Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fzalan

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    69
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

fzalan névjegye

  • Születésnap 1980-04-01

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Bélapátfalva

Legutóbbi látogatók

1.636 profile views

fzalan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A válasz privátban ment! Ide kicsit off lett volna!
  2. Igazából semmi bajom nincs a Landival, csak Én azt hittem az egy megbízható, jól működő szet, de ahogy itt olvasgattam rájöttem hogy ezzel sincs kevesebb baj mint bármelyik másikkal! Mivel ahogy írtam is nincs kedvem és időm 140 km-et utazni néhány perces finomhangolások miatt! Birincsik-ről mivel jót nem tudok mondani így inkább nem is mondok semmit! A másik nagy problémám még az is hogy maga az autó sem biztos hogy nálam marad sokáig, mert sajnos kicsit csalódás. Az utolsó probléma után megfogadtam (kb. 10 ezer km-el és 5 hónappal ezelőtt) hogy ha valami komolyabb baj még lesz vele, akkor piac! Sajnos nem nagyon megbízható ez a Can-Bus. Sosem hagy unatkozni!
  3. Köszi, ha lesz kérdésem fogok írni! Végigolvastam az egész fórumot és kicsit elbinyotalandotam ebben a gázos dologban! Az a baj hogy amiket írtak, abból úgy látom elég sok törődést igényel a rendszer! Sajnos Eger környékén még nem találtam megbízható céget, akik korrektül beszerelnék nekem! Igaz elég sokszor megfordulok Pesten is, de akkor nincs arra időm hogy szervízbe rohangáljak! Én kis naív azt hittem hogy belerakjuk és megyek, aztán majd a kötelező szervízeken megjelenek, de sajnos nem ezek a tapasztalatok, ahogyan látom! :( Ja és Landiban is megrengett a bizalmam a leírtak alapján. Szóval ha mondtok nekem egy tuti helyet Eger 50 km-es körzetében akkor lehet csatlakozom a klubbhoz! :) Mindenkinek köszönöm a válaszát eddig és ezután is !
  4. Amikor a hiba jelen van, akkor üresben fel lehet pörgetni a motort max. fordulatra? Mennyi km-et mentél már vele gázzal?
  5. Olvasnék Én de a kereső Z16XEP motorkóddal nem sok találatot dobott ebben a topicban! :( A 120 oldalt meg hadd ne kelljen már végigolvasni! Ezért bátorkodtam kérdezni! Az általános bölcsességekből már hallottam bőven, konkrétan erre a motorra lennék kíváncsi! Tehár akinek ilyen van gázosítva az írjon, hogy mik a tapasztalatai! Köszönöm.
  6. Legyen LPG vagy ne legyen???

  7. Gázosítás előtt állok és nagyon hálás lennék mindenkinek akinek vannak már tapasztalatai Opel terén is! Egy Z16XEP twinport motor lenne az áldozat, ami egy 2005 Astra H kombiban dolgozik! Érvek, ellenérvek! Kérlek ne tartsátok magatokban! :) Ja és a Landirenzo redszerre esett a választás. Előre is köszönöm.
  8. Köszi a gyors válaszokat! Holnap rákérdezek a márkaszervizben is. Kicsit már jobb is lett a kedvem,hogy nem kell CANBUS szett! B)!
  9. Biztos ami tuti lefotóztam! http://kepfeltoltes.hu/view/110404/REC_www...ltoltes.hu_.jpg Szóval ha jól értettem akkor nekem nem kell CANBUS szett? Akkor mivel kössek össze mit? A programozás már majd csak megy valahogy, de milyen kábelt vegyek amivel be tudom kötni ebbe a REC modulba vagy mibe?
  10. Vonóhorgot szeretnék a 2005 1.6 twinport (enjoy) kombi H Astrámra! A horog sem valami olcsóság, de igazán nagyot a CANBUS kábel szett ára hallatán néztem! :angry: Két kérdés: 1. Honnét tudom meg hogy nekem tényleg ilyen kell-e az autóba? 2. Amennyiben tényleg ilyen szett kell, akkor (jó magyar szokás szerint) van rá valami más megoldás? <_<
  11. Szaladj el egy szervizbe és olvastasd ki a gépet! Lehet ezek a hibák tárolt hibák és nincsenek is jelen! Kitörlik és minden OK, aztán majd mondanak valami okosat hogy miért kerültek bejegyzésre a hibák! B)
  12. Trouble Code Group: Engine - Z19DT, Z19DTJ, Z19DTH Trouble Code: U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module) Trouble Code Group: Vehicle Trouble Code: U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module) Trouble Code Group: Parking Sensors Trouble Code: U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)
  13. Én márkakereskedésből vettem egy 4 éves 1.6 benzint! 1,5 éve használom (kb 30ekm) és eddig egy lambdaszondát kellett cserélnem és újra tanítania keréknyomás ellenőrző rendszert! Az autóban most 100 ezer van! A szervizkönyvet eladásig vezették (egy másik márkaszervizben, nem akitől vettem), és céges autó volt! A szervizelést végző kereskedéssel beszéltem vásárlás előtt, és simán elmondták telefonba rendszám alapján hogy mikor, milyen javításokat végeztek rajta. A kereskedés ahol vettem elmondta mi baja van a kocsinak, hol volt javítva a fényezés! Adott rá 12 hó garit, azokra az esetleges meghibásodásokra amiket adás-vételkor nem közölt velem, illetve nem a közölt hibák ki nem javításából eredtek! Ezt nem kellett igénybe vennem! Azt hozzáteszem hogy mielőtt megvettem megnéztem legalább 15-20 autót, és sokszor sokkal rosszabb állapotban voltak azok a kocsik amiket magánszemély kínált! Ja és ne felejtsük el hogy ott semmi gari nincs! Én minden kocsi esetében megkérdeztem, hogy kiolvashatom-e a kocsi hibáit és adatait! (OP-COM) Voltak érdekes dolgok! Vesztére olyan kereskedő is megengedte aki manipulálta a kilométerórát! A kis buta! :lol: Szóval ha nem vagy rutinos, inkább vigyél valakit magaddal aki más szemmel képes nézi a kocsira! A kereskedőnek meg nem mindent szabad feltétlenül elhinni! Próbálj meggyőződni az állításai igazáról és keresd a hibákat a kocsin! Jó vásárlást!
  14. Sajnos ebben nem tudok segíteni, de én biztos elszaladnék vele valami opel szervizbe! Lehet kitörlik és kész is! Felénk 2-3 forint egy kiolvasás. Ennyit nekem megérne hogy megnyugodjak!
  15. Trouble Code Group: Engine - Z18XR Trouble Code: P0460 - Invalid Data from REC (Rear Electrical Centre) IPC (Instrument) Trouble Code: P0650 - CAN-Bus Failure - No CAN-Message
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.