Jump to content
  • bejegyzés
    86
  • hozzászólás
    9
  • megtekintés
    228.226

Programnaptár 2016

forumadmin

3.718 views

  • Like 1


0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Cserélni akkor kell ha cserés, megelőző jelleggel nem szokás pl lengéscsillapítót cserélni. Ha kimérik és gyengélkedik, akkor kell a csere. Vastagon szedett részt nem igazán tudom értelmezni... (Lassan én is cserélni tervezem az autót, és pl szerintem a VW, Ford, Skoda, Seat, Opel -egyéb- modellek erősen túlárazottak. Ua évjárat, km futás  és állapot mellett de gyengébb felszereltséggel egy Zafira 15-20%-kal drágább mint egy Scenic, pedig nem látom indokoltnak ezt a differenciát, még ha szervizre többet is kér a Renault, akkor is bőven pénzemnél lennék miközben ennyivel nem nyújt többet a Zafira ha egyáltalán többet nyújt. De ez csak egy példa...)
    • Hát így jobban elnézve a képet lehet a síkolás nem segít , megette a csapvíz azt a részt akkor a blokk javítás felejtős nem hinném h van bármiféle tartós megoldás a javításra .Bár ha bárkinek van tapasztalata , ötlete miféle javítással lehetne . A kisebb tömítés nem hinném h jó lehet max csináltatni valami vékonyabb peperműt mert ugye a belső(dugó féle karika az adott az nem lehet más méretű ) .
    • Hidd el, hogy amit bekarikáztál az semmit sem jelent. Ha ott nem lenne semmi, akkor sem lenne hengerfejes, de nyilván szilárdsági szempontból kell oda, hogy ne nyíljon szét. Megnézve a hengerfejet ezzel szemben, nincs is ott semmi. A második képen a C betűvel egy vonalban, ahol van egy sötét folt a víztér és a furat közt (majdnem olyan hosszú mint a víztér), pont amit a piros karika metsz, az nagyobb probléma. Azon a felületen tömít az égéstér felé, ahol fém a tömítés. Annak kell jónak lennie és felfeküdni teljesen, ha ráteszed a tömítést látszik. A furat 79-es a tömítés pedig 80,5, de a fém részének nagyobbik mérete talán 85 is van. Én kivenném a tájoló hüvelyeket és megcsiszolnám egy nagy felületű lappal a blokk tetejét. Attól még megmarad a motorszám. De előbb szét kell szedni ha hengerfejes, mert lehet nem itt van a hiba, vagy már csúnyább mint egy éve. Ha tényleg az égéstér és a víztér közt fújta át a tömítést, akkor még azt is meg lehet próbálni, hogy kisebb méretű tömítést csináltatni. Esetleg az 1,4-es tömítéssel összerakni. Az 79,3-as és tudom, hogy azt mondják az könnyebben átég és vastagabb is mint az 1-6-é, de az is egy lehetőség. Én ezt csinálnám második lehetőségként, ha a kisebb tömítéshez még jó a felület. A tömítés+csavarok nem egy nagy pénz egyik esetben sem. A blokk síkolás is opció, de ahhoz már sok járulékos művelet és költség tartozik. Ráadásul úgy kell megcsináltatni, hogy maradjon meg a motorszám. A többi opció csak kockázatvállalás kérdése. ...és igen, bosszantó, hogy valaki valamikor elbarmol valamit és utána szopni kell vele.  
    • Van itt baj nem kevés, nem fogjátok tudni egyedül kihámozni. Ahogy látom a töltéssel megint probléma lesz mert villant az akku visszajelzője. Az elektromos rendszer rendben van egyébként? Testpontokat kéne ellenőrizni és szakadás mérést kellene csinálni a vezetékeken, valamint töltést annak ellenére, hogy cseréltek generátort.  Bár nem írtad de a motorkódod Z16SE? Ha igen akkor a vezérlőd a problémásak közé tartozik, keresd az alábbi címet tanácsért. 

      Sajnos nem tudok többet segíteni. JAH, hibatárolót ki kell olvastatni valahogyan, találjatok rá módot, fontos támpont lehet a kódolvasás.   
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.