Jump to content

gyuros

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    201
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

3 Semleges

gyuros névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-03-01

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Autók stb.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B 2.0i 16V X20XEV
  • Város
    Galgahévíz

Legutóbbi látogatók

1.409 profile views
  1. Üdv mindenkinek.1997-es X20XEV-es vectra manuál klímás átlagba ha bekapcsolom elindul rendesen mind a két ventillátor (klímahűtőé, vízhűtőé) aztán amikor úgy gondolja kikapcsol persze a klíma megy tovább a vízhőfok meg szökik felfele. Mi az ami vezérli ilyen esetben ezt a két ventilátort? Csatoltam képet azok nyomáskapcsolók. Szerelő adta a tippet hogy ha működés közbe lehúzom és leáll a venti akkor az a ludas de az nemjöttbe.. Ha lehúzom az egyes jelölésűt akkor leáll a kompresszor ha lehúzom a kettes jelölésűt akkor semmi változás mükszik tovább.. Rákeresve a neten elvileg mind a kettő nyomáskapcsoló. mi célja a kettes jelölésűnek? Pót darab? Érdemes cserélnem újra? Beszélt valami klíma vezérlőről is. Mondom az szerintem csak a digitklímásokba van..? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=46620180517_130628.jpg
  2. gyuros

    Elektromos

    Nekem az X20XEV ben is elő volt készítve csak bele kellett raknom Bár egy szálat kihagytak a motortérben lévő csatlakozóból gondolom az által lenne visszajelzése a műszerfalon.. Vagy a nagy fedélzeti kijelzőn jelezné ki ha be van kapcsolva? Egyébként az a baj, hogy nehéz beszerezni ilyen tempomat motort..
  3. gyuros

    Elektromos

    Hát ezt nem tudom ezért is kérdezem. Felmerült bennem, hogy a jelenlegi vecit lecserélem egy másikra a jelöltben csak 108.000km van vezetett szerviz könyvel első tulajtól. De nincs benne a tempomat és gondoltam átlehetne tenni. Jelenlegiben már 241.000km van és nem szimpatikus a motor hangja sem illetve a teljesítménye szerintem alább hagyott, illetve a műszakin co értéke nem volt az igazi. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1_8_16v_elegance_108_625_km_szervizkonyv-12921291
  4. gyuros

    Elektromos

    Üdv. Tudja valaki, hogy 97 es 2.0I 16v X20XEV veciben ugye bovdenes tempomat van de ugyan olyan való e a 2000 évű 1.8I 16v 125 lovas vecibe is? Elegance felszereltség.
  5. gyuros

    Elektromos

    Köszönöm azért a segítségedet!! :) Majd legfeljebb megpróbálok beszerezni másik ilyen vezérlőt ami tudja a riasztót is..
  6. gyuros

    Elektromos

    Üdv. Írtam korábban egy e-mailt annak az oldalnak amit a linkeden meglehet nyitni jött válasz és sajnos azt a választ adták, hogy ők nem rendelkeznek a kínálatukban ilyen vagy helyettesítő darabbal.. De akkor nem lehet ilyent vagy helyettesítő darabot beszerezni?? Érdekes.
  7. gyuros

    Elektromos

    Köszönöm!
  8. gyuros

    Elektromos

    Heló. Bocs hogy csak most válaszolok de elég kevés időm volt a héten... még a múlt héten babráltam a relékkel le is szedtem a műanyag ház tetejét a képen azért is látszik már egy hiányzó darab de amugy teljesen leszedtem a tetejüket akkor láttam, hogy az egyik relé érintkezői kormosak na én azokat meg tisztogattam azóta működik de azért nem bízom benne.. EP2-3L1T 5E4 53 a másik relé pedig EP2-3L1 5F3 82 mind kettő NEC JAPÁN gyártmány. Azt nagyon megköszönném ha tudnál kikeresni ilyen reléket. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=25120180130_145125.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=18120180210_162547.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=85520180210_162558.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=85520180210_162558.jpg
  9. gyuros

    Elektromos

    Helló. Én volt hogy kipróbáltam csip nélküli pótkulccsal az indítást puszta kíváncsiságból, hogy mit csinál olyankor a kocsi és nekem a műszeregységbe a sárga motorlámpa villogott amég indítóztam. Működött az immó.. Egyébként nincs esetleg cseredarab a főbb gyanús alkatrészek ideiglenes cseréjére próbaképp?
  10. gyuros

    Elektromos

    Van rajta. Az alapján próbálkoztam a kereséssel már többször is. Nem ad ki konkrét olyan helyet ahol lehetne ezt kapni. Szerintem valami műszerész boltot kell keresnem és ott érdeklődni vagy egy műszerészt aki beszerzi és ki is cseréli.
  11. gyuros

    Elektromos

    Megnéztem és az egyik relé belül az érintkezőjénél kormos vagy olyasmi. Meg tisztogattam utána működött is többszöri próbánál is de aztán újra elkezdte. Már csak az a kérdés hogy hol tudok ugyan ilyen két relét venni?? Tudja valaki? Neten keresgéltem de nem sok sikerrel...
  12. gyuros

    Elektromos

    Nekem így néz ki a centrálzár vezérlőm. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=31620180121_125225.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=32320180121_125153.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=55720180121_125209.jpg
  13. gyuros

    Elektromos

    Már szemrevételeztem szétszedve és nem láttam benne semmi feltűnőt.. Relé meg nincs is benne. Gondolom elektronikai műszerész megtudja nézni, hogy kiment e benne valami.? Én úgy tudom hogy a riasztós kivitelű a legmagasabb szintű változat.. Enyém Megamos típusú. Van még Bosch illetve Kiekert típusok. Azt viszont nem értem, hogy a csatlakozónál az összes tű rész benne van az alapabb változatban is akkor miért nem tudja az is a riasztót.
  14. gyuros

    Elektromos

    Kicseréltem a centrálzár vezérlő egységét és megoldódott a probléma. Már csak az a baj hogy a cseredarab nem riasztós. Egyébként mi mehetett tönkre benne ha minden más pedig működik vele?
  15. gyuros

    Elektromos

    Annyit még hozzá tennék, hogy ha gyújtásra rakom akkor megszűnik a probléma és üzem közben is rendesen működnek az indexek. Ha leállítom a kocsit akkor felvilágítódnak az indexex lezárás nélkül is már. Hibakód "123 irányjelző feszültség alacsony" Próbálok rákeresgélni a neten is...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.