Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gonczgabi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    251
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Gonczgabi névjegye

  • Születésnap 1983-02-14

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Barkácsolás, autós dolgok

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Z14XE (Njoy)
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.028 profile views

Gonczgabi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. megerősítés, vagy valami jó ötlet rámférne :D
  2. Sziasztok car társak! Szeretném kikérni a véleményeteket a problémámmal kapcsolatban. Szupersűrítve: 255.000 km van a 2002 1.4 X14XE Njoy-omban, amit kb fél éve nem használok jóformán sosem, mert céges autót kaptam. A problémám annyi, hogy "ha nem használom minek van alapon" el szeretném adni szegényt, de kérdés, hogy csináltassam-e meg (haver a szerelő) és próbáljam meg normál áron értékesíteni, vagy hagyjam a fenébe és nyomott áron passzoljam? Úgy gondolom, hogy jelenlegi mivoltában 380.000 Ft-ot kérnék érte 1 teles téli és 1 nyaras nyári gumikkal irmscher (ronal) felnivel 195/60/15 4X100 Az alábbi műszaki állapotban van: Astra G 1.4 Njoy 2002 (Z14XE) 255.000 Km Kissé már leharcolt, sokat futott, utcán tartott, dohányzó férfi tulajdonostól 214.000 km-nél (5éve) Komplett nagy generál + kuplung szett csere (gyertya kerámia része levált, szétverte az 1-es hengert) Elvégzett javítások: Blokk felfúrás, új túlméretes dugattyúk + gyűrűk, szelepfészek marás, új kipufogó szelepek, új szelepvezetők, új szelepszár szimeringek, új hidrotőkék, új hajtókarcsapágyak, főtengely köszörülés, új főtengely csapágyak, új főtengely szimeringek 221.000 km nél (3éve) komplett első-hátsó futómű felújítás/csere (új első-hátsó gátlók, új toronycsapágyak, új gömbfejek, új szilentek, új kutyacsontok új hátsó rugók) Nincs ültetve Gyengeségei Vezérmű (szíjas) cseréje időszerű volna Olajcsere időszerű volna Hátsó (dob) fékek cseréje időszerű volna Toronycsapágyak cserére szorulnak Kipufogó flexicső harisnya szakad, cserére szorul 1es fokozatot olykor nehezen veszi (váltó kulissza kopott) Klíma nem működik (gyerek miatt 3éve nem használjuk, gáz elszökött ) Check engine ON (EGR hibás, ledugózva, ki kell programozni ECU ból) Első lökhárító több helyen sérült, cserére szorul Ködlámpák tartófülei sérültek, (nem mozognak) Kormány bőrözése megsemmisült Jobb hátsó ajtón enyhe horpadás Bal külső tükör nem fűt Jobb fényszoró magasságállítása nem működik Középkonzol kijelzője nem működik
  3. Köszönöm a gyors választ. Az erő legyen veled :)
  4. Üdvözletem ismét. Most világmegváltás helyett apró trükkről kérném a (szak) véleményt. Hátsóablakon lévő 2-3 fűtőszálból valahogy kiügyeskedtem 3-4mm hosszú darabkákat... Lehet, a karácsonyfára csuktam rá az ajtót :D Olvastam valahol az ötletet, miszerint sima átlátszó epoxy ragasztóba finom alumínium port kéne keverni, jó sokat méghozzá, és azzal összehúzni a megszakadt csíkokat. Próbált már ilyet javítani valaki? Léteznek esetleg pont ilyen célra készített spéci termékek? Köszönöm a figyelmet :)
  5. Én jó parasztul megoldottam, hútzam neki új vezetéket akksiról, kézifék burkolat alatt összeköt a 3.000 ft os maszírozós hiperminőséggel, majd jól rá az üléshuzatot. Jó tudom proli, de az asszony nagyon örül neki főleg mostanában már. Én meg azért örülök, mert nem fázik föl percenként és... na ez már nem idevaló ;)
  6. Ez totál zűrzavar.. Gondolom ezzel így vannak más autómárkákat összefogó csoportok is. Vajon mikor fog ez lecsengeni... Nagyon gáz, hogy egy vacak 10-20ezres xenon miatt olyan cécó van csinálva a hatóság oldaláról, mintha zártpályás versenygépekkel száguldoznánk 300-al az utcákon...
  7. Megkukkantottam autodatában, 1 relé 1 bizti működteti a ködlámpákat, ez némiképp befolyásolja az átépítést
  8. Akkor valami "főrelét kellene" az egész kanyarfény rendszer elébe kötni amit mondjuk a tompított fény relévezérlő jele kapcsolna be. Tehát csak akkor menne, ha világítás megy (jellemzően sötétben) meg pályán, meg ltk... ennyit az izzó kímélésről ;) Urak van valahol g astához how to ködfény beállításra? mert eszembe jutott a dolog, hogy előbb megpróbálnám kicsit oldalra állított ködvényszórókkal a szitut, hogy mennyire világít be a kanyarba, mert ha gagyi nem is foglalkozom tovább a dologgal. Le fel asszem van valami barna műanyag csavar rajta, jobbra-balra hogy? foglalat csavarjai föllazít, elmozgat, visszahúz?
  9. Van egy hfsi-C ECUm a polcon ami eladó ;) Feltéve ha jó a tiédbe, és szoftveresen gatyába rázható a Te kocsidhoz
  10. Visszatérek a kanyarfényhez, hamár utólagos extra a topik címe és jól szétoffoltam már. 1- A ködlámpák egymástól független kapcsolását megoldani 2- A jobb és bal oldali lámpa kapcsolását az indexkar állásához igazítani 3- örülni Van még valami? Előrebocsájtanám, hogy nem vagyok szakember, csak hobby barkács, lehet butaságok következnek, de akkor segítestek az ötleteitekkel, közösen csak sikerrel járunk ;) Na akkor lehetséges problémák: abból a feltételezésből indultam ki, hogy a két lámpa párhuzamosan van bekötve, külön biztosítékkal, majd közösítve vannak és aztán a relé jön a sorban. 1 A gond: úgy kell függetleníteni, hogy együtt is éghessenek pl ködben. Ezzel azt akarnám mondani, hogy a gyári kábelezést nem érdemes bántani, jó lessz az a köd üzemmódban, ezért mindkét oldara új reléket és vezetékeket kell vinni. Magam részéről elszeparálnám egymástól a két rendszert, ezt diódákkal meg lehet oldani pl ilyenre gondolok. 4db kellene, 1-1 a gyári vezetékekbe és 1-1 a kanyarfény vezetékeibe. zöld a gyári vörös az elképzelt 2. Ha az irányjelzést használná ki a rendszer a ködfény működtetéséhez előfordulhat, hogy elakadásjelző bekapcsolása a ködfény villogását váltaná ki... Jó lenne ha volna gyári kapcs rajz ezekről...
  11. Fél napig ássa a kertet, mert a Te fél napodat is elvitte a bohóckodása. NKH ad ilyenkor valmi igazolást, hogy megfelelt? Ha nem akkor minden héten is "beutalhatják" vizsgára?
  12. Megvan mi kell az utólagos xenon mellé! 1 vezetéstechnikai tréning 120.000 ft értékben ( szintszabályzó helyett ) 2 turbófeltöltő ( hogy az ember az előbb megszerzett tapasztalatokkalgyorsan el tudjon lépni az oktáviák és focusok elől ) 3 rendszámtábla forgató berendezés Tessék megtekinteni a videót!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.