Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Veritas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pápa

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Veritas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Köszönöm, megkeresem. A körmök fele le van törve, hát ilyenek ezek a szakik. Amúgy olyan irdatlan forróság van ma, hogy lehet rajtam is kigyullad egy sárga hűtőlámpa. Na de a lényeg: Astra G > Body > Engine Cooling Module: 00011 Sucking Blower Motor, Malfunction 00012 Sucking Blower Motor, Low Input Emlékeztetőül, nekem akkor produkálja, ha az autón már meleg a vízhőfok (felén picivel túl, kb 90-92C°) és benyomom a klímát. Vagy alapjáraton klímázom és felmelegszik, vagy araszolgatok klímával a városban. A ventilátor úgy látom teszi a dolgát, bekapcsol, de érdekes, hogy tegnap az opcom tesztet nem tudtam rajt elvégezni. Pedig előtte pár héttel gond nélkül ment. Sikerült előkaparnom az összes lehetséges hibakódot is, "Body > Engine Cooling Module" egységben: 00002 Engine Coolant Temperature, Frequency Out Of Range 00003 A/C Pressure Sensor, Voltage Supply High Input 00004 A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) 00005 A/C Pressure Sensor, High Input (Signal Lead) 00011 Sucking Blower Motor, Malfunction 00012 Sucking Blower Motor, Low Input 00013 Sucking Blower Motor, Circuit Open 00014 Sucking Blower Motor, High Input 00017 No Engine RPM Signal 00021 Pushing Blower Motor, Malfunction 00022 Pushing Blower Motor, Low Input 00023 Pushing Blower Motor, Circuit open 00024 Pushing Blower Motor, High Input 00031 External Series Resistor, Circuit Open 00039 A/C Pressure Sensor, Voltage Supply Low Input 00043 Malfunction Indication Lamp (MIL), High Input 00044 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input 00051 Replace Control Unit - EEPROM Defective 00052 Replace ECU 00057 A/C Cutoff Request, no Signal 00163 Engine Coolant Temperature, No Signal 00164 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal ... Külföldi fórumokon, hasonló eseteknél és hibakódpárosnál, sok kínlódás után nekiálltak ellenőrizni, hogy a ventilátorok csatlakozóit mennyire ette meg az idő meg a korrózió. Sokaknak segített...
  2. Sziasztok! X16XEL, ugyanez. Most cseréltettem mágnestekercs ellenállást, klímahűtőt. Néha bekapcsol a motorhűtés lámpa (csak a klíma bekapcsolása után). Kiolvastam op-commal, de a notebook lent maradt a kocsiba, később felhozom és írom. Frászt kaptam én is... Amúgy a lökhárítóba lévő hőjeladóm is szabadon lófrált a motortérbe. Most oda gyors-kötözőztem, de a pontos helyét valaki meg tudná mondani hol van? Tudom hogy menetirány szerinti bal oldalt kellene lennie lent, de nem találom..
  3. Kifelejtettem a féltengely gumiharangot, meg pár kacatot szerintem. Azóta kb 4000 km csepp olajat sem eszik (lekopogom). Mikor visszakaptam furán rángatott. Szerelő szerint kezdődő gyújtótrafó probléma. Irány a 8-as, 140, azóta nem rángat. Egy fura dolog van, hogy 4. 5. fokozatban (néha 3.ban) kb. 2000-3000 fordulaton erősebb gázadásnál morog valami. Olyan, mintha berezonálna valami lemez elöl. Attól hogy padlógázt nyomok, nem húz jobban, csak morog. Ha visszaveszem a gázt ugyanúgy húz, csak nem morog. 3000 felett padlógáznál sem morog. Remélem nem komoly, amúgy nem szoktam vele üveghangon tekerni, csak érdekelne mi ez, mert ezt nem csinálta. Ja és tavaly töltettem a klímát, ment is, most bekapcsolom, elindul 50 másodperc után megáll.
  4. Szia! Bocsánat, hogy csak most írok. Volt: Olajcsere, gyűrűzés, siklócsapágy, hengerfej-síkolás+tömítés, kartel tömítés, szelepcsiszolás, szimering, szelepfedél tömítés, bal első lengőkar, jobb első stabi pálca, hátsó szilent, fényszóró polír, fék-kuplung pedál gumi (eredeti opel 3000-ert, hogy rohadna meg!), műszaki, vezérléscsere vízpumpával. kb. 220e. Most a hátsó sárhányót szeretném glettelni, alvázvédőzni, festeni, mert kirozsdásodik, meg az első lökhárítóm feladta egy őznek köszönhetően. (alul kiugrott, csak a felső résznél tartja. Az két oldalsó fül kiszakadt.. Erre van valakinek ötlete? Én hőálló szilikon fonott kábelkötegelőt gondoltam felragasztani FBS-el, megy egy rozsdamentes L profillal, házi-tuning gyanánt. Úgyse látszik, és nem kell a fül hegesztése miatt festeni.
  5. Sziasztok! Kb. fél éve vagyok tulajdonosa egy '99-es évjáratú G astrának, X16XEL. Már túl vagyunk egy gyűrűzéses, szelepszár-szimeringes történeten. Volt még fűtőradiátor tömítés csere (még itatom a fagyállót rongyokkal a vezetőülés alól, míg kitavaszodik és ki tudom kárpit-tisztítózni), meg sok más dolog is. A problémám a hátsó kotyogás egyenetlen úton. Sima felületen teljesen zajtalan a kocsi, de városban foltozott utakon kotyog hátul, jobb oldalt erősebben. Szerelő szerint teleszkóp, de az előző szerelő pár hónapja cserélte vadi újra. Ezt meg is nézte a jelenlegi, tényleg újak. Hátsó szilent is volt cserélve műszakira. Már kiszedtem minden kárpitot, pótkereket, és haverral felváltva befeküdtünk a csomagtartóba hallgatózni. Menet közbe egyenetlen úton kotyog a tanksapka vonalában. Álló helyzetben, ha nyomkodod a hátulját, semmi hang. A hátsó rugó felső tányérgumija is cserélve lett. Van esetleg valakinek tapasztalata, ötlete, hogy mi lehet? Új teleszkóp is kopoghat a kocsiban?
  6. Nagyon köszönöm, szerintem sokaknak segíteni fog...
  7. Helo! Astrámban szétment a fűtőradiátor, vagy tömítése (most épp szerelőnél van emiatt), és csurom hűtővíz a vezetőülés alatti kárpit. Tavasszal nedves porszívóval kiszívnám, átmosnám, meg felszedném szárítás miatt. De sajna a kpeid nem láccanak a kiszolgálón, pedig sokat segítenének... Fel tudnád tölteni újra valahogy? Sokat segítene!
  8. Ja, bocsi ezt nem írtam . Ez G-s astra. De lehet még ez sem ODB2-es?
  9. Sziasztok! Most vettem egy X16XEL 99-es astrát (270e km). Olvasgatván a neten én is lapolnék, meg beépítenék egy ilyen e-bay-es okosegérszelepet. Viszont nem tudom eldönteni, hogy egy 2000 ft-os OBD2 ELM327 bluetooth-os cuccal menne a hibakód olvasás az én autómmal? Van ebbe valakinek tapasztalata?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.