Jump to content

GabiETZ

Forummember
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

GabiETZ last won the day on March 22

GabiETZ had the most liked content!

Community Reputation

1 Semleges

About GabiETZ

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G Z16XE 2004
  • City
    Tatabánya
  1. Szia, Akkor belsőn, mert a külső levegő le van zárva. Ha a kesztyűtartó felől van a lapát akkor külső.
  2. Persze, egy szervizbe ha ügyes a szerelő semmi idő alatt megoldja. Na azért ám! :D Hangulatjelekkel jobban érti az ember a hangsúlyt. Erre reagálván gondoltam, h otthon szeretné csinálni, és otthon aknából inkább egy híd csere mint egy szilentezés... ;) Pont ugyan azokat kell lebontani,(fék, lengéscsillapító) csak a híd csere 6 csavar ki be és kész is. Volt benne részem párszor, és nem kívánom senkinek...
  3. Igen, és otthon mindenkinek van ilyen bepréselő szerszámuk, fokoló tárcsájuk, meg csápos emelőjük meg váltó alátámasztójuk... Hogyha szerelővel csináltatja, akkor meg sem kérdezte volna, h mi kell hozzá, meg hogy mennyire szívás kicseréli... Nem??? Olvasnod kéne mielőtt osztod...
  4. Úgy emlékszek, h eltörik benne a lamella. Sok hiba volt evvel, akkor volt dízeles a hangja... Keress rá google-ban, van róla sok videó is.
  5. Szia, Nem a twinport-od szakad össze? https://opeleseknek.hu/opelalkatreszek/ketyego-kattogo-csorgo-zorgo-opel-z14xep-twinport-motor/
  6. Szia, Igen kell hozzá, többféle prés. Elég nagy szívás kicserélni. Én ha most meg kéne ezt csinálni, inkább vennék alá egy jó állapotú bontott hidat 5000-ért és komplett cserélném. Nekem 2 napig volt miatta szétszedve a volt kocsim...
  7. Szia, Ameddig nem romlik el, addig nem kell cserélni(hála égnek a gyári sokat kibír). Majd amikor belerakja a szerelő az utángyártott szar lengőkart, azt majd lehet 2-3 évente cserélni, mert olyan a minőségük...
  8. Nekem félútig voltak benne a vezetékek, ahol a motorvezérlő és a főkábelköteg össze van kötve egy csatival. Arra a csatira gondoltál?
  9. Szia, Igen, nekem sem volt. Igen, az immó gyűrűt is cserélni kell, meg a kulcsokban az immo chip-et is. MEg az se baj ha a security code-ot megkapod hozzá. Aztán már csak át kell programozni pár dolgot...
  10. Szia, Nem, vegyél rendes OP-COM kábelt. Az hozzáfér az ABS modulhoz is.
  11. Sziasztok, Bár nem általános hiba, de hátha tudtok segíteni. Egyik napról a másikra elveszett vagy 50 ló a gépből. Z16XE motoros 2004-es kombi. A tünetek: Mélyebb lett a motor hangja menet közben(nem virgonc pörgős), nem pörög fel(3000-3500-ig álló helyben, utána ledadog és durrog), nem húz(elvesztek a lovak), motorfékre váltásnál nagyon rángat. Alapjárat viszont van, pöccre indul. Amiket átnéztem: Teljes kipufogó rendszer, fojtószelep tiszta, gyertyák szépek, üzemanyag nyomás rendben, üzemanyag szállított mennyiség is rendben, összes csövet végignéztem, OP-COM-mal hibakód nincs, MAP és IAT szenzorok rendben, elektromos gázpedál is rendben. EGR kikötve(vakolva is). Amit észre vettem, de lehet csak a program hibája, h amikor padlóig nyomom a gázpedált és ugye változik a felirat a fojtószelep helyzet résznél, akkor alapjáratról részterhelésre, utána érvénytelen-re ugrik át. Itt úgy rémlik, h teljes terhelésre kéne neki? Viszont a fojtószelep tesztnél, és a százalékok és feszültségek változásánál teljesen rendben van. Mi lehet a hiba? Fojtószelep? Motorvezérlő? Valaki tudna adni egy kapcsolási rajzot a fojtószelephez? (A hiba a katalizátor összeégése volt fent a lambda szondánál lehetett kamerával megnézni.)
  12. Szia, És a műszerfalon nézed, vagy esetleg valami programmal a vízhőfok jelét? Pl OP-COM-ba is lehet nézni, mert a műszerfal is lehet hülye.
  13. Kérdés: Hogyna tudom könnyen lelégteleníteni a gázolaj rendszert a 2.0 DTi motorkódú Astra-nál? Elnézést, de eddig benzines autóim voltak...
  14. Szia, Az eredeti kiolvasott hibaüzenetek: P0725, és P1335 és P0400. Ezek miatt cseréltünk jeladót. Megnéztük OP-COM-al és méri a fordulat számot. Mielőtt kicseréltük a szenzort a műszerfalon nem lehetett látni, de most az is jó lett. Most megmérjük az adagolót, h mi van vele. Nem döglött-e meg teljesen. Azt is meg kéne lesnünk, h van-e egyáltalán üzemanyag rendesen. Nekem sajna eddig benzines dolgaim voltak, ezért nem nagyon értek hozzá. :D Hogyha fellevegősödött a rendszer, azt hogyan tudom megállapítani? Üdv.
  15. Sziasztok dízelesek! :) Van nekem egy 2001-es 2.0 DTi-m, ami megállt. Elsőnek csak nekiállt ingadozni az alajárat, beremegett az egész kocsi, majd megjavult. Aztán következő nap, mintha elfogyott volna a gázolaj, dadogott, és hirtelen leállt. Akkor még vissza indult, megint normális lett. Másnap reggel viszont se kép se hang. Motor jel világít, egy kolléga megnézte a hibakódokat, fordulatszám jeladó hiba. Vettünk bele, kicseréltük, de az autó ugyanúgy nem indul. A hiba jelzés elmúlt, most semmi hibakód nincs. Teker rendesen, fordulatszám mérő 150-en kb, de nincs brumm. :D Furcsaságképp, az izzítás mintha nem működne, mert csak felvillan a visszajelzője(eddig jó volt), de a relét megnéztük ház nélkül és behúz és úgy is marad ameddig le nem veszem a gyújtást. Lenne valami tippetek? Üdv. Gabi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.