Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

A levegősődésen túl még lehet, ha a hátsó dobfékben az automata utánállítók nem működnek, nagyobb a rés hosszabb a munkahenger útja mire fog akkor lehet hosszabb a fékpedál útja ergo lejjebb fog.

A hátsó automaták miatt még kéne az elejének fogni rendesen. Én megnézném( mérném) a rásegitő és a pedál közti müködtető villa hova van beállitva, mert ha kevesebb mint 225,5mm akkor tuti lent fog fogni.

Nekemis lent fogott nagyon, és azt állitották be újra. 3/4-nél már csusznak a kerekek. Elötte szinte letudtam lépni végig a pedált mire igazán fogott a fék.

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten cseréltem fékbetéteket.

Mostanra, kb. 1 hét bekoptak rendesen:-)

Fantasztikusan harap:-)

Van egy jelenség ami megszűnt. Olyan 110- körüli sebességnél rezgett a kormány.

Továbbgyorsítva 120 körül megszűnt.

Persze mindez pályán. ^_^

Szóval ez a kormányrezgés abszolút megszűnt most. Lehet a régi betét hozzáért a tárcsához, ettől volt a rángatás.

Link to comment
Megosztás:

A hátsó automaták miatt még kéne az elejének fogni rendesen. Én megnézném( mérném) a rásegitő és a pedál közti müködtető villa hova van beállitva, mert ha kevesebb mint 225,5mm akkor tuti lent fog fogni.

Nekemis lent fogott nagyon, és azt állitották be újra. 3/4-nél már csusznak a kerekek. Elötte szinte letudtam lépni végig a pedált mire igazán fogott a fék.

Ezt kifejtenéd bővebben? Mit és hol lehet ott állítani? Még nem hallottam erről.

Link to comment
Megosztás:

Ezt kifejtenéd bővebben? Mit és hol lehet ott állítani? Még nem hallottam erről.

Hát ezt kicsit bajos mert nekem mindez kinaiul van,és ez az egész rásegitős dolog (mi hogy működik, mi mit csinál) magas.Pedig ott voltam mindvégig a műhelyben a kocsinál mikor csinálták, és magyaráztais a csóka.Ha cserélik a rásegitőt akkor ezt elfelejtik újra beállitani.De ha jól emlékszem amit adtak könyveket a kocsihoz valameikbe benn is van mert onnan nézte ki a méretet. Átbogarászom őket és ha megvan beszkennelem a képet

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt kicsit bajos mert nekem mindez kinaiul van,és ez az egész rásegitős dolog (mi hogy működik, mi mit csinál) magas.Pedig ott voltam mindvégig a műhelyben a kocsinál mikor csinálták, és magyaráztais a csóka.Ha cserélik a rásegitőt akkor ezt elfelejtik újra beállitani.De ha jól emlékszem amit adtak könyveket a kocsihoz valameikbe benn is van mert onnan nézte ki a méretet. Átbogarászom őket és ha megvan beszkennelem a képet

De neki nem cseréltek rásegítőt csak fékpofákat.

Én továbbra is a hátsó utánállítókra néznék rá, esetleg egy légtelenítés...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fék gondokkal küzdök én is sajna! Nem tudtok segíteni abban, hogy hol és mennyiért lehet fém fékcsövet kapni? Az a darab kellene ami a bal hátsó munkahengerhez csatlakozik és a lengőkaron van rögzítve, tehát a rendszer utolsó eleme! Nagyon sokat szívtam vele és még így is letekertem a 6 lapot a becsatlakozó részről, pedig volt csavarlazító, kocogtatás és társai is, de nem segített sajna! Anno olvastam, hogy ezt házilag szokták a cartársak kihajtogatni és felperemezni, a gondom ezzel csak az, hogy ilyen atrakciót még nem is láttam, már mint ahogy a peremezést csinálják. Ja és a méretét sem mértem meg a pont agyammal, csak annyit látok rajta, hogy calami rezes cucc ez a csődarab. Tehát ha valakinek van ötlete, hogy hol és mennyiért lehet beszerezni azt nagyon Köszönném!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten cseréltem fékbetéteket.

Mostanra, kb. 1 hét bekoptak rendesen:-)

Fantasztikusan harap:-)

Van egy jelenség ami megszűnt. Olyan 110- körüli sebességnél rezgett a kormány.

Továbbgyorsítva 120 körül megszűnt.

Persze mindez pályán. ^_^

Szóval ez a kormányrezgés abszolút megszűnt most. Lehet a régi betét hozzáért a tárcsához, ettől volt a rángatás.

Ez a gond nállam is felmerült és cseréltem a tárcsát+betét de utána se szünt meg a rázás ahogy elérem a 110-et ráz a kormánymü de nállam nem szünik meg 110 felett se. Érzem hogy hátul is ráz valhol lehet hogy a fékdob csinálja?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fék gondokkal küzdök én is sajna! Nem tudtok segíteni abban, hogy hol és mennyiért lehet fém fékcsövet kapni? Az a darab kellene ami a bal hátsó munkahengerhez csatlakozik és a lengőkaron van rögzítve, tehát a rendszer utolsó eleme! Nagyon sokat szívtam vele és még így is letekertem a 6 lapot a becsatlakozó részről, pedig volt csavarlazító, kocogtatás és társai is, de nem segített sajna! Anno olvastam, hogy ezt házilag szokták a cartársak kihajtogatni és felperemezni, a gondom ezzel csak az, hogy ilyen atrakciót még nem is láttam, már mint ahogy a peremezést csinálják. Ja és a méretét sem mértem meg a pont agyammal, csak annyit látok rajta, hogy calami rezes cucc ez a csődarab. Tehát ha valakinek van ötlete, hogy hol és mennyiért lehet beszerezni azt nagyon Köszönném!

Üdv

bármeik autósboltba ha megméred kb. milyen hosszu kell oszt ugy hajtod ahogy akarod
Link to comment
Megosztás:

Ez a gond nállam is felmerült és cseréltem a tárcsát+betét de utána se szünt meg a rázás ahogy elérem a 110-et ráz a kormánymü de nállam nem szünik meg 110 felett se. Érzem hogy hátul is ráz valhol lehet hogy a fékdob csinálja?

Én 2 gumisnál is centíroztattam de a 100-120 -ig finom rázás mindíg megmaradt. Most nyaralás előtt vittem egy harmadik nagyon ajánlott gumishoz és láss csodát teljesen megszűnt a rázás. Úgy eltűnt, hogy óra szeint 180-ig sem jött elő!

Amugy mikor begurultam hozzá és mondtam mettől meddig ráz simán megsaccolta mennyi lesz a kerékben. 10-15g-ra saccolta. 10 volt benne.

Hogy a többi gumis miért nem tudta megcsinálni nem tudom. Lehet szar a gépük vagy nem foglalkoztak a gumiban lévő kavicsokkal, a rendes felfogással a gépre ?

Link to comment
Megosztás:

Én 2 gumisnál is centíroztattam de a 100-120 -ig finom rázás mindíg megmaradt. Most nyaralás előtt vittem egy harmadik nagyon ajánlott gumishoz és láss csodát teljesen megszűnt a rázás. Úgy eltűnt, hogy óra szeint 180-ig sem jött elő!

Amugy mikor begurultam hozzá és mondtam mettől meddig ráz simán megsaccolta mennyi lesz a kerékben. 10-15g-ra saccolta. 10 volt benne.

Hogy a többi gumis miért nem tudta megcsinálni nem tudom. Lehet szar a gépük vagy nem foglalkoztak a gumiban lévő kavicsokkal, a rendes felfogással a gépre ?

Hol van az a gumis amelyik megcsinálta ?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fék gondokkal küzdök én is sajna! Nem tudtok segíteni abban, hogy hol és mennyiért lehet fém fékcsövet kapni? Az a darab kellene ami a bal hátsó munkahengerhez csatlakozik és a lengőkaron van rögzítve, tehát a rendszer utolsó eleme! Nagyon sokat szívtam vele és még így is letekertem a 6 lapot a becsatlakozó részről, pedig volt csavarlazító, kocogtatás és társai is, de nem segített sajna! Anno olvastam, hogy ezt házilag szokták a cartársak kihajtogatni és felperemezni, a gondom ezzel csak az, hogy ilyen atrakciót még nem is láttam, már mint ahogy a peremezést csinálják. Ja és a méretét sem mértem meg a pont agyammal, csak annyit látok rajta, hogy calami rezes cucc ez a csődarab. Tehát ha valakinek van ötlete, hogy hol és mennyiért lehet beszerezni azt nagyon Köszönném!

Üdv

bármeik autósboltba ha megméred kb. milyen hosszu kell oszt ugy hajtod ahogy akarod

Ja és az még peremezve is lesz.

Mezei autósboltban olyan 1000ft körül kapható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fék gondokkal küzdök én is sajna! Nem tudtok segíteni abban, hogy hol és mennyiért lehet fém fékcsövet kapni? Az a darab kellene ami a bal hátsó munkahengerhez csatlakozik és a lengőkaron van rögzítve, tehát a rendszer utolsó eleme! Nagyon sokat szívtam vele és még így is letekertem a 6 lapot a becsatlakozó részről, pedig volt csavarlazító, kocogtatás és társai is, de nem segített sajna! Anno olvastam, hogy ezt házilag szokták a cartársak kihajtogatni és felperemezni, a gondom ezzel csak az, hogy ilyen atrakciót még nem is láttam, már mint ahogy a peremezést csinálják. Ja és a méretét sem mértem meg a pont agyammal, csak annyit látok rajta, hogy calami rezes cucc ez a csődarab. Tehát ha valakinek van ötlete, hogy hol és mennyiért lehet beszerezni azt nagyon Köszönném!

Üdv

Unixban univerzális mittudomén 75-85 centis ökörhuggyozósra-hajlítós 800-900Ft.

420615.jpg

A gyári acél meghajlítva aranyárú, 8-10 ezer forint.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget, az 5 ajtósba 60cm-es peremezett csövet vettem és igazatok volt a gyári árában, tehát ezért hajtogattam egy kicsit délután és sikerült a "cső gyártás" 15 perc és 450 Huf befektetéssel! Viszont a jobb hátsó felxibilis cső előtt van valami cucc amit nem tudok beazonosítani, kb 20mm átm és olyan 30-35mm hosszú fém biz-basz, ehhez csatlakozik az előlről hátramenő fix cső, a másik végén pedig a flexibilis. Érdekes, hogy ilyen a bal keréknél nincsen, viszont sajna az a bizbasz ereszt nem is kicsit. Mi lehet az, hogyan kérjem az autósboltban? Nagyon fontos és sürgős lenne, mert délután már nem tudok autó nélkül menni dolgozni!

Előre is Köszönöm!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget, az 5 ajtósba 60cm-es peremezett csövet vettem és igazatok volt a gyári árában, tehát ezért hajtogattam egy kicsit délután és sikerült a "cső gyártás" 15 perc és 450 Huf befektetéssel! Viszont a jobb hátsó felxibilis cső előtt van valami cucc amit nem tudok beazonosítani, kb 20mm átm és olyan 30-35mm hosszú fém biz-basz, ehhez csatlakozik az előlről hátramenő fix cső, a másik végén pedig a flexibilis. Érdekes, hogy ilyen a bal keréknél nincsen, viszont sajna az a bizbasz ereszt nem is kicsit. Mi lehet az, hogyan kérjem az autósboltban? Nagyon fontos és sürgős lenne, mert délután már nem tudok autó nélkül menni dolgozni!

Előre is Köszönöm!

Üdv

Talán fékerőszabályzó ^_^

Link to comment
Megosztás:

Állítólag 2 darab van bent, csak a balosé valahol előrébb van a rendszerbe, vagy is a csöveken. Legább is a tatabányai csegősök ezt mondták!

A fékerő szabályzó a hátsó híd fölött van, és egy rugóval csatlakozik a hídhoz. Ezen okból nem lehet "előrébb" a csövön. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.