Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Az viszont nem egyik pillanatról a másikra történik. :huh:

Nem, de az hogy elkezd villódzni a lámpa, mert elérte a min szintet, az igen :D

Nekem még 6-7 milliméteres fékpofavastagságoknál lett feltöltve szintig. Most már elég közel vannak a minimumhoz a fékpofák, de nem csökkent a szint. :)

256-os féknél max-min szint között pont egy fékbetétnyi hely van :D

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdv!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a fék nem keményedik fel hanem be tudom nyomni ütközésig (járó motornál), levegősnek nem levegős....de a fékfolyadék nem tudom mikor lett cserélve az utóbbi 5évben biztos nem...az olajcsere esetleg megoldja vagy a főfékhenger lehet a ludas?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a fék nem keményedik fel hanem be tudom nyomni ütközésig (járó motornál), levegősnek nem levegős....de a fékfolyadék nem tudom mikor lett cserélve az utóbbi 5évben biztos nem...az olajcsere esetleg megoldja vagy a főfékhenger lehet a ludas?

Én a főfékhengerre tippelnék, ha tuti nem levegő okozza, de cserélj fékfolyadékot, mielőtt nekiesel a szétszedésnek, hátha...

Link to comment
Megosztás:

Azt honnan lehet megszülni hogy milyen félbetét kell hátra az dobfékembe? ;) májsztró szerint kétféle van ( asszem 29-es, meg 46-os), de nemetom melyik kéne nekem. Valaki ötlet hogy honnan tudom meg? (belenézés nélkül)

Há nem tom, de nekem 228-as van, a munkahenger meg 19-es. Azt a 29-t és 46-t nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Jaa, vágesz. Azt nem tudom, hogy nekem mekkora, annyit tudok, - ha jól - hogy caravanra a nagyobb dobot szerelték, a többire a kisebbet. Szerintem kapd le és nézd meg, mérd meg. :lol:

Ha lekapom akkor nem lesz hátul fékem. Erősen valószínű hogy levált a ferrodo, és ha szétszedjük akkor az vissza már nem megy. Holnap tolnánk bele újat, csak jó lenne tudni milyet. ;)

Link to comment
Megosztás:

Azt honnan lehet megszülni hogy milyen félbetét kell hátra az dobfékembe? ;) májsztró szerint kétféle van ( asszem 29-es, meg 46-os), de nemetom melyik kéne nekem. Valaki ötlet hogy honnan tudom meg? (belenézés nélkül)

Én a dob kinézete alapján azonositottam be a boltban hogy milyen kell..mert én a dobot is cseréltem..és ahhoz társitottuk a pofákat. Nekem a szélesebbik kellett..azt arról lehet megismerni hogy körbefut rajta egy kiemelkedés, de mögötte még van valamennyi a dobból...hú, ezt nem tudom érthetően irtam-e le..szóval, a vékonyabbikon nincs körben az a kiemelkedés, vagyis nem úgy mint a másikon. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azt honnan lehet megszülni hogy milyen félbetét kell hátra az dobfékembe? ;) májsztró szerint kétféle van ( asszem 29-es, meg 46-os), de nemetom melyik kéne nekem. Valaki ötlet hogy honnan tudom meg? (belenézés nélkül)

Én ma vettem hátsó pofákat. Alvázszám szerint meg tudják mondani. Áll. 95 után keskenyebb van benne. Én 42 mm. est kaptam, gyári, GM es dobozban. 6900 HUF ért. Ez a keskenyebb.

Link to comment
Megosztás:

Én ma vettem hátsó pofákat. Alvázszám szerint meg tudják mondani. Áll. 95 után keskenyebb van benne. Én 42 mm. est kaptam, gyári, GM es dobozban. 6900 HUF ért. Ez a keskenyebb.

köszi mindenki. Igen nekünk is az alvázszám szerinti változat maradt. De mire felkeltem fater már elvitte a gépet valahova, valamiért. Majd ha hazaért megtudom hogy hol és mi történt az ótóval :lol: :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

köszi mindenki. Igen nekünk is az alvázszám szerinti változat maradt. De mire felkeltem fater már elvitte a gépet valahova, valamiért. Majd ha hazaért megtudom hogy hol és mi történt az ótóval :lol: :) ;)

Az "én módszeremhez" elég a kereket levenni. :lol: Igaz, én egy kis boltban vettem, szóba se jött az alvázszám. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Noh szóval a vége az lett hogy a jobb háccsó munkahenger fosta el magát és engedte az olajat. Viszont annyira kicsit hogy még a betétek se lettek olajosak, és a tartályban se lehetett észrevenni. :lol: ;) Nah mindegy érezni lehetett. Most úgy megáll mint ....-ban a .... :lol: Még a kézifék bowdennel kell majd kezdeni valamit ill. nem is valamit hanem egy cserét. Úgy terveztem hogy most hétvégén a kuplung meg a kézi bowndenjét is megküldjük némi védénegyvennel, de a szakadt szálakat még az sem tudja visszacsinálni, úgyhogy a kézi az kimarad a körből :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Noh szóval a vége az lett hogy a jobb háccsó munkahenger fosta el magát és engedte az olajat. Viszont annyira kicsit hogy még a betétek se lettek olajosak, és a tartályban se lehetett észrevenni. :lol: ;) Nah mindegy érezni lehetett. Most úgy megáll mint ....-ban a .... :( Még a kézifék bowdennel kell majd kezdeni valamit ill. nem is valamit hanem egy cserét. Úgy terveztem hogy most hétvégén a kuplung meg a kézi bowndenjét is megküldjük némi védénegyvennel, de a szakadt szálakat még az sem tudja visszacsinálni, úgyhogy a kézi az kimarad a körből :lol: B)

ártani pdig annak se ártana :lol:

anno gyakszin a ladának a kézifékkötelét zsíroztuk át, hát ne tudd meg micsoda változás volt :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mitől lehet az, hogy erős (autópályán tempónál egy komolyabb) fékezéskor ráz az autó, enyhénél is érződik, hogy nem egyenletesen fog? Kicsit már idegesítő, hogy minden lámpánál finoman "rángatva" állok meg... Elől egy féléves a betét meg a tárcsa (brembo), hátul szinte teljesen új a munkahenger, dob (brembo), betétek (textar). Az a fura, hogy van, amikor teljesen jó, csak többnyire nem. Ezért aztán hullámos tárcsára, meg hasonlókra nem gondolnék. A fékfolyadék is volt cserélve a hátsó cserénél nem is olyan rég.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.