Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

ez semmi, de majdnem rábeszélték a csergőben egy kínaira :D

állítólag tényleg jó... :)

Ha én cserélek betétet, akkor a tárcsákat is ledobom. Még kb felénél van a betét, és a tárcsa is. Vagy ha még jó lenne akkor sem érdemes külön, mert arra már nagyon kopott lesz...

Most néztem:

LPR(olasz): betét: 5898Ft/pár tárcsa: 7974Ft/db összesen: 21864Ft

Meyle(német): betét: 7992Ft/pár tárcsa: 5580Ft/db összesen: 19152Ft

gyári: betét: 10292Ft/pár tárcsa: 16379Ft/db összesen: 43050Ft

Link to comment
Megosztás:

akkor képekben a csere :)

leszívtam egy kis fékolajat

chofe7aflvfc0t6ucyim_tn.jpg

dugattyú visszanyomva tökig

ujwipb7xdumzvt2mlqmt_tn.jpg

betétetek nélkül a nyereg

3hvm0pocfcbgnsi66lzb_tn.jpg

régi és új betét

cy6usfihvdfsaqfxnxq8_tn.jpg

nyeregbe az új betét

m1hqgv8uwys8z1ymg8ss_tn.jpg

felrakva a helyén

iyk6kruk89j80w0xr7y3_tn.jpg

én nem vagyok hajlandó felrakni más betétet ...

lefosom hogy India vagy sem GM és kész ,nekem ez számít ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nemrég valaki megírta nekem, hogy hogyan kell a lámpakapcsolóban az izzót kicserélni. És hogy milyen való a helyére. "Műszerfal izzó 12V 1,2W B8,5d foglalat miniwatt 2721MF kicserél"

Erre ugye ezt találtam: http://www.nemethelektronika.hu/node/13910

Gondoltam neki is állok most, mert itthon a sógor autója. Szétszedtem, de nem ilyen izzó van benne. Vékonyabb jóval, a Bajonett rész a foglalat végén van, nem a közepén.

Megtudjátok mondani mi lehet a tipusa, hogyan kerressem?

Link to comment
Megosztás:

akkor képekben a csere :)

leszívtam egy kis fékolajat

dugattyú visszanyomva tökig

betétetek nélkül a nyereg

régi és új betét

nyeregbe az új betét

felrakva a helyén

én nem vagyok hajlandó felrakni más betétet ...

lefosom hogy India vagy sem GM és kész ,nekem ez számít ;)

váá, izgulok már...

és jobb érzés? :)

18+ :o :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma a családba került egy Astra G, 2007-es évjárat, elméletben 90.000 kilométeres futásteljesítménnyel, Z16XEP motorral. Utóbbival kapcsolatban kérdeznék: a szerviz intervallumok között azt láttam, hogy ennél a típusnál 120.000 km van megadva. Rosszul értelmezem, vagy valóban kétszer annyit képes futni egy vezérlés szettel ez a motor, mint például egy X16XEL? A 120.000 km csak a szíjra érvényes, vagy a görgőkre és a vízpumpákra egyaránt?

Más. Milyen olajat ajánlotok ehhez a motorhoz? Úgy látom, 5W30 a gyári ajánlás, 30.000 km-es intervallumokban cserélve. No, ez utóbbi gondolom egy vicc.

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kérdésem: ki akarom cserélni a kulcsot bicskakulcsra (12 dollár az ebayen), de nem tudom, melyik fajta. Va nolyan, hogy HU 46, HU 100 A, HU 100 Y n 28, Hu 43..... honnan tudom, melyik ez?

köszi

Szerintem csak úgy vegyél ha van hozzá kép és a tolla ránézésre stimmel/cserélhető a tieddel...

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kérdésem: ki akarom cserélni a kulcsot bicskakulcsra (12 dollár az ebayen), de nem tudom, melyik fajta. Va nolyan, hogy HU 46, HU 100 A, HU 100 Y n 28, Hu 43..... honnan tudom, melyik ez?

köszi

nézd csak:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/biztonsagtechnika/egyeb/opel_astra_g_vectra_b_bicskakulcs_1577102273.html

a képeken itt vannak ilyesmi kódok...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.