Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

wasquez

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    265
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Budakeszi

Legutóbbi látogatók

1.965 profile views

wasquez's Achievements

  1. Az 1.0 C Corsa motortere sem egy túlzsúfolt motortér, mégis sokkal hamarabb van értékelhető fűtés, mint a G astrának. Azért kérdeztem, hogy van e esetleg valami újítás a motorokon ezen a téren, vagy csak egyszerűen másként van kialakítva a légáramlás a motortérben, esetleg van valami szigetelés vagy ilyesmi!? Dízel G astra-hoz lehet kapni alsó motorburkolatot, nem tudom, hogy az esetleg a benzinessel is kompatibilis lehet? Gondolkozom azon is, hogy valamiből csinálok egyet, ha tényleg csak a motortér átszellőzöttsége a különbség, meg rendesen lezárom a rácsokat az orránál. Rövid távon használom, és jó lenne, ha gyorsabban be tudna melegedni, motornak is jobb, meg a fogyasztásnak is gondolom!?
  2. Sziasztok! Tudja valaki az okát, hogy miért melegszenek be lassabban a G astrák és jön meg lassabban a fűtés mint mondjuk egy C Corsa 1.0 ben? Nekem 1.4 x14xe motoros van, és sokkal lassabban melegszik, mint más autók. Most nem meghibásodást keresek, mert teljesen rendben van minden a rendszerben, és más astrák is hasonló eredményt produkálnak. Nincs termosztát hiba, teljesen jól működik. Miben más egy újabb konstrukció ebből a szempontból?
  3. Nem tudom, hogy a motornak mennyire tesz jót, hogy a termosztát hirtelen rászabadítja a hideg vizet a kinyitott körre? Nem nézted, hogy a termosztátok közt nem volt különbség a tányér által kinyitott keresztmetszetben, nagyobb átmérő, vagy hosszabb út? Lehet, hogy érdemes volna azoknál a termosztátoknál, ahol túl nagy a lengés a hőfokban, betenni a termosztát elé egy szűkítőt, hogy kicsit fékentartsa az ingadozást!? Esetleg annak az anyagnak az olvadási, és dermedési sebességében lehet jelentős eltérés, ami a dugattyút nyitogatja?
  4. Először én is a tiédhez hasonló lapra szerelt megoldásban gondolkoztam, mert a motor házába nem akartam belefurkáli a kapcsolók rögzítéséhez. Az én megoldásomat nagyon könnyen be lehetett állítani, a kapcsolókon lévő lemezek hajlításával, tökéletesen működik azóta is. Jóval bonyolultabb kialakítást akartam csinálni, de letettem róla, mert az általad említett problémáim voltak nekem is, aztán a legegyszerűbb megoldást választottam. A te verziód ott van elrontva, hogy a forrasztások miatt a kapcsolót nem lehet elmozdítani, de egy ovális hornyos csavaros kapcsolófelfogatással teljesen jó lehetne.
  5. A külső belső keringetés zsalujának a javítása a végállás kapcsolózására megoldás, hátha valakit érdekel:
  6. Az EGR-t is érdemes lenne lezárni, úgy kipróbálni, hogy változik e valami!? Sörösdobozból két perc csinálni egy lblindet, ha nem lóg ki a síkból a lezáró vége.
  7. Kiderült végül, hogy azért volt magas a co, mert hengerfejes lett a járgány, elment a hűtővíz, és megsültek a szelepszár szimeringek. Megcsináltam az udvaron, becsiszoltam a szelepeket, hengerfejet megköszörültük, mindent kipucoltam, kicseréltem az összes tömítést, még a főtengelyét is. Kapott 5w40-es olajat, itt egy kicsit megkönnyeztem az egy héttel előtte betöltött olajból lett kapucsínót, amit leengedtem belőle. Így utólag a legnehezebb része az volt, hogy a sok szkeptikus majdnem elvette a kedvem, az egésztől! Örülök neki, hogy berágtam, és belecsaptam, jó volt látni azt, amiről itt elmélkedünk, tudom, hogy minden meg lett normálisan csinálva. Eltűnt a kipufogó füst, sokkal csendesebb a motor, stabil az alapjárat! Szerintem a fogyasztás is javulni fog, meg kíváncsi vagyok, hogy a kormos gyertyákkal és dugattyúkkal milyen lesz a változás!?
  8. Ha esetleg valakinek szüksége lenne termosztát műanyag pipára, akkor privátban keressen meg. Pár darab van csak belőle.
  9. Ha belegondolsz, nem mindegy, hogy kínából egyből ide jön, vagy norvégiából kell visszaszállítani hozzánk! Szerintem 3-4 ft a gyártási költsége/ db
  10. Azzal nem leszek sokkal előrébb, mert az injektorokhoz nem férek hozz. Nem vagyok biztos benne, de lehet, hogy az egész szívósort le kell venni hozzá?
  11. Sziasztok! A vezérlés oldalról a főtengely szimeringet ki lehet venni kívülről? És hogyan?
  12. És a műanyag fedelét már egyszer lebontottam, de attól a csatorna még nem jött le, ha jól emlékszem, az injektoroknál pedig fém biztosító rugók vannak, amiket be kéne nyomni, de nem látom, hogy honnan férek hozzá. A csatorna levétele nélkül az injektorokat sem tudom kivenni.
  13. Én úgy emlékszem, hogy csavarok vannak, de ha van feszítőszegecs benne, az oldható és vissza lehet rakni. A közepén lévő csapot át kell rajta nyomni, és kiesik a másik oldalán figyelni kell, hogy ne vesszenek el, utána vissza lehet rakni. De úgy rémlik, hogy hat nyolc csavar tartja.
  14. Sziasztok! X14XE motorjáról az injektorok felett lévő kábelcsatornát, hogyan lehet eltávolítani?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.