Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kutymorg

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    54
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kutymorg névjegye

  • Születésnap 1983-08-23

Elérhetőség

  • Skype
    kutymorg

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

1.617 profile views

kutymorg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Igen, ott olvastam. A 105LE változat nem ajánlott? Mivel jobb az 115LE?
  2. Én is 1.6 vagy 1.8-ra gondoltam. 2.0T-nek már sok lenne a fentartási költsége ahhoz a futáshoz, amire mi használnánk. 115LE-s (XER?) srapabíróbb, prlobléma mentesebb a 105LE-hez képest? Igaz, hogy elindulásnál olyan mint egy kehes hintaló (nehéz vele elindulni, fullad ez elején, remegős)?
  3. Sziasztok! Jelenleg egy G Caravánunk van 1.7 DTI motorral. Ezt szeretnénk lecserélni egy újabb benzinesre, mert nincs kihasználva a dízel előnyei. Utóbbi években évi ~9ekm-t mentünk vele, annak is 90%-át városban (többnyire 5-10km távok). 2 ovodáskorú gyerek mellé milyen város családi (szerintem maradnánk a Caravánnál) erőforrást ajánlotok, ami mellé nem kell egy olajfinomító, de ha szükséges van benne tartalék is (gond nélkül felvisz a Mátrába vagy a Tátrába). Milyen felszereltségű H-t érdemes keresni? Köszi!
  4. T.Melyon! Köszi! Előbb a MAP szenzort cserélem ki, mert szét van törerve. 16eFt Cromaxnál a gyári. Utána a turbóhoz menő vastag vákuum csövet kell kicseréltem. Ha tovább is fennál a probléma, akkor jön a mágnes szelep csere. Valaki nem tudja, hogy milyen hosszú az alsó vákuum cső? Csak a motor turbó felöli oldalán van bilinccsel rögzítve a cső? Milyen cső az, ami védi? Köszi!
  5. Sziasztok! Cromaxnál létezik nagyobb kedvezmény (van valakinek), mint a Clubtag ár? Köszi!
  6. Vákuum cső méretek: 3-3,5mm: 1,5 - 1,6m(szivattyútó a mágnes szelepekig) 5mm: 17 cm az EGR és a felső nyomás szabályzó közzé. A turbóhoz menő szintén 5-ös cső hosszát még nem tudom. Valaki esetleg?
  7. MAP szenzorom kuka (el van törve). Melyik gyártó érzékelőjét érdemes megvenni?
  8. Köszi! Tisztítás = féktisztítóban ásztatással? Vagy valami más bevált módszer is van?
  9. A fenti képen hol található a szívó torok nyomásmérője (MAP... ha egyáltalán van ilyen). EGR és a nyomás szabályzó m.szelep szépen látszik. Van még valami(alsó m.szelepén kívül), ami függvényében változik a turbó nyomása? Köszi.
  10. Szia! Hibakód alapján is a turbó nyomással van probléma.... :/ A vákuum csövek végeit (amit felülről elértem) pár hete már visszább vágtam. Az alsó mágnesszelep gyári száma 7.21903.39 (felfele néz a cső csatlakozás) a felsőé 7.21903.38 (12V csatival egy irányba néz a csőcsatlakozás). Bárdinál csak Pierburg-ot találtam belőlük (2eFt a differencia a szelep között). Hova lehet máshova felszerelni az alsó szelepet? Mivel érdemes tisztítani? A felsővel nem szokott probléma lenni? Nem emlékszel esetleg, hogy melyik átmerőjű vákuum csőből mennyi szükséges? Ha jól emlékszem, akkor a vékonyabbiknak 3,5mm a belső átmérője. Mi az, amit érdemes még átnézni? Köszi!
  11. Sziasztok! Mai újabb hibajelenség(y17dt): Előzés közben, kb 2800-nál torpant az autó és dobta a hibát. Azóta olyan mintha nem töltene a turbó, 2500 felé nem igazán akár menni és mintha nőtt volna az étvágya is. Leállítottam, melegen nehezen akart beindulni. Visszahülve (30-40 perc) gond nélkül indult, nem dobta a hibát. Mi lehet a gond? Turbó nyomás szabályzó, főtengely jeladó? (Bocsi, ha már volt téma, de telefonról vagyok. Életem párjával pihenni vagyunk és út közben produkálta a hibát... csöppet morci vagyok). Köszi!
  12. Bonyolult otthon ellenőrizni az üzemanyag szivattyú, tank szennyezettségét? Ha találok valamit, hogyan tudom eltávolítása? Köszi!
  13. Sziasztok! Többen írtátok a termosztát alá való tömítést... ez lenne az? Ez 1,05mm vastag, ha minden igaz... Kb 3 éve lett cserélve termosztát. Jelenleg ~8km után (enyhe városi forgalomban) kezd a mutató megmozdulni. Vákuumcsövek hossza és mérete engem is érdekelne, valamint, hogy mely szenzorok befolyásolják a a turbó nyomásást (lehet e őket takarítani és mivel érdemes). köszi!
  14. Sípolás lehet a szervó szivattyú is. Van elegendő olaj benne?
  15. Sziasztok! Mennyire megbízható az ELM327 (2001-es Y17DT) élő adat mutatásban? Turbó nyomás és egyéb levegővel/üzemanyag mennyiséggel kapcsolatos adatra lennék kíváncsi (az androidos Torque alkalmas erre?). Tudnátok ajánlani megbízható forrást ilyen kütyü beszerzésére? Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.