Jump to content

endi29

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    35
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

endi29 névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    f astra 92 c14nz
  • Város
    Kéty

Legutóbbi látogatók

394 profile views
  1. endi29

    Általános műszaki problémák

    Nos, az ékszíjtárcsával nem boldogultunk .Tegnap elhúzattuk a szerelőmhöz akivel még pénteken beszéltem.Ma hívott hogy levette a hengerfejet és 3. és 4. henger között át volt égve a tömítés, egymásba dolgozott a két henger, ezért volt gyenge a motor. Remélhetőleg csak ennyi volt a baja. De majd talán holnap kiderül hogy van-e még valami más is.. Zotya975 neked köszönöm a tippeket.
  2. endi29

    Általános műszaki problémák

    Akkor ma megpróbáljuk levenni az ékszíjtarcsat és megnézzük hogy jelen vannak-e a kerekek.
  3. endi29

    Általános műszaki problémák

    Hát nem mostanában volt, de most már esedékes. Errre gondoltam már én is hogy esetleg a vezérlés miatt szarakodik. De akkor mindegyik gyertya trutyis kéne legyen,nem? Mert a 4 gyertyából csak egy ami jónak tűnik. A másik 3 kormos meg benzines.
  4. endi29

    Általános műszaki problémák

    Kivettem az alapjárati motort, féktisztítóval megfujkodtam. Utána is csak gáz adásra indult. Viszonylag jó volt az alapjárat de ha nyomtam a gázt akkor elég rossz hangja volt neki. Holnap megpróbálom megjáratni az alapjárat motort.
  5. endi29

    Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Adódott ma egy probléma ami a következő. Ma reggel autóval (92 f astra c14nz) indultam dolgozni. A faluból kiérve kb1km után azt tapasztaltam hogy nem akar gyorsulni az autó. Visszaváltottam negyedikbe mert közben emelkedőhöz értem de csak nem akart menni az autó. Végül már egyesben se akart elindulni, csak lefulladt.Indítgattam sokat de csak akkor indult ha nyomtam a gázt. És sokszor le is állt. Haza vittem nagy nehezen. Ja, és a motorhiba jelző lámpa is kivillant egyszer. Délután kivillogtattam, 35-ös kódot dobott ki. Alapjárati vezérlőszelep.Közben kivettem a gyertyákat is. A bal szélső kivételével mindegyik kormos meg benzines volt. A gyertyák kb 2 hónapja lettek cserélve, a gyertyakábelek meg talán 3 hónapja. Valami tipp valakinek? Mindent meghallgatok. Köszönöm.
  6. endi29

    Fék, futómű, kormánymű

    Szétszedtem még vagy kétszer az egész mindenséget amikor észrevettem hogy az után állító lemezkéjének az egyik pöcke elvan görbülve.Először azt hittem hogy le tört, de csak elgörbült. Még a múlt héten amikor jöttem volna el a munkahelyemről nem akart elindulni hátramenetben. Kézifék ki volt engedve de a fék fogott továbbra is. Addig erőltettem amíg roppant egyet aztán már jó volt. Elég furcsa volt mert minden szinte minden új a dobféknél az után állítók kivételével. Régen mosás után szokott beragadni a fékpofa.
  7. endi29

    Fék, futómű, kormánymű

    Igen, rajta van minden rugó ami kell. A dobbal sokat kínlódtam mert miután leszedtem minden pofát, rugót stb. utána összerakáskor az istennek sem akart rámenni a dob.Nagy nehezen ráerőszakoltam de akkor meg befogott a fék. Elforgatni se tudtam a dobot és a kézifékkart sem tudtam felhúzni. Az után állítón lazítottam egy kicsit, ekkor már könnyebben ment rá a dob.
  8. endi29

    Fék, futómű, kormánymű

    Üdv mindenkinek! A következő problémára várok tanácsokat. 92-es ferde hátú f astra bal hátsó fékmunkahengere tegnap elkezdett folyni. Szerencsére csak itthon az udvarban álltam arrább amikor beesett a fékpedál. Szétszedve azt tapasztaltam hogy a fékmunkahenger hátsó dugattyúja nagyon kint volt a hengerből, a gumi karmantyú is félre csúszott. A hátsó fékpofa távolabb is van a fékmunkahengertől mint az első. Leszerelve, üres állapotban nyomogatva is a hátsó dugattyút jobban kitolta a rugó. Megcseréltem a két dugattyút, a hátsó tettem előre az első meg hátra és most az elsőt nyomta ki jobban. Vettem új fékmunkahengert de ennél is a hátsót valamiért jobban kinyomja a rugó. Ennél is távolabb van a hátsó fékpofa mint az első. Leszedtem a pofákat, rugókat, meg mindent. Megdrótkeféztem azt a részt ahova fékpofák fel vannak rögzítve de továbbra sem áll úgy ahogy kéne. Valakinek valami tipp? Ja és egyébként tavasszal teljesen fel lett újítva a fékrendszer. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=8962017_1220_141722_001.jpg
  9. endi29

    Fék

    Nem sok az az 50% egy kicsit? Kb.1 hónapja volt előműszakin, ott a hapsi felírta hogy a jobb kézifék gyengébb (48%) Elvittem egy másik helyre is fék hatást mérni, ott 47 % volt az eltérés a jobb és a bal között. Itt már a bal első üzemi fék is szar volt, 23% volt az eltérés a jobbhoz képest. Ez a probléma már orvosolva lett tárcsa és betét cserével. A hátsó üzemi fék is necces mert 30% .Most már nagyon azon vagyok hogy kicserélem a dobokat is meg pofákat is. Azért köszönöm a válaszodat.
  10. endi29

    Fék

    Bowden csere is megvolt, kissé mintha jobb lenne de nem az igazi A jobb hátsó kézifék még mindig nem fog úgy mint a bal hátsó.A kézifékkar 3 kattanásnyira való felhúzása után a bal oldalt már nagyon fog, kézzel már nem tudom a dobot elforgatni.De a jobb oldalit még el tudom forgatni..A végső megoldásként a fékdob cseréjén gondolkodok.Mert a jelenlegit 2 éve felszabályozták már egyszer. Esetleg ha valakinek van még más tippje, tanácsa szívesen veszem.
  11. endi29

    Fék

    A bowdenre gondoltam én is hogy esetleg még azt kicserélem. Köszönöm a választ.
  12. endi29

    Fék

    Sziasztok! A kézifék beállítással kapcsolatban lenne egy kis problémám. Van egy 92-es f astrám ami hamarosan műszakis lesz. Elvittem egy előzetes átvizsgálásra ahol kiderült hogy a jobb hátsó kézifék sokkal gyengébb mint a bal. Otthon szétszedtem a dobot és kiderült hogy az egyik pofa nem mozog.Elég rozsdás volt a dob belseje, Meg drótkeféztem amennyire tudtam, a rugókat meg kicseréltem. Az új rugókkal már mozgott mindkét pofa de a fékhatás még nem volt jó. Próbáltam állítani az állító csavarján de nem igazán volt jó. Mert összerakás után súrlódott a dob.Kézifék kar 3 kattanásig való felhúzás után a bal oldalit nagyon nehezen lehet elforgatni, a jobb oldalit meg könnyebben.Egyébként a 2 évvel ezelőtti müszakira felszabályozták a dobot, meg a bowdeneket is kicserélték. A fékpofák nem kopottak. Ja még annyi hogy mikor megforgatom a dobot olyan mintha deformált lenne mert egy darabig könnyen megy de aztán már kicsit nehezebben forog.Erre kérnék tippeket.Előre is köszönöm.
  13. endi29

    Fűtés, és klíma

    Egyébként egy hete még elég kellemes idő volt, azért mertem neki állni kiszerelni a radiátort.
  14. endi29

    Fűtés, és klíma

    Egyenlőre nekem is maxon fűt de még nem olyan forró hogy lejjebb kellene tekerjem. Remélem hogy lessz az még forróbb is amikor tényleg visszább kell venni belőe.
  15. endi29

    Fűtés, és klíma

    Nekem is fűtés gondom volt, ami talán megoldódni látszik. Csak langyi volt a fűtésem ezért egy hete kiszereltem a fűtőradiátort, vízkőoldót bele, hagytam állni kicsit (kb.fél óra)majd forró trisós vízzel is átöblítettem többször is. Végén egy kis ecettel is kezeltem. Majd visszaszereltem. Többször is megpróbáltam alapjáraton fűtésre bírni az autót, de nem éreztem nagy különbséget. A héten kedden és ma mentem vele hosszabb távon és már kedden is érezhetően jobb volt a fűtése az alapjáratós fűtéshez képest. Ma meg még melegebbnek éreztem. Úgy néz ki hogy megjavult talán. Pedig már a termosztát cserén gondolkodtam,de ezt most egyenlőre elhalasztom. Majd meglátom később hogy mennyire fog még fűteni.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.