Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vazul

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    34
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    nem adom meg

Legutóbbi látogatók

1.378 profile views

vazul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Vágyaim tárgya hosszú-hosszú nézelődés és keresgélés után megvan, megérkezett a G Astra mellé egy Vectra (dupla szívással, kívül fekete, belül bézs ), na nem Caravan, hanem GTS, de az Astra az Caravan és az is még megmarad egy ideig, úgyhogy ennyi kompromisszumot kötöttem. Keresek légbefúvó rostélyt, mert a négyből háromnál törött a mechanika, jártam pár bontóban a környéken, de ott is csak csupa sz@rt láttam. Ragasztani nem akarok, az úgyis csak ideig-óráig lesz jó. Ha véletlen van valakinek jó állapotú, eladó, lehet meg tudunk egyezni.
  2. Közben megvan már (rendelve) a 2l olaj, meg a dekli tömítés is, köszi nektek.
  3. Rugótörés bal elöl, végülis 250000km-nél már várható volt, amit kapott ez a gép 14 év alatt... Persze ez olyan, mint a dominó, akkor már lengéscsillapító, toronycsapágy, ezek már megvannak rég, meg szivárog is kicsit, de ha már ott vagyunk, akkor féltengely szimmering, amit régóta látok, hogy ereszt, meg akkor váltó olajcsere. De mennyi a váltó feltöltési mennyisége? Szerelőm azt mondta, 3 liter biztos elég. Mondom ránézek, lehet elég 2 liter is. Találtam egy angol nyelvű oldalt technikai adatokkal, ott 1.6 litert írnak, de ugyanott a kompresszióra pl. 17.5-öt, ami nettó baromság, ennyi erővel lehet, hogy a váltóolaj mennyiséget is szarul tudják. https://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/opel/astra_g/1_4-16v/2004-2009/z14xep/1364/66/ Tud pontos adatot valaki?
  4. Aham, láma vagyok, tényleg az a digitklímáshoz való, köszi.
  5. Van egy hibajelenségem, a venti 1, 2, 3-on nem megy, csak 4-es fokozaton, valszeg előtét ellenállás lesz. Cromaxon találtam is gyárit, behr klímához barátságos 3000ft-ért. Azért nézelődtem még erre-arra és látok vmi sok tűs/lábas alkatrészt, ami "Opel fűtőmotor (ventilátor) ellenállás" néven fut (cikkszám 90512510), Astra G, H stb. típusokhoz, 25000-től felfelé. Szeretném azt hinni, hogy nekem az olcsóbbik kell. Vkinek van ebben tapasztalata?
  6. Köszi a választ.
  7. Csere érett lett a vezetőülés és ahogy ilyenkor lenni szokott, a megfelelő mintájú kárpittal ugye nincs megfelelő állapotú. Hozzájutottam egy komplett belsőhöz állítható combtámaszos sportülésekkel, lehajtható karfás hátsóval, ajtókárpitokkal együtt, ráadásul mindezt caravan-ba de az első ülésekkel van egy kis bibi. Azon túl, hogy egyébként majdnem hibátlan a kárpit, ezek az ülések valamikor valószínűleg oldallégzsákosak lehettek, mert kitapintható a légzsák helye a háttámla kárpitja alatt (esetleg sosem volt légzsák bennük, de gondolom, akkor tettek volna oda valami takarót a huzat alá). Egyébként a háttámla kárpitja a légzsákok helye felett teljesen ép. Szóval a műszaki vizsgán bele köthetnek a légzsák hiányba, ha a kárpit egyébként rendben van? Az autómban egyébként csak 2 légzsák van eredetileg és végül is ez ezután is így lenne. Más: Nekem a folttisztító spray nem jött be üléstakarításhoz, a folt előjött egy idő után újra. Egy alkalommal már lefejtettem a komplett huzatot az ülésekről, de nem gyenge meló és a sportüléseknél ez még macerásabb lenne, márpedig retkesek eléggé. Mosószeres vízre gondoltam (nem durván eláztatva), hadd dolgozzon egy fél órát, órát, utána vizes porszívóval mennék át rajta, Ki hogy csinálná? Valahol láttam nagynyomású mosóval is, de az kicsit durvának tűnik, mondjuk a szövetszőnyeget én is azzal szoktam néha, de az más, 2 óra alatt száraz a napon.
  8. Az első sornál éreztem a humort, de a harmadik végén az a szmájli megvezetett engem is.
  9. Most már elkezdett komolyan érdekelni, holnap alámászok és megnézem alulról is tüzetesebben Felülről nem látszott rajta lamellasérülés sem. Ha valami ütést kapott volna, nem ilyen majdnem szabályos ívben hajlik meg az tuti, de a torlónyomás verzió erősnek tűnik nekem azért. Esetleg nem kapott kedvet valaki, hogy megnézze a sajátját, mert amennyit én gyorshajtok, annyit szerintem mindenki.
  10. Vadi újan vettem a kocsit, a Lagermax, vagy a Hödlmayr lehet max. a bűnös. de szállítási sérülésnek elég nehéz olyat elképzelnem, hogy a klímahűtő elhajoljon. Mindegy, gondolom akkor ennek egyenesnek kéne lennie.
  11. Marha lassan melegszik a motor mostanában, ha fűtést használok, akkor vissza is hűlik, nem tudom ez mennyire jellemző másnál(a visszahűlés)? A vízhőfok egyébként óra szerint 85, a legnagyobb nyári melegben 90 fok, szerintem az mehetne magasabbra is, a 100 még nincs piros mezőben, lehet a műszer a szar? Mondom teszek a vízhűtő és a klímahűtő közé valamit, hátha segít, hogy kicsit jobban tartsa az üzemi hőfokot.. Ekkor látom, hogy a klímahűtő meg van hajolva, de annyira, hogy a két hűtő alul majdnem összeér. A vízhűtő csont egyenes. megjegyzem, 13. éves a gép, újkora óta nálam van és nem volt törve (elöl legalábbis). Próbáltam a klímahűtőről képeket keresni, nem úgy néz ki, hogy ez a gyári formája. Próbálok róla képet beszúrni, hátha megy. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=333IMG_20181220_090532.jpg
  12. Autóvásárlást tervezek, a C vectra is a jelöltek között van. Látom, hogy a caravan tengelytávja 13 cm-rel hosszabb, mint a limuziné. Kérdésem, hogy ez kizárólag a nagyobb csomagtér miatt van így vagy jut a hátsó lábérhez is némi plusz hely? Köszi a választ, előre is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.