Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Üdv. Mindenkinek!

Múltkor írtam, illetve segítséget kértem itt a nehéz indulással kapcsolatban. Na ma sem indult hidegen. Elkezdtünk utána járni és a következőt tapasztaltuk. (Az autó állt évekig)

Nincs egyik hengerbe sem kompresszió (0bar), a szelepek nyitva ezek szerint, lehet hogy a hidrotőkék elengedik az olajat és némileg nyitva maradnak a szelepek. Ha igen, akkor ezen motoron (C12NZ) nincs valami golyós v. egyéb szelep ami esetleg önmagában szar és nem kéne a tőkéket cserélni. Az az érdekes, hogy többször csinálta már ezt, de eddig kis idő után (1-2óra) mindig mégis elindult. Nem értem hogyan lett olaj tőkékben.

Na ennyi, ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.

Üdv. Szigeti Péter

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alapjáratom össze vissza ingadozik 700- 2000 között!

Alacsony fordulaton meg menet közben rángat!

Vajon mi lehet a baja?

Lehet a pillangószelep hibája?

Számítógéppel vizsgáltuk, nincs hibaüzenet!

O2 és benzin keverék folyamatosan változik ( Dús-szegény)

Szerintetek mi lehet a gondja??:)

Ha pillangó szelep, hol juthatnék hozzá??

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alapjáratom össze vissza ingadozik 700- 2000 között!

Alacsony fordulaton meg menet közben rángat!

Vajon mi lehet a baja?

Lehet a pillangószelep hibája?

Számítógéppel vizsgáltuk, nincs hibaüzenet!

O2 és benzin keverék folyamatosan változik ( Dús-szegény)

Szerintetek mi lehet a gondja??:)

Ha pillangó szelep, hol juthatnék hozzá??

Üdv.

Milyen moci van benne, c12nz? A pillangószelep általában a injektorfedél alatt található. Nagy fekete műanyag kerek doboz, abba vezet bel a levegőszűrőtől a cső. Alapjárati motort is lehet takarítani, azt meg ha leveszed az injektorfedelet akkor az injektor elején találod, két csavar fogja átlósan, egy csati megy bele allulról. Kúpos a vége ha kiveszed, ne tekergesd, csak adj neki féktisztítóval, meg puha rongyal, és a fészkét is ki lehet törölgetni óvatossan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alapjáratom össze vissza ingadozik 700- 2000 között!

Alacsony fordulaton meg menet közben rángat!

Vajon mi lehet a baja?

Lehet a pillangószelep hibája?

Számítógéppel vizsgáltuk, nincs hibaüzenet!

O2 és benzin keverék folyamatosan változik ( Dús-szegény)

Szerintetek mi lehet a gondja??:)

Ha pillangó szelep, hol juthatnék hozzá??

Üdv.

Hali!

Nézd át a vákumcsöveket is azok is okozhatnak ilyet. Nekem is ilyen volt. Alapjárati mocit és vákumcsövet cseréltem. Most még egy alig észrevehetően ingadozik az alapjárat de hallatszik is hogy a fékrásegítőnél sziszeg. azt is cserélem majd.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Mindenkinek!

Múltkor írtam, illetve segítséget kértem itt a nehéz indulással kapcsolatban. Na ma sem indult hidegen. Elkezdtünk utána járni és a következőt tapasztaltuk. (Az autó állt évekig)

Nincs egyik hengerbe sem kompresszió (0bar), a szelepek nyitva ezek szerint, lehet hogy a hidrotőkék elengedik az olajat és némileg nyitva maradnak a szelepek. Ha igen, akkor ezen motoron (C12NZ) nincs valami golyós v. egyéb szelep ami esetleg önmagában szar és nem kéne a tőkéket cserélni. Az az érdekes, hogy többször csinálta már ezt, de eddig kis idő után (1-2óra) mindig mégis elindult. Nem értem hogyan lett olaj tőkékben.

Na ennyi, ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.

Üdv. Szigeti Péter

Hali!

Ha a hidrotőkében nincs olaj akkor az nem nyitja a szelepet hanem megnő a szelephézag és csörög. Ha 0 a kompresszió akkor a szelepeket vakami lent tartja. Le kéne venni a szelepdeknit és megnézni , lehet hogy tiszta trutyi. Ha elindul akkor van olajnyomás rendesen? Ha 0 a kompresszió akkor úgy hajt az önindító mintha nem is volna benne a gyertya?

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Mindenkinek!

Múltkor írtam, illetve segítséget kértem itt a nehéz indulással kapcsolatban. Na ma sem indult hidegen. Elkezdtünk utána járni és a következőt tapasztaltuk. (Az autó állt évekig)

Nincs egyik hengerbe sem kompresszió (0bar), a szelepek nyitva ezek szerint, lehet hogy a hidrotőkék elengedik az olajat és némileg nyitva maradnak a szelepek. Ha igen, akkor ezen motoron (C12NZ) nincs valami golyós v. egyéb szelep ami esetleg önmagában szar és nem kéne a tőkéket cserélni. Az az érdekes, hogy többször csinálta már ezt, de eddig kis idő után (1-2óra) mindig mégis elindult. Nem értem hogyan lett olaj tőkékben.

Na ennyi, ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.

Üdv. Szigeti Péter

A hidrótőkébe ugy kerül az olaj hogy a motor olajozási rendszere tölti olajjal,lásd hidrótökecserénél ezért kell feltölteni olajjal őket mert nem rögtön jelenik meg a nyomás.Azaz lehet hidrotöke hiba mert elengedi az olajat,mert abból nem folyik vissza az olaj a deklibe.

Nincs semmilyen szelep vagy csap.

Kb 2e darabja a hidrótőkének.(ha az a baj)

Azt hiszem így mükszik, de nem biztos hogy ez a baj.

Link to comment
Megosztás:

A hidrótőkébe ugy kerül az olaj hogy a motor olajozási rendszere tölti olajjal,lásd hidrótökecserénél ezért kell feltölteni olajjal őket mert nem rögtön jelenik meg a nyomás.Azaz lehet hidrotöke hiba mert elengedi az olajat,mert abból nem folyik vissza az olaj a deklibe.

Nincs semmilyen szelep vagy csap.

Kb 2e darabja a hidrótőkének.(ha az a baj)

Azt hiszem így mükszik, de nem biztos hogy ez a baj.

Üdv.

De mi más lehet a baj, most indul, meg.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

kár bohockodni vele 1 ora munka szétszedni és igy csak lassan csak nagyobb bajt fog okozni...

sztem

vannak dolgok amit nem lehet táv szerelni :)

Jó van má

Hát igen nem tudni valójában mi lehet a baja,valószínűleg elengedi a nyomást.

Talán egy próbát megér......

Inkább arról mesélj mivel szigetelted ki a tetőt?

Link to comment
Megosztás:

Jó van má

Hát igen nem tudni valójában mi lehet a baja,valószínűleg elengedi a nyomást.

Talán egy próbát megér......

Inkább arról mesélj mivel szigetelted ki a tetőt?

ha jol emlékszem ez a 12500km-es auto ott nagy baj nem lehet csak valami leült sok állásba nem kell abba semmi takony szétkell boritani meg ######a jo olaj bele :)

most csak polifomot kapott telibe majd ha jo idö lesz kap hifis komoly anyagot de halkabb lett és nem értem megszünt a pára is még ma mosás után is alig lett és 1perc volt lefujni 1esen az már szép a corsatol :)

Link to comment
Megosztás:

ha jol emlékszem ez a 12500km-es auto ott nagy baj nem lehet csak valami leült sok állásba nem kell abba semmi takony szétkell boritani meg ######a jo olaj bele :)

most csak polifomot kapott telibe majd ha jo idö lesz kap hifis komoly anyagot de halkabb lett és nem értem megszünt a pára is még ma mosás után is alig lett és 1perc volt lefujni 1esen az már szép a corsatol :)

Na ezt én is kipróbálom.

Egyébként én is inkább kicserélném.

De az emberek pénztárcája nem egyforma...., meg hogy belevág a szerelésbe.Majd eldönti neki mi a jó megoldás.

Egyéb hír a szekérről?

Link to comment
Megosztás:

Na ezt én is kipróbálom.

Egyébként én is inkább kicserélném.

De az emberek pénztárcája nem egyforma...., meg hogy belevág a szerelésbe.Majd eldönti neki mi a jó megoldás.

Egyéb hír a szekérről?

Üdv.

Kicseréljük valószinűleg a tőkéket, bár potyára nem tenném. Egyébként hogy lehet eldönteni az oktánszám állítónál hogy épp mire van állítva.

Egyébként nem csoda olajra cseréltem piros Helix. Amúgy sajnos első gyári olaj és szűrő volt benne csakúgy mint az összes többi folyadék. Valamit valamiért, hiszen az elmúlt 14 évet azért fűtött garázsban töltötte, bár így is karcos lett mert polcnak nézték.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Kicseréljük valószinűleg a tőkéket, bár potyára nem tenném. Egyébként hogy lehet eldönteni az oktánszám állítónál hogy épp mire van állítva.

Egyébként nem csoda olajra cseréltem piros Helix. Amúgy sajnos első gyári olaj és szűrő volt benne csakúgy mint az összes többi folyadék. Valamit valamiért, hiszen az elmúlt 14 évet azért fűtött garázsban töltötte, bár így is karcos lett mert polcnak nézték.

Üdv.

Amit látsz a dugaszon szám arra van állítva,(felfelé néz)

Szerintem abba a mociba jó a 10w/40 ,hogy milyet rak bele az ember az attól függ ki mire esküszik.

Én csak azért próbáltam ki a xado-t mert közvetlenül a forgalmazótól vettem (dolgozik ott egy ismerősöm ő ajánlotta),de nem bántam meg.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne hogy nem e tud nekem valaki abban segíteni hogy honnan lehetne letölteni a CORSA B javitási könyvet persze ha lehet még annyi extrát bele vinni a dologba hogy magyar nyelvű lenne.

elöre is köszönöm és ha valaki szolgálna használható linkel azt megköszönném.

üdv : Mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne hogy nem e tud nekem valaki abban segíteni hogy honnan lehetne letölteni a CORSA B javitási könyvet persze ha lehet még annyi extrát bele vinni a dologba hogy magyar nyelvű lenne.

elöre is köszönöm és ha valaki szolgálna használható linkel azt megköszönném.

üdv : Mindenkinek.

Próbálkozz inkább TIS2000 kereséssel.

Egyébként én nem tudok elektronikus könyvet.

Ajánlom ezt: http://www.marotikonyvker.hu/products/product_50.html

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne hogy nem e tud nekem valaki abban segíteni hogy honnan lehetne letölteni a CORSA B javitási könyvet persze ha lehet még annyi extrát bele vinni a dologba hogy magyar nyelvű lenne.

elöre is köszönöm és ha valaki szolgálna használható linkel azt megköszönném.

üdv : Mindenkinek.

1334-es hozzászólás, a 67. oldalon?

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Oktánszám állítóról. Mindkét oldalon számozott, mindkét oldallal lerögzíthető, ami páratlan az stekker biztosító füle, tehát ami az elhúzandó fül felé eső oldalon az van beállítva? Vagy nem vagy igen.:-)

Üdv.

Hali!

Ahogy a helyére van pattintva amit látsz rajta arra van állítva.( ami szám felül van , látható)

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Oktánszám állítóról. Mindkét oldalon számozott, mindkét oldallal lerögzíthető, ami páratlan az stekker biztosító füle, tehát ami az elhúzandó fül felé eső oldalon az van beállítva? Vagy nem vagy igen.:-)

Üdv.

Hali!

Talán így érthetőbb.

563114658Untitled_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alapjáratom össze vissza ingadozik 700- 2000 között!

Alacsony fordulaton meg menet közben rángat!

Vajon mi lehet a baja?

Lehet a pillangószelep hibája?

Számítógéppel vizsgáltuk, nincs hibaüzenet!

O2 és benzin keverék folyamatosan változik ( Dús-szegény)

Szerintetek mi lehet a gondja??:)

Ha pillangó szelep, hol juthatnék hozzá??

Üdv.

Hali!

Most jutott eszembe hogy nekem is így volt és hamarosan bedöglött a generátor. Most az meg lett csinálva és minden jó lett. Megy mint a veszedelem. Szerintem mérjél neki egy töltést.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A képet nem tölti le, de ez részletkérdés, miután mindkét oldalával ugyan úgy pattan a helyére a stekker, teljesen profin lehet úgyis oktánszámot állítani, hogy az egész stekker elfordítod 180fokkal és persze az állító is kihuzható és szintén fordítható. Bár úgysincs 91es, tehát mindegy csak gondoltam hátha jobb tuti 95-re rakni. Egyébként ma pöccre indult, tehát nem támasztott ki a hidrotőke. De ezt is letojom jövő hétvégén csere, csak megoldja, ha nem akkor nem tom.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.