Dáwid Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Próbáld meg elképzelni ezt 308/286+25ffh után átülsz a 236upgradelt hűtöttre/dob+20ffh viszonylatban. :D Ne ríjjál, emlékezz vissza, milyen volt a tömörrel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Mennyibe kerül egy 22-es ffhenger ABS nélküli. 8ezer volt devanderrel együtt. De kábé 1 órát turkáltunk a bontós sráccal. Akkor is külön találtuk a rásegítőt és ffhengert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Nálam a 22es abses 4sörért elvihető. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Tedd el nekem. ;) :icon1: (hűtöm a sört) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Tedd el nekem. ;) :icon1: (hűtöm a sört) Ne hűtsd, melegen jobban üt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Addigra megmelegítem. :D Csak Neked. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Addigra megmelegítem. :D Csak Neked. :P Mi vagyok én, csecsemő? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Ezt most ne részletezzük, nem fér bele a fék témába. :D Tartaléknak jó lesz. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCY Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 Üdv mindenkinek! Valaki, aki már hátul tárcsásított tudna nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen hosszú kézifékkötél szükséges a hátsó tárcsafékhez? Ötajtós classic lenne az alany. A Bárdi webshopjában van olyan kézikötél, amit ötajtóshoz írnak, de hallottam olyat is, hogy az nekem nem lesz jó, mert a classicnak más alakú a kézifékkarja. Valaki rendelkezik erről infóval? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február27, 2014 Megoszt Elküldve Február27, 2014 Üdv mindenkinek! Valaki, aki már hátul tárcsásított tudna nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen hosszú kézifékkötél szükséges a hátsó tárcsafékhez? Ötajtós classic lenne az alany. A Bárdi webshopjában van olyan kézikötél, amit ötajtóshoz írnak, de hallottam olyat is, hogy az nekem nem lesz jó, mert a classicnak más alakú a kézifékkarja. Valaki rendelkezik erről infóval? Előre is köszönöm a válaszokat! Classic/nemclassic nem lényeg. Keress olyan bódé verziós autóhoz mint a tied, csak motorkódnak írd be hogy c20xe. Kell majd még hozzá két kis fülecske, amibe beleakasztod a bowdent hátul, mert különben a hátsó rugókon keresztül megy, de ennyi. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCY Elküldve Február27, 2014 Megoszt Elküldve Február27, 2014 Köszi a választ! A Zafira megvan még? :icon1: Fülecskéim vannak, elhoztam az agyakkal és a nyergekkel együtt. Azért bizonytalanodtam el a kézikötelet illetően, mert a Bárdi webshopjában van 4 különböző hosszúságú is. A cabrióhoz valót kizárva is marad 3 fajta: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1994/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/kezifek-bowden Gondolom, hogy a 2. csoportban található verziót kell megvennem, a megjegyzésbe be is van írva, hogy 5 ajtós. Jól gondolom? Classic/nemclassic nem lényeg. Keress olyan bódé verziós autóhoz mint a tied, csak motorkódnak írd be hogy c20xe. Kell majd még hozzá két kis fülecske, amibe beleakasztod a bowdent hátul, mert különben a hátsó rugókon keresztül megy, de ennyi. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 Köszi a választ! A Zafira megvan még? :icon1: Fülecskéim vannak, elhoztam az agyakkal és a nyergekkel együtt. Azért bizonytalanodtam el a kézikötelet illetően, mert a Bárdi webshopjában van 4 különböző hosszúságú is. A cabrióhoz valót kizárva is marad 3 fajta:http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1994/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/kezifek-bowden Gondolom, hogy a 2. csoportban található verziót kell megvennem, a megjegyzésbe be is van írva, hogy 5 ajtós. Jól gondolom? Szerintem igen. De mielőtt elhozod, beszéld meg velük, hogy ha nem jó, vegyék vissza. A legtöbb helyen nem szoktak problémázni, de van egy két bolt ahol egyszeri csoda tízévente, ha valamit visszavesznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Március25, 2014 Megoszt Elküldve Március25, 2014 Üdv a Cartársaknak! Az autó 2002, X14NZ Classic, 5 ajtós Néhány véleményre lennék kíváncsi: kicseréltem a sima 236-os tömör féktárcsáimat 236 hűtött-re. A főfékhenger maradt a gyári Ha jól tudom a gyári főfékhenger 20,64-es. Miben változtatna (és érdemes-e) kicserélni a főfékhengert 22-esre (pedálút, fékerő, stb...) Kell ehhez egyebet is cserélnem (pl.: fékrásegítő szervódob stb...)? Mi a különbség az ATE és a DELCO rendszer között? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Üdv a Cartársaknak! Az autó 2002, X14NZ Classic, 5 ajtós Néhány véleményre lennék kíváncsi: kicseréltem a sima 236-os tömör féktárcsáimat 236 hűtött-re. A főfékhenger maradt a gyári Ha jól tudom a gyári főfékhenger 20,64-es. Miben változtatna (és érdemes-e) kicserélni a főfékhengert 22-esre (pedálút, fékerő, stb...) Kell ehhez egyebet is cserélnem (pl.: fékrásegítő szervódob stb...)? Mi a különbség az ATE és a DELCO rendszer között? Köszönöm! Úgy rémlik szervódobot is kell cserélni, ATE-Delcó más a fékcsövek bekötési pontja a főfékhengernél, ( a tartályé is)ha jól tudom a hollandik átmérője sem azonos. Akkor szoktak nagyon főféket tenni, ha nagy tárcsát kap elöl, szóval szerintem nem érdemes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április2, 2014 Megoszt Elküldve Április2, 2014 Sziasztok! olyan problémám van, hogy nagyon felkeményedett az utóbbi időbe a fékpedál. Elvittem fékpadra megnézetni, minden fék tökéletes, de a fékpedál kemény, mintha nem lenne rásegítés, mi lehet a probléma, hol keressem? komplett rásegítő? Hol gyakori a hiba ilyen esetben? Köszi segítséget előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2014 Megoszt Elküldve Április3, 2014 Sziasztok! olyan problémám van, hogy nagyon felkeményedett az utóbbi időbe a fékpedál. Elvittem fékpadra megnézetni, minden fék tökéletes, de a fékpedál kemény, mintha nem lenne rásegítés, mi lehet a probléma, hol keressem? komplett rásegítő? Hol gyakori a hiba ilyen esetben? Köszi segítséget előre is. A rásegítő membránja szokott kilyukadni, javítani nem lehet, csere. De azért nézd meg a vákumcsöveket, dieselnél a vákumszivattyút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Sziasztok! Tudja valaki mennyibe fáj most hátsó fékdobok szabályozása és a ferodol ragasztás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Sziasztok! Tudja valaki mennyibe fáj most hátsó fékdobok szabályozása és a ferodol ragasztás? Én úgy tudom hogy ha fel van szabályozva a dob akkor túlméretes pofa kell, szóval nem biztos hogy jó ha a régire van újból ragasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Én úgy tudom hogy ha fel van szabályozva a dob akkor túlméretes pofa kell, szóval nem biztos hogy jó ha a régire van újból ragasztva. ...csak kíváncsi lettem volna,hogy jól tettem-e(vettem új dobokat és pofákat 16000-ért). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 ...csak kíváncsi lettem volna,hogy jól tettem-e(vettem új dobokat és pofákat 16000-ért). Valahol azt olvastam hogy azért nem jó felszabályzás után az eredeti pofa mert ugye nő a dob átmérője, és ezért nem fekszik fel a teljes felületén az alapméretes pofa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Sziasztok Astra F-nél mitől gyengülhetett a fékrásegítés? Fékpadon azonnal jó a fék, viszont nagyon kell taposni a pedált fékezésnél és kemény is. Tönkrement a rásegítő? Mi szokott lenni ezzel a jellemzőbb hiba? Mit javasoltok? Köszi előőre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sziasztok Astra F-nél mitől gyengülhetett a fékrásegítés? Fékpadon azonnal jó a fék, viszont nagyon kell taposni a pedált fékezésnél és kemény is. Tönkrement a rásegítő? Mi szokott lenni ezzel a jellemzőbb hiba? Mit javasoltok? Köszi előőre is. Benzinesnél kilyukad a rásegítő membránja, vagy ritkán sérül a cső, de ez nem jellemző. Dieselnél tönkremehet a vákumszivattyú is. A rásegítőt tudtommal nem lehet javítani, csere, van hogy kijut a féfolyadék középen az megmarja a festést, és szép lassan kirohad a vákumdob. A motor leállítása után egy-két pedálnyomásra még szokott benne elég vákum lenni. Ha már elment a rásegítés, taposni kell a pedált közben beindítani a motort, ha a pedál "beesik", akkor működik már a szervódob. Egyszer jöttem haza td-vel Bécsből rásegítés nélkül, jó móka volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Valaki cserélt már fékcsövet(rézre) ABS kockától teljesen hátsófékig? Igen,hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Valaki cserélt már fékcsövet(rézre) ABS kockától teljesen hátsófékig? Igen,hogyan? Először csak a hátsó hídig vagy a fékerőszabályzó patronig megy a cső a hídnál van egy rövid gumi fékcső aztán megint fém a munkahengerig. Végülsi annyi hogy be kell szerezni a megfelelő hosszúságú, passzoló hollandival szerelt fékcsövet, ki kell szedni a régit aztán be kell hajtogatni a kocsi alá az újat. Majd nekem is cserélni kell, mert amikor próbáltam lecserélni a fékerőszabályzót elnyaltam a fékcső hollandiját, de nem szivárog. Fékcsőkulcsat érdemes venni, mégha leszedéskor nem is kell vigyázzni a régire, az újnál is jobb azzal meghúzni. http://www.argep.hu/trend/FEKC/Fekcsoekulcs.html A motortérben valószinőleg könnyen meg fog indulni a hídnál be szokott rohadni. A tartályból érdemes leszívni a fékfolyadékot, hogy ne folyjon el mind. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Köszi Zotya! Most is tanultam valamit FÉKCSŐKULCS! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts