Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Philip

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    31
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    rpeter@externet.hu

Philip's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Philip

    Motor

    Na ez a baj. Ez tipikusan olyan jelenség, amikor az olaj(mivel nagyobb a nyomása) beledolgozik a víztérbe. Ez viszont nem csak a tömítés hibájából adódhat. Hengerfej le, és nyomáspróba minden közlekedő járatra. Rosszabb esetben repedés is okozhatja.
  2. Én csak két szervízbe vagyok járatos, ott ezt használják :P Mindazonáltal elhiszem amit mondasz, lehet hogy Én tévedek..
  3. Németországból hozatjuk, ráadásul olcsóbb is :!: az én motorom pedig szereti a 10W-40 Opelt. A megtett 386.000km utáni állapota is ezt tükrözi. Ha tényleg annyira rossz, akkor nem akarok senkit rábeszélni.. nekem továbbra is megfelel :smt002
  4. Ezzel nem feltétlenül értek egyet, de mindenkinek lelke rajta :smt016 Azzal Én is egyetértek, hogy gyenge minőségű olajjal nem szabad járni, nade ki az aki a gyári olajra, amit töltenek az Opel szervízben is, azt mondja, hogy gyenge. :?: A legfontosabb a amegfelelő időközönként cserélni az olajat, szűrőt, és szerintem normál körülmények között használva tartós a motor 8)
  5. És Te is versenyzésre fogod használni ? :P Egyébként szerintem versenycélra csakis Origi RS Castrol :D
  6. NM :P sok sikert!
  7. szerintem meg itt jobb helyen lenne : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=61...r=asc&start=690
  8. Ez még mindig nem az a topik.. de már alakul :P :D
  9. Nekem sosem volt más olaj az autómban, csak Opel. De nem hallom, hogy panaszkodna, pedig nem fiatal csirke már :P 20ezeré vegyen az olajat 10.000kilóméterenként, aki akar :D
  10. Ha már ide is benéztem, belekotyogok :P Szerintem az Opel olaj sem rossz.. sőt. Ha valaki csak arra használja az autóját, amire tervezték, akkor kimondottan jó és gazdaságos :D
  11. Philip

    Elektromos

    Motorhőmérséklet jeladó ?
  12. Nemtom.. mi belefogtunk :twisted: Befejezés majd tavasszal, volt elég meló az autóval. Megvan minden hozzá, az utolsó csavarig, szétszerelés előtt tökéletesen működött a másik autóban, reméelm összejön :P
  13. Ezzel a csörgéssel kapcsolatban... Mivel az autómban a rendszer elméletileg magát légteleníti, ezért nem értem hogy hogy lehet. A két cső nincs fordítva kötve, azóta megnéztem, mert nem az eredeti középkonzol lett beleszerelve, hanem egy klímás, mivel az is költözik az autómba. ez a dolog eléggé X-aktás nekem, ilyet még nem pipáltam, majd megpróbálok mesterségesen nyomást keklteni a hűtőkörben, és spontán légteleníteni, hátha. Mivel üzemmelegen is csinálja, akár 100km után is..
  14. Elvileg az AC-t nem kell hallanod, viszont amikor kialakul a befecskendezőhídban a megfelelő nyomás, egy relé leállítja a szivattyút. Ennek van egy elég jól hallható kattanó hangja a kesztyűtartó felől.
  15. Na ja.. fel kell ragasztani a szélvédőre.. csakhogy az enyémre fel van ragasztva "gyárilag" a tartója, csak a tükör nme jó hozzá :P
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.