Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Nno, mivel már amúgy is szét lettek szabályozva a hátsó fékdobok vagy 2 és fél éve és ugyebár esetenként a kézi is működött néhány kanyarban :lol: megérettek a cserére <_< úgyhogy beindult a projekt.

Ilyen cuccokat vettem:

www.tvn.hu_be948b330a952e09afe7bffacbfbb7f0.jpg

1. lépés: előkészítés

www.tvn.hu_cec19c3f7af269020c4b3f96b727137b.jpg

2.: első réteg

www.tvn.hu_93f47a00126ee8568d581514f339589b.jpg

3.: második réteg

www.tvn.hu_e8826eae6143f9893995ee71d362e223.jpg

4.: harmadik réteg

www.tvn.hu_b6ae3da947830dd8becdafa811fe76e0.jpg

És eddig így néz ki de úgy sejtem kap még egy sort, hogy minél stabilabb legyen rajta a festék :lol:

www.tvn.hu_7a16ae02c9a485b6a913fd1e5598ad86.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nno, mivel már amúgy is szét lettek szabályozva a hátsó fékdobok vagy 2 és fél éve és ugyebár esetenként a kézi is működött néhány kanyarban :lol: megérettek a cserére <_< úgyhogy beindult a projekt.

ez az

de jól fog mutatni a festett fékdob :lol:

de a szín az jó lesz a ződhöz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amik fent vannak azok is ilyen színűek de az nemhogy nem hőálló fény volt hanem csak 2 rétegben volt ecsettel lemázolva és már pár helyen kiütött alóla a rozsda <_< bár már mindegy, amúgy se nagyon fognak, tegnap át is szaladtam egy sárga-piroson mert képtelen voltam 40nél megfogni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nno, mivel már amúgy is szét lettek szabályozva a hátsó fékdobok vagy 2 és fél éve és ugyebár esetenként a kézi is működött néhány kanyarban :lol: megérettek a cserére <_< úgyhogy beindult a projekt.

hú ez nekem nagyon sárga :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én még mindig nem értem minek levenni a komplett féknyerget a tárcsa és pofacseréhez. <_<

Ez kb olyan,mint segglukon keresztül fogat furni.Lehet,csak nem értem minek! :lol:

Pedig én is úgy cseréltem. :lol:

cső rá :lol:

De csak akkora amekkora elfér a kerékjáratban. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bizony, bizony... Ha jól néztem 10es imbusz kell hozzá. Marhára meg van húzva, remélem, azért le fogom tudni szedni. <_<

7-es imbusz van praktikerben,baumaxban és sokkal egyszerűbb azokat meglazítani,mint az egész nyerget levenni,ami csavarrögzítővel is megvan kenve.

Mindegy,ha feleslegesen akartok dolgozni,csak csináljátok! :lol:

Link to comment
Megosztás:

7-es imbusz van praktikerben,baumaxban és sokkal egyszerűbb azokat meglazítani,mint az egész nyerget levenni,ami csavarrögzítővel is megvan kenve.

Mindegy,ha feleslegesen akartok dolgozni,csak csináljátok! <_<

JOhnny

ha tárcsát is szerélsz akkor nem fér ki a tárcsa.

mondjuk pont az enyémet nem szedtem szét a helyén, de eddig bármilyen autón csináltam, mindegyiken le kel venni a teljes nyerget, ha cserélem a tárcsát.

Renaultokon kitekertem a 13as csavart felcsaptam a felső részét betét ki, aztán lehúztam róla, és utána mégis lekellett venni, mert nem fért ki a tárcsa...

ami képet adott Hening azon is eléggé úgy látszik, hogy nem fér ki... vagy ki lehet húzni anélkül is, hogy a nyerget levennénk??

Zotya az a 7es imbuszcsavar két gumikupak alatt van, azért nem láttad.

Link to comment
Megosztás:

Shimán! :lol:

no legközelebb (5-6 év) akkor így járok el <_<

egyebek közt és első körben azt akartam kicsavarni, amibe 7es imbusz megy.

de az egész készletemben... nem volt, pedig nem szar készlet, mert Beta cuccos... meg még van pár innen onnan, de 7es nem volt 20db ból...

Link to comment
Megosztás:

no legközelebb (5-6 év) akkor így járok el <_<

egyebek közt és első körben azt akartam kicsavarni, amibe 7es imbusz megy.

de az egész készletemben... nem volt, pedig nem szar készlet, mert Beta cuccos... meg még van pár innen onnan, de 7es nem volt 20db ból...

Reszelhettél volna 8-as ból. :lol: Ebként nagyon éles kanyarban, szint csak teljesen kitekert kormánynál hallog nyikorgást az első kerekek felől. Nem tudom bekopik, vagy foglalkozzak vele? Majd hétvégén megemelem, és megnézem kintről is, honnan jön a hang, vagy fussak a kocsi mellett? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Reszelhettél volna 8-as ból. :lol: Ebként nagyon éles kanyarban, szint csak teljesen kitekert kormánynál hallog nyikorgást az első kerekek felől. Nem tudom bekopik, vagy foglalkozzak vele? Majd hétvégén megemelem, és megnézem kintről is, honnan jön a hang, vagy fussak a kocsi mellett? <_<

nah az remek kulcs lenne ha reszelhettem volna előle :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bizony, bizony... Ha jól néztem 10es imbusz kell hozzá. Marhára meg van húzva, remélem, azért le fogom tudni szedni. <_<

Bizony 10-es imbuszkulcs, de méghozzá a jobbikból!!!

Nekem a mezei 10-esre sikerült egy kanyart hajlítanom. Aztán vettem egy minőségi 10-est, hosszú szárút, arra cső, aztán nem volt már ellenfél az imbuszcsavar!

Visszaszereléskor meg egy kis Loctite rögzítő nem árt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.