Jump to content

endi29

Forummember
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About endi29

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    f astra 92 c14nz
  • City
    Kéty

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Jobban megnézve a gyertyákat nem kormosak, inkább olyan kokszosnak látszik. Olajtól lehet kokszos? Mert közben ránéztem a nívópálcára is, hát éppen hogy csak elérte az olajat.. Kívül meg nem látszik szivárgás. Az olajleeresztő csavarnál kicsit olajos de alatta nem látszik olajfolt.
  2. Nos azt történt hogy 2 napig nem volt kontroll lámpa. Gyertyákat is megnéztem, már nem voltak kormosak. 215 km-t mentem az előző tankolás óta, gondoltam kíváncsiságból rátankolok hogy mennyit fogyasztott.8,1 literre jött ki.Az akksi sarukat levettem hogy törlődjön a hibakód. 2-3 napig nem is volt semmi probléma de aztán megint kivillant a sárga lámpa. A gyertyák is kezdtek megint kormosodni. Vélemény?
  3. Szia! Nem gyárit vettem, kb 8000ft volt.
  4. Ja. az lesz.Várakozás. Köszi.a válaszokat.
  5. 20 km-nyi útszakaszon csak egyszer világít kb fél percig.
  6. Sziasztok.Van egy 92-es c14nz f astrám amiben januárban cseréltem lambda szondát.Múlt pénteken kivillant sárga a motorhiba jelző sárga lámpa. Kivillogtatva dobott egy 13-ast ami "lambda szonda -nincs feszültségváltozás" meg egy 44-est ami "lambda szonda/befúvás jel-keverék túl szegény". A szonda is meg a gyertyák is kormosak.Valakinek volt már hasonló problémája? Van esetleg tippje valakinek hogy mi lehet a baja?
  7. A belső keringtetés csöve van rajta. Egyébként erre gondoltam én is hogy belső keringtetés csövét leveszem mert a nem használtam soha és erre teszem tankszellőztetés csövét. A másik lukat meg bedugom valamivel.Köszönöm a tippet.
  8. Sziasztok! Nem tudom hogy ide tartozik-e a problémám. A fékrásegítőtől megy egy cső a leömlőbe amin van két vákum cső csonk csatlakozás.Ebből az egyik letört. Keresgéltem a neten hogy mi is a neve annak résznek ami letört.Egy ilyet találtam hogy fékszervó visszacsapó szelep. Csak a cromaxot dobta ki találatnak, de sajnos ott már nem kapható. Kérdés hogy ha így használom az autót hogy az a vákum cső nincs a helyén az okozhat-e valami problémát? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=36920190302_094615.jpg
  9. endi29

    Fék

    Sziasztok! Nem tudom hogy ide tartozik-e a problémám. A fékrásegítőtől megy egy cső a leömlőbe amin van két vákum cső csonk csatlakozás.Ebből az egyik letört. Keresgéltem a neten hogy mi is a neve annak résznek ami letört.Egy ilyet találtam hogy fékszervó visszacsapó szelep. Csak a cromaxot dobta ki találatnak, de sajnos ott már nem kapható. Kérdés hogy ha így használom az autót hogy az a vákum cső nincs a helyén az okozhat-e valami problémát? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=36920190302_094615.jpg
  10. Megtörtént a vezérlés csere, meg kiderült a probléma oka is hogy miért volt gyenge a motor. A 3-as és 4-es henger között át volt égve a hengerfejtömítés, egymásba dolgozott a két henger.
  11. Nos, az ékszíjtárcsával nem boldogultunk .Tegnap elhúzattuk a szerelőmhöz akivel még pénteken beszéltem.Ma hívott hogy levette a hengerfejet és 3. és 4. henger között át volt égve a tömítés, egymásba dolgozott a két henger, ezért volt gyenge a motor. Remélhetőleg csak ennyi volt a baja. De majd talán holnap kiderül hogy van-e még valami más is.. Zotya975 neked köszönöm a tippeket.
  12. Akkor ma megpróbáljuk levenni az ékszíjtarcsat és megnézzük hogy jelen vannak-e a kerekek.
  13. Hát nem mostanában volt, de most már esedékes. Errre gondoltam már én is hogy esetleg a vezérlés miatt szarakodik. De akkor mindegyik gyertya trutyis kéne legyen,nem? Mert a 4 gyertyából csak egy ami jónak tűnik. A másik 3 kormos meg benzines.
  14. Kivettem az alapjárati motort, féktisztítóval megfujkodtam. Utána is csak gáz adásra indult. Viszonylag jó volt az alapjárat de ha nyomtam a gázt akkor elég rossz hangja volt neki. Holnap megpróbálom megjáratni az alapjárat motort.
  15. Sziasztok! Adódott ma egy probléma ami a következő. Ma reggel autóval (92 f astra c14nz) indultam dolgozni. A faluból kiérve kb1km után azt tapasztaltam hogy nem akar gyorsulni az autó. Visszaváltottam negyedikbe mert közben emelkedőhöz értem de csak nem akart menni az autó. Végül már egyesben se akart elindulni, csak lefulladt.Indítgattam sokat de csak akkor indult ha nyomtam a gázt. És sokszor le is állt. Haza vittem nagy nehezen. Ja, és a motorhiba jelző lámpa is kivillant egyszer. Délután kivillogtattam, 35-ös kódot dobott ki. Alapjárati vezérlőszelep.Közben kivettem a gyertyákat is. A bal szélső kivételével mindegyik kormos meg benzines volt. A gyertyák kb 2 hónapja lettek cserélve, a gyertyakábelek meg talán 3 hónapja. Valami tipp valakinek? Mindent meghallgatok. Köszönöm.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.