Jump to content

wasquez

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    263
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

12 Segítőkész

wasquez névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budakeszi

Legutóbbi látogatók

1.475 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Nem tudom, hogy a motornak mennyire tesz jót, hogy a termosztát hirtelen rászabadítja a hideg vizet a kinyitott körre? Nem nézted, hogy a termosztátok közt nem volt különbség a tányér által kinyitott keresztmetszetben, nagyobb átmérő, vagy hosszabb út? Lehet, hogy érdemes volna azoknál a termosztátoknál, ahol túl nagy a lengés a hőfokban, betenni a termosztát elé egy szűkítőt, hogy kicsit fékentartsa az ingadozást!? Esetleg annak az anyagnak az olvadási, és dermedési sebességében lehet jelentős eltérés, ami a dugattyút nyitogatja?
  2. Általános műszaki problémák!

    Először én is a tiédhez hasonló lapra szerelt megoldásban gondolkoztam, mert a motor házába nem akartam belefurkáli a kapcsolók rögzítéséhez. Az én megoldásomat nagyon könnyen be lehetett állítani, a kapcsolókon lévő lemezek hajlításával, tökéletesen működik azóta is. Jóval bonyolultabb kialakítást akartam csinálni, de letettem róla, mert az általad említett problémáim voltak nekem is, aztán a legegyszerűbb megoldást választottam. A te verziód ott van elrontva, hogy a forrasztások miatt a kapcsolót nem lehet elmozdítani, de egy ovális hornyos csavaros kapcsolófelfogatással teljesen jó lehetne.
  3. Általános műszaki problémák!

    A külső belső keringetés zsalujának a javítása a végállás kapcsolózására megoldás, hátha valakit érdekel:
  4. Általános műszaki problémák!

    Az EGR-t is érdemes lenne lezárni, úgy kipróbálni, hogy változik e valami!? Sörösdobozból két perc csinálni egy lblindet, ha nem lóg ki a síkból a lezáró vége.
  5. Általános műszaki problémák!

    Kiderült végül, hogy azért volt magas a co, mert hengerfejes lett a járgány, elment a hűtővíz, és megsültek a szelepszár szimeringek. Megcsináltam az udvaron, becsiszoltam a szelepeket, hengerfejet megköszörültük, mindent kipucoltam, kicseréltem az összes tömítést, még a főtengelyét is. Kapott 5w40-es olajat, itt egy kicsit megkönnyeztem az egy héttel előtte betöltött olajból lett kapucsínót, amit leengedtem belőle. Így utólag a legnehezebb része az volt, hogy a sok szkeptikus majdnem elvette a kedvem, az egésztől! Örülök neki, hogy berágtam, és belecsaptam, jó volt látni azt, amiről itt elmélkedünk, tudom, hogy minden meg lett normálisan csinálva. Eltűnt a kipufogó füst, sokkal csendesebb a motor, stabil az alapjárat! Szerintem a fogyasztás is javulni fog, meg kíváncsi vagyok, hogy a kormos gyertyákkal és dugattyúkkal milyen lesz a változás!?
  6. Általános műszaki problémák!

    Ha esetleg valakinek szüksége lenne termosztát műanyag pipára, akkor privátban keressen meg. Pár darab van csak belőle.
  7. Általános műszaki problémák!

    Ha belegondolsz, nem mindegy, hogy kínából egyből ide jön, vagy norvégiából kell visszaszállítani hozzánk! Szerintem 3-4 ft a gyártási költsége/ db
  8. Általános műszaki problémák!

    Azzal nem leszek sokkal előrébb, mert az injektorokhoz nem férek hozz. Nem vagyok biztos benne, de lehet, hogy az egész szívósort le kell venni hozzá?
  9. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! A vezérlés oldalról a főtengely szimeringet ki lehet venni kívülről? És hogyan?
  10. Általános műszaki problémák!

    És a műanyag fedelét már egyszer lebontottam, de attól a csatorna még nem jött le, ha jól emlékszem, az injektoroknál pedig fém biztosító rugók vannak, amiket be kéne nyomni, de nem látom, hogy honnan férek hozzá. A csatorna levétele nélkül az injektorokat sem tudom kivenni.
  11. Általános műszaki problémák!

    Én úgy emlékszem, hogy csavarok vannak, de ha van feszítőszegecs benne, az oldható és vissza lehet rakni. A közepén lévő csapot át kell rajta nyomni, és kiesik a másik oldalán figyelni kell, hogy ne vesszenek el, utána vissza lehet rakni. De úgy rémlik, hogy hat nyolc csavar tartja.
  12. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! X14XE motorjáról az injektorok felett lévő kábelcsatornát, hogyan lehet eltávolítani?
  13. Általános műszaki problémák!

    De most akkor szerinted kell? Szerintem nem kell, de nem tudtam értelmezni, amit írtál, úgy értelmeztem, hogy te is az 5w40-et preferálod, de aztán valami más lett a vége!
  14. Általános műszaki problémák!

    Ilyen volt benne ha jól emlékszem: Repsol ELITE MULTIVALVULAS 10w-40 Most meg ez: Repsol ELITE COMPETICION 5w-40 4 L (Rep. ELITE COMPETICION 5w-40 4L)(Rep. ELITE COMPETICION 5w-40 4L) Nem tudom, mik a vélemények erről a gyártóról?
×