Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Na mi lesz? jóvágyjuk Seth hozzászólását?

Amúgy itt addig nem lesz megoldás, amíg csak a sz@rdobálás megy.

Az, hogy ki adja a fórum motorját, elég vicces, vagy inkább kérdéses. Ha nem lennének klubtagok, nem lenne fórum, hol a rákba írkáltatok volna eddig? Ki volt előbb? A tyúk, vagy a tojás?

Eddig érdekes módon elvolt mindenki a napi 5 hozzászólásban. Az átlagok is ezt mutatják. Hirtelen meg nem elég.

A találkozókra meg ha elmegy valaki, könyörgöm, ne cak azt nézze, hogy b vectrás van-e ott. Emberek vannak ott, és lehet beszélgetni is. Be kell kapcsolódni a buliba, és jól kell érezni ott magad. Persze hogy nem fog tetszeni a buli, ha te sem akarod jól érezni magad.

Nagymate:

Ha rám hallgatsz, nem veszel 75 pacis b vekit. Nagyon sovány lesz, és abszolút nem takarékos. Nagy a kasztni a vézna mocihoz.

Illetve ha még egy tanácsot megfogadsz, csak akkor vegyél b vekit, ha fent tudod tartani.

Sajna a futómű nem a magyar utakra van tervezve. Sok a szilent, és hamar tönkre mennek. Nem német autópályák vannak felénk. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hé!? Mi a bajod velem ?keveset Írok ?Hát te eddig hol voltál? :sneaky:

Semmi bajom Veled, és mással sem. ;)

Az elejétől kezdve azt próbálom írni, hogy megoldást találjunk és ne kifogások, indokok és köpködések legyenek.

Ezért nem is voltam itt eddig és segíteni szerettem volna, de lehet rosszul fogalmaztam.

(ha konkrétan a hozzászólások számáról beszélünk, akkor azért tettem ide azzal együtt, hogy odatettem félrevihet, mert sokkal többet foglalkozott mindenki a témával és a részletekkel, mint a megoldással) ;)

Link to comment
Megosztás:

Csendben jegyzem meg, mindhárom tag, akit említettél részt vett nagy talin már és talán pont emiatt érzi, miért is éri meg 3500Ft-ot fizetni...

Maradjunk annyiban, hogy dolgozunk valami köztes megoldáson...písz addig is! ;)

Mennyivel jobb ez a hangnem egy ismeretlen embertől... :icon13: Erre gondoltam a 3 Vectrás klubtag emlegetésével és reagálásukkal!

Talira én is szívesen mentem volna ha időm úgy engedi és esetleg egy picit közelebb van,akár a teljes árú jegy ellenében is,mert akikkel eddig innen találkoztam,ők szimpatikusak voltak és dumáltunk is egy jót!Ezért is lenne jó ha valahogy megmaradna ez a TELJES közösség...

Nagymate!Eléggé alap felszereltségű az autó,ez nem zavarna a későbbiekben?

A bal hátsó sárvédő íven felpúposodás van vagy csak a kép csal?Állítható kormány?Plüss belső?Nekem ez a felszereltség van,de ezek nincsenek benne és a képen sem látom!

Link to comment
Megosztás:

Semmi bajom Veled, és mással sem. ;)

Az elejétől kezdve azt próbálom írni, hogy megoldást találjunk és ne kifogások, indokok és köpködések legyenek.

Ezért nem is voltam itt eddig és segíteni szerettem volna, de lehet rosszul fogalmaztam.

(ha konkrétan a hozzászólások számáról beszélünk, akkor azért tettem ide azzal együtt, hogy odatettem félrevihet, mert sokkal többet foglalkozott mindenki a témával és a részletekkel, mint a megoldással) ;)

Remélem ^_^ ,de azért jó lenne megoldást találni erre a dologra mert nekem is b@ssza a csőröm hogy máshol kell írogatni.....

Link to comment
Megosztás:

Régebben kérdeztem hogy mit szóltok az 1.6-os 75-les vekihez.

Hát ez lenne az :

http://www.hasznalta..._1.6_gl-5353231

szép. élőben is ! tip top, megbízható a kereskedés is, voltam már ott többször.

Csatlakozom azokhoz, akik nem ajánlják. Kapnál egy olyan autót, amiben egy olyan tudású motor van mint az Astrádban, de közel 200 kg-mal (20%-kal) nehezebb.

(az 1,4SE és az 1,6SZ motor kb.ugyanazt tudja)

Jártam pár évig 1,6 16V B Vecivel az kicsit erősebb, de még az sem az igazi (főleg ha klíma is van) ;)

Link to comment
Megosztás:

mégis csak 1.6, miért a döntés?

és ez

http://www.hasznalta..._16v_cd-5430938

Nekem az a gondom, hogy régóta pörgök ezen a témán.

Van egy CBR600-as motorom, kb 600 ezer forintot ér.

De annyira halott a piac, főleg így télen hogy tavaly nyár vége óta nem bírom eladni.

Az 1.6-os az kereskedéses, és lehet belemenne a cserébe. Talán.

Ennek a 2000-esnekis írtam érdekelné e csere de nem válaszolt még.

Az astra családi autó, szeretnék sajátot. Mivel van egy hobbim ( dobos vagyok ) jó lenne a vectra a mérete miatt ( ezért nem szeretnék astrát) viszont a kombikat utálom.

Szóval ilyen mindenféle problémáim vannak :icon10:

Azóta beszéltem pár 1.6os tulajjal, és nem félek tőle. Sőt, átírás és hasonlók miatt, megbékélnék vele. HA a 100 lovas változat lenne..

Link to comment
Megosztás:

Még mindig azt nem értem,hogy ha ez itt annyira rossz...és még mi is visszaélünk a hatalmunkkal,akkor miért is vagytok még itt?Ott a másik fórum,ami átlátható.a nap 24 órájában elérhető,és egyre többen is vagytok ott.....Mi kell még?Úgy csináltok,mintha a fórum miattatok menne,pedig ez messze nem így van...És ráadásul pont olyan ember felé dobálóztok,aki szinte mindannyiitoknál többet segített itt az embereknek...és talán többet is tud az opelről,mint Ti összesen.....

A vitának itt vége...innentől a fórummal és a változásokkal kapcsolatos hozzászólásokat ki fogjuk törölni....Viszont ha normális hangnemben az autókról,és bármi másról szeretnétek itt fórumozni,akkor várunk Titeket sok szeretettel.....

Link to comment
Megosztás:

Nagymate!

Én magam is egy 100 lovas 1.6-ost hajtok, de hidd el nekem, ez alá egyszerűen nem érdemes menni ezzel az autóval! Nyugodtan, higgadtan, mondhatni öregurasan vezetek, néha azért így is belefutok olyan helyzetbe, ahol jobb lenne agresszívebben kigyorsítani, stb... El sem tudom képzelni, milyen lehet egy olyan Vectra B, ami még ennél is gyengébb a hétköznapokban. Ami a 100 lovasokat illeti, ha csak nem vagy boyracer beállítottságú, többnyire elég lesz a mindennapokra, de ezen is észre veszed, ha mondjuk beülnek mögéd még 3-an, a csomagjaikkal együtt.

Én azt mondom, keress tovább, a minimum pedig egy 1.6 16V legyen, de ha csak lehet, inkább egy 1.8, vagy 2.0. Persze, ha 1.6 16V-ből találsz olyat, ami látszólag az átlagnál jobb állapotban van, csapj le rá, mert a 100 lóerővel már együtt lehet élni, én konkrétan 8 éve hajtom az enyém, nincs vele különösebb gondom.

Link to comment
Megosztás:

Régebben kérdeztem hogy mit szóltok az 1.6-os 75-les vekihez.

Hát ez lenne az :

http://www.hasznalta..._1.6_gl-5353231

szép. élőben is ! tip top, megbízható a kereskedés is, voltam már ott többször.

A rendszámából kiindulva külföldről alig 1-2 hónapja behozott, helyre pofozott kocsi lesz :)

Ilnyenben nem igazán lehet megbízni szerintem.

A második dolog, nem klímás. Nem hiszed el, hogy be fogod magad szopatni, úgy jársz mint én, hogy utólag kell beszerelned, jóval drágábban.

A harmadik dolog, hogy ez a motor nagyon-nagyon kevés egy B Vekihez. Kb mint egy 1.2 45 LE Corsa, vagy 1.4 60 LE Astra. El lehet vele közlekedni, de semmi több. És a fogyasztása sem lesz kevesebb.

A másik hozzászólásodra is reagálnék, amiben írod, hogy dobos vagy. Szóval ha ilyesmire kell, akkor csakis kombit vegyél, legvégső esetben 5 ajtósat. 4 ajtósba nem fogod tudni berakni a cuccokat, mert kicsi a csomagtér nyílása. Ebből a szempontból ugyanaz, mint a sedan Astra. Hiába nagy a csomagtér, cseszheted.

Link to comment
Megosztás:

A rendszámából kiindulva külföldről alig 1-2 hónapja behozott, helyre pofozott kocsi lesz :)

Ilnyenben nem igazán lehet megbízni szerintem.

A második dolog, nem klímás. Nem hiszed el, hogy be fogod magad szopatni, úgy jársz mint én, hogy utólag kell beszerelned, jóval drágábban.

A harmadik dolog, hogy ez a motor nagyon-nagyon kevés egy B Vekihez. Kb mint egy 1.2 45 LE Corsa, vagy 1.4 60 LE Astra. El lehet vele közlekedni, de semmi több. És a fogyasztása sem lesz kevesebb.

A másik hozzászólásodra is reagálnék, amiben írod, hogy dobos vagy. Szóval ha ilyesmire kell, akkor csakis kombit vegyél, legvégső esetben 5 ajtósat. 4 ajtósba nem fogod tudni berakni a cuccokat, mert kicsi a csomagtér nyílása. Ebből a szempontból ugyanaz, mint a sedan Astra. Hiába nagy a csomagtér, cseszheted.

dehát ebben nincs klima se....

ha kell tudok eladó automata váltós vectrát egész jó állapotban.....

Link to comment
Megosztás:

Nekem az a gondom, hogy régóta pörgök ezen a témán. Van egy CBR600-as motorom, kb 600 ezer forintot ér. De annyira halott a piac, főleg így télen hogy tavaly nyár vége óta nem bírom eladni. Az 1.6-os az kereskedéses, és lehet belemenne a cserébe. Talán. Ennek a 2000-esnekis írtam érdekelné e csere de nem válaszolt még. Az astra családi autó, szeretnék sajátot. Mivel van egy hobbim ( dobos vagyok ) jó lenne a vectra a mérete miatt ( ezért nem szeretnék astrát) viszont a kombikat utálom. Szóval ilyen mindenféle problémáim vannak :icon10: Azóta beszéltem pár 1.6os tulajjal, és nem félek tőle. Sőt, átírás és hasonlók miatt, megbékélnék vele. HA a 100 lovas változat lenne..

Timer válaszát én is helyeselném, miszerint legalább 1.8, de inkább 2.0! Főleg összekombinálva azzal, hogy nem szereted a kombikat, ajánlom szíves figylemedbe az autóm. :smartass: Ez sem most jött le a gyártósorról de nincs rossz állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Szomorúan olvasom az itt zajló vitát. Engedjétek meg, hogy egy apró szösszenettel járuljak hozzá ehhez a történethez magam is.

Jó ideje aktív tag vagyok már a vectraforum.hu oldalon is. Kezdetben az az oldal maga a mekka volt egy új opeles számára, mindent megtudhattam az autómról, amit addig csak sejtettem, és ahogyan a saját tapasztalatom is nőtt, egyre több embernek tudtam segíteni, kisebb-nagyobb dolgokban. Jó volt a társaság, annak ellenére is, hogy fizetős volt a hely, éves szinten talán 1500 forintról volt szó, egyszóval lazán megérte. Történt azonban egy malőr: a vezetés bizonyos kérdésekben nem egyezett (főleg a vectra trophy borzolta a kedélyeket), ezért hosszas agónia után külön váltak az útjaik. Egy ember kivételéve a komplett vezetés távozott, létrehozva egy saját klubbot. Nos, azóta a Vectra Fórum egyre néptelenebb. Ahogyan az újonnan létrehozott vetélytársa is.

A lényeg: a szegregáltság nem jó dolog, és egy ilyen radikális megközelítésű módosítás nem torkollhat másba, mint szegregáltságba. Kérdem én, biztosan meritek azt vállalni, hogy esetleg 5-10 ember elmegy innen, mégpedig véglegesen? Mi van, ha pont az az 5-10 ember távozik, akik - példának okáért - a Vectra B topikok motorját adták? Ha így történik, az egyszeri tagok is lépni fognak, hiszen nem lesz segítségük, akik miatt ide járhatnának, nevezzétek ezt ingyen szerviznek, vagy bármi másnak. Arról már nem is beszélve, hogy az alkalmi potyalesők bőven meglesznek a limitált hozzászólási lehetőséggel is, legfeljebb megkérdezik másnap, amit akartak. Magyarán ez az érv öngól, ideje lenne átgondolni a helyzetet.

Vélemény?

Ez így volt és Q-ra sajnálom.... az emberi gyarlóság határtalan....

Link to comment
Megosztás:

Nekem mondod. Csütörtökön otthagytam a fogászaton 13000-et gyökértömés címén, plusz vagy 30-40 lesz felépíteni a fogam. Na meg most megfájdult egy másik is. Gyógyszerezem.Még ki bírtam fizetni nem kellett kiülnöm kunyizni. Bár most számolom mire kifizetem a fogam annyiból itt aggastyán rangba lépnék. :icon13: :hehe: :hehe:

kell is :)

úgyis szétesik a fejem :)

Link to comment
Megosztás:

Húú, ti is a doktorokat támogatjátok?

Én is ma voltam egynél, orrászaton- azt mondták, van egy nagy orrsövény-ferdülés, javasolt a műtét; 20-25 perc az akció, 5 nap bent tartanak, majd további 1 hétig nem végezhetek fizikai munkát. Ráadásul kevéssel lesz jobb , de azért ajánlják... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Húú, ti is a doktorokat támogatjátok?

Én is ma voltam egynél, orrászaton- azt mondták, van egy nagy orrsövény-ferdülés, javasolt a műtét; 20-25 perc az akció, 5 nap bent tartanak, majd további 1 hétig nem végezhetek fizikai munkát. Ráadásul kevéssel lesz jobb , de azért ajánlják... :blink:

az faxa akkor nem is dolgozhatsz kikettyen a harminc nap fele

jó-hogy ajánlják kíváncsi lennék mennyit fizet a műtétért a tb :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Nna, ma megnézte egy nepper az autómat. Ami a leginkább lényeges ebből, hogy végre valaki körbemérte rétegvastagság-mérővel. A jobb-hátsó sarok kivételével mindenhol 100-102 mikront mért, ami igencsak meglepő volt számomra. Most vagy színazonos elemekkel lett javítva, vagy tényleg csak a sarka volt koccos. Nem gondoltam volna... :omg:

Link to comment
Megosztás:

Nna, ma megnézte egy nepper az autómat. Ami a leginkább lényeges ebből, hogy végre valaki körbemérte rétegvastagság-mérővel. A jobb-hátsó sarok kivételével mindenhol 100-102 mikront mért, ami igencsak meglepő volt számomra. Most vagy színazonos elemekkel lett javítva, vagy tényleg csak a sarka volt koccos. Nem gondoltam volna... :omg:

Megvan már a következő jelölt,ugye?Mondeo...?Beszámítás most elég kedvező erre felénk!

Link to comment
Megosztás:

Nna, ma megnézte egy nepper az autómat. Ami a leginkább lényeges ebből, hogy végre valaki körbemérte rétegvastagság-mérővel. A jobb-hátsó sarok kivételével mindenhol 100-102 mikront mért, ami igencsak meglepő volt számomra. Most vagy színazonos elemekkel lett javítva, vagy tényleg csak a sarka volt koccos. Nem gondoltam volna... :omg:

Csak azt nem értem, hogy miért van mindenki ráizgulva erre a festék vastagságra, egy tízen x éves autónál. :)

Nagyon találó cikk, mindent elmond a jelenlegi használtautó vásárlás helyzetéről...

Legyen szép, egyforma a fényezés, nyúlványok épek legyenek, aztán kész.

Ha cserélve volt, vagy újra van fújva egy elem, akkor mi van? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.