Jump to content

GabiETZ

Forummember
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

GabiETZ last won the day on March 22

GabiETZ had the most liked content!

Community Reputation

1 Semleges

About GabiETZ

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G Z16XE 2004
  • City
    Tatabánya
  1. Szia, Katalizátorod meg lett nézve? Nincs összeégve a belseje? Ha a felső lambda szondát kiveszed kamerával meg lehet nézni megvan-e a rácsszerkezet benne.
  2. Sziasztok, Nektek is enyhe sípoló hangot(hasonló mint a turbó) ad ki a kocsi, amikor klímát kapcsoltok? Üresben felpörgetve a motort is megvan a hang 2-3000 között. Ez normális vagy valami csapágy rosszalkodik? Illetve egy másik dolog, hogyha áttekerem a fűtést csak a szélvédőre, akkor is jön szemből a levegőbefúvás. Ez így normális? Hogyha a többire tekerem ott rendben van. Pl lábtér...
  3. Mondjuk kiszakad a menet? Vagy egy pozicionáló csap széttöri az öntvényt...bármi lehet, nem véletlenül írta azt a szervízkönyv elő. Értjük mi, h miről beszélsz, de haladni kell a korral, ha nem akarod elrontani a cuccokat. Én pl motorkerékpár szerelő vagyok, kb 10 Hayabusa motorblokkot szedtem már szét meg raktam össze és még most is szervízkönyvből csinálom...jah és van 4 nyomatékkulcsom is...
  4. Szia, Én az üzemanyag nyomást és az átfolyást méretném meg...
  5. Szia, Akkor belsőn, mert a külső levegő le van zárva. Ha a kesztyűtartó felől van a lapát akkor külső.
  6. Persze, egy szervizbe ha ügyes a szerelő semmi idő alatt megoldja. Na azért ám! :D Hangulatjelekkel jobban érti az ember a hangsúlyt. Erre reagálván gondoltam, h otthon szeretné csinálni, és otthon aknából inkább egy híd csere mint egy szilentezés... ;) Pont ugyan azokat kell lebontani,(fék, lengéscsillapító) csak a híd csere 6 csavar ki be és kész is. Volt benne részem párszor, és nem kívánom senkinek...
  7. Igen, és otthon mindenkinek van ilyen bepréselő szerszámuk, fokoló tárcsájuk, meg csápos emelőjük meg váltó alátámasztójuk... Hogyha szerelővel csináltatja, akkor meg sem kérdezte volna, h mi kell hozzá, meg hogy mennyire szívás kicseréli... Nem??? Olvasnod kéne mielőtt osztod...
  8. Úgy emlékszek, h eltörik benne a lamella. Sok hiba volt evvel, akkor volt dízeles a hangja... Keress rá google-ban, van róla sok videó is.
  9. Szia, Nem a twinport-od szakad össze? https://opeleseknek.hu/opelalkatreszek/ketyego-kattogo-csorgo-zorgo-opel-z14xep-twinport-motor/
  10. Szia, Igen kell hozzá, többféle prés. Elég nagy szívás kicserélni. Én ha most meg kéne ezt csinálni, inkább vennék alá egy jó állapotú bontott hidat 5000-ért és komplett cserélném. Nekem 2 napig volt miatta szétszedve a volt kocsim...
  11. Szia, Ameddig nem romlik el, addig nem kell cserélni(hála égnek a gyári sokat kibír). Majd amikor belerakja a szerelő az utángyártott szar lengőkart, azt majd lehet 2-3 évente cserélni, mert olyan a minőségük...
  12. Nekem félútig voltak benne a vezetékek, ahol a motorvezérlő és a főkábelköteg össze van kötve egy csatival. Arra a csatira gondoltál?
  13. Szia, Igen, nekem sem volt. Igen, az immó gyűrűt is cserélni kell, meg a kulcsokban az immo chip-et is. MEg az se baj ha a security code-ot megkapod hozzá. Aztán már csak át kell programozni pár dolgot...
  14. Szia, Nem, vegyél rendes OP-COM kábelt. Az hozzáfér az ABS modulhoz is.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.