Jump to content

Recommended Posts

A gondom azzal kezdődött hogy a korm szervó reggel kerregő hangot adott és nem volt szervó sem .Az olaj a tartályában megvolt de zavaros fekete szinben pompázott :cry: az olaj lecserélése után pár perc légtelenedést követően elhalgatott de az olaj ugyanolyan zavaros lett most működik :D :D de nem tudom mi lehetett ez és miért melegszik és feketedik az olaj a szervóban.Ha tud valaki okosat mondani,javítási árakban vagy másban az ne tartsa magában. :oops: :oops:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Egyik havernek volt ilyen gondja, hogy elfeketedett a szervóolaj.

Nála az derült ki, hogy rossz olajat öntött utána. Te töltöttél bele

a közelmúltban?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Rád mindig lehet számítani, :) csak a kerregés után cseréltük de gyári olajra most egyébként MŰKÖDIK de van egy kis duruzsoló hangja :roll: :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Akkor valszeg azért feketedett be, mert kicsit különböző volt a régi és az

új olaj.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok.

A következő a hibajelenség:

Ha kitekerem a kormányt teljesen jobbra vagy balra akkor erős"nyekergés(mintha vmihez hozzá érne vmi)" hallatszik előről (nem mindíg sőt mondhatnám csak néha az is akkor mikor beindítom az autót és hideg) a másik ha menet közben fordulok az autóval és jön vissza a kormánykerék akkor mint ha picit akadozgatna a mozgása.

Lehet,hogy két külön hiba de lehet,hogy közük van egymáshoz.

Tényleg szervó olajat hogy lehet cserélni? Ott is légteleníteni kell mint a fékeknél?

Milyen árban van egy ilyen olaj?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Gabi az olaj már a csere elött be feketedett de azt mondták azért is lehet mert szorul a szervó szivattyu csapágya és megmelegszik,megég az olaj de most működik :lol: :lol: jó lenne tudni mibe fáj egy szervó felújitás :? :? :? Peti nézd meg a szíjat mert végállásban nehezebben forgatja a tárcsát lehet hogy akkor megcsúszik csinálta nekem is régebben ,az olaj ingyé vót sajnos nem tudom az árát ha olajat cserélsz benne kilégteleníti magát csak tekergetni kell és a csunyahang 2-3 perc alatt elmulik de azt is mondták hogy nem tud elhasználodni az olaj csak ha van valami gebasz lásd enyimé :) :lol: :D :lol: :lol: :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Aham.....akkor majd utánna nézek......lehet,hogy tényleg az ékszíj a problem......megnézem

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Úgy tudom, a hosszanti bordásszíjtárcsás szivattyúkat nem lehet

felújítani, eldobósak. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Aham.....akkor majd utánna nézek......lehet,hogy tényleg az ékszíj a problem......megnézem

nekem is ezt csinálja, de csak állóhelyben,mert kissé nehéz neki a 205s gumát tekernie.. erre nekem első körben asszontták a nagymestrek,h ne tekerjem tökig álló helyben mer az nem jó. azóta nem tekerem ki fullra és azóta nem is csinálja :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
nekem is ezt csinálja, de csak állóhelyben,mert kissé nehéz neki a 205s gumát tekernie.. erre nekem első körben asszontták a nagymestrek,h ne tekerjem tökig álló helyben mer az nem jó. azóta nem tekerem ki fullra és azóta nem is csinálja :)

vazze nem kell állo helyzetben tekergetni :lol: :D

azér KERÉK hogy forogjon :lol:

ezér jo hogy nincs szervóm mert ilyen eszembe se jutna, hogy állo kocsi alatt tekergessem a kormányt

de télleg imho a gumiknak sem használ.... :?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Úgy tudom, a hosszanti bordásszíjtárcsás szivattyúkat nem lehet

felújítani, eldobósak. :D

brühühühühü most sírok de még mindig működik :) :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hát még hogy fogsz bömbölni, ha meghallod a bontott pumpa árát...

Azt meg ne is akard tudni, mennyi az új... :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

vazze nem kell állo helyzetben tekergetni :) :D

azér KERÉK hogy forogjon :D

ezér jo hogy nincs szervóm mert ilyen eszembe se jutna, hogy állo kocsi alatt tekergessem a kormányt

de télleg imho a gumiknak sem használ.... :?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
no servo=ASTRA-GYM! :)

A nyikorgó ékszíjra jó a szilikonspré is...

Ha lehülyézlek megsérődsz :?: :?:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ha lehülyézlek megsérődsz :?: :?:

Hülyézz, de csak hétfőn fogok megsértődni, most rohanok..

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hülyézz, de csak hétfőn fogok megsértődni, most rohanok..

Pedig ne sértődj meg hétfőn sem, mert teljesen igaza van Lizardnak :D ez F astra betegség...esetleges tárcsák és szíjak cseréje megoldja a dolgot, de semmi "kenőanyag" :roll: mert akkor igaz, hogy nem csikorog, de el is csúszik rendesen hang nélkűl és pl. nem lesz töltésed! :twisted:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Pedig ne sértődj meg hétfőn sem, mert teljesen igaza van Lizardnak :D ez F astra betegség...esetleges tárcsák és szíjak cseréje megoldja a dolgot, de semmi "kenőanyag" :roll: mert akkor igaz, hogy nem csikorog, de el is csúszik rendesen hang nélkűl és pl. nem lesz töltésed! :twisted:

ez igy nem teljesen igaz, mert nem zsirzod az ékszijat csak kened....

ha kicsit nyikorog /nyöszög/, akkor lehet hogy azért csinálja, mert ki van száradva az ékszij, és akkor egy kis szilikonspré segit.

de nem segit akkor ha a szij csuszik!

a szilikon spré akkor jó ha a szárazság miatt csikorog!!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm uhuhu!

A gumi "természetes" "töltőanyaga" a szilikon. Nem kenésről van szó, hogy csússzon, hanem az elöregedés során összemegy a szíj (v. "kiszárad") és vizet nem tud felvenni :arrow: ezért a szilikon. Olyan, mint a testednek a víz, csak nem olyan százalékban. A legtöbb gumialkatrészt fel lehet így újítani :D Próbáld ki: sprézz vmi gumira és tapizd egy kicsit. Egy darabig síkos, aztán ragad.

Mivel a szíjfeszítés az első, amit megcsinál az ember, ezért nem is említettem...

Nem sértődtem meg... :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszönöm uhuhu!

A gumi "természetes" "töltőanyaga" a szilikon. Nem kenésről van szó, hogy csússzon, hanem az elöregedés során összemegy a szíj (v. "kiszárad") és vizet nem tud felvenni :arrow: ezért a szilikon. Olyan, mint a testednek a víz, csak nem olyan százalékban. A legtöbb gumialkatrészt fel lehet így újítani :P

Mivel a szíjfeszítés az első, amit megcsinál az ember, ezért nem is említettem...

Nem sértődtem meg... :D

vazzeg, te okos gyerek vagy, milyé kérdezel akkó hülyeségeket???

vágod ezt nélkülünk is! :) :D :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Te meg nem olvasol vissza, mert nem én kérdeztem... :)

:prayer:

jóvanna!

mindenki hibázik... :smt006

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
De legalább abban a tudatban, hogy okosak vagyunk...

akkó most harag van :?: :?: :?:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ákos!

Lófütyit van harag!

Nem mindig egyértelműek a humorjaim, sajna... Ez rád+rám vonatkozott.

Efelejtettem ilyeneket beszúrni, hogy :D :D :) 8) :wink: :twisted:

Örültem, hogy alátámasztottál, jó arc vagy.

Üdv, Sanyi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×