak az 2006-os,szintén taxi és tanulókocsi,az a bátyámé,azzal sem volt semmi gond,csak gy.trafócsere!A v.lánc nem csörög,kormányösszekötőt,gömbfejeket nem cseréltünk,az enyém még belűlről is újszerű,pedig vittem már vele pár utast!Szerintem egy nagyon jó autó a következő is Opel lesz szigorúan ezzel a motorral!Fogyasztásom 5-7,5-ig attól függően hol járok éppen vagy kell e fűteni de ezzel is meg vagyok elégedve és szerintem nem is megy rosszul,persze amikor lehet finoman közlekedem de ha kell nagyon meg van kergetve pl:szombat éjszaka van hogy 400km-t megyek szinte padlógázzal gyorsítva nagyokat fékezve,falukba kijárva 150-es utazóval!Sokan akarnak ilyet a kollégák közül mert látják semmi gondom vele,ők meg veszik a turbót meg a porlasztót meg a kéttömegű lendkereket a dieseljeikbe!Bocsesz hogy hosszúra nyúlt még Új vagyok,Üdv mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Ha valahol akkor a taxiüzemen, és a tanulókocsikétn mutatja meg a vas, hogy mire képes.

Másrészt nem véletlen van annyi céges G astra.

Csak lenne gyakoribb az automata váltós.

Nem igen találok ilyet, vagyis nincs választási lehetőségem ha a G astra mellett döntök.

Link to comment
Megosztás:

Ha valahol akkor a taxiüzemen, és a tanulókocsikétn mutatja meg a vas, hogy mire képes.

Másrészt nem véletlen van annyi céges G astra.

Csak lenne gyakoribb az automata váltós.

Nem igen találok ilyet, vagyis nincs választási lehetőségem ha a G astra mellett döntök.

Ezért is írtam ilyen sokat,nagyon megszerettem,kár hogy már nem gyártják,lehet vennék!Ha belenéznétek azt mondanátok van benne vagy 50-60 ezer,majd rakok fel képet róla!

Hát classic ként nem találsz automatát az biztos,meg asszem csak 1.6-tól rakták bele régen!

Link to comment
Megosztás:

Igen sajnos már nemlehet autó nélkül létezni.

Már el sem tudnám képzelni az életet kocsi nélkül.

Nagyon elkényelmesedtrünk volna????

Lehet,de ez a rohanó világ autó nélkül élhetetlen. <_<

Az biztos hogy egy autó a lehető legrosszabb befektetés. De hát nélküle sajnos már nem tudunk meglenni...
Link to comment
Megosztás:

Én is jobban örültem volna,ha a céges is astra.....

Kaptam egy Fiatot <_<

Ha valahol akkor a taxiüzemen, és a tanulókocsikétn mutatja meg a vas, hogy mire képes.

Másrészt nem véletlen van annyi céges G astra.

Csak lenne gyakoribb az automata váltós.

Nem igen találok ilyet, vagyis nincs választási lehetőségem ha a G astra mellett döntök.

Link to comment
Megosztás:

Ezért is írtam ilyen sokat,nagyon megszerettem,kár hogy már nem gyártják,lehet vennék!Ha belenéznétek azt mondanátok van benne vagy 50-60 ezer,majd rakok fel képet róla!

Hát classic ként nem találsz automatát az biztos,meg asszem csak 1.6-tól rakták bele régen!

Épp ezen gondolkodtam, hogy a szüleim autójába 75e km van. Hibátlan, és mikor átülök az enyémből, olyan mintha 0 km-es autót vezetnék.

Enyémben meg óra szerint 122e km van. És bőven látszik rajta hogy volt használva. Szóval akkor lehet már túl van a 300-on.....!?

Á, inkább nem gondolkodok ilyenen, mert csak ideges leszek.

Link to comment
Megosztás:

Épp ezen gondolkodtam, hogy a szüleim autójába 75e km van. Hibátlan, és mikor átülök az enyémből, olyan mintha 0 km-es autót vezetnék.

Enyémben meg óra szerint 122e km van. És bőven látszik rajta hogy volt használva. Szóval akkor lehet már túl van a 300-on.....!?

Á, inkább nem gondolkodok ilyenen, mert csak ideges leszek.

Ez függ attól is ki mennyire vigyázott rá,nálam szinte napi dolog a takarítás mert koszos autóval gáz dolgozni!Minden műszak előtt műszerfal törlés,de nem szilikonnal meg mélyápolóval meg LIDL-s kencével hanem babapopsitörlővel!Hülyeségnek hangzik,de próbáljátok ki,nem zsíros nem csillog mint a tücsök pi...ja,és nem vonza utána a port!Még a kürtgombom is újszerű pedig ez astra betegség!Valószínű az izzadságtol van mert a bátyámé tanulókocsi és ki van lyukadva,az enyémen meg szinte semmi!!!

Link to comment
Megosztás:

Ezért is írtam ilyen sokat,nagyon megszerettem,kár hogy már nem gyártják,lehet vennék!Ha belenéznétek azt mondanátok van benne vagy 50-60 ezer,majd rakok fel képet róla!

Hát classic ként nem találsz automatát az biztos,meg asszem csak 1.6-tól rakták bele régen!

Van 1,4-es is csak ritka!

Ja és nálam a céges is G Astra!Akkor most sikeres vagyok? <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem jut ilyen eszembe..... Pedig otthon most van dögivel a kölyök miatt.Otthon kipróbálom az biztos!!!! :angry: <_<

Jó erősen törölgesd vele,meglátod mennyire rótya van rajta,és utána nem csillogó felületet kapsz hanem inkább mattot,mint mikor új volt!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.