Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G-lader

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szombathely

G-lader's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hú, elvesztettem a fonalat. Ha jól értem gyárilag 5 W40-et raknak bele, de a castrol meg a valvoline típusajánló is 5 W30-at ír. Akkor mi a jó?
  2. Nem is akatam spórolni ezen, csak olvastam hogy a GM olaj nem az igazi, ezért érdekelnek a jó, vagy jobb alternatívák. Köszi a segítséget, és ha másnak is lenne jó tanácsa azt is köszönném...
  3. Sziasztok! A véleményetekre lennék kiváncsi, hogy szerintetek 100.000 Km körüli 1,3 CDTi motorba milyen olaj lenne a legjobb? Előre is köszi a segítséget...
  4. G-lader

    Chat

    Sziasztok, talán jó helyen kérdezem, ha nem akkor sorry... Vas megyében melyik márkaszervíz normális, melyik nem?
  5. Sziasztok! 1,3 CDTi-be ugye jó a "Pro-Tec Common Rail dízel motor üzemanyagrendszer tisztító" nevű adalék, vagy tudtok jobbat ajánlani?
  6. Ok, de ezért láncos a motor, nem vezérműszíjas, hogy bírja sokáig, vagy nem? BMW-nél 300e km alatt ilyen szóba sem kerülhet normál esetben, de jópár német fórumot átböngészve 150-180e-t futott 1,3 CDTi-knél sem számoltak be ilyen problémáról. Egyébként az én megérzésem, szervízkönyv, éves futás, stb. szerint olyan 120e km lehet az autóban. A vezérlés csere miatt szerintem majd a szervízben érdeklődök, hogy szerintük kell-e (hangja, egyéb jelek alapján), aztán majd eldől, vagy igen, vagy nem, de ha kellene akkor csalódnék a láncos motorokban.
  7. Köszi, de az ország másik felében vagyok :huh:
  8. Bocs, ezt nem értem, miért kéne a vezérlést cserélni? Azt olvastam hogy az 1,0-s benzineseknél volt gond a vezérműlánccal, de az 1,3 dízelnél ilyen problémáról még nem hallottam (ez nem azt jelenti hogy nem volt, még nem értem végig a fórum átolvasásán) Köszi, de a Gsi nem érdekel, igazából a motor nem is számított a választásnál, csak az, hogy közel legyen, és viszonylag gyorsan, de az 1,3 CDTI motor időközben meg is tetszett.
  9. Sziasztok! Most szemezgetek egy 2004/03-as Németországból behozott 1,3 CDTI motoros corsával, és valószínű meg fogom venni, de lenne pár kérdésem a tapasztalataitokról. A kocsi óra szerint 90.000-et mutat, amit nem tartok reálisnak, ismerve a Német felhasználói szokásokat, ill. a Magyar kereskedőket :huh: Lényeg hogy ha megveszem úgy gondoltam hogy rögtön irány a szervíz, mivel úgyis óra szerint esedékes lenne, ill. biztos ami biztos. Ilyenkor a szokásos dolgok cseréjén túl mit érdemes megnézetnem, cseréltetnem, computer szoftverfrissítés? Milyen olajat érdemes rakatni bele, ill. az opel szervizeknél működik az, hogy én viszem az olajat, ők meg belerakják? Mit érdemes nekem megcsinálnom ezen kívül hogy a kocsi még sokáig jól menjen? Tippek, tanácsok? Ami problémám van a felszereltséggel, állapottal az 4. pontban fogalmazható meg. 1, gyári kazettás magnóval van szerelve. Erre létezik valami megoldás hogy CD-s rádió belemenjen? 2, projektoros lámpák valahogy utólag beszereltethetőek? Mennyiért? 3, Azt már tudom hogy a tempomat utólag beszerelhető, de mennyiért? 4, Mibe kerül a váltó és a kézifékkar szoknyájának cseréje?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.