Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tacso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    24
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    tacso@msn.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    near Budapest

Legutóbbi látogatók

1.196 profile views

Tacso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szerintem abból adódik, hogy a téli gumid ballonosabb, valamint lágyabb anyagból készült.
  2. No megtörtént a műtét. Végül LPG-Tech rendszer került bele Szappanosék által. Egyelőre jó a tapasztalatom: csendesebb, nyomatékosabb lett a motor. 1-2 apróság persze van: hülyeségeket mutat a szintjelző és hidegen kicsit rángat gázzal, de gondolom ezek majd az 1000km utáni finomhangolás alkalmával megoldhatók. :icon1:
  3. Szia! Az szuper. Elég vegyes tapasztalatokat olvastam a stag rendszerről (mondjuk Landi-ról is) ezért voltam bizonytalan, de ha hasonló konstrukcióval elvileg minden ok, akkor nem aggódom... :icon1:
  4. A benzin fogyasztásom 6,5-7,5 közötti. Gázra 8 literes fogyasztást számoltam. A beszerelés költsége 175.000 huf lenne akcióban, sorozatengedéllyel. Elvileg úgy nem kell műszaki, de javítsatok ki ha tévedek... 20.000km éves futással ha nem számolok benzines fogyasztást 1,2 évre jön ki a megtakarítás (benzinár 395, gázár 254), de reálisan belekalkulálva azt is és egyéb kiadásokat mondtam körülbelüilre a 1,5 évet. Egyébként etanolból fogyasztott az autóm 8-8,5 litereket. Nem hiszem, hogy gázból annyit enne, főleg, hogy a "hiába nyomom úgysem megy jobban" elvnek megfelelően nem hajtom az autót mostanában... :icon1:
  5. Sziasztok! Meg tudnátok mondani milyen izzóval és honnan van megoldva a szivargyújtó megvilágítása? Este figyeltem fel rá, hogy nem világít...
  6. Sziasztok! Gondolkodom, hogy elgázosítom az Astrám. Úgy néz ki felmegy az éves futásom 20.000 km környékére. Errefelé 254 a gáz jelenleg. Így kb 1,5 év alatt megtérülne... Van valakinek tapasztalata AC STAG rendszerrel? Mennyire megbízható? Igaz lehet az, hogy újfent sorozatengedéllyel is vizsgáztatni kell az autót a beszerelést követő 30 napon belül?
  7. Sziasztok! Van esetleg valaki itt a fórumon (vagy tudtok-e valakit), aki némi apanázs ellenében segít személyesen beszerelni veramon bc-t? Konkrétan nem a középkonzol kivétele okoz nehézséget, csak az elektromos részétől tartok. TID-et nem kell tudni programozni (gyújtás, rádió kikapcsolva és a dátumot mutatja), és a klímavezérlő része sem "izgat". Üdv., Tacso
  8. A problémám ma fokozódott: motor beindítása után alapjárat beállt 750rpm-re (üzemmeleg normál), majd 10 sec elteltével elkezdett dadogni a motor, alapjáratot alig bírta tartani, erő nem volt benne. Olyan mintha csak 3 henger ment volna. 4X kellett újraindítanom mire jó lett, viszont onnantól semmi gond. Kiolvastam egy tárolt hibakódot (sárga lámpa nem világított): P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction. Akkor ez most légtömegmérő vagy lambdaszonda hiba lesz?
  9. Szia! Nekem ilyen ATU van, már 1 éve "szolgál" hibamentesen: http://auto-motor.va...1709428787.html Teljesen szabályosan be lehet kötni, van hozzá elektronika is a csomagban (helyzetjelzőre kikapcsolós, nem fényerő csökkentős), a fénye is megfelelő. (Műszakira én kiszereltem, de rendőr még nem állított meg miatta...) Találtam egy videót is róla: Tacso
  10. Szia! Köszönöm a tippet, hétvégén neki esem féktisztítóval (remélem az megfelel a célra)... Hibakódom nincs a légtömegmérőre vonatkozóan, csak néha kapok egy P0170-et az E85 átalakító miatt... Tacso
  11. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni: mitől lehet az, hogy ilyen esős, szutykos időben véleltlenszerűen fulladozik az autó? Konstans gázpedállás mellett hirtelen megtorpan, majd elkezd rángatni a motor, ami néhány másodperc elteltével megszűnik és ismét "erőre kap" az autó. Légszűrő, gyertyák, benzinszűrő kb 3000 km-t futottak. Száraz időben semmi gond. Hibakód nincs. Az ötleteket előre is köszönöm. Tacso
  12. Sziasztok! Túl vagyok egy utólagos klíma beszerelésen, de akadt egy kis problémám. A szerelő úgy oldotta meg az elektromos részét a dolognak, hogy a klíma bekapcsolásakor egy relé ad delejt a kompresszornak és egy másik a ventiknek (2 ventillátoros lett a cucc). Ezzel csak az a probléma, hogy az ECU nem tud semmit a dologról, és nem emeli meg a fordulatot bekapcsoláskor, csak próbál kompenzálni a hirtelen jött nagy terhelés hatására... (pl. amikor kinyomom a kuplungot menet közben a fordulat kb 650rpm-re esik le, majd onnan ugrik vissza alapjárat közelébe.) Szerintem ez nem egészséges... Nincs valakinek valami tippje, hogyan tudnám orvosolni a problémát? Vajon működne az, hogy egy harmadik relé az ECU-nak küldene egy jelet, hogy a klíma bekapcsolt? Tudja esetleg valaki 2002-es Z12XE motorvezérlőben mit, hol kéne bekötni ebben az esetben? Tacso
  13. Szia! Én is Z12Xe G Astrával használom az átalakítót. Teljesen korrektül működik a cucc, nincs komplikáció, úgyhogy megnyugodhatsz. Kellett egy kis finomhangolás, de most már tökéletes. Azt hiszem a teljesítmény növekedés tetszeni fog és a fogyasztás sem alakul rosszul. Beszerelést szerintem jobb ha szerelőre bízod, ha nem vagy biztos a dolgodban (a tűzfal környékén is kell forrasztani), Törökbálinton jól dolgoztak a srácok (2óra alatt bekerült a kütyü), és Gábor (Opel16v) is nagyon korrekt és segítőkész volt a finomhangolások során. Csak ajánlani tudom Őket! Üdv.: Tacso
  14. Üdv! Nem lehet, hogy az egyik ajtóban lévő mikrokapcsolód ment tönkre? Más: Ma beszenvedtem az Insigniás fúvókákat :D Kb 30perc meló és ujjfájás eredményes munkája. Nekem ilyen külön kaphatót (nem egybecsomagolt jobbos+balost) adtak a Csergőnél össz. 1320Ftért. Eddig álló helyzetben próbáltam, nem rossz de azért mossa a tetőt meg az oldalsó ablakokat is rendesen. Majd megpróbálok valamit állítani rajta. Holnap kiderül milyen menet közben...! :wacko:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.