Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Hali! Azt nem tudom, hogy a dízelnél hogy van, x18xe nél a vezetőgörgő rögzítő csavarjával kell a feszítőt lazítani, a görgőt én még mióta megvan az autó nem cseréltem, csak benne a csapágyat (6203 2RS csapágy van benne), igaz ehhez a szegecseket a görgőben le kell fúrni, aztán újra szegecselni, vagy ahogy nálam van megoldva csavarozni és kész is- pár száz forint!

Szerintem akkor neked hasonló van:

http://www.kovacsauto.hu/tecdoc_foto.php?illusztracio_id=14404871

Sajna egyelőre várakozás van, mert ha nem lehet cserélni, akkor +12e-be fog kerülni. Mert azt meg nem akarom, hogy csere után egyszercsak megadja magát a görgő, annyit nem ér meg.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Srácok! Az üzembentartó váltásról tudtok valamit? Főleg az nem egyértelmű nekem, hogy csak és kizárólag a tulajdonos intézheti, vagy meghatalmazással intézhetem én is, mint leendő új üzembentartó? Csak mert a csodás formanyomtatványon az áll, hogy csak a tulaj, ellenben például a Vectrám eladásakor is írtunk meghatalmazást a kereskedő sráccal, csak nem tudom, hogy ez üzembentartó váltásnál is lehetséges-e úgy, hogy harmadik felet nem vonunk be.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél?

Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél?

Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak.

Nekem A vectra-m van de ilyen motorral szerelt. Elég megbízható kis motor ez az isuzu, egyedül arra kell figyelned, mondjuk ez minden dízelre igaz általában, hogy míg be nem melegszik legalább ~60 fokig, ne igen forogjon bele a 4000-es fordulatba, 2500ig bőven elég addig, különben a hengerfej bánja! Generátor, olyan ami gyengébb pontja, de lehet javítani 5-15ezerből megúszod. Nekem 400ezer fölötti km van bent, de olajat semmit nem eszik, én valvoline 10w40et használok két olajcsere közt semmi utántöltés nem kell:) Gyári beállításokkal ~2000-től indul meg. Míg be nem melegszik kicsit hangosabb, mivel ez nem hidrotőkés. Más különösebbet nem tudok mondani róla, mert sokszor nem kellett hozzányúlni szerencsére:) Fogyasztása nekem 4,5-5,5 között mozog.

Link to comment
Megosztás:

Tudna valaki fényképet küldeni a szélvédő alatti műanyagról, hogy hogyan kell pontosan illeszkednie? Az ablaktörlőnél lévő műanyagra gondolok. 1-2 helyen van egy kis apró hézag, nálatok is előfordul?

Nálam is van hézag egy helyen, kb 10-15cm hosszan. Sajna nem tudom hogy kéne megoldani a visszaillesztését. Elvileg nem gond ha ott lefolyik a víz, de jobb lenne a helyén tudni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél?

Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak.

Tökéletes választás. A probléma az, hogy nagyon ritka. Összesen 20 db-ot látok a használtautón, ebből 5 db klímás.

A motoron lényegében bármit könnyen meg lehet javítani, és nem is drága hozzá semmi.

Szóval csak nyugodtan, a motorral nem lesz baj. A kocsin meg úgy általában azt kell megnézni, amit egy használt autón...

Link to comment
Megosztás:

Nagyon érdekes, hogy az 5-ből csak 1 96-97es dízel kocsiban van 200e km-nél több :omg: (ott se sokkal).

Nézz körbe, ezekkel kapcsolatban van fórumon legkevesebb hiba kb (motorikusan persze). Olvasgass, nézelődj, és vidd el megnézetni mielőtt megvennéd, ne a km-ből és abból indulj ki mit mondanak róla.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1.7_td_cdx_isuzu_abs_klima_tempomat-5564047

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember.

http://www.hasznalta...empomat-5564047

Kicsit össze vannak gányolva a motortérben a vezetékek, a klíma biztosítékdobozának sem ott kéne lennie.

A klíma nem működik, az annyit jelent, hogy több 10 ezer Ft-os felújítás szükséges, mert már annyira sem tartja meg a gázt, hogy a tulaj feltöltesse és odaírja, hogy "jéghideg, tökéletesen működő, frissen feltöltött klímával".

Meg kell nézni, így sokmindent nem lehet mondani. Motor hangja, és a kartergáz sokat elárul a motorról.

Link to comment
Megosztás:

Na lenne 2 kérdés egy tesztlapról, nem tudom, hogy jót választanék-e... :icon1:

Íme:

A jármű mászóképességét befolyásoló alábbi tényezők közül melyik a legfontosabb?

-A tapadási súrlódási együttható

-B gördülési ellenállás

-C vonóerő

Itt az A-ra tippelnék, vagy a C-re.

Második, de ebben csak kicsi vacillálás:

A multiplex rendszer lényege, hogy:

-A nincsenek számítógépek a járműben

-B minden számítógép fizikai összeköttetésben van a többi számítógéppel

-C minden számítógép a CAN-BUS-hoz csatlakozik.

Na itt a C-t választanám.

Szerintetek? :icon10:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember.

http://www.hasznalta...empomat-5564047

Jól felszereltnek tűnik!E.ablak,vonóhorog,ködlámpa stb és kinézetre sem ronda!A műszakit természetesen megcsináltatnám a gazdájával,ha mégis probléma van vele,ne nálad derüljön ki!A próba előtt egy jó állapotú Astra F vagy Vectra B 1.7 Isuzu TD motor kipróbálása előny lenne hogy tudjad mihez hasonlítani!Mennyire kell húznia,milyen hangja legyen stb!Ha nem megoldható,akkor a lényeg hogy korán reggel menj megnézni és hideg legyen a motor!Működjön az összes visszajelző,mert előszeretettel veszik ki az izzót az ABS vagy a légzsáknál!

Link to comment
Megosztás:

Kicsit össze vannak gányolva a motortérben a vezetékek, a klíma biztosítékdobozának sem ott kéne lennie.

A klíma nem működik, az annyit jelent, hogy több 10 ezer Ft-os felújítás szükséges, mert már annyira sem tartja meg a gázt, hogy a tulaj feltöltesse és odaírja, hogy "jéghideg, tökéletesen működő, frissen feltöltött klímával".

Meg kell nézni, így sokmindent nem lehet mondani. Motor hangja, és a kartergáz sokat elárul a motorról.

Ebből kifolyólag lehet nem is a gázelengedéssel van a gond, hanem elektromos probléma van. Lehet meg lett kókányolva és valami nem stimm a vezérlésével. A klíma működése nem az elsődleges szempont, inkább legyen egyben az autó és menjen rendesen, minthogy egy szar autó legyen működő klímával. :) Az elmúlt jó pár évben is megvoltunk a klíma nélkül. Ha van az jó, ha nincs, akkor sem sírok. :) Ha meg esetleg mégis ez lesz a kiválasztott és esetleg kiderül, hogy elektromos gond van, azt úgyis megoldom.

Link to comment
Megosztás:

Ebből kifolyólag lehet nem is a gázelengedéssel van a gond, hanem elektromos probléma van. Lehet meg lett kókányolva és valami nem stimm a vezérlésével. A klíma működése nem az elsődleges szempont, inkább legyen egyben az autó és menjen rendesen, minthogy egy szar autó legyen működő klímával. :) Az elmúlt jó pár évben is megvoltunk a klíma nélkül. Ha van az jó, ha nincs, akkor sem sírok. :) Ha meg esetleg mégis ez lesz a kiválasztott és esetleg kiderül, hogy elektromos gond van, azt úgyis megoldom.

Ha elektromos problémája lenne, akkor már megjavítatta volna a tulaja, mert az nem tétel. Ennek ellenére egyetértek veled, ne ez legyen az elsődleges szempont. Az 20-30 ezer Ft-ból javítható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Családom tervezi egy Astra G Classic II vásárlását, ezzel kapcsolatban szeretnék tőletek tanácsokat kérni. A legfontosabb: ismeri-e valaki ezt a konkrét példányt?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_optima-5597772

Szintén érdekelne, hogy az 1.4-es Twinport konstrukciónak van-e különösebb nyűgje, problémája, amire érdemes figyelni?

Köszönöm a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Családom tervezi egy Astra G Classic II vásárlását, ezzel kapcsolatban szeretnék tőletek tanácsokat kérni. A legfontosabb: ismeri-e valaki ezt a konkrét példányt?

http://www.hasznalta..._optima-5597772

Szintén érdekelne, hogy az 1.4-es Twinport konstrukciónak van-e különösebb nyűgje, problémája, amire érdemes figyelni?

Köszönöm a segítségeteket!

Astra G-seknél érdeklődj Timer!Van külön topic az Astra G-t vásárolni akaró embereknek!Én csak a 2001-es Astránkról tudok nyilatkozni!

Igénytelen kis autók ezek a futóműtől a motorig,ha hasonló a 2009-es modell is,akkor egy ideig nem lesz vele nagyobb gondod!

Link to comment
Megosztás:

Köszi, náluk is megkérdeztem! ;)

Egy első szériás G Astra-t a feleségem is használt cégautóként közel 1 évig, azzal sem volt semmi probléma, azon felül, hogy nyalogatta az olajat, de hát X16XE, szóval nem meglepő. A pozitív tapasztalatok miatt javasoltam anyósnak is a G Asztmát.

Link to comment
Megosztás:

A kinézett autón észrevettem még egy érdekességet. Hogyan lehet egy 96-os autónak J-vel kezdődő rendszáma? Mi miatt kaphat egy autó új rendszámot?

enyém 96-os IO.... rendszámú 2003 májusában hozták be az országba ezért például, vagy új uniós frsz esetén ha valakit át tudtak verni az okmányirodában műszaki után hogy kötelező az új unyijós frsz :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.