Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy 2.0 DTI-hez van külön javítási kézikönyv, mert az enyémben csak 1,7 dísel van csak meg az összes benzines! Vagy ugyanazok az alkatrészek kellenek bele mint az 1,7-be?

Az 1.7 japán motor (Isuzu), a 2.0dti meg Ecotec. Teljesen más a kettő, szerintem egy darab alkatrészük nincs, ami azonos lenne :lol:

Szerintem érdemes lenne szerezned G Astra kézi/szervizkönyvet, abban lehet, hogy benne lesz.

Nézd meg itt: http://ingyenprogramok.irisdesign.hu/download.php?view.455

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Hamarosan lejár a műszaki az autómon és a kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet intézni + 1 hónap műszakit? Időm nem lesz rá csak később, hogy elvigyem vizsgázni...

Helló!!Én annó 2 éve intézetem az astrámra a KPM-be.Bemész és megmondod,h.szeretnél kérni még 1 hónapot.Adnak róla 1 papírt.Arra nem emlékszem,h.fizetni is kellett.De mostanába úgy hallottam,h.már nincs ilyen opció.Merre lax??Amúgy rendbe van minden vele?Tudok segíteni műszakiztatásba ha kell.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem gyorsulgatni használod az autót, akkor az 1.4 16 szelep Ecotec is megfelel. H astrában, aminek önsúlya a Vectrához közelít, országúton 6 alá vihető a fogyasztás.

A biztosítás, meg a teljesítményadó pedig jóval olcsóbb, mint egy 2.0 136 LE.

Persze nem akarom leszólni, a 2.0-t, mert egy kiváló motor. 1.8as C Vectrával mentem már többször, azt az élményt messze nem tudja biztosítani az én 82 LE autóm. :rolleyes: El tudom képzelni, ehhez képest mit tud a 2.0. <_< Csak azt akarom bizonyítani, hogy azért ennek ára is van :D

Hát nem tudom.2 közvetlen ismerősnek (Tomi023 ill. Morgó) is 2.0TD volt, 101LE-vel.Nyilván a jelölésben nem vagyok toppon dieselileg.De átlagos használat mellett nem tudtak 7-8L-nél kevesebbet kihozni a gépükből városban.Nyilván hosszútávon igen.A két hajtóanyag ára között nincs már akkora különbség, hogy annyira megérje a Diesel.

Aki spórolni akar (látszólag) a költségeken, az vesz botor módon 1.4 16V-t.De utána majd rákölti a fogyasztára.

Gepárd 1.4-e (Astra F Sedan X14XE) városban megeszi télen a 10L-t.Én anno az 1.6 16V-vel akkor is eljártam 8L-rel.Nyáron pedig a 7.2L-el, pedig intenzíven használtam.Hozzátenném, nyáron az övé sem evett többet.A kötelezőben meg volt 200ft difi.

Amúgy meg véleményem szerint nem mind1, hogy egy adott utazósebességet mikor érsz el egy 1.4-el ami majd 1200-1300kg, vagy ugyanezen súlyhoz társul Astra H esetében egy 140LE-s benzines motor, amivel már azért lehet dinamikus haladásról beszélni.Vagy legyen csak egy elmért előzés, egy kereszteződésből kiugrás.

Sajnos nekem a gyorsulásról más fogalmam van ez után a kis szörny után.Klafa a kisblokk, de jobb a nagy.S, ha már választani lehet, inkább benzines felé tendálok, mert éves szinten max. 12-15e.km-t megyek.

A másik dolog pedig az alkatrészárak.Pl. benzinesben nincs elektromos adagoló, ami a tiéteknek típushibája, és ha van bontva, akkor alsó hangon is 150e.ft, a legutóbbi infóim szerint......vagy egy hengerfej/turbófelújítás/kuplung......tehát amit megspóroltál a fogyin, már locsolod is bele az alkatrészbe.

Benzinesnél, esetemben a legdrágább dolog a 4 vezetékes lambda, amit csak gyáriban érdemes megvenni ha meghal, 40e.ft-ért.A többi cucc, MAP ill. alapjárati léptető és tsai már lehet bontott is.

Nyilván 1X majd én is megnézem, mit megy végre a gép, de a 137LE arra kell, hogy érezzem a sejhajom alatt, hogy ha menni kell akkor ezzel lehet is.

De Vectrakocsi leginkább családi autóként funkcionál.Megvan hozzá a kellő aktív és passzív biztonsága, menetkomfortja és stabilitása, otthon is szerelhető és biztonságban van benne a 2 gyerkőcöm.1 év kényszerSwiftezés után ez számomra megfizethetetlen dolog.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is megy óra szerint 220-at az 1.8-as,bár csal vagy 5-6 km-t,igaz most 195/60 R15-ös gumi van rajta,és szerintem azért,de ez nagyon jól jön városban mikor trafiznak,mert 50-60 közt szoktam menni és így nem gáz. :D Bár szerintem a trafit sem 50-re állítják.

Az a vicces, hogy az óra és a gps ugyanazt mutatta :rolleyes: óra szerint és gps szerint is megvolt akkor már csak helyes az eredmény <_< Egyébként is egészen pontos mindig, nem kell ráhagyni, hogy nah 50-et mutat megyek 60-nal mert az lesz az 50-es tempó.
Link to comment
Megosztás:

Hát mostmár muszáj lesz letesztelnem a technikát..... Kíváncsivá tettetek. Lehet hogy nem hiába van 260ig órázva a gép <_< -_-

Na jó, az azért túlzás lenne, de ha az X20XEV 215-öt megy, csak megy egy kicsit többet az enyém... :rolleyes: Gyári adat szerint asszem az XEV 215, a Z22SE meg 218, de mostmár érdekel. :D

Link to comment
Megosztás:

Hát mostmár muszáj lesz letesztelnem a technikát..... Kíváncsivá tettetek. Lehet hogy nem hiába van 260ig órázva a gép <_< -_-

Na jó, az azért túlzás lenne, de ha az X20XEV 215-öt megy, csak megy egy kicsit többet az enyém... :rolleyes: Gyári adat szerint asszem az XEV 215, a Z22SE meg 218, de mostmár érdekel. :D

Ha rövid váltó van alatta akkor meg fogsz lepődni.

Link to comment
Megosztás:

Mennyibe kerül egy egyszerű vonóhorog az autóra?

Feltétel: nekem mind1, hogy egy mozdulattal vagy 10 csavarral de le lehessen szedni a horgot a végéről, nem akarom ott nézni mindig az autó fenekén.

Műszaki úgyis következik így le lenne tudva egyben.

+ Milyen kábelköteg kell hozzá? + Azt adnak a horoggal vagy külön kell venni? Ha be van kötve és csatolva is van egy futó utána égni fog a műszerfalon a visszajelző is? Van egy kis sárga rajta fekete horoggal csak ugye nem aktív :rolleyes:.

+ Hogyan teszik fel a vonóhorgot? Hegesztenek? Csavaroznak? Van valamilyen káros hatása az autóra?

Nem napi szinten akarom használni csak nagyon ritkán jó lenne ha lenne... <_<

Link to comment
Megosztás:

Olyan 30 körül már kapsz pl Bosalt is szerintem,meg ha nincs benne dugalj azt külön kell venni,olyan 1500ft.Nem hegesztik,hanem csavarozzák általában 4 csavarral.Villanyász munkadíja olyan 5 e ft.Semmilyen káros hatása nincs,sőt jól is jön ha hátulról beléd mennek :D

Most néztem hogy unixnál van Bosal 28620-kedvezmény (ha van neked) kábel hozzá 1600ft

Mennyibe kerül egy egyszerű vonóhorog az autóra?

Feltétel: nekem mind1, hogy egy mozdulattal vagy 10 csavarral de le lehessen szedni a horgot a végéről, nem akarom ott nézni mindig az autó fenekén.

Műszaki úgyis következik így le lenne tudva egyben.

+ Milyen kábelköteg kell hozzá? + Azt adnak a horoggal vagy külön kell venni? Ha be van kötve és csatolva is van egy futó utána égni fog a műszerfalon a visszajelző is? Van egy kis sárga rajta fekete horoggal csak ugye nem aktív :rolleyes:.

+ Hogyan teszik fel a vonóhorgot? Hegesztenek? Csavaroznak? Van valamilyen káros hatása az autóra?

Nem napi szinten akarom használni csak nagyon ritkán jó lenne ha lenne... <_<

Link to comment
Megosztás:

Kedvezményem még van :rolleyes: 20% ha jól emlékszem.

Csavar: az jó, nem szeretném széthegesztetni az alját <_<

Az a 28e forintos nem levehetőként van hirdetve de a horog 2 nagy csavarral rögzül, akkor azt mégis le lehet szedni?

Elsősorban bontottban gondolkodj. Teljesen jó az is.

Én lebeszélnélek a levehetőről :D Ha jól tudom, azt le is kell venni, hogyha nem használod. A Fix viszont védelmet az az autónak. Parkolásnál, ha kicsit beléd tolatnak hátulról, vagy ha te nézed el kicsit a tolatást.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.