Jump to content
hemi

Általános műszaki problémák!

Recommended Posts

hemi    32

Ide is csak azt tudom írni amit az Omegáshoz
Érdekes ezzel a tipus semmi gázzzz nincs? Vagy tüntetőleg nem használjaák a tipus tulajok a topicot:))?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest
Ide is csak azt tudom írni amit az Omegáshoz

Érdekes ezzel a tipus semmi gázzzz nincs? Vagy tüntetőleg nem használjaák a tipus tulajok a topicot:))?

Hát én nem tudom, mert csak mátol vagyok tulaj. Én mindenesetre egy kicsit nyugtalan vagyok. Túl szép, túl ép, túl jó! Lehet hogy később jön a fekete leves? Mindenesetre 1.8i 93-as évjárat és 5 ajtós. "Aki"

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Masonka    0
Ide is csak azt tudom írni amit az Omegáshoz

Érdekes ezzel a tipus semmi gázzzz nincs? Vagy tüntetőleg nem használjaák a tipus tulajok a topicot:))?

Nincs itt semmi tüntetőlegesség, csak már létezik egy honlap és egy fórum, ahol az égegyadtavilágon minden kérdésre választ lehet kapni. :)

Ugye ismered a címet? :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Hát persze:-) Hiszen még a linkgyűjteményünk is tartalmazza:)))

Azt anno írtam.

Látom leléptetek az indexről. Sok sikert az új fórumhoz.

Üdv

hemi

Tudod én Opeles vagyok és nem Astrás.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Masonka    0

Aham, le, mert meguntuk, hogy sosem működött rendesen. Ráadásul ez a motor - amit Ti is használtok - egy picivel több lehetőséget adott.

Köszi a jókívánságot!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
lg    0

ez nem tipushiba, de nem tudom, hogy hova kell ezt irni:

a bal kerék felöl kanyarban kattog valami.

de csak kanyarba, egyenesen sose.

Mi lehet ez??

Köszi,

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mélykék76    5
ez nem tipushiba, de nem tudom, hogy hova kell ezt irni:

a bal kerék felöl kanyarban kattog valami.

de csak kanyarba, egyenesen sose.

Mi lehet ez??

Köszi,

Nem a féltengely véletlenül ? :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
lg    0

köszi fiuk!

a bal féltengelyt ujitották fel, mert ki volt kopva valami csuklo.

nem volt drága, 16 ért csinálták.

köszi a segitséget.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
szgabor    0

Sziasztok, van egy barátom akinek a következő a gondja:

Van egy 91-es 1.6-os opel vecra,nem akar beindulni,A kérdés az lenne hogy vannak-e ennek a típusnak valamiféle típushibái vagy van -e valakinek ötlete,hogy mi lehet a gond ,az önindítóját már megnézették és azzal azt mondják hogy nincs gond,merre érdemes még elmenni,inkább elektronikus gondok szoktak lenni ennél a típusnál vagy üzemanyag ellátási gondok lehetnek?

Tudnátok segíteni?

Köszi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
greg    0
Van egy 91-es 1.6-os opel vecra,nem akar beindulni...

...az önindítóját már megnézették és azzal azt mondják hogy nincs gond...

Hát ez így rettentő kevés. Feltételezem, hogy az önindító nem forgat, merthogy azt nézettétek meg. Tehát ha jó, de mégsem forgat, akkor nem kap áramot.

Elsőre mindenképp nézd meg a testkábelt a váltó és a kasztni között, mielőtt lefüstöl a kuplungbowdened.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
szgabor    0

Bocsi,hogy nem írtam többet.........Forgat az önindító ,az a gond hogy még az új aksit is leszívja mivel a tulaj ugyebár köszörül vele mint állat.Azért lett megnézetve az öninditó mert elsőre elektromos gondra tippeltek és elvitték villamosságishoz,az meg azt mondta hogy valami volt az önindítóval de mást nem talált,Lehet hogy a kontakt nem volt már teljesen ép (nekem volt ilyen golfon,bár az úgy jelentkezett hogy néha kihagyott az önindító) de lehet hogy semmit sem csinált csak azt mondta (jü szókás szerint)

Szóval lehet rajta hallani hogy dolgozik,forgat az önindító de nem akar elindulni még új aksival sem.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
greg    0

Pedig az önindító vagy forgat, vagy nem. Ha nem forgat rosszabbul, mint máskor, akkor fölösleges azzal foglalkozni.

Így viszont télleg nem fog levelezőn meggyógyulni az autó... hacsak nem valami ordenáréan egyértelmű baja és tünete van.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
knight    4

Sajnos tényleg ezer oka lehet... szóval szerintem is irány v.mi jó szerelő, aki ért is hozzá... Mert lehet, hogy az üzemanyagellátással van baj (AC, vagy a reléje, vagy valami cső), de az is lehet, hogy szikrát nem, vagy nem eleget kap... (gyertya, kábel, gyújtáselosztó...) stb...stb...

De akár az is előfordulhat, hogy az immo, vagy a riasztó rossz (már ha van) és bolokkolja az AC-t...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
greg    0

... ha csak nem karburátoros a gép...

De ha se röff, se pöcc, akkor inkább a villany, bár ez se 100%...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Joee    2

Udv mindenki.

Van valaki akinek A vectra-ja van?

Ha tudna valaki segiteni hogy erdemes-e ilyen autot venni azt megkoszonnem.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mélykék76    5
Udv mindenki.

Van valaki akinek A vectra-ja van?

Ha tudna valaki segiteni hogy erdemes-e ilyen autot venni azt megkoszonnem.

Hát mint láthatod nem soka írogatnak ide :roll:

Én sem vagyok Vectra gazdi, de azért társaloghatunk a témáról :)

Szerintem családi autónak tökéletes.

Nagyobb tér, komolyabb futómű, mint mondjuk egy Astra-nál van.

Íveket, küszöböt, stb. ugyanúgy elkezdi enni a rozsda, mint a többi, korabeli Opel-nél :roll:

A két literes 8 szelepes - ebből elég sok van - elvisz a világ végére is és vissza is hoz :wink:

Jutányos áron hozzá lehet jutni.

Kérdezz még, majd megpróbálok válaszolni.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mélykék76    5
Vajon mér a C20NE-t ajánlottad kapásból? :) Különben tényleg jó kis motor.

Sok van belőle, Vectra-ból ritka az kisebb motoros verzió, ha meg úgy is besorolási határ felett van, akkor inkább 2.0 i, mint 1.6i, vagy 1.8 i :wink:

Még azt elfelejtettem leírni, hogy lehetőleg kerülendők a 4x4-es hajtással "megáldott" modellek.

ui: + 1 a "Vectra 2000"-nek szerinten nagyon kellemes, gyári spoilerezése van, sokat dob az autó kinézetén :D

:arrow: http://www.motolavado.com/O1611280503.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
tgabika76    728
Vajon mér a C20NE-t ajánlottad kapásból? :) Különben tényleg jó kis motor.
Sok van belőle...

Én arra gondoltam, hogy azért, mert azzal van személyes tapasztalatod. :) :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mélykék76    5
Én arra gondoltam, hogy azért, mert azzal van személyes tapasztalatod. :) :)

Ülni ültem 1.6-ban, 1.8-ban, 2.0-ban. Ez is némi tapasztalat :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
warwolf    4

Én meg mikor ama bizonyos MV6-ot néztem Gregnek, a Merkantil telephelyén, találtam egy viszonylag jó állapotban lévő Vectra A-t, 94-es volt, 2000/16V-s, és CDX felszereltség.Ne mondjam, hogy gondolkodóba ejtett egy pillanatra!Asszem olyan 750-800e. pézért adják talán?De tetszett amit láttam, mert a gép nagyon egyben volt! :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
greg    0

Alapjában véve az A Vectra (a második 1.6-osat taposom) egy megbízható autó, én is csak javasolni tudom. Az 1.6-osak (pl. 16SV, C16NZ) egyszerűek, mint a szög, a legmegbízhatóbbak közé tartoznak. Én 2L-esek között elég sok viharvertet láttam már. (Nem mintha az én 1.6-osom nem lenne az... :oops: )

Nekem a karburátoros jött be jobban. Csak nem kaptam. Gyorsabb, erősebb és egyszerűbb mint az ugyanakkora injektoros.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Szabyka    0

Nekem a szomszédaimnak 1.6, 1.8 és 2.0 A Vectrajauk van :)

Mindegyik meg van vele elegedve :)

Talán nem véletlenül ...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×