Thor Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok, ... üdv Hibakódokat nem olvastátok még ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tipikus Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Köszönöm a gyors ötletet!! A vásárolt gyújtáskapcsolót megpróbáltam szétszedni (sikerült:-), már tudom, hogyan lehet a lamellákat áttenni. Tehát, ha jól értem, azt javasoltad, hogy az új belsőbe rakjam át a régi lamelláit, így a régi kulccsal tudom indítani, ráadásul a komplikált zárcseréket sem kell megejtenem. Remélem, nem a kulcs kopott el. A vásárolt szett kulcsát is szétszedtem, de nincs benne chip, tehát úgy is csak a régivel működne, gondolom a chip az immo.-hoz kell. A kesztyűtartó nem gond, nálam az nem zárható:-( Holnap d.u. nekilátok. Hátsó pótféklámpához nincs valami hasonló használható ötleted? Biztosíték jó, csomagtérajtó (Caravan) zsanérjánál (bal) megnéztem a kábeleket (még tavaly, pár el volt szakadva, de összeillesztettem azokat), remélem nem a ledek haltak meg, de hogy lehet ezt kizárni? Üdv és szép napot! Én arra gyanakszom, hogy a gyújtáskapcsolóval van gond, az ACC állásból (amikor szól a rádió, de még nincs gyújtáson a kocsi) nem kapcsol le 0 állásba a kocsid. Ezért nincs sípolás, ha rajta hagyod a világítást, és nem kapcsol le a rádiód sem. Ilyenkor elektromosan tiltva van a gyári távirányítóról való zárás! Írtad, hogy a gyújtáskulcsot nehéz elfordítani. Nekem ezek a dolgok azt mondják, hogy valami szétugrott a gyújtás zárbetétedben. Nem ami elektromosan kapcsolja a dolgokat, hanem amibe a kulkcsot bedugod. Ezért nincs kormányzárad sem. Szerintem cseréld ki a zárhengert, írtad, hogy vásároltál egyet! Mivel írtad, hogy vettél minden zárat, amit a "slusszkulcs" kezel (ajtó, csoamgtér), át tudod zárazni az egész kocsit, és marad egy kulcs, amivel mindent nyitni zárni tudsz. Kivéve a kesztyűtartó zárat, mert azt nem írtad, hogy vettél. De ez nem is gond, hogy más kulcs nyitja, pl, ha beadod szervizbe a kocsit, le tudod zárni a kesztyűtartót, úgy hogy az indítókulccsal ne tudják kinyitni! De ha nem akarod kicserélni a zárakat, elég csak a gyújtás zárat, azt meg át tudod lamellázni úgy, továbbra is a régi kulcsokkal lehessen indítani a kocsit. Talán ez a legjobb megoldás, mert akkor nem kell a bal első ajtóhoz, illetve a csomagtérajtóhoz nyúlni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BorbásGábor Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Hibakódokat nem olvastátok még ki? nem ír semmit, csak az AC hibát, a direktbe kötés miatt. Szikra nincs egyáltalán Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 nem ír semmit, csak az AC hibát, a direktbe kötés miatt. Szikra nincs egyáltalán Ez nekem kicsit furcsa... Ha villan a lámpa -ahogy írtad- akkor el kellene hogy tárolja az éppen aktuális élő hibának a kódját. Milyen módon és honnan olvastátok ki? Csak a motor hibáit, vagy a fék hibakódjait is? Mert neked ez utóbbi kell ( a relé hibája az motorhoz tartozó). Ez az indulás para kontra nedvesség, ez sajnos kábel probléma lehet nálad is (mint ismerősömnél), valahol összeérhet a töredezett kábelszigetelés miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BorbásGábor Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Ez nekem kicsit furcsa... Ha villan a lámpa -ahogy írtad- akkor el kellene hogy tárolja az éppen aktuális élő hibának a kódját. Milyen módon és honnan olvastátok ki? Csak a motor hibáit, vagy a fék hibakódjait is? Mert neked ez utóbbi kell ( a relé hibája az motorhoz tartozó). Ez az indulás para kontra nedvesség, ez sajnos kábel probléma lehet nálad is (mint ismerősömnél), valahol összeérhet a töredezett kábelszigetelés miatt. jön valamelyik nap egy haverom, kiolvastatom vele megint, hátha. De fék hibakód nem hinném, hogy letiltja a gyújtást. Egyébként a kézifék előtti OBD2-esen keresztül olvasták ki, laptoppal Sajnos nekem is volt ilyen gyanúm, hogy vmi kábel dolog, a motor feletti kábelkötegnél látni kábelszigetelés javítást, szóval elképzelhető, hogy ott a lesz a baj. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 jön valamelyik nap egy haverom, kiolvastatom vele megint, hátha. De fék hibakód nem hinném, hogy letiltja a gyújtást. Egyébként a kézifék előtti OBD2-esen keresztül olvasták ki, laptoppal Sajnos nekem is volt ilyen gyanúm, hogy vmi kábel dolog, a motor feletti kábelkötegnél látni kábelszigetelés javítást, szóval elképzelhető, hogy ott a lesz a baj. köszi üdv itt köztünk! Ha olyan szerencsés vagy hogy van egy másik ugyanilyen verda a háznál szerintem a kábelköteget inkább cserélgetéssel zárd ki az tuti lesz. meg kellene próbálni "megpiszkálni-megütögetni" az akku körül lévő elektromos dobozokat, tudom nem mindegyik felel a gyújtásért de másnál már okozott a klímás doboz is gyújtás problémát. Nekem ha jól emlékszem az akku mögötti vmelyik megmozgatása-ütögetése után indult - nekem sem volt cikkra. egy próbát megér! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Köszönöm a gyors ötletet!! A vásárolt gyújtáskapcsolót megpróbáltam szétszedni (sikerült:-), már tudom, hogyan lehet a lamellákat áttenni. Tehát, ha jól értem, azt javasoltad, hogy az új belsőbe rakjam át a régi lamelláit, így a régi kulccsal tudom indítani, ráadásul a komplikált zárcseréket sem kell megejtenem. Remélem, nem a kulcs kopott el. A vásárolt szett kulcsát is szétszedtem, de nincs benne chip, tehát úgy is csak a régivel működne, gondolom a chip az immo.-hoz kell. A kesztyűtartó nem gond, nálam az nem zárható:-( Holnap d.u. nekilátok. Hátsó pótféklámpához nincs valami hasonló használható ötleted? Biztosíték jó, csomagtérajtó (Caravan) zsanérjánál (bal) megnéztem a kábeleket (még tavaly, pár el volt szakadva, de összeillesztettem azokat), remélem nem a ledek haltak meg, de hogy lehet ezt kizárni? Üdv és szép napot! Ha a két zár egyébként teljesen memegyezik, akkor át tudod rakni a lamellákat. Vigyázz a kicsi rugókra, illetve arra, hogy a megfelelő sorrendben rakd át a lamellákat. Arról az oldalról kezd a lamellákat beléerakni, ahonnan a kulcsot bele kell dugni a hengerbe. Egyszer egyik, másszor másik oldalról raksz be egy-egy lamellát, majd tolod be a kulcsot lépésről lépésre. Az immo chip meg azért nincs benne, mert valószínűleg eladták az immo karikával együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BorbásGábor Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 üdv itt köztünk! Ha olyan szerencsés vagy hogy van egy másik ugyanilyen verda a háznál szerintem a kábelköteget inkább cserélgetéssel zárd ki az tuti lesz. meg kellene próbálni "megpiszkálni-megütögetni" az akku körül lévő elektromos dobozokat, tudom nem mindegyik felel a gyújtásért de másnál már okozott a klímás doboz is gyújtás problémát. Nekem ha jól emlékszem az akku mögötti vmelyik megmozgatása-ütögetése után indult - nekem sem volt cikkra. egy próbát megér! köszi :) a másikat nem igazán akarom jobban megbontogatni ( tesóm azzal jár dolgozni, nem kéne elba...ltázni valamit ) a két autó közt jelentős különbségek vannak ( '95 vs. '97 ) a régebbi, de jó autóban pl. az akksi előtt nincs is az elektromos doboz. Ki fogom próbálni, amit írtál, rontani úgyse tud a helyzeten :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 köszi :) a másikat nem igazán akarom jobban megbontogatni ( tesóm azzal jár dolgozni, nem kéne elba...ltázni valamit ) a két autó közt jelentős különbségek vannak ( '95 vs. '97 ) a régebbi, de jó autóban pl. az akksi előtt nincs is az elektromos doboz. Ki fogom próbálni, amit írtál, rontani úgyse tud a helyzeten :) Sajnos haverom 96-os X20XEV-jénél a kábelköteg cseréje mellett döntöttünk, mert ez tűnt a legésszerűbb megoldásnak. Azóta is tökéletes a dolog :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BorbásGábor Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sajnos haverom 96-os X20XEV-jénél a kábelköteg cseréje mellett döntöttünk, mert ez tűnt a legésszerűbb megoldásnak. Azóta is tökéletes a dolog :) pontosan melyik köteget? vagy kompletten az egészet cseréltétek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 pontosan melyik köteget? vagy kompletten az egészet cseréltétek? Mivel több sebből vérzett (injektorkábelek, lamdakábel és még pár lecsupaszult vezeték) a motorkábelköteget cseréltük komplett ami jött az ECU-ból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medom Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Üdv sziasztok új vagyok a fúrumon 3 napja vagyok tulaja egy 2000 es évjáratú B vectrának. vannak javítani való azautón épp ezt igyekszünk helyre hozni és nem hozattatni. Első kérdésem. Szerintetek miért leeht az hogy folyton 1-es fokozaton megy a hűtés-fűtés..... ha rá kattintok a 1 fokozatra semmi reakció ugyan úgy működik de ha elvileg kikapcsolt állapotban van a tekerőn akkor is folyamatosan megy..... második kérdés.... műszerfal világítás és kapcsoló izzók cseréje. ledesítésnek nem akarok eggyenlőre neki álni mert akkor mindent kellene.... milyen izzót lehet beleforrasztani a kapcsolókba aminek 1.2W ügye a teljesítménye és lapos az alja mint a ledned... mert amik vannak a közép konzol ott ügye ilyen foglalatba kell belecsúsztatni és annak alja van.... válaszotokat előre is köszönöm és várom ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Első kérdésem.Szerintetek miért leeht az hogy folyton 1-es fokozaton megy a hűtés-fűtés..... ha rá kattintok a 1 fokozatra semmi reakció ugyan úgy működik de ha elvileg kikapcsolt állapotban van a tekerőn akkor is folyamatosan megy.....Klímás az autód?Mert ha igen akkor ha be van kapcsolva a klíma akkor folyamatosan megy a fűtőventillátor egyes fokozaton, még akkor is ha amúgy kikapcsolt állásban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Klímás az autód? Mert ha igen akkor ha be van kapcsolva a klíma akkor folyamatosan megy a fűtőventillátor egyes fokozaton, még akkor is ha amúgy kikapcsolt állásban van. Ez a digitnél is így van, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Ez a digitnél is így van, ugye? Digitnél van nulla állás is, akkor nem megy a venti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Sikerült beépíteni a kábel köteget meg az elektromos ablakemelőt beépíteni az ajtóba viszont amikor felhuzom felmegy felső végállásba és utána elindul lefelé. Hogyan lehetne tanítani neki a felső vágállást hogy ott maradjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Sikerült beépíteni a kábel köteget meg az elektromos ablakemelőt beépíteni az ajtóba viszont amikor felhuzom felmegy felső végállásba és utána elindul lefelé. Hogyan lehetne tanítani neki a felső vágállást hogy ott maradjon. Felfelé nyomod a gombot míg nem kattan. Nem szorul vagy bukik véletlenül az üveged mikor húzod fel? Nekem akkor csinált ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 A vezető oldali bukik viszont nem jöttem rá az okára sajnos látszólag minden rendben van sin is a helyén van. Az anyós oldali felmegy és vissza jönn. Lassú nyomogatásra fent marad ha hosszan nyomom a gombot magától felmegy, amikor elengedem és vissza jön. Mitől bukik előre? Meg lehet csinálni? Van valami trükkje? Előre is köszi!! :) Felfelé nyomod a gombot míg nem kattan. Nem szorul vagy bukik véletlenül az üveged mikor húzod fel? Nekem akkor csinált ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medom Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 köszönöm a segítséget ( folyton hűtés fűtés ment) IGEN A KLIMA bevolt kapcsolva mivel kivan égve a vissza jelzője és folyamatosan ment. tökéletes ezek szerint az autónak ezen része is csak a használója volt láma hozzá--> (én) essetelgersen abban tudtok segíteni miféle izzókat lehetne át forrasztani a kapcsolókban ? aminek olyn sík aljaza van mint egy lednek csak annyi hogy rendes izzó nem led.---nem akarom még egyenlőre át ledesíteni az autót mivel a műszerfalat nem merném szét bontani..... ( egyenlőre)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 A vezető oldali bukik viszont nem jöttem rá az okára sajnos látszólag minden rendben van sin is a helyén van. Az anyós oldali felmegy és vissza jönn. Lassú nyomogatásra fent marad ha hosszan nyomom a gombot magától felmegy, amikor elengedem és vissza jön. Mitől bukik előre? Meg lehet csinálni? Van valami trükkje? Előre is köszi!! :) Ki van kopva a mechanikát. Még egy dolgot meg próbálhatsz. Le szeded a kárpitot, és a bal oldalon találsz egy állító csavart. Ha szerencséd van tudsz rajta állítani, ha nem akkor csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila1201 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sziasztok van egy b vektrám és az bele a gond h egyszer gondol egyet és megál és akkor a motor lápám gyujtást rá adva nem ég megmozgatom az ECU nál a kábelt vagy a csatlakozot akkor nagynehezen visza jőn a motorlámpa ma kicseréltem a komplet csoport kábelt de ugyan ugy csinálja az egészet ha valakinek volt esetleg hasonlo akkor kérem irjon előre is kőszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 A vezető oldali bukik viszont nem jöttem rá az okára sajnos látszólag minden rendben van sin is a helyén van. Az anyós oldali felmegy és vissza jönn. Lassú nyomogatásra fent marad ha hosszan nyomom a gombot magától felmegy, amikor elengedem és vissza jön. Mitől bukik előre? Meg lehet csinálni? Van valami trükkje? Előre is köszi!! :) Nekem az volt a gond, hogy véletlenül rossz helyre csúszott le az ablaküvegem, a sín és a gumi közé, nem pedig a sínbe. Ezért szorult. Lehet, hogy nálad is hasonló a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Szerintem nem a mechanikával van a gond mivel a tekerős témával úgyanezt csinálta. Én azt gondoltam a tekerős rossz már és javulást vártam az elektromos mechanikától ami sajnos nem jött meg... a Csavarral játszottam szépen elindul felfelé és kb amikor a közepénél tart akkor bukik be. Ki van kopva a mechanikát. Még egy dolgot meg próbálhatsz. Le szeded a kárpitot, és a bal oldalon találsz egy állító csavart. Ha szerencséd van tudsz rajta állítani, ha nem akkor csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TakiHUN Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Fedélzeti számítógépet át lehet vhogy állítani németről angolra? :) Angol az nekem sokkal természetesebb meg azt azért értem is :) Ez meg pl mikor kiír ilyen farlichtrüklichtes baromságot és nemtudom hogy most meg kell-e ijednem az nem olyan jó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Tech-2-vel elméletileg át lehet állítani. Olyan dolgot azért nem ír ki hogy meg kelljen ijedned, max az alacsony olajszintet. Viszont ha angolra át állítatod akkor gallon/mérföldben fog tájékoztatni. Fedélzeti számítógépet át lehet vhogy állítani németről angolra? :) Angol az nekem sokkal természetesebb meg azt azért értem is :) Ez meg pl mikor kiír ilyen farlichtrüklichtes baromságot és nemtudom hogy most meg kell-e ijednem az nem olyan jó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts