Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Na igen, a versenylovat az igáslóval.... ;)

Egy jó darabig maradok a jó kis G-nél. ;)

Miféle xenonod van egyébként?

Mennyibe fájt, megéri-e komolyan belevágni?

Amennyiben az éjszakai látási biztonságot és a fényerőt nézzük akkor igen megéri akármennyibe is kerül...DE

és itt jön a de... hivatalosan nem szerelheted be az Astrába,csak ha

- autómatikus fényszórómagasságállítása van(nem a manuális amit a bal kezeddel állítasz),ez minden bekapcsolásnál pásztázik egyet fel és le mjad a vizszintes pontot megtalálva rögzül,

- fényszórómosó berendezés van felszerelve.

-a fényszórón látni az"X" jelet ami a xenon hivatalos beépíthetőségére utal...

Műszakin egyből megvágnak ezek hiányában és a rendőr is büntethet kőkeményen...

Én ezekből kimaradtam szerencsére,de kipróbálni egy olyan izzópárost amivel tényleg mindent látsz...ezért éri meg...

Amúgy nem olcsó móka..nekem egy noname izzószettem volt 17000 ft volt 8000K-s fehér színhőmérsékletű izzóval.

1-1 1/2 évig bírta a cucc,míg az egyik izzó fel nem adta a harcot.

Új izzót ehhez a fajtához nem kaptam de így is tovább bírta mint a gyári xenonok többsége állítólag,mert azok olyan fél évet bírnak csak.

Szóval ha ki akarod próbálni és van fölös 20 ezred(mert meg kell buherálni az izzó foglalatát-legalábbis 2 éve az akkori szettekben még meg kellett) és nem lesz mostanában műszakid akkor tegyél egy próbát.

Ma már hagyományos izzók izzadnak a féyszóróimban...nem is látok olyan jól este mint akkor...ez van...

Az avataromban amúgy a xenonos fény látszik.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

- autómatikus fényszórómagasságállítása van(nem a manuális amit a bal kezeddel állítasz),ez minden bekapcsolásnál pásztázik egyet fel és le mjad a vizszintes pontot megtalálva rögzül,

- fényszórómosó berendezés van felszerelve.

-a fényszórón látni az"X" jelet ami a xenon hivatalos beépíthetőségére utal...

Műszakin egyből megvágnak ezek hiányában és a rendőr is büntethet kőkeményen...

Amúgy nem olcsó móka..nekem egy noname izzószettem volt 17000 ft volt 8000K-s fehér színhőmérsékletű izzóval.

Szóval ha ki akarod próbálni és van fölös 20 ezred(mert meg kell buherálni az izzó foglalatát-legalábbis 2 éve az akkori szettekben még meg kellett) és nem lesz mostanában műszakid akkor tegyél egy próbát.

Ma már hagyományos izzók izzadnak a féyszóróimban...nem is látok olyan jól este mint akkor...ez van...

Az avataromban amúgy a xenonos fény látszik.

Üdv

Igen, nagy résszel amit írtál /állítás, fényszóró mosó, stb / tisztában vagyok, ha meg "elkapnak" útközben, a forgalmi is elpattan kőkeményen, ha nem klappol minden, ergó nem gyári szabályos stb stb.

Nyáron a Balatonon, M7-es és környékén meg a Velencei tó vonzáskörzetében ezeket nagyon nézték.

Majd fellapozom már a KÖHÉM-et ezekkel kapcsolatban, de az a 8000K-s cucc elég meredeknek hangzik így elsőre, az már eléggé vakítós kategória.

Ja bele is néztem el is vakultam azonnal. ;)

Link to comment
Megosztás:

Másfél évet, kevés ér meg.

A wolfram szál elég rideg anyag. Üzem közben, izzik. Ilyenkor, egy kicsit megnyúlik.

Egy erősebb ütésre, el is szakad.

Akkor nem idegeskedek, hogy kb. évente 1 pár gallyra megy, mondjuk nem is egy nagy összeg, ez is kopóalkatrész.

Link to comment
Megosztás:

Igen, nagy résszel amit írtál /állítás, fényszóró mosó, stb / tisztában vagyok, ha meg "elkapnak" útközben, a forgalmi is elpattan kőkeményen, ha nem klappol minden, ergó nem gyári szabályos stb stb.

Nyáron a Balatonon, M7-es és környékén meg a Velencei tó vonzáskörzetében ezeket nagyon nézték.

Majd fellapozom már a KÖHÉM-et ezekkel kapcsolatban, de az a 8000K-s cucc elég meredeknek hangzik így elsőre, az már eléggé vakítós kategória.

Ja bele is néztem el is vakultam azonnal. ;)

A 8000K a szinhőmérsékletet jelzi..minnél nagyobb ez a szám, annál lilásabb a fény, amit kibocsájt az izzó gáz. A fényerősség mindnél konstans-megegyező, a szám nagysága nem befolyásolja a fényerősségét az csak a szinhőmérsékletet jelzi.

6-8-10-14K-s variációk léteztek akkoriban és a 8-ast mondták a fehér színhez leggközelebbinek azért kértem olyant.

Link to comment
Megosztás:

A 8000K a szinhőmérsékletet jelzi..minnél nagyobb ez a szám, annál lilásabb a fény, amit kibocsájt az izzó gáz. A fényerősség mindnél konstans-megegyező, a szám nagysága nem befolyásolja a fényerősségét az csak a szinhőmérsékletet jelzi.

6-8-10-14K-s variációk léteztek akkoriban és a 8-ast mondták a fehér színhez leggközelebbinek azért kértem olyant.

Jaja, igazad van hülyeséget beszéltem, igaz,na majd beleásom magam a témába. ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Még valami...

A lenti banner helyen a xenon.hu-n hirdetik :

Xenon/Krypton töltésű izzók:

Minden autóba a gyári helyre, külön trafó nélkül!

...XENON!

Színe valódi 8500K gyémánt viola fehér xenon 2500 Ft/izzó egységesen minden izzó 2500 Ft/db (5000 Ft a pár)

3x hosszabb élettartam, a hagyományossal megegyező hőmérséklet!

Az hogy xenon gázzal van töltve az izzó az sajnos nem teszi xenon fényű lámpává az izzót.

Miért is?

A xenon lámpában csak xenon gáz van, izzószál nincsen, a trafó által generált 25000V hatására reakcióba lép és felizzik,de egy izzószálas izzóban csak a 12V hatására,trafó nélkül nem történik semmi...ne dőljetek be ennek.

Link to comment
Megosztás:

Még valami...

...ne dőljetek be ennek.

Na igen, ezt mondani is akartam, hogy sok mindennel kábítják a népet.

Van egy-két gyanús dolog, ami még laikusnak /pl .nekem is / is feltűnhet..

Egyébként ITT olvastam egy cikket ezekről.

A szakik majd kiértékelhetnék, hogy mennyi az igazságtartalma.

Egy másik példa: ülésfűtéssel kapcsolatos, jópár helyen hirdetik, hogy 1 óra és beszerelik, megvárható, azonnal kész minden klappol, rákötik a szivargyújtóra a kábelét és már kész is... ;) igazi kókány meló lehet az is.

Apropó ülésfűtés: ha minden igaz vasárnap nagy project lesz, egyik cartárs felkarolt és összedobunk egy fullosat, majd beszámolok.. ;)

Link to comment
Megosztás:

Na igen, ezt mondani is akartam, hogy sok mindennel kábítják a népet.

Van egy-két gyanús dolog, ami még laikusnak /pl .nekem is / is feltűnhet..

Egyébként ITT olvastam egy cikket ezekről.

A szakik majd kiértékelhetnék, hogy mennyi az igazságtartalma.

Egy másik példa: ülésfűtéssel kapcsolatos, jópár helyen hirdetik, hogy 1 óra és beszerelik, megvárható, azonnal kész minden klappol, rákötik a szivargyújtóra a kábelét és már kész is... ;) igazi kókány meló lehet az is.

Apropó ülésfűtés: ha minden igaz vasárnap nagy project lesz, egyik cartárs felkarolt és összedobunk egy fullosat, majd beszámolok.. :lol:

ha minden igaz nekem is a Tisztelt cartárs segít majd :lol:

amugy xenonhoz annyit, hogy nekem gyári xenon van utólag. szal eléggé beleástam magam a témába, már röpke 4éve. a gyári xenonok 4300 és 5000k. mimél nagyobb a szám annál kékebb ugye ahogy Te is írtad. ám minél kékebb annál kevesebet látsz! 8000k pl esőben erősen közelit egy gyenge halogénhez. opel gyárik 4300k mind. bmw szokott 5000k lenni. amugy kellő rutinnal kimagyarázható az utólagos is (így vettem stb.). persze ettől függetlenül nem ajánlatos és én is levillogok mindenkit aki engem bevakít csak egy kicsit is ;) de azért béke van :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ez is egy példa, hogy mennyit ér a 4 csillag laboratóriumi körülmények között és mennyit a való életben. Bár egy fával szemben bármilyen jármű esélytelen. Azért az látszik, hogy a fülkében elvileg maradt hely a túlélésre . Bár lehet, hogy az én szerveim sem maradnának a helyükön, ha egy bizonyos sebességről 0 m-en kellene megállni.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok, egy kicsit eltérnék a témától.

Tudnátok-e segíteni abban, hogy kb milyen áron lehet hozzájutni gyári derék ill. háttámaszos üléshez, ugyanis elég tropa a derekam, és hátha az jobb lenne, mint a "fapados"

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok, egy kicsit eltérnék a témától.

Tudnátok-e segíteni abban, hogy kb milyen áron lehet hozzájutni gyári derék ill. háttámaszos üléshez, ugyanis elég tropa a derekam, és hátha az jobb lenne, mint a "fapados"

Üdv.

A Coupe ill. B Vectra ülései passzolnak,ha jól emlékszem,és azok jobb kialakításúak!Próbáld így is keresni! ;)

Meg van ám :G Astra ülésproblémák topik is,azt is olvasd át,hátha van benne konkrét tanács!

Link to comment
Megosztás:

A Coupe ill. B Vectra ülései passzolnak,ha jól emlékszem,és azok jobb kialakításúak!Próbáld így is keresni! ;)

Meg van ám :G Astra ülésproblémák topik is,azt is olvasd át,hátha van benne konkrét tanács!

Köszi, most már megtaláltam, átnézem hátha okosabb leszek. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még régen egy autós újságban olvastam egy fogyasztástesztet egy Astra G-ről. Amikor új modell volt akkor egy egyetem diákjai alakították át minimálisan, hogy takarékosabb legyen.

Alacsony gördülési ellenállású gumik, 3 centis ültetés, alváz vagy motortér burkolás és hátsó szárny.

Na mostanában jutott eszembe, és nem értem. Van olyan gyári hátsó szárny ami kedvezőbbé teszi a légáramlást ezáltal a légellenállást javítva?

A mellékelt fényképeken ránézésre tök átlagos utólag felrakott dizájn szárnynak tűnt.

Alap esetben pedig a szárnyakat a leszorító erő miatt szoktak felrakni, de az meg az Astra esetében nevetséges....

Persze széria modellre gondolok.

Szerintetek van ilyen szárny?

Link to comment
Megosztás:

Tiszta,száraz időben,hóban nagyon jó.ám esőben,vizes úton majdnem a 0-val egyenlő a fénye

Na igen, az évek meg a rutin. ;)

Aki már használt ilyet azt tudja a gyakorlatban is igazán, hogy mikor mi az előnye, háránya.

Na hát nahát nem látjátok: a golfon az egy igen speciális..... örültség ;)

Link to comment
Megosztás:

...ha minden igaz nekem is a Tisztelt cartárs segít majd :lol:

Sajtó: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/11/0...i_meg_a_saabot/

Akkor te már xenon profi vagy. :lol:

Akkor majd remélem beszámolsz képekkel az ülésfűtésről stb stb.

A kínaikaról meg annyit: előbb utóbb be fognak mindent és mindenkit kebelezni.

Sajnos ott kellett lennem amikor eljött a kínai elnök kishazánkba.... volt neki hivatalosan olyan tapsolóbrigádja, akik vezényletre tapsoltak, meg miegymás... ( nemtapsolni életveszélyt jelentett volna. ;) )

Ja és mielőtt valaki megkérdezné én nem a tapsolók sorában voltam. ;)

Na mindegy a kínaiak nagyon megugrottak mindenféle tekintetben, előbb utóbb bepróbálkoznak mindenhol.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.