Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

az ábra szerint akkor nincs vezetékelve, mert a 9 és a 10-es üres sajnos

Nekem is c12nz és be volt húzva gyárilag a vezeték. Sőt úgy emlékszem a felső sorban az az egy szál volt zöld színű de nem tudom hányadik láb. Ha van zöld vezeték a felső sorban annak is a bal oldalán akkor nyertél ha nincs akkor hosszabb tárgyalás lesz.

Link to comment
Megosztás:

Moti!

Nem ezt pofáztuk már napok óta?

A behajtócég nem fogja csak úgy a két szép szemedért a zálogjogot levenni az autóról, mert akkor ők sosem jutnak a pénzükhöz. Miután az eredeti tulajt (aki tartozik nekik) ők sem találják, az egyetlen mód arra hogy valaha még viszontlássák a pénzüket, az az autó elárverezése. Az hogy ezzel te mekkorát szívsz (szsz hogy se pénzed, se autód nem lesz), az őket baromira nem érdekli, az a te bajod, lettél volna óvatosabb autóvásárlás előtt...

Link to comment
Megosztás:

Még talán ez a legjobb megoldás, de így sem jön vissza az összes pénzed, vagy csak nagyon sokára. Szóval bukni mindenképpen fogsz, már csak az a kérdés hogy kicsit vagy nagyot.

150e lenne rá vevő, de azt nagyon keveslem, mert tényleg jó állapotba van, meg a pacik is megvannak

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nincs valakinek c12nz Corsa-ja ami szervós? (Illetve a motorkód mindegy valamelyik 8 szelepes verzió.) Gondolkodom rajt, hogy átalakítom szervósra a vasat de a bárdiban láttam, hogy adott modellhez 2 féle szivattyút hoz, az egyiket hosszbordás szíj hajtja a másik még ékszíjas. Az érdekelne hova/hogy van felfogatva a blokkra a szivattyú, valami képes illusztráció lenne a legjobb. Addig nem akarok bontóban sem érdeklődni míg nem tudom pontosan melyiket hogyan tudom beépíteni. Nekem ugye az ékszíjas verzió kéne mert a hosszbordásnál generátort, főtengelyékszíjtárcsát is kéne cserélni meg a feszítőgörgőt is fel kéne szerelni valahogy. Szóval ha valaki tudna képet mutatni róla hogyan van felszerelve azt megköszönném, mindkét verzióról érdekelne infó.

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nincs valakinek c12nz Corsa-ja ami szervós? (Illetve a motorkód mindegy valamelyik 8 szelepes verzió.) Gondolkodom rajt, hogy átalakítom szervósra a vasat de a bárdiban láttam, hogy adott modellhez 2 féle szivattyút hoz, az egyiket hosszbordás szíj hajtja a másik még ékszíjas. Az érdekelne hova/hogy van felfogatva a blokkra a szivattyú, valami képes illusztráció lenne a legjobb. Addig nem akarok bontóban sem érdeklődni míg nem tudom pontosan melyiket hogyan tudom beépíteni. Nekem ugye az ékszíjas verzió kéne mert a hosszbordásnál generátort, főtengelyékszíjtárcsát is kéne cserélni meg a feszítőgörgőt is fel kéne szerelni valahogy. Szóval ha valaki tudna képet mutatni róla hogyan van felszerelve azt megköszönném, mindkét verzióról érdekelne infó.

Köszi.

Szia!

Én utólag rakattam a C14SE corsámba szervót be kell menni a bontóba megvenni 1 szettet vagy innen fórumról van racing bazár....stb.

Ami nekem kellett:

- Generátor, feszítők sallangok hosszbordás.

- Tartó részt fel kellett hegeszteni a jobb oldalon ami nem egyszerű meló

- Fúrnom kellett lyukat olaj tartály vasának a csavaroknak ezt külön vettem mert nem adtak hozzá.

- Amit kaptam az kormánymű, csövek szivattyú feszítők tartó bakk, tartály...

Nekem ritka nagy szopäs volt betenni bár lehet az volt a baj, hogy enyém klímás bakkos volt...

Ja és készülj fel, hogy zsebbe kell nyúlni, főleg ha otthon nem tudod megcsinálni.

Akkor lenne mákod ha utolsó csavarig egybe megtudod valakitől venni úgy, hogy csak be kell tenni

Link to comment
Megosztás:

150 szerintem nagyon kevés, ha darabjaira bontod, simán jobban jössz ki belőle egyenként eladva.

Moti

van egy bontós haverom, elképesztő számokat mondott hogy egy sima astrából mennyit tud kiárulni...sztem ha van egy kis türelmed és időd, többet ki tudnál árulni belőle mint 300ezer...pl a küszöb spoilereidre már tudnék is vevőt...mondjuk magamat <_<

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én utólag rakattam a C14SE corsámba szervót be kell menni a bontóba megvenni 1 szettet vagy innen fórumról van racing bazár....stb.

Ami nekem kellett:

- Generátor, feszítők sallangok hosszbordás.

- Tartó részt fel kellett hegeszteni a jobb oldalon ami nem egyszerű meló

- Fúrnom kellett lyukat olaj tartály vasának a csavaroknak ezt külön vettem mert nem adtak hozzá.

- Amit kaptam az kormánymű, csövek szivattyú feszítők tartó bakk, tartály...

Nekem ritka nagy szopäs volt betenni bár lehet az volt a baj, hogy enyém klímás bakkos volt...

Ja és készülj fel, hogy zsebbe kell nyúlni, főleg ha otthon nem tudod megcsinálni.

Akkor lenne mákod ha utolsó csavarig egybe megtudod valakitől venni úgy, hogy csak be kell tenni

Beépítést megoldom arra nem költenék. Csak abban az esetben venném meg ha minden cuccot kapok kompletten ne kelljen semmi mókolni. Viszont létezik olyan fajta amit ékszíj hajt ott nem kéne feszítőgörgő meg generátort cserélni, inkább ez a megoldás érdekelne azért is lenne jó valami kép róla, hogy néz ki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.