Köszönöm, megkeresem. A körmök fele le van törve, hát ilyenek ezek a szakik. 
	Amúgy olyan irdatlan forróság van ma, hogy lehet rajtam is kigyullad egy sárga hűtőlámpa. Na de a lényeg:
 
	Astra G > Body > Engine Cooling Module:
 
	00011 Sucking Blower Motor, Malfunction 
	00012 Sucking Blower Motor, Low Input
 
	Emlékeztetőül, nekem akkor produkálja, ha az autón már meleg a vízhőfok (felén picivel túl, kb 90-92C°) és benyomom a klímát. Vagy alapjáraton klímázom és felmelegszik, vagy araszolgatok klímával a városban. A ventilátor úgy látom teszi a dolgát, bekapcsol, de érdekes, hogy tegnap az opcom tesztet nem tudtam rajt elvégezni. Pedig előtte pár héttel gond nélkül ment.
 
	Sikerült előkaparnom az összes lehetséges hibakódot is, "Body > Engine Cooling Module" egységben:
 
	00002 Engine Coolant Temperature, Frequency Out Of Range 
	00003 A/C Pressure Sensor, Voltage Supply High Input 
	00004 A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) 
	00005 A/C Pressure Sensor, High Input (Signal Lead) 
	00011 Sucking Blower Motor, Malfunction 
	00012 Sucking Blower Motor, Low Input 
	00013 Sucking Blower Motor, Circuit Open 
	00014 Sucking Blower Motor, High Input 
	00017 No Engine RPM Signal 
	00021 Pushing Blower Motor, Malfunction 
	00022 Pushing Blower Motor, Low Input 
	00023 Pushing Blower Motor, Circuit open 
	00024 Pushing Blower Motor, High Input 
	00031 External Series Resistor, Circuit Open 
	00039 A/C Pressure Sensor, Voltage Supply Low Input 
	00043 Malfunction Indication Lamp (MIL), High Input 
	00044 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input 
	00051 Replace Control Unit - EEPROM Defective 
	00052 Replace ECU 
	00057 A/C Cutoff Request, no Signal 
	00163 Engine Coolant Temperature, No Signal 
	00164 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal
 
	...
 
	Külföldi fórumokon, hasonló eseteknél és hibakódpárosnál,  sok kínlódás után nekiálltak ellenőrizni, hogy a ventilátorok csatlakozóit mennyire ette meg az idő meg a korrózió. Sokaknak segített...