Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

Egy másik témánál kisp113 rakott be egy képet a küszöbről. A tiétek is ilyen? (Már úgy értem nem a víz a lényeg. Azzal, vagy anélkül, mindegy.)

Csak mert nekem mindkét oldalon van ott egy fém betét, végig a küszöb hosszában, Astra felirattal. Ez gyári, vagy valami utólagos cucc lenne?

Szia!

Nekem is van ilyen Astra feliratú küszöb védőm és gyárilag tették annó rá :)

De olx.en láttam már bontatlan csomagolásban ilyen.

Elképzelhető,hogy a Cosmo felszereltségű modellekhez alapból jár :) ;)

Módosítva : Bat83
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

üdv a hátsó ajtón úgy tűnik mintha kijjebb jött volna a zsanér, mert a többiben nem úgy áll, és még az alsó részről hiányozna az a védő műanyag kupak

Igy néz most ki: zsaner_www.kepfeltoltes.hu_.jpgCAM00409_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

csak simán üssem vissza, vagy csavarni kell?

Módosítva : Robee
Link to comment
Megosztás:

üdv a hátsó ajtón úgy tűnik mintha kijjebb jött volna a zsanér, mert a többiben nem úgy áll, és még az alsó részről hiányozna az a védő műanyag kupak

Igy néz most ki:

csak simán üssem vissza, vagy csavarni kell?

Óvatosan vissza kell ütni. A rendőrségi Astráknak is ez volt a baja, volt amelyiknél egy idő után majdnem leesett az ajtó.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A kárpitot hogyan tudom leszedni a bal első ajtöról, ha az ablak fel van húzva? Nem működik az ablakemelő...

A kapcsoló biztosan jó, ki lett próbálva másik autóban.

Lehet itt is kábelszakadás, mint a hátsó ajtónál?

Köszi előre is.

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A kárpitot hogyan tudom leszedni a bal első ajtöról, ha az ablak fel van húzva? Nem működik az ablakemelő...

A kapcsoló biztosan jó, ki lett próbálva másik autóban.

Lehet itt is kábelszakadás, mint a hátsó ajtónál?

Köszi előre is.

Zoli

Youtube-on van egy Opelpediás videó, ahol leveszik a kárpitot. Azt hiszem, a kilincsvilágítás beépítéséről szól a film, de bemutatja rajta hogy kell levenni pontosan a kárpitot.

Azt nézted már?

Link to comment
Megosztás:

Youtube-on van egy Opelpediás videó, ahol leveszik a kárpitot. Azt hiszem, a kilincsvilágítás beépítéséről szól a film, de bemutatja rajta hogy kell levenni pontosan a kárpitot.

Azt nézted már?

Szia!

Néztem, csak ott le van húzva az ablak szereléskor.

Link to comment
Megosztás:

üdv

mindig amikor gyújtást bekapcsolom akkor bekapcsol a rádió is,ezt hol tudom állitani hogy ne kapcsoljon be ???

thx

Kapcsold ki a rádiót, mielőtt leveszed a gyújtást! Akkor ezt a beállítást jegyzi meg.

Vagy:

A beállításoknál van valami olyasmi hogy "gyújtás logika" (vagy hogy is hívják...) ennél vedd ki az X-et a jelölőnégyzetből!

Szerk.:

Most látom már a másik témánál meg is válaszolták, nagyjából ugyan így. :)

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

üdv

mindig amikor gyújtást bekapcsolom akkor bekapcsol a rádió is,ezt hol tudom állitani hogy ne kapcsoljon be ???

thx

A rádio beállitásoknál van egy funkcio az "Ignition logic" vagy esetleg igy : ign logic azt állitsd OFF ra, akkor már nem kellene neki gyújtás ráadás után bekapcsolnia

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Ma két szép új matrica került fel a rendszámtáblára az opelkán :D Két év :D A két éve, szintén műszaki előtt cserélt lengéscsillapítóktól megváltunk, mert a jobb hátsó megadta magát <_< Szóval nem ajánlom a KYB-t kombiba, hátulra. Más nem volt, sima vizsga :D Amióta kicseréltem a jeladót azóta nincsen leállás sem, talán jó lesz :D

Szép Napot mindenkinek :D

Link to comment
Megosztás:

Biztos jó lesz. Nekem sem volt vele gondom a csere, kb 18.000km óta. Milyet raktál bele végül? A Bosch-t?

Szia!

Igen a bosch ment bele, mert két fajta létezik, és nem mertem reckírozni, mert az olcsóbb az a másik fajtával kompatibilis egy táblázat alapján. 19-ért kaptam, beszereltem, kb 15 perc volt mert nincs aknám. Azóta nem volt vele leállás, de nem is sokat ment még, csak 20-30 km-t.

Jó hétvégét!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lassan kéne első fékbetéteket cserélnem, érdekelne a véleményetek hogy az "eredeti Opel" néven fémjelzett betétek jók-e,mik a tapasztalataitok,vagy egyáltalán mit ajánlanátok?A tárcsák vastagsága még jó,de fel lesznek szabályozva mert van már váluk és új betéthez abszolút nem hátrány.Van a közelemben egy idős szaki aki nagyon profi ebben,remélem még sok évig jó egészségnek és fizikumnak örvend majd! :)

Pali

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lassan kéne első fékbetéteket cserélnem, érdekelne a véleményetek hogy az "eredeti Opel" néven fémjelzett betétek jók-e,mik a tapasztalataitok,vagy egyáltalán mit ajánlanátok?A tárcsák vastagsága még jó,de fel lesznek szabályozva mert van már váluk és új betéthez abszolút nem hátrány.Van a közelemben egy idős szaki aki nagyon profi ebben,remélem még sok évig jó egészségnek és fizikumnak örvend majd! :)

Pali

Szia!

Én úgy tudom, hogy hűtött tárcsát nem szabad szabályozni, így az első sajnos zsebbe nyúlós lesz. A betét meg gyorsan hozzákopik, tehát az sem lesz gond.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autóm érdekes dolgot produkál mégledig azt, hogy tegnap előtt tankoltam és a range nem akar felmenni már 11 km-en mutat pedig tele a tank. Ha lemegy nullára akkor mi történik? Próbálkoztam az aksi sarut levételével, de semmi nem történt. Valakinek valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Az autóm érdekes dolgot produkál mégledig azt, hogy tegnap előtt tankoltam és a range nem akar felmenni már 11 km-en mutat pedig tele a tank. Ha lemegy nullára akkor mi történik? Próbálkoztam az aksi sarut levételével, de semmi nem történt. Valakinek valami ötlet?

Megallni nem fog tole, tehat ezen ne aggodj... A szintjelzo mutatja, hogy tele van? Az akku sarut egy orara vedd le, 1-2 perc nem okvetlenul eleg.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én úgy tudom, hogy hűtött tárcsát nem szabad szabályozni, így az első sajnos zsebbe nyúlós lesz. A betét meg gyorsan hozzákopik, tehát az sem lesz gond.

De fellehet. Egyszer.

Az Opel által kiadott szervízprogram egyszer engedélyezi a felszabályozást.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én úgy tudom, hogy hűtött tárcsát nem szabad szabályozni, így az első sajnos zsebbe nyúlós lesz. A betét meg gyorsan hozzákopik, tehát az sem lesz gond.

Csak ésszel szabályoztatom a tárcsákat,már más autómnál is megcsináltattam,semmi baj nem volt vele.A tárcsát nem szabad minimum méret alá koptatni és nem lesz gond.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.