Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Valamiért mégis publikus opció az összes! Nem üvöltés, hanem csak simán a lényeg kiemelés volt a cél! :D) De nem baj.. hagyhatom, ha zavar! :P

Akkor mindenképp vennem kell először egy csövet, aztán pedig a kasztni és az ajtó közötti gumit leszedem, majd ott a kiscsövet elvágom, ráteszem az újat, utána ki a műanyag bigyó és keresztül húzom... hmm..

ohh.... de nem szeretem ezt a fajta melót.. :P

Igazi szívós, masszív meló.. :D

Ilyen csövet merre lehet kapni?

Nem feltétlen autósbolt érdekel, mert akár másfajta boltban is lehet gondolom ilyet kapni.. egyszerű kis gumi cső.

Viszont a műanyag fúvókát kicsit részletezed? hogy is pattintom ki?

Igen, a cső cseréje elég nagy szívás és hosszadalmas volt nekem, mert a sárvédő ívet is le kellett vennem hogy be tudjam fűzni az új csövet.

Javaslom a simsonhoz való benzincsövet. Én vettem 5 métert és az összeset kicseréltem. Ez 3 ve volt és tökéletes, nem törik, nem reped és passzos a csonkokra. :D Viszonylag olcsó is nemutolsó sorban.

Link to comment
Megosztás:

Igen, a cső cseréje elég nagy szívás és hosszadalmas volt nekem, mert a sárvédő ívet is le kellett vennem hogy be tudjam fűzni az új csövet.

Javaslom a simsonhoz való benzincsövet. Én vettem 5 métert és az összeset kicseréltem. Ez 3 ve volt és tökéletes, nem törik, nem reped és passzos a csonkokra. :P Viszonylag olcsó is nemutolsó sorban.

Simson benzincső--- :P Köszi a tippet! :D

Link to comment
Megosztás:

De új autó wazze.. :P

Vagy 10 évig semmi problémád nem lesz vele. Tulajdonképpen még bejáratós a vas. :P

Szerk: Úgy látom ilyen normális áron másnak is megtetszett.Már elkelt. :D

Azért van pár cucc, ami nehezen viseli az idő vas fogát, főleg ha nem használják... :D

Link to comment
Megosztás:

Azért van pár cucc, ami nehezen viseli az idő vas fogát, főleg ha nem használják... :D

Gumicsövek talán. Métere 500ft.

Meg az abroncsok ha laposak voltak. Ékszíj,vezérműszíj,de ezek nem olyan nagy tételek szvsz.

Én nagyon semmilyen alkatrészt nem tudok mondani,ami száraz garázsban, tisztán elrakott autóban "megromlana".

Benzinpumpa esetleg a nagyon kotyvasz lötty volt benne 10évig beindítás nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Gumicsövek talán. Métere 500ft.

Meg az abroncsok ha laposak voltak. Ékszíj,vezérműszíj,de ezek nem olyan nagy tételek szvsz.

Én nagyon semmilyen alkatrészt nem tudok mondani,ami száraz garázsban, tisztán elrakott autóban "megromlana".

Benzinpumpa esetleg a nagyon kotyvasz lötty volt benne 10évig beindítás nélkül.

A dugattyúk meg majd kidolgozzák a rozsdát a hengerből....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma elvittem a corsamat szerelohoz, mert alul a felfuggesztesnel (nalunk lonjeron-nak hivjak; ezen fekszik az auto elso resze) eszi a rozsda es meg is van repedve. Mondta, hogy kivagja a rozsdas reszt es behegeszt U vasat majd lekeni alvazvedovel stb. Az ara kb 20 ezer mindket oldalon, remelem jo lesz. Ezen kivul alul egesz jo allapotban van. Aztan elohozodott az alvazvedes es a rozsdasodas elkerulese. Mondta, hogy van egy illeto aki olajjal vagy viasszal lefujja az alvazat, illetve hatulrol a lampat leveve befuj a karosszeriaba, igy az ajtok, kuszobok stb elemek belul vedve lesznek a viztol. Elvileg ez eleg jol megvedi majd a rozsdatol. Kivancsi lennek a ti velemenyetekre, ti mit javasolnatok? Korahoz kepest meg egesz jo allapotban van, es inkabb erre aldoznek egy kicsit, mint kesobb badogolasra. Arrol nem is beszelve, hogy ilyen autot nem eri meg badogoztatni, mert nem er annyit. Igy tel elott jo lenne vmi vedobevonat, foleg az alvazra, de azert a kuszob es sarvedoknel sem artana, hogy belulrol ne tudja enni a rozsda.

Masik, hogy a Denso gyergyakrol mi a velemenyetek? Ilyenre cserelik majd ki, szerelo szerint jo minoseguek es az aruk is turheto.

Link to comment
Megosztás:

Gumicsövek talán. Métere 500ft.

Meg az abroncsok ha laposak voltak. Ékszíj,vezérműszíj,de ezek nem olyan nagy tételek szvsz.

Én nagyon semmilyen alkatrészt nem tudok mondani,ami száraz garázsban, tisztán elrakott autóban "megromlana".

Benzinpumpa esetleg a nagyon kotyvasz lötty volt benne 10évig beindítás nélkül.

Jól érzed...AC, fékek, csövek...így átgondolva a 700EFt ár már...szal érted.

Link to comment
Megosztás:

A gyári miért drága? Van vagy 700Ft/db...sosem értettem miért kell variálni...

Nem is tudom, hogy egyaltalan gyarilag milyen jar bele. Azt olvastam itt is, hogy sokan az NGK-t ajanljak, viszont a szerelo mondta, hogy ezekkel sem volt baj meg. Ertem en amit te mondasz, de 93 ota csak fejlodtek a gyergyak is, igy miert ne lenne jo egy japan dupla-szikrat ado gyergya?

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom, hogy egyaltalan gyarilag milyen jar bele. Azt olvastam itt is, hogy sokan az NGK-t ajanljak, viszont a szerelo mondta, hogy ezekkel sem volt baj meg. Ertem en amit te mondasz, de 93 ota csak fejlodtek a gyergyak is, igy miert ne lenne jo egy japan dupla-szikrat ado gyergya?

S mitől lenne dupla szikra? Az áram nem hülye, ismeri a fizikát.

Ne tessék már elhinni minden baromságot.

A motort pedig a gyári gyertyához optimalizálták, de tessék nyugodtan bedőlni, aztán szopni vele.

Láttam én már köpködő Z20LET-es emberkét NGK gyertyára, aztán a gyárival minden baja megszünt...

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom, hogy egyaltalan gyarilag milyen jar bele. Azt olvastam itt is, hogy sokan az NGK-t ajanljak, viszont a szerelo mondta, hogy ezekkel sem volt baj meg. Ertem en amit te mondasz, de 93 ota csak fejlodtek a gyergyak is, igy miert ne lenne jo egy japan dupla-szikrat ado gyergya?

Múltkor csináltunk egy Zafirát, kétpólusú Denso gyertya volt benne amiben eltört a központi elektróda és beleesett a hengerbe. Volt ott szelep cserétől, gyűrűzésig minden mert pár helyre odacsapta az elektróda darabkát. Nem akarok párhuzamot vonni csak gondoltam megemlítem mint érdekesség mert ilyennel még én sem találkoztam előtte.

Link to comment
Megosztás:

Múltkor csináltunk egy Zafirát, kétpólusú Denso gyertya volt benne amiben eltört a központi elektróda és beleesett a hengerbe. Volt ott szelep cserétől, gyűrűzésig minden mert pár helyre odacsapta az elektróda darabkát. Nem akarok párhuzamot vonni csak gondoltam megemlítem mint érdekesség mert ilyennel még én sem találkoztam előtte.

Ez márkafüggetlenül mindennel előfordulhat szerintem.

30ekm alatt cserélem ha szemre jó akkor is.

Link to comment
Megosztás:

Mennyit fogyaszt városban és országúton, illetve pályán?

Ha nem lett gyengébb,nem fekete az autó hátulja a koromtól akkor nagy baj nincs,ahogy már írták.

Nekem a kipufogócsonk,leömlő találkozásánál lévő 600 forintos tűzkarika miatt remegett sokkal jobban,mint azelőtt.

Köszi a tippet. Fogyasztás (eddig) 5,1-5,8 körül volt, szerintem ez nem is változott. (Most van újabb mérés folyamatban) Nem füstöl, nem kormol. Személyesen semmiképp nem mókulnék bele, csak jó tudni pár támpontot. Ez a motortartó bak is bíztatóan hangzik, megnézetem a szakival. A zaj egyértelműen elölről jön, a motortérből.

Link to comment
Megosztás:

Ez márkafüggetlenül mindennel előfordulhat szerintem.

30ekm alatt cserélem ha szemre jó akkor is.

Persze, hogy márkafüggetlen csak a többinél még nem találkoztam vele. Illetve az egy pólusúnál meg nem esik bele mert megtartja a testelektróda. :D

Link to comment
Megosztás:

Na nagy valószínűséggel meg van miért dögledezik a szegény járgányom :D Lehet már korábban írtam itt is, de nem emlékszem rá, végül is amikor megvettem a tömítéseket, a sortömítés motorkód alapján lett megvéve tehát c14nz, szerelő látta hogy más de berakta mert meg lett mondva hogy mindegyik cserélve lesz, na most ezután az autó olyan hangot adott mintha turbó lenne bent, szó szerint sziszegett a motor gázadáskor, kerestem honnan jöhet a hiba kiderült hogy a szívósor, elmentem vissza a boltba gépen megint meg lett nézve a tömítés jót vettem motor kód alapján, viszont a vicc az volt hogy ami az autóban volt előzőleg azt az x14sz-es motorhoz való a kép alapján, itthon megnéztem az 1.2-es másik corsa-hoz valót ahhoz is ugyan az van, összességében a hiba ott van hogy a rendes tömítés lyukai szögletesek lekerekített sarokkal, a motorkód alapján hozzátartozónak meg kör alakú jóval kisebb átmérővel, magyarul le lett fojtva szegény motor :P és attól sziszeg!

Csak azért írtam meg, hogyha valaki készül ilyen cserére jobb ha kép alapján is utánanéz esetleg az előzőt mintának beviszi mert lehet vele szívni sajnos, ami biztos, hogy a c14nz illetve c12nz motorkódú szívósorhoz a szögletes verzió, tehát az x14sz való! :P

Link to comment
Megosztás:

S mitől lenne dupla szikra? Az áram nem hülye, ismeri a fizikát.

Ne tessék már elhinni minden baromságot.

A motort pedig a gyári gyertyához optimalizálták, de tessék nyugodtan bedőlni, aztán szopni vele.

Láttam én már köpködő Z20LET-es emberkét NGK gyertyára, aztán a gyárival minden baja megszünt...

Most mar megrendelte a szerelo a Densot ugyh az kerul bele. Remelem nem lesz gond vele, de kovetkezoleg biztos eredetit teszek bele. Amugy pontosan milyen modelu gyergya jar a C14SE motorhoz?

Az rozsdasodas ellen tudsz valami tanacsot adni? Amit irtam ahhoz mit szolsz?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.