Jump to content

endi29

Forummember
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About endi29

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    f astra 92 c14nz
  • City
    Kéty

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. A belső keringtetés csöve van rajta. Egyébként erre gondoltam én is hogy belső keringtetés csövét leveszem mert a nem használtam soha és erre teszem tankszellőztetés csövét. A másik lukat meg bedugom valamivel.Köszönöm a tippet.
  2. Sziasztok! Nem tudom hogy ide tartozik-e a problémám. A fékrásegítőtől megy egy cső a leömlőbe amin van két vákum cső csonk csatlakozás.Ebből az egyik letört. Keresgéltem a neten hogy mi is a neve annak résznek ami letört.Egy ilyet találtam hogy fékszervó visszacsapó szelep. Csak a cromaxot dobta ki találatnak, de sajnos ott már nem kapható. Kérdés hogy ha így használom az autót hogy az a vákum cső nincs a helyén az okozhat-e valami problémát? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=36920190302_094615.jpg
  3. endi29

    Fék

    Sziasztok! Nem tudom hogy ide tartozik-e a problémám. A fékrásegítőtől megy egy cső a leömlőbe amin van két vákum cső csonk csatlakozás.Ebből az egyik letört. Keresgéltem a neten hogy mi is a neve annak résznek ami letört.Egy ilyet találtam hogy fékszervó visszacsapó szelep. Csak a cromaxot dobta ki találatnak, de sajnos ott már nem kapható. Kérdés hogy ha így használom az autót hogy az a vákum cső nincs a helyén az okozhat-e valami problémát? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=36920190302_094615.jpg
  4. Megtörtént a vezérlés csere, meg kiderült a probléma oka is hogy miért volt gyenge a motor. A 3-as és 4-es henger között át volt égve a hengerfejtömítés, egymásba dolgozott a két henger.
  5. Nos, az ékszíjtárcsával nem boldogultunk .Tegnap elhúzattuk a szerelőmhöz akivel még pénteken beszéltem.Ma hívott hogy levette a hengerfejet és 3. és 4. henger között át volt égve a tömítés, egymásba dolgozott a két henger, ezért volt gyenge a motor. Remélhetőleg csak ennyi volt a baja. De majd talán holnap kiderül hogy van-e még valami más is.. Zotya975 neked köszönöm a tippeket.
  6. Akkor ma megpróbáljuk levenni az ékszíjtarcsat és megnézzük hogy jelen vannak-e a kerekek.
  7. Hát nem mostanában volt, de most már esedékes. Errre gondoltam már én is hogy esetleg a vezérlés miatt szarakodik. De akkor mindegyik gyertya trutyis kéne legyen,nem? Mert a 4 gyertyából csak egy ami jónak tűnik. A másik 3 kormos meg benzines.
  8. Kivettem az alapjárati motort, féktisztítóval megfujkodtam. Utána is csak gáz adásra indult. Viszonylag jó volt az alapjárat de ha nyomtam a gázt akkor elég rossz hangja volt neki. Holnap megpróbálom megjáratni az alapjárat motort.
  9. Sziasztok! Adódott ma egy probléma ami a következő. Ma reggel autóval (92 f astra c14nz) indultam dolgozni. A faluból kiérve kb1km után azt tapasztaltam hogy nem akar gyorsulni az autó. Visszaváltottam negyedikbe mert közben emelkedőhöz értem de csak nem akart menni az autó. Végül már egyesben se akart elindulni, csak lefulladt.Indítgattam sokat de csak akkor indult ha nyomtam a gázt. És sokszor le is állt. Haza vittem nagy nehezen. Ja, és a motorhiba jelző lámpa is kivillant egyszer. Délután kivillogtattam, 35-ös kódot dobott ki. Alapjárati vezérlőszelep.Közben kivettem a gyertyákat is. A bal szélső kivételével mindegyik kormos meg benzines volt. A gyertyák kb 2 hónapja lettek cserélve, a gyertyakábelek meg talán 3 hónapja. Valami tipp valakinek? Mindent meghallgatok. Köszönöm.
  10. Szétszedtem még vagy kétszer az egész mindenséget amikor észrevettem hogy az után állító lemezkéjének az egyik pöcke elvan görbülve.Először azt hittem hogy le tört, de csak elgörbült. Még a múlt héten amikor jöttem volna el a munkahelyemről nem akart elindulni hátramenetben. Kézifék ki volt engedve de a fék fogott továbbra is. Addig erőltettem amíg roppant egyet aztán már jó volt. Elég furcsa volt mert minden szinte minden új a dobféknél az után állítók kivételével. Régen mosás után szokott beragadni a fékpofa.
  11. Igen, rajta van minden rugó ami kell. A dobbal sokat kínlódtam mert miután leszedtem minden pofát, rugót stb. utána összerakáskor az istennek sem akart rámenni a dob.Nagy nehezen ráerőszakoltam de akkor meg befogott a fék. Elforgatni se tudtam a dobot és a kézifékkart sem tudtam felhúzni. Az után állítón lazítottam egy kicsit, ekkor már könnyebben ment rá a dob.
  12. Üdv mindenkinek! A következő problémára várok tanácsokat. 92-es ferde hátú f astra bal hátsó fékmunkahengere tegnap elkezdett folyni. Szerencsére csak itthon az udvarban álltam arrább amikor beesett a fékpedál. Szétszedve azt tapasztaltam hogy a fékmunkahenger hátsó dugattyúja nagyon kint volt a hengerből, a gumi karmantyú is félre csúszott. A hátsó fékpofa távolabb is van a fékmunkahengertől mint az első. Leszerelve, üres állapotban nyomogatva is a hátsó dugattyút jobban kitolta a rugó. Megcseréltem a két dugattyút, a hátsó tettem előre az első meg hátra és most az elsőt nyomta ki jobban. Vettem új fékmunkahengert de ennél is a hátsót valamiért jobban kinyomja a rugó. Ennél is távolabb van a hátsó fékpofa mint az első. Leszedtem a pofákat, rugókat, meg mindent. Megdrótkeféztem azt a részt ahova fékpofák fel vannak rögzítve de továbbra sem áll úgy ahogy kéne. Valakinek valami tipp? Ja és egyébként tavasszal teljesen fel lett újítva a fékrendszer. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=8962017_1220_141722_001.jpg
  13. endi29

    Fék

    Nem sok az az 50% egy kicsit? Kb.1 hónapja volt előműszakin, ott a hapsi felírta hogy a jobb kézifék gyengébb (48%) Elvittem egy másik helyre is fék hatást mérni, ott 47 % volt az eltérés a jobb és a bal között. Itt már a bal első üzemi fék is szar volt, 23% volt az eltérés a jobbhoz képest. Ez a probléma már orvosolva lett tárcsa és betét cserével. A hátsó üzemi fék is necces mert 30% .Most már nagyon azon vagyok hogy kicserélem a dobokat is meg pofákat is. Azért köszönöm a válaszodat.
  14. endi29

    Fék

    Bowden csere is megvolt, kissé mintha jobb lenne de nem az igazi A jobb hátsó kézifék még mindig nem fog úgy mint a bal hátsó.A kézifékkar 3 kattanásnyira való felhúzása után a bal oldalt már nagyon fog, kézzel már nem tudom a dobot elforgatni.De a jobb oldalit még el tudom forgatni..A végső megoldásként a fékdob cseréjén gondolkodok.Mert a jelenlegit 2 éve felszabályozták már egyszer. Esetleg ha valakinek van még más tippje, tanácsa szívesen veszem.
  15. endi29

    Fék

    A bowdenre gondoltam én is hogy esetleg még azt kicserélem. Köszönöm a választ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.