Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

sziasztok...nekem a holtpont jeladóval akadt gondom(3 vezetékes bosch)....93-as kódom van -hall effect schwitch low voltage......mi lehet a gond?kitakaritva a jeladó+csatija...furcsa nem folyamatosan világit a check csak idönként fél percre villan be........???ötletek?köszi ja c25xe

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű: kikeresed az ATT vezetket és elvágod/kikötöd és probléma volt nincs :rolleyes: Nekem rá is volt írva, hogy melyik az de egy ISO csati lábkiosztásban is meg lehet találni könnyen <_<

%7Boption%7Dhttp://www.mp3car.com/vbulletin/attachments/car-audio-faq/32224d1154078408-induced-noise-ground-loop-trouble-shooting-guide-blaupunkt3.jpg[/img

Automata antenna kábele a bűnös.

Egészen pontosan az "A" csatlakozóban az 5-ös számú láb?

Ez melyik csati amúgy, ami a rádióra megy rá?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok...nekem a holtpont jeladóval akadt gondom(3 vezetékes bosch)....93-as kódom van -hall effect schwitch low voltage......mi lehet a gond?kitakaritva a jeladó+csatija...furcsa nem folyamatosan világit a check csak idönként fél percre villan be........???ötletek?köszi ja c25xe

Szerintem cserés lesz a dolog.Kéne 1et próbára szerezni.

Link to comment
Megosztás:

Van angol sárga csatis is. Olyan az enyém is. Viszont ezzel a programozással még én sem jutottam előrébb. Valaki azt mondja,hogy át lehet programozni km/lityibe valaki meg azt hogy nem (köztük az opelos ismerősöm is).

A sárga csatis nagyon ritka! Az enyémben is az volt, de most szürke csatis van! Én csináltattam hozzá átalakítót, 1,5 éve volt kb 2500ft +posta az átalakító! Programoztatni lehet Tech2-vel de soka embertől halottam, hogy elvitték átprogramoztatni és elrontották még jobban a szervíben! Nekem gallonban meg mérföldben mér! Idő kell hozzá de meg lehet szokni!

Szerk: ha valakit érdekel az átalakító szóljon megadom a srác mail címét! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy 2 hónapja lettem tulajdonosa egy 96-os évjáratú 1.6 16V es Opel Vectra Gl Plusz-os autónak, és akadt egy kis problémám, meg szeretnék kicserélni rajta egy két dolgot, és nem nagyon tudom hogy álljak neki. Ezen a fórumon nagyon sok mindent olvastam ami elég hasznos információk. Szóval csak gartulálni tudok :rolleyes:

A problémám a következő: A riasztó vagy nem is igazán tudom. Szóval a gyári távvezérlésű "riasztó" ami zárja nyitja az autót hol működik hol nem. Olvastam itt a fórumon hogy a jobb oldali ülés előtt lent a padlónál a jobb oldalon vannak a riasztóhoz a dolgok. Ott melyiket kéne megnéznem és mit is kéne vele csinálnom? Meg ha gyári riasztó van benne akkor nem kéne valamilyen visszajelzőnek benne lenni? Meg honnan tudnám meg hogy van benne riasztó?

Cserélni meg szeretném: Már megvettem használtan bontva. A középső gyári kijelzőt ami mellé ajándékba kaptam egy fordulatszámmérős órát is kompletten összeszerelve egy 10-es ért. Mivel nekem nem fordulatszámmérős az órám gondoltam hogy jól is jön és bele lehetne rakni. Már megtaláltam hogy hogyan lehet bele tenni meg minden és azzal is tisztába vagyok hogy próba szerencse lehet csak rányomom a csatit és működik minden de az is lehet hogy nem.

Eléggé szarok az első lámpáim és nézegettem a neten újat. Természetesen nem b1-est hanem b2-est. És ha megveszem akkor csak simán betudom tenni a régi helyére vagy kell új díszrács vagy valami átalakító? Esetleg az égőkhöz? Abban is H1 és H7 es izzó kell? Esetleg xenont még beletenni érdemes lenne?

Azt hiszem hogy egyenlőre ennyi. A segítséget előre is köszönöm.

További szép napot mindenkinek.

üdv <_<

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

...Meg ha gyári riasztó van benne akkor nem kéne valamilyen visszajelzőnek benne lenni? Meg honnan tudnám meg hogy van benne riasztó?...

Ha van gyári riasztó az autóban, akkor kell lenni egy kapcsolónak a rádió felett, a vészvillogótol balra. Ha megnyomod elkezd villogni kb 10 sec-ig,

Legalább is azt hiszem, nekem van.

Link to comment
Megosztás:

Ha van gyári riasztó az autóban, akkor kell lenni egy kapcsolónak a rádió felett, a vészvillogótol balra. Ha megnyomod elkezd villogni kb 10 sec-ig,

Legalább is azt hiszem, nekem van.

Nekem is van, és így van, ahogy írtad. Valamint a gyári riasztónak a B-oszlopon kell legyen az érzékelője.

Link to comment
Megosztás:

Ha van gyári riasztó az autóban, akkor kell lenni egy kapcsolónak a rádió felett, a vészvillogótol balra. Ha megnyomod elkezd villogni kb 10 sec-ig,

Legalább is azt hiszem, nekem van.

Hát ha jól emlékszek akkor nekem a rádió felett semmilyen gomb nincs és a B oszlopon sincs érzékelő, de ezekben nem vagyok annyira biztos. Megnézni sajna majd csak 3 hét múlva tudom, mert én külföldön melózok és az autó meg otthon pihen a garázsban.

De akkor nekem meg mi van benne, egy sima távvezérlésű központi zár? De az sem működik rendesen hol jó hol nem. Mit tudok vele tenni? Azt tudom hogy az jobb oldalon a lábtérnél van a burkolat alatt az ehhez tartózó dolog, de ott mit tegyek. Hüle vagyok az ilyen dolgokhoz. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

De akkor nekem meg mi van benne, egy sima távvezérlésű központi zár? De az sem működik rendesen hol jó hol nem. Mit tudok vele tenni? Azt tudom hogy az jobb oldalon a lábtérnél van a burkolat alatt az ehhez tartózó dolog, de ott mit tegyek. Hüle vagyok az ilyen dolgokhoz. <_<

Akkor meg legjobb, ha elviszed autóvillamossági szerelőhöz. Még én sem nagyon nyúlnék a közppotni zár vezérlő egységéhez, pedig konyítok valamit a témához, beszereltem a kocsiba első-hátsó elektromos ablakemelőket teljesen a nullárol :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha jól emlékszek akkor nekem a rádió felett semmilyen gomb nincs és a B oszlopon sincs érzékelő, de ezekben nem vagyok annyira biztos. Megnézni sajna majd csak 3 hét múlva tudom, mert én külföldön melózok és az autó meg otthon pihen a garázsban.

De akkor nekem meg mi van benne, egy sima távvezérlésű központi zár? De az sem működik rendesen hol jó hol nem. Mit tudok vele tenni? Azt tudom hogy az jobb oldalon a lábtérnél van a burkolat alatt az ehhez tartózó dolog, de ott mit tegyek. Hüle vagyok az ilyen dolgokhoz. :rolleyes:

A távirányítóban nekem el szokott mozdulni a gombelem. Ilyenkor mindig újra kell programozni. (beül, gyújtást ráad, a kulcson bezár megnyom, majd miután a kocsi is megteszi, neked is fel kell kétszer húzni az ajtózár gombot)

Ráadásul nekem még a távirányító gombjai is már el voltak nyűve egy kicsit, rendeltem egy új kulcsházat, azóta azzal semmi gond.

Link to comment
Megosztás:

A távirányítóban nekem el szokott mozdulni a gombelem. Ilyenkor mindig újra kell programozni. (beül, gyújtást ráad, a kulcson bezár megnyom, majd miután a kocsi is megteszi, neked is fel kell kétszer húzni az ajtózár gombot)

Ráadásul nekem még a távirányító gombjai is már el voltak nyűve egy kicsit, rendeltem egy új kulcsházat, azóta azzal semmi gond.

Nekem ilyen jellegű problémám nincs, mert miután megvettem az autót akkor kicseréltem mind a két távirányítóban az elemet és utána is fent állt az a probléma. De észrevettem hogy az egyik távirányítóban egy forrasztás elvan törve azt megcsináltam és azóta működik az is. Szokta még azt is csinálni hogy bezárom kulccsal és ha utána egyből kinyitom a távvezérlővel akkor simán nyit és utána zár is. De ez sem mindig jön össze. Amúgy onnan tudom hogy nem az elem mozdul el és nem az a hibás hogy mindig villog a lámpa mikor megnyomom. Mondjuk ettől függetlenül elmozdulhat az elem sőt elképzelhető az is hogy emiatt nem működik mert elment a programozás.

Köszönöm a segítséget most már legalább tudom azt is hogy hogyan lehet programozni a távvezérlőt.

Link to comment
Megosztás:

A távirányítóban nekem el szokott mozdulni a gombelem. Ilyenkor mindig újra kell programozni. (beül, gyújtást ráad, a kulcson bezár megnyom, majd miután a kocsi is megteszi, neked is fel kell kétszer húzni az ajtózár gombot)

Ráadásul nekem még a távirányító gombjai is már el voltak nyűve egy kicsit, rendeltem egy új kulcsházat, azóta azzal semmi gond.

Ez az amit nem igazán értettem eddig. A kézikönyv azt írja, hogy: "kapcsoljuk be a gyújtást. A rendszer 30 mp-re átkapcsol szinkronizálásra. Nyomjuk meg egyszer a távkezelő tetszőleges gombját. Működtessük kétszer röviden a központizár állító motorját."

Vagyis megnyomod a záró gombot, de ekkor nem zár be a központi zár. Ezután lenyomod és felhúzod a zárat?

Új kulcsházat honnan rendeltél? magyarul távirányítót, amibe át kellett helyezni az elektronikát?

Link to comment
Megosztás:

Vagyis megnyomod a záró gombot, de ekkor nem zár be a központi zár. Ezután lenyomod és felhúzod a zárat?

Megnyomod a záró gombot (miközbe gyújtáson van a kocsi), akkor bezár a központi, de egyből ki is nyit. A "Működtessük kétszer röviden a központizár állító motorját." pedig annyi hogy az ajtózárat kétszer egymás után gyorsan lenyomod és felhúzod.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! 97-es vectra b-m van. X16XEL. Valami miatt nem mér a Km órám. Előzőleg nem ment az ABS-em és gondoltam biztos azért. De a napokban kiderült ,hogy szakadt volt az egyik jeladó vezetéke. Azt meg lett csinálva és így megy is az ABS. Szépen kialszik a kontroll lámpája is, de a km. órám mégsem mér. A műszeregység volt kivéve nem szakadt a fóliapanel. Valakinek volt már hasonló esete? Mi lehet a gond? Köszi a helpet

Link to comment
Megosztás:

Mi lehet a gond? Köszi a helpet

Sebesség(útszakasz)-jeladó... Csak tudnám, hogy a Vectrában hol van! :D A Kadettomban a váltó tetejébe volt betekerve, asszem 3 vezeték megy rá (és kellett is cserélnem 2x). Valahol viszont mintha hallottam volna, hogy az ABS jeladó is betöltheti ezt a szerepet. A megtett utat sem méri, vagy csak a sebességet nem mutatja?

Link to comment
Megosztás:

Végre volt egy kis időm foglalkozni az autóval,szétszedtem a műszerfalat hogy kicseréljem az izzókat és pótoljam a hiányzókat!Az eredmény az lett hogy ABS+légzsák lámpában égő sem volt!Nem véletlen,biztos idegesítette az előző tulajt hogy világít folyamatosan!Az ABS-t tudom hogy miért világít néha,de a légzsák lámpát nem igazán értem!Szét nem mertem még szedni a kormányt,hogy hátha a csatlakozónál van valami!Valaki esetleg már szedte szét ezt a részt?

Kiszereltem a kijelzőmet is,mert csak a betűk fele jelent meg a kijelzőn és az is csak az alsó sorban!

Szerelőm megszakértette,majd egy délután alatt újat varázsolt belőle!Ha valaki nem akar újat venni,írjon és megadom a számát!Kicseréltem az izzókat is benne és végre nem csak a sötét kijelzőt kell már bámulnom!Következő lépésként utána olvasok ennek a LED izzós témának,mert tetszik ahogy páran megcsináltátok az autóban!

Link to comment
Megosztás:

a légzsák lámpát nem igazán értem!Szét nem mertem még szedni a kormányt,hogy hátha a csatlakozónál van valami!Valaki esetleg már szedte szét ezt a részt?

Okozhatja a kormány légzsák, az övfeszítők, vagy az ülésekbe épített érzékelők, vagy ezek csatlakozóinak kontakt hibája.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.