Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fatyo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    73
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Páty

fatyo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. D corsa 1,0 ba elektromos ablakemelőt építenék! Kapcsolási rajzot keresek! Van valakinek ötlete? Köszönöm a segítséget!
  2. Üdv! Van eladó NOKIAN (Made in Finnland) 225/50/R17 - 2009-18 heti gyártású kitünő újszerű állapotú téligumi garnitúrám! Kérésre képeket küldök róla. Ára:49000.-/4db. Tel: 06 70 310 38 20
  3. Megjavitottam! A kesztyütartó ajtó nem nyomta meg a világitás gombot! Gyári kókányolás az a komplett kesztyütartó.
  4. Üdv! Van egy zafi b típusú gépem, a jelenség a következő!Négy nap állás után kimerül az akku,gondontam veszek egy újat talán a régi elfáradt.Sajnos az új is ezt produkálja,miután alapjáraton picit villogtak a fények ezért a generatorra gyanakodtam így szétszedtem.Szétszerelés után kimértem a diodahidat ami jónak bizonyult,ezután már a fesszabályzóra terelődött a gyanu amit kicseréltem egy újra. Ezzel a villódzás megszünt,de a munka végeztével mértem egy nyugalmi áramfelvételt ami 0,73A-volt!!Ami egy 75Ah. akkut négy nap alatt kimerít.Kérdésem az volna mérte-e már valaki a nyugalmi áramfelvételt a gépen???(19cdti) Köszönöm a segítséget
  5. Szia! mi volt a hiba?sikerült rájönni? az enyém is ezt csinálja! Üdv.Csaba
  6. EGR -kipucolva (tiszta volt)-vákumcső rendben (szelep nyit-zár) gyorsítás közben rángat mint a fene:-(
  7. Üdv! Segítsen aki tud! Z19DT /120Le. motorom a következőt csinálja :alapjárat tökéletes-jól indul de menet közben amikor nem kell nagy teljesítményt leadnia akkor elkezd durván rángatni a motor,ha ezt a fordulatot nagyobb gázadással emelem akkor a jelenség elmarad. Mi lehet ez? Mégy egy kérdés!?A kéttömegű lendkerekem is tönkrement (120000km.-nél)ki lehet ezt hagyományosra cserélni vagy esetleg felújítattni valahol? vagy marad a horror drága csere? Köszönöm!! Csaba
  8. Szia! EGR-szelep:a motorban hihetetlen lerakódásokat okoz/a tengelye kikophat,ezáltal megszorul/adagoló kényes az üzemanyagra, javítása horror áron,esetleg az üzemanyag rendszer levegősödhet(traverz)javítása munkaigényes,magas kilométerrel-visszatekert órával a vásárlás nem javasolt.Ezen hibák nélkül jó kis kocsi kedvező méretekkel és takarékos fogyasztással. Sikeres vásárlást kívánok!!!
  9. Szia! Nem kell cserélni az alkatrészt, javítható! tel.20/3391472
  10. A szimering a generátoron van! A vákumszivattyú és a generátor közt van még egy o-gyürü is annak a méretére már sajna nem emlékszem de ha azt nem cseréled újra akkor némi tömítőpaszta segítségével tökéletesen tömíthető! A szivárgást mielöbb szüntesd meg mert simán kigyulladhat a generátor a beszivárgó olajtól!!!(én már láttam ilyet)szerencsére a tulaj még az autó közelében volt mikor ez történt és sikeresen megfékezte a tüzet.
  11. Generátor szimering típusa: BZ2501E,de én javaslom ,hogy egy teljesen egyszerű szimeringre cseréld le mert a gyári nem az igazi! És ha már szétszedted akkor a keféket is cseréld.
  12. Szia! Talán segíthetek,ha még nem jutottál semmire! 203391472
  13. Szia! a szelepfedelet le lehet venni a vezérlés bontása nélkül!Az új tömítést a felületek tisztítása (pl.féktisztító spray)után tömítőpasztával kell bekenni azokon a részeken ahol szegletek vannak! Sok sikert!
  14. Szia! Nekem is a termosztátom volt rossz és az X20dth temosztát betéte ami 4000.-Ft körül kapható(BÁRDI) az tökéletes az Y20dth termosztátházába. azóta tökéletes a hőmérséklet!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.