dsteel Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 De attól függ miből ülnél át ha 60-75le benzinesből akkor a 80le dízel a nagy nyomaték miatt szerintem tetszeni fog. Igen, én a 75 lovas Fastra 16SZR-ből ültem át ebbe a szintén 75 lovas DTI-be és SOKKAL nyomatékosabbnak érzem (2000-től felfele) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Hali! Igen isuzu motor. De az h jó hírű az azt még a régi kamrásra volt igaz sajnos <_< Azt követte a még adagolós 16 szelepes y17dt itt már típushiba az adagoló vezérlő elhalása illetve néha az ecu és az adagolón lévő szelep is követi.Maga a motor szerintem itt is jól sikerült. Ezt váltotta az általad írt cdti 80 illetve 100le változata. Ennek mint szinte minden cr motornak az üzemanyag ellátó rendszer a gyenge pontja. De ki kell fogni. 80le az tuti nem sok de jó chippel 100le fölé lehet húzni az már elég. De attól függ miből ülnél át ha 60-75le benzinesből akkor a 80le dízel a nagy nyomaték miatt szerintem tetszeni fog. Az én autómban most közeledik a 250e km 1.7 CDTI (Z17DTL) bontatlan motorral. Had kötözködjek egy kicsit. :wacko: - a mai napig is ezt a típust fejleszti tovább és építi be az Opel, tehát elmondható erről is, hogy jó hírű - ebben nincs adagoló, ergo nincs adagolóvezérlője és adagolója, ami az Y-ban általában, az X-es motorokban ritkábban meghibásodik - Astra G-be nem került a gyárilag 100 lőerős változat, a H szériával került bevezetésre - a magasnyomású szivattyú nem úgy gyenge pontja, mint az adagolós volt, mindössze csak a jó minőségű gázolajt igényli - ha ez a 80 LE nem elég, akkor benzinest vagy más márkát kell venni. A dízel motor amúgy is nyomatékból él. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Az én autómban most közeledik a 250e km 1.7 CDTI (Z17DTL) bontatlan motorral. Had kötözködjek egy kicsit. :( - a mai napig is ezt a típust fejleszti tovább és építi be az Opel, tehát elmondható erről is, hogy jó hírű - ebben nincs adagoló, ergo nincs adagolóvezérlője és adagolója, ami az Y-ban általában, az X-es motorokban ritkábban meghibásodik - Astra G-be nem került a gyárilag 100 lőerős változat, a H szériával került bevezetésre - a magasnyomású szivattyú nem úgy gyenge pontja, mint az adagolós volt, mindössze csak a jó minőségű gázolajt igényli - ha ez a 80 LE nem elég, akkor benzinest vagy más márkát kell venni. A dízel motor amúgy is nyomatékból él. Csak nyugodtan <_< Legalább pörög a topik. Ez a jó hírű akkor volt igaz amikor párhuzamba tették f astrába a 82le isuzut illetve a 68le opelt. Azok a motorok jóval többet elmentek mivel az elektronikája kimerül a mágnesszeleppel meg az izzítás vezérléssel :wacko: Az adagoló illetve vezérlőhibát én is a sima dti y17dt-re írtam. Meg azt is írtam h ki kell fogni. Pl az enyémbe 150e-van Y17dtl kopp kopp soha semmi elektronikai baja nem volt most esedékes az első javítás a vezérlés csere. De sokaknak volt gond ecu-val edu-val stb Amit írtál a gázolajra azzal egyetértek az is nagyon befolyásolja a befecskendező élettartamát. De az biztos h ezek a motorok közelbe nem fognak annyit elmenni hiba nélkül mint a régiek. És ez nemcsak az isuzura igaz hanem az összes gyártóra sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 milyen a felújított porlasztó csúcs? szabad-e foglalkozni vele? vagy inkább új? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Csak nyugodtan :wacko: Legalább pörög a topik. Ez a jó hírű akkor volt igaz amikor párhuzamba tették f astrába a 82le isuzut illetve a 68le opelt. Azok a motorok jóval többet elmentek mivel az elektronikája kimerül a mágnesszeleppel meg az izzítás vezérléssel :( Az adagoló illetve vezérlőhibát én is a sima dti y17dt-re írtam. Meg azt is írtam h ki kell fogni. Pl az enyémbe 150e-van Y17dtl kopp kopp soha semmi elektronikai baja nem volt most esedékes az első javítás a vezérlés csere. De sokaknak volt gond ecu-val edu-val stb Amit írtál a gázolajra azzal egyetértek az is nagyon befolyásolja a befecskendező élettartamát. De az biztos h ezek a motorok közelbe nem fognak annyit elmenni hiba nélkül mint a régiek. És ez nemcsak az isuzura igaz hanem az összes gyártóra sajnos. A lényeg az, hogy Báthory cartárs konkrétan az 1.7 CDTI-ről érdeklődött, helyette kapott egy csomó infót más motorokkal kapcsolatban. Tehát ez nem az a bizonyos jó hírű motor, de ez is megérdemelné (hidd el, én aztán tényleg nem babusgatom <_< ). Elég átnézni pl. a dízel fórumot és látható, hogy elenyésző mennyiségű a Z17DTL motorkóddal összefüggő panaszos bejegyzések száma. Azok is általában az ismeretlen előéletre, bizonytalan futásteljesítményre vezethetők vissza. Megbízható szerviztapasztalatokért pedig célszerű Wesszhez vagy Uhuhuhoz fordulni. milyen a felújított porlasztó csúcs? szabad-e foglalkozni vele? vagy inkább új? Mint minden más dolognál: gyári, utángyártott, felújított. Szvsz erősen zsebfüggő. Ha neve van a felújítónak a szakmában, jó technológiát használ, reális áron csinálja és vállal rá teljes körű garanciát miért ne. Gyakorlati tapasztalatokért a már fent említett két úriemberhez kéne fordulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 A lényeg az, hogy Báthory cartárs konkrétan az 1.7 CDTI-ről érdeklődött, helyette kapott egy csomó infót más motorokkal kapcsolatban. Tehát ez nem az a bizonyos jó hírű motor, de ez is megérdemelné (hidd el, én aztán tényleg nem babusgatom <_< ). Elég átnézni pl. a dízel fórumot és látható, hogy elenyésző mennyiségű a Z17DTL motorkóddal összefüggő panaszos bejegyzések száma. Azok is általában az ismeretlen előéletre, bizonytalan futásteljesítményre vezethetők vissza. Megbízható szerviztapasztalatokért pedig célszerű Wesszhez vagy Uhuhuhoz fordulni. Mint minden más dolognál: gyári, utángyártott, felújított. Szvsz erősen zsebfüggő. Ha neve van a felújítónak a szakmában, jó technológiát használ, reális áron csinálja és vállal rá teljes körű garanciát miért ne. Gyakorlati tapasztalatokért a már fent említett két úriemberhez kéne fordulni. Csak levezettem neki hogy amiről régen ódákat zengtek motor már sajnos nem azonos az utolsó 2 generációval.(dti,cdti) :( Én is szeretem ezeket a motorokat még talán elfogult is vagyok. Azt viszont nyugodtan le merem írni h a legújabb cr isuzu semmivel sem rosszabb a többi márka cr motorjainál :wacko: Abban meg igazad van hogy rengeteg a külföldön levetett vas ami előéletéről és futott km-ről nem tudni az igazat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Csak levezettem neki hogy amiről régen ódákat zengtek motor már sajnos nem azonos az utolsó 2 generációval.(dti,cdti) :wacko: Én is szeretem ezeket a motorokat még talán elfogult is vagyok. Azt viszont nyugodtan le merem írni h a legújabb cr isuzu semmivel sem rosszabb a többi márka cr motorjainál <_< Abban meg igazad van hogy rengeteg a külföldön levetett vas ami előéletéről és futott km-ről nem tudni az igazat. Főleg, hogy az új modellévtől már az Insigniákban is csendesebbek lettek. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Főleg, hogy az új modellévtől már az Insigniákban is csendesebbek lettek. <_< Azh 1.9JTD-re gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Hali! Eggy nagyon nagy problémám lenne! Cserélném a váltóba az olajat de sehol nem találom a leengedő illetve a betöltő-nívó csavarnak a helyét a váltón. tudja avalki hol vannak ezek? (y17dt) Váltókarternél tudod lereszteni és felül a szuszogónál feltölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Azh 1.9JTD-re gondolsz? <_< Nincs is hozzá 1.9 se dízelben, se benzinesben! Csak 2.0 DTH, DTL és DT. A FIAT-tal pedig megszűnt az együttműködés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 <_< Nincs is hozzá 1.9 se dízelben, se benzinesben! Csak 2.0 DTH, DTL és DT. A FIAT-tal pedig megszűnt az együttműködés. akkor kié a J-be az A13DTE? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Hali! Milyen gyakran és mennyit kell után töltened? Nézd meg a termosztátnál a sok apró csövet ha nagyon fogy akkor látszik a szivárgás fehér lerakodást keress. Helló! 1 héten kb 100 km-ert megyek vele, ezen a 100 km-en teljesen leürült ( vagyis 1 hét alatt) a tartály. Kb 1-1,5 hónapja már 2 hét elteltével is marad kicsi a tartályban (ez kb. 200 km-ert jelent).A furcsa az hogy ha rövid távon használom (fele város fele országút össz. 20 km naponta)hamarabb ürül mint amikor huzamosabb ideig megyek csak országúton. Már 3 szerelőnél voltam vele és mindegyik átnézte töviről hegyire, de egyik sem talált semmilyen csöpögés nyomot ill. a hengerfejességet ők is kizárták mert a csövek nem kemények és a vizet sem forralja. Garázsban áll az autó és a betonon sem látszik semmilyen vízfolt.Azt mindegyik szerelő észrevette, hogy szinte majdnem az összes bilincs ki van cserélve a vízcső csatlakozásoknál,tehát valaki már szintén tüzetesen átnézte az autót de nem találta meg a vízfolyás okát. Ebből gondolom azt, hogy mégis csak a motorba folyhat bele valahol.Lehet,hogy meg van repedve a blokk? A víztartály és a sapka vadonat új. Más téma:az y17dtl motoroknál hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 :wacko: Nincs is hozzá 1.9 se dízelben, se benzinesben! Csak 2.0 DTH, DTL és DT. A FIAT-tal pedig megszűnt az együttműködés. Dögöljek meg,de Márk barátom Insigniájának a hátulján esküszöm 1.9CDTi felírat van,ha jól emléxem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Dögöljek meg,de Márk barátom Insigniájának a hátulján esküszöm 1.9CDTi felírat van,ha jól emléxem. <_< én is ezeket találtam: A20DTC,A20DTL,A20DTJ,A20DT,A20DTH,A20DTR minek ennyi??!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 én is ezeket találtam: A20DTC,A20DTL,A20DTJ,A20DT,A20DTH,A20DTR minek ennyi??!! Utánalestem én is,gondolom ez az Y20DTH tovább fejlesztése lehet. Holnap felhívom Márkot! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Helló! 1 héten kb 100 km-ert megyek vele, ezen a 100 km-en teljesen leürült ( vagyis 1 hét alatt) a tartály. Kb 1-1,5 hónapja már 2 hét elteltével is marad kicsi a tartályban (ez kb. 200 km-ert jelent).A furcsa az hogy ha rövid távon használom (fele város fele országút össz. 20 km naponta)hamarabb ürül mint amikor huzamosabb ideig megyek csak országúton. Már 3 szerelőnél voltam vele és mindegyik átnézte töviről hegyire, de egyik sem talált semmilyen csöpögés nyomot ill. a hengerfejességet ők is kizárták mert a csövek nem kemények és a vizet sem forralja. Garázsban áll az autó és a betonon sem látszik semmilyen vízfolt.Azt mindegyik szerelő észrevette, hogy szinte majdnem az összes bilincs ki van cserélve a vízcső csatlakozásoknál,tehát valaki már szintén tüzetesen átnézte az autót de nem találta meg a vízfolyás okát. Ebből gondolom azt, hogy mégis csak a motorba folyhat bele valahol.Lehet,hogy meg van repedve a blokk? A víztartály és a sapka vadonat új. Más téma:az y17dtl motoroknál hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni? Szia Nekem akkor csinált ilyet amikor a hengerfejbe van 4db hüvely préselve és az egyiknek a tömitő gyürüje ment el és becsöpögött a 2 hengerbe a víz először mi se jöttünk rá hova megy a víz mert amíg kevés folyt a hengerbe eldolgozta de a végére már párafelhő jött ki a kipufogón(Kb 1 hónap alatt adta meg magát)Pesten egy hengerfejeshez elvittem lehetett hozzá venni felújitó készletet kipréselte mind a négy hüvelyt 35 ezer volt. De egyik havernak a vízpumpánál nyomta ki szép lassan.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Váltókarternél tudod lereszteni és felül a szuszogónál feltölteni. Akkor nem csak én nem találtam <_< Utána akkor tömítést is kell cserélni vagy paszta ha jól gondolom? Már ha egyre gondolunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Helló! 1 héten kb 100 km-ert megyek vele, ezen a 100 km-en teljesen leürült ( vagyis 1 hét alatt) a tartály. Kb 1-1,5 hónapja már 2 hét elteltével is marad kicsi a tartályban (ez kb. 200 km-ert jelent).A furcsa az hogy ha rövid távon használom (fele város fele országút össz. 20 km naponta)hamarabb ürül mint amikor huzamosabb ideig megyek csak országúton. Már 3 szerelőnél voltam vele és mindegyik átnézte töviről hegyire, de egyik sem talált semmilyen csöpögés nyomot ill. a hengerfejességet ők is kizárták mert a csövek nem kemények és a vizet sem forralja. Garázsban áll az autó és a betonon sem látszik semmilyen vízfolt.Azt mindegyik szerelő észrevette, hogy szinte majdnem az összes bilincs ki van cserélve a vízcső csatlakozásoknál,tehát valaki már szintén tüzetesen átnézte az autót de nem találta meg a vízfolyás okát. Ebből gondolom azt, hogy mégis csak a motorba folyhat bele valahol.Lehet,hogy meg van repedve a blokk? A víztartály és a sapka vadonat új. Más téma:az y17dtl motoroknál hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni? Hali! Ez akkor szívás :wacko: <_< Akkor lehet nálad is az a gond amit "ferere26" írt. Ha kifelé nem jön az olajba sincs akkor valószínű az égéstérbe jut. Milyen autóba használod az y17dtl-t? (corsa,combo)mennyi km benne? Nekem is ez van a gyári előírás 10év vagy 150ekm! Ezt ki is bírja mert nálam még nem lett cserélve és túl vagyunk a 150 ezren.(tervek szerint hétvégén csere) DE ehhez az kell h a km biztos legyen ha nem tuti akkor érdemes cserélni. Ha jól tudom gyárilag GATES XS szíj van benne ami erősített ezért a relatíve sok km. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Helló! 1 héten kb 100 km-ert megyek vele, ezen a 100 km-en teljesen leürült ( vagyis 1 hét alatt) a tartály. Kb 1-1,5 hónapja már 2 hét elteltével is marad kicsi a tartályban (ez kb. 200 km-ert jelent).A furcsa az hogy ha rövid távon használom (fele város fele országút össz. 20 km naponta)hamarabb ürül mint amikor huzamosabb ideig megyek csak országúton. Már 3 szerelőnél voltam vele és mindegyik átnézte töviről hegyire, de egyik sem talált semmilyen csöpögés nyomot ill. a hengerfejességet ők is kizárták mert a csövek nem kemények és a vizet sem forralja. Garázsban áll az autó és a betonon sem látszik semmilyen vízfolt.Azt mindegyik szerelő észrevette, hogy szinte majdnem az összes bilincs ki van cserélve a vízcső csatlakozásoknál,tehát valaki már szintén tüzetesen átnézte az autót de nem találta meg a vízfolyás okát. Ebből gondolom azt, hogy mégis csak a motorba folyhat bele valahol.Lehet,hogy meg van repedve a blokk? A víztartály és a sapka vadonat új. Más téma:az y17dtl motoroknál hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni? Szia Nekem úgy nézegette a szerelő fogott egy vastag rossz pulóvert befogta vele a kipufogó végét addig ameddig bírta és egy idő után fehér gőzös fűst jött ki ebből jött rá hogy belefolyik az égéstérbe a víz. üdv:ferere Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Szia Nekem akkor csinált ilyet amikor a hengerfejbe van 4db hüvely préselve és az egyiknek a tömitő gyürüje ment el és becsöpögött a 2 hengerbe a víz először mi se jöttünk rá hova megy a víz mert amíg kevés folyt a hengerbe eldolgozta de a végére már párafelhő jött ki a kipufogón(Kb 1 hónap alatt adta meg magát)Pesten egy hengerfejeshez elvittem lehetett hozzá venni felújitó készletet kipréselte mind a négy hüvelyt 35 ezer volt. De egyik havernak a vízpumpánál nyomta ki szép lassan.. Bocs most nézem a tiéd DTL az enyém DTI Isuzu lehet nem is ugyanolyan a hengerfejed . Üdv:Ferere Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Bocs most nézem a tiéd DTL az enyém DTI Isuzu lehet nem is ugyanolyan a hengerfejed . Üdv:Ferere Azt írta az elején h H astra 1.7 CDTI . Egyébként az y17dtl-is isuzu motor. :wacko: Ne vedd kötözködésnek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Azt írta az elején h H astra 1.7 CDTI . Egyébként az y17dtl-is isuzu motor. :wacko: Ne vedd kötözködésnek <_< Bocs elnéztem!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Bocs elnéztem!!!!! Tényleg nem rossz indulatból írtam <_< Csak light-os ma a meló aztán sok a szabadidőm :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Visszasírom én is a jó kis Dti-t! Ebbe a mostani szupermodern ótómba 20e! pénz egy gázolajszűrő! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Visszasírom én is a jó kis Dti-t! Ebbe a mostani szupermodern ótómba 20e! pénz egy gázolajszűrő! <_< nyergelj vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts