Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

merenyi85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    231
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    6

merenyi85 last won the day on Február 7 2015

merenyi85 had the most liked content!

merenyi85 névjegye

  • Születésnap 1985-12-17

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Astra G fejlesztése!

    Utólag beépítve:
    - Gyári ködlámpa, gyári kapcsolóval,
    - Insignia spricni,
    - Gyári króm keretes műszerfal előlap és váltógomb(N-Joy),
    - Hátsó ajtónyitás kapcsolók,
    - Gyári lámpás hátsó utaskapaszkodók
    - Gyári kapaszkodó a tetőkárpitnál a vezető felől,
    - Valódi bőr váltószoknya,
    - Térképlámpás, füst színű utastér világítás(Vectra B),
    - Omega B ablaktörlő kapcsoló,
    - Jobb oldali hátsó ködlámpa,
    - Gyári motorháztető szigetelés,
    - Króm csíkos gyári hűtőrács,
    - Fiatal, 15-ös GM alufelni(Astar H - Corsa D)
    - Bosal vonóhorog (gyári visszajelzővel)
    - Állítható magasságú anyósülés
    - Varrott bőr Multikormány
    - Fényre sötétedő GM középső tükör

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra - Z14XEP - 5 ajtós
  • Város
    Mezőkovácsháza

Legutóbbi látogatók

2.557 profile views

merenyi85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

66

Hírnév

  1. Légszűrő tiszta, szemre a légtömegmérő is. Ki is szereltem, de nagyon birizgálni nem mertem. Lánchang még nem jött meg, már én is ,,várom"
  2. Sziasztok! Z14XEP motoros G-Astrám, Check engine lámpával szórakoztat. Kivillogtatás és OBD csatlakozás alapján is P0170 Tüzelőanyag korrekció rendellenesség. Amikor nézte a szerelő minden érték rendben volt tudta is törölni. (Akkusaru levétellel is lehet törölni) A hibát 10 fok alatti külső hőmérséklet mellett, felmelegedési fázisban, gyorsulás közben adja be. Jó időben, hosszabb út megtétele után újraindítva, magától is leveszi a Check engine lámpát. Az autó 2005-ös, 118.000 km-et futott, garázsban van, évek óta csak prémium benzint kap, nem megyek vele rövid utakat, nem nyögtetem alacsony fordulaton. A Check engine lámpán kívül semmi tünete sincs, hibátlanul megy. Segítséget előre is köszönöm!
  3. Az autó használatához tökéletesen elég... (de a mutató táncolni fog, az elektromos hálózat ilyen) Én Varta Silver Dynamic 61Ah 600A akkut választottam, azzal 3 évig nem csinálta, most télen 1-2 alkalommal nekem is előidézhető volt a jelenség hosszabb állás után.
  4. Teljesen normális. Az akku az oka, de akár még éveket mehet ezzel az akksival. Indításnál veszi fel a kocsi a legnagyobb áramot. Ekkor az akkudból már nem jut megfelelő mennyiségű energia a műszernek ezért egy pillanatra visszaesik a mutató, viszont a motor indulását követően ismét helyreáll az elektromos helyzet és újra működik a szintjelző. Ezzel együtt lehet élni, ez egyszerűen ilyen. Csak egy komoly teljesítményű akkuval lehet elkerülni a jelenséget.
  5. A gyári Dunlop SP Sport 2020 E normális km futás esetén, 8-10 évesen mind ilyen lesz. Nincs az a normális vetózetési stílus amivel ez megelőzhető lenne.... Ez egyszerűen ilyen mikor cserére érett.
  6. Ajánlom a Lidl saját márkás ablaktisztítóját (szerintem jobb a Clin-nél) és a szintén ott kapható, direkt üveghez való mikroszálas törlőkendőt. Nekem ez vált be. u.i: Van a TurtleWax-nak egy olyan gyors waxa, amivel még a nedves felületet kell befújni és úgy letörölni. Én mondom ettől nem fénye lesz a kocsinak, hanem aurja!!! http://www.turtlewax.my/shop/image/cache/catalog/others/turtle.wax.wax.it.wet.spray.quickest-500x500.jpeg
  7. Én is ezek között vaciláltam. Véleményem szerint minden téren hasonló a kettő, hatalmas különbséget ne várj. Ezek közepes teljesítményű motorok, legjobban úgy tudnám jellemezni, hogy az egyik még nem gyenge, a másik meg még nem erős. Az 1.6-ot vágytam inkább én is, de mivel lényegesen tőbb 1.4-es van a piacon, szebbet (gyakorlatilag szalon állapotút) tudtam találni abból. És szerintem az állapot fontosabb, mint egy kis töblet erő. Vettem bele egy bontott gyári motorháztető szigetelést, és az emlegetett lánc hang ki van szűrve.
  8. Váltó olajszintjének beállítása, hogy helyes...? (Z14XEP - kézi váltó) Az egyik féltengely szimeringet cserélni kell, és új olajjal, helyesen szeretném beállítani a szintet.
  9. Nem vagyok a gányolás híve, de ezt nem szívesen cserélném. Gyógyszertárban lehet fillétekért inekciós fecskendőt kapni. Azzal szépen lehet szilozni az anntenna talp tömítésének helyét. Én az F Astránkét úgy csináltam, és ahogy majd a G-Astrájé megérik, azt is úgyanígy fogom...
  10. Nem egy méret kategória ugyan, de a Swiftünk 2012-es gyártási évű Kumho abroncsain, elkezdtek jelentkezni az öregedéas jelei. Én ezeknek az oldalfali repedéseknek a megjelenését, kb. két szezonnal később vártam volna.
  11. Ez megtetszett....: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance_bor_plusz_tempomat_plusz_ulesfutesbp-8903646
  12. Egyenlőre megtartanám... Most pont az van a kocsiban. Egyszer ezt használom, egyszer azt.
  13. Én félévente cserélem. Vettem egy ilyen N-Joj váltógombot és egy Corsa C Sport váltógombot. Nem tudom melyik tetszik jobban ezért cserélgetem. Egy erősebb varrótűt dugj be a peremnél, a hegyével rá tudsz annyit tartani, hogy kipattanjon ahogy felfele hózod.
  14. Én 50.000-ért vettem és nagyon örültem neki... :)
  15. Nem kifejezetten G-hez van, de gyári GM. (Astra H val jelent meg emlékeim szerint) Nekem is ilyen van, és már láttam 5-6 másik G-astrán is. http://www.kepfeltoltes.hu/view/140928/P1040699_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.