Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

cserdi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    58
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

1 követő

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.012 profile views

cserdi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a választ. A sokadik bontónál találtam egyet ma megyek érte. Ha jó marad ha nem, akkor megválok a részecskeszűrőtől. Az utóbbin már gondolkoztam. Még annyi kérdésem lenne hozzád, hogy mi a jelensége annak ha meghal a részecskeszűrő? Még egy kérdés. Vajon a map szenzor be tud ilyenbe zavarni?
  2. Köszi megnézem majd. Viszont ma már nem dobta ki a hibaüzenetet. Viszont addig fajult a dolog, hogy ma 4szer regenerált és a másodiknál már elkezdett az izzítás villogni. 4.nél mikor vége lett még mindig nem aludt el, azaz még mindig telített. Nem bírtam magammal most este leszedtem az EGR szelepet, hát meglepődtem milyen rosszul néz ki. 3 hete raktam be újat. Ez normális, hogy már így néz ki? középen ami a kipufogócsonkra van kötve, eddig ahányszor takarítottam csak korom volt, most meg ez a kormos massza. Normális ez? Meg még egy kérdés, ha folyadékot öntök középre, jobb oldalon a tárcsa mellett át szabad jönnie a folyadéknak? Nagyon lassan szivárog, ahogy a képen is látszik.
  3. Sziasztok Kb 2 hete írtam z19dt motoros autóm menet közbeni regeneráció után 50km után regenerál újra. Azaz rosszul regenerál. Álló helyzeti r3generálás jó. Viszont most már menet közbeni végén kidobja a p1900 hibaüzenetet. Gép azt írja nem tudta befejezni a regenerációt. Neten beütöttem youtubon van videó hogy ennél a hibánál dpf szűrő hőmérséklet jeladíját kell cserélni. Mielött megvenném mert nem olcsó. Megkérdezném tőletek, volt valakinek hasonló? Akinek volt tényleg a hőmérséklet jeladóval volt gond? Ezt a jeladót lehet javítani, vagy tisztítani vagy újat kellene vennem? Segítségeteket előre is köszönöm.
  4. Sziasztok! Van nekem egy z19dt H Astrám. 2 ete észrevettem, hogy sűrűbben regenerál. Régen volt ilyen, EGR szelep tisztítása majd később, új szelep megoldotta. Most ugyan ez. Hétvégén szétszedtem gyönyörűen kitakarítottam, meg ha már leszedtem a pillangó szelepet is kipucoltam. Összeraktam. Minden jó volt. Pár napig csak a városba volt dolgom, majd ki kellett mennem az autópályára. Mentem kb 40-50km 140nel, egyszer csak lelassult a kocsi, villáskulcs, majd le is állt. Félreálltam, beindítottam alapjárat volt( villáskulcs folyamatosan világított), amint gázt adtam lefulladt. Hibakód kiolvas p2279 Intake Air System Leak. Míg vártam barátomat, hogy hazahúzzon megnéztem a neten. EGR szelep problémát írtak. Otthon gyorsan kiszedtem és egy apró kavicshoz hasonló széndarab kiakasztotta. Kipöcköltem visszaraktam jó volt. Miközben használtam 100 fölött bedobta ugyan azt a hibát p2279, viszont tudtam menni, csak kevesebb erő volt benne. 100 alatt eltűnt a villáskulcs és megint jó volt. Ha városban 50-60nal mentem, akkor csak hosszabb emelkedőn dobta ki megint ugyan ezt a hibakódot. Amint az emelkedő tetejére értem pár másodperc múlva jó volt. Szétszedtem az EGR szelepet megint kitakarítottam majd folyadékot öntöttem középre és kiszivárgott lassan a szélére. Elmentem vettem új EGR szelepet. Viszont ugyan úgy működött mint előtte, 100 fölött nem tudtam menni, meg hosszabb emelkedőknél kidobta megint ugyan azt a hibakódot. Majd regenerált. Regenerálás végén megint kidobta ugyan azt a hibaüzenetet, viszont miután befejezte a regenerálást, elaludt a villáskulcs és onnantól kezdve minden tökéletes. Azóta megjártam a Balatont és semmi baja nem volt, most sincs. Azaz annyit vettem észre, ha menet közben regenerál valamiért nem regenerál le jól. kb 50 km után megint regenerál. Viszont ha félreállok és álló helyzetben csinálom, akkor teljesen jó és kb 800km után regenerál megint. Hibakódom nincs, minden jól működik. Eddig ilyen problémám nem volt, bármikor regenerált jó volt. Most viszont félre kell állnom, hogy jó legyen. Valakinek volt hasonló problémája? Esetleg tudna valaki segítséget adni, hogy mitől lehet ez? Segítségeteket előre is köszönöm.
  5. Szia Nekem akkor csinálta ezt amikor a bal kerékcsapágyam rossz lett. Hangja nem volt meg semmi. De csere után megszünt minden ilyen zavaró jelenség.
  6. Sajnos annyira olajos, hogy nem látom honnan folyik pontosan.Te vagy valaki vett ilyen belsőt? Mennyire megbízható vajon? Ha elviszem felújíttatni, ugyan ezt csinálják?
  7. Köszi a választ. Mivel nem vagyok egy apró alkat, sajnos nem nagyon férek hozzá. Gondoltam rá kellene nézni. Gondom. Tavaly lett turbó cserélve. Előszőr 2 - 2.2 ezres fordulatnál megtorpant néha a kocsi. Senki nem tudta megmondani mi lehet a baja, majd egy fél évre rá mikor kigyorsítottam és jobban kipörgettem az autót váltásnál olyan hangot adott valami ,mint amikor 2 db gyorsan mozgó fém összeér. Akkor mondták hogy turbó. Ki is lett cserélve minden a volt hétvégéig. Mikor azt vettem észre hogy megint torpan ugyan azon a fordulaton de nem mindig. Cseréltem pont olajat és az olajdekni tiszta olaj. Végigvezettem és a turbóból folyik. Valamelyik tömítés lehet. Gondoltam meghúzogatom a csavarjait hogy ne foljon az olaj, de sajna szerintem ez a turbo megint offos . De addig míg megcsináltatom legalább ne follyon belölle. Ezért kérdeztem mennyire kell szétbontani az autót.
  8. Sziasztok Érdekelne, hogy Z19DT motorkódú Astránál, hogy a legkönnyebb hozzáférni a turbóhoz? Le kel szedni a hűtőket az autó elejénél? Vagy van esetleg más útja is a hozzáférésnek? Segítségeteket előre is köszönöm.
  9. Sziasztok! Kíváncsiságból kérdezem. Anno szereltem a kocsiba 35w-os xenont. Bekötöttem, felkapcsoltam, hibátlanul működött. Majd mikor ugyan ezt megcsináltam beindított motornál 5-6 másodperc múlva lekapcsolt. Utána néztem, canbus miatt műterhelést kellett bekötnöm. Utána tökéletesen működött. Kezdett már halványulni, ezért tegnap kicseréltem egy újra, csak másik 35w-os tipusra. Kíváncsiságból bekötöttem műterhelés nélkül és nem járó motornál és járónál is tökéletesen működik. Lemértem és mind a kettő 2,9A vesz föl. Vajon mért van az, hogy az egyiknél hibát észlelet a komputer a másiknál meg nem?
  10. Szia. Nekem a gyári lendkerékkel ugyan ezt csinálta. Én se nagyon foglalkoztam vele. Szerelőm mondta hogy cserélni kellene. Igaza volt. Szanaszét volt már darálva ahogyan írtad. 2.nak lukot vettem bele de sajna 50ezer után elkezdte furcsán rázni alapjáraton a kasztnit. Majd hangja is lett és még jobban rázta a kasztnit. Azt mondták szét ment asszem a nyeles tengej. Hangról ezt állapították meg. legalábbis mivel tudták nem rég lett cserélve. Miután szétszedték hívtak hogy a kettős ment szét. Ránézésre olyan volt mint a 3. Újnak nézett ki még kopás se volt rajta, de a közepe lötyögött nagyon. Most is lukot vettem bele de remélem többet fog tudni mint a 2. Egyébként gyárilag is luk van benne?
  11. Sziasztok. Ha az 1.7es is kettőstömegű lendkerékkel van szerelve akkor kezd széthullani. Most még ilyen, aztán hangja is lesz. Később több tartományban is rázza majd a kasztnit és végül széthullik, de azt ne várjátok meg.
  12. Szia Nem is tudod használni az autót? Nekem mikor teljesen eldugult, már egyáltalán nem indult be a kocsi. elöször én is vegyszert használtam, annyira volt jó, hogy utána beindult a kocsi, de 5-6 másodperc múlva le is állt. szóval ilyen tömődésnél lószart nem ér. mielőt vettem volna új részecskeszürőt mondtam magamnak, hogy még valamit megpróbálok, legfeljebb tönkrevágom. Igen parasztos megoldás. leveszed a részecskeszürőt és magasnyomású víz géppel megküldöd mind a két oldalát. az enyémből oldalanként kb 25 percig jött folyamatosan a tömör korom. addig kell nyomatni amíg tiszta víz nem fog jöni a szürőből. utána vissza rakod és kész is. nekem ez után beindult a kocsi és tudtam is használni. igaz pár km után megint villáskulcs jött elő, de opcom manuál regenerálás, hibakód eltünt és azóta tökéletesen müködik a kocsim (3éves sztori). a részecskeszürővel mai napig nem volt gondom. használati utasítás pár hozzászólással feljebb. Én szerintem még mindig el van tömödve a szürőd. hibakódod nincs? Találtam egy videót, valami hasonlót csináltam én is:
  13. Csak érdekességképpen. Mikor elromlott az EGR szelepem és már az izzítás lámpa égett. Így nézett ki, egy regenerálás:
  14. Szia 130ezerrel vettem a kocsit. 180ezernél halt meg olyan használatnál amit te írtál. most 350ezer van benne. ha sokat mész pályán akkor kevésbé füstöl. viszont ha sokat mész városban akkor illene neki. de ha nem nyomod neki ,akkor nem fog látványosan füstölni. próbáld meg a köv regenerálásnál pörgetni egy kicsit álló helyzetben. Tuti füstölni fog . Egyébként ha manuálisan indítod a regenerálást, akkor 3500as fordulaton megy végbe a folyamat. nem véletlenül. Nem okoskodás, nekem ez a tapasztalatom.
  15. Sziasztok!l Olajat cseréltem a kocsiba és azt láttam, hogy az egyik csatiból szivárog az olaj. Valaki megtudná mondani mi a bekarikázott csati? Újat vegyek, vagy letudom ezt tömíteni? Szerelte már valaki? Segítségeteket előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.