Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

na az auto megoldotta a kérdést min már annyiszor . már volt hogy olyan hibakodot nyomott ki ami nem létezik az y17dt-nél ma déltöl elalszik a kis auto a vill. kulcsal akkor is mikor csa rá adom a gyujtást a hiba jezés/gáz-fék-gyujtás/ pedig folyamatosan villog ha megprobálok hibakodot keresni.

Nincs jelenlévő hiba!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tud e valaki segíteni a következőre?

Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Tud e valaki segíteni a következőre?

Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik?

Köszi.

Én is olyat vettem, nekem működik.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tud e valaki segíteni a következőre?

Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik?

Köszi.

nekem sem müxik :(

Androidos torque nem ismeri fel...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit.

No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik.

Mit gondoltok róla?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit.

No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik.

Mit gondoltok róla?

Kopott kefére tippelek

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akkor ahogy látom ez nem lesz jó. Az előtted szólónak ( gázos ) 2007-es az autója, lehet azért megy neki.

Valami másikat kell nézni.

2001-től kötelező a benzines és 2004-től a dízel autókra Európában az OBD2. Új modelleknél 2000/2003 a kötelező, de ugye a G Astra nem volt már új modell 2000/2003-ban, ebből kifolyólag simán lehet, hogy egyik Y17DT-vel már működik, másikkal még nem. Akinek működik Y17DT-vel, megírhatná, hogy az övé mikori, és akinek nem megy vele, az is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit.

No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik.

Mit gondoltok róla?

Diódahíd.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2001-től kötelező a benzines és 2004-től a dízel autókra Európában az OBD2. Új modelleknél 2000/2003 a kötelező, de ugye a G Astra nem volt már új modell 2000/2003-ban, ebből kifolyólag simán lehet, hogy egyik Y17DT-vel már működik, másikkal még nem. Akinek működik Y17DT-vel, megírhatná, hogy az övé mikori, és akinek nem megy vele, az is.

Az enyém Y20DTH 2000 évjárat.

Nekem működik a ScanMaster nevű progival. ELM 327 1.5 verzió USB-vel csatlakoztatva laptophoz.

http://data.hu/get/6913355/ELM327.ZIP

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szerintem az OPCOM a legjobb az Opelokhoz! Kb 15.000-ből megvan.

Hibakód olvasás, törlés , programozás , aktiválás,élő adatok megtekintése , fogyasztók tesztelése, szerviz intervallum beállítás ,stb.......

Ez csak az én véleményem!

menet közbeni diagnosztika is van?

Link to comment
Megosztás:

ÜdV!

Tudom, hogy nem Alaszkában vagyunk, meg nem is Skandináviába, de egyéb okok miatt eszembe jutott egy dolog.

A kocsi csillag garázsban áll, reggel 30 km kell munkába menni, majd onnan este vissza.

Azon gondolkodtam, hogy egy előmelegítő beépítése, mennyiben változtatná meg a motor kopásának csökkentését?

Bárdinál néztem ilyen 1x ezer Ft dolog van, a vízkör megfelelő csöveire kell rákötni, és 220V-ról melegít azt hiszem 7 vagy 800 w fűtőszálat.

A drágább verzió az fagydugó helyére, kábelezéssel mindennel 55ezer körüli történet.

Van valakinek ilyenje, használja, mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy időzítő kapcsolóval ellátva, természetesen a 220V vezetéket is kulturáltan elhelyezve, nem úgy mint régen hogy feltekerve az IFA elején lógatva, mennyire lehetne hasznos egy ilyen szerkezet.

Mi a véleményetek?

Illetve mit eredményezne, ha egy nagyobb Intercoolert tennék be az Y17DT-be?

Azon kívül, ha túlméretezem, nagyobb lesz a turbólyuk....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.