Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Sanszosan a koppra fogyasztás nem tett neki jót.

Na ja, mivel ha jól tudom a pumpa hűtését az üzemanyag végzi... Egyébként könnyen ellenőrizhető: az injektorhídon van egy szelep (hasonló, mint a kerekeken), leveszed a szelepsapkát, benyomod a tűszelepet, és lőn jön a benya, vagy nem jön...

Link to comment
Megosztás:

Sanszosan a koppra fogyasztás nem tett neki jót.

Létezik hogy a koppra fogyasztás után még tudtam vele menni 400 km-t és a szombat esti leállítás után másnap reggel már nem működik??? Benzinszűrő nem tömődhetett el? Relé nem mehetett szarrá? Teljesen tanácstalan vagyok. Vasárnap lévén szerelőt nincs pofám hívni, de már most azon idegesítem magam, hogyan fog 1általán szerelőhöz eljutni. Mert ha ac pumpa, akkor minimum 30000 Ft plusz még a tréler + munkadíj.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2001 1,6-os vectrám!

mostanában azt produkálja, hogy ha eléri az üzemi hőmérsékletet kigyullad egy sárga kis autó szervizkulccsal és el sem tűnik addig míg le nem hűl a motor kicsit. amikor kigyullad a lámpa akkor olyan az autó mintha nem lenne benne erő! lusta és nem pörög fel a motor !

komputerrel nem találtak benne hibát holott világított a lámpa! tud valaki értelmes magyarázatot adni?

1 hónapja elszállt a hőmérséklet jeladó. 1 hete a 2-es hengerben szállt el a gyertya (5 hónapja cseréltem gyertyát kb 8000-et mentem vele)

most meg ez a szervizlámpás gondom van, azt már nem is említem hogy az 1 es henger kipufogó leőmlője elrepedt.

Előre is kösz a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Létezik hogy a koppra fogyasztás után még tudtam vele menni 400 km-t és a szombat esti leállítás után másnap reggel már nem működik??? Benzinszűrő nem tömődhetett el? Relé nem mehetett szarrá? Teljesen tanácstalan vagyok. Vasárnap lévén szerelőt nincs pofám hívni, de már most azon idegesítem magam, hogyan fog 1általán szerelőhöz eljutni. Mert ha ac pumpa, akkor minimum 30000 Ft plusz még a tréler + munkadíj.

Létezik.Az enyémnek pl. ritka gyökér hangja van már jó ideje, hamarosan be fog állni.A bontott csere darab pedig a polcon hever.

Nem kell rögtön újat venni, jó a bontott is, csak ne polcon legyen, hanem lehetőleg még az üza.tankban, mert akkor tuti nincs kiszáradva.

Amúgy ha megfigyelted, gyújtás ráadása előtt az AC fel szokta tolna a nyomást, tehát indítás előtt megy egy picit majd leáll.

Ha ez a búgó hang nincs meg, akkor az injektorhídban sem lesz nyomás.

Az AC csere nem nagy kaland, bár az új (bontott) áthackelése igényel némi kézügyességet, de otthon kivitelezhető.

De mielőtt még kiszednéd, adni kellene neki direkt 12V-ot, hogy ne fáradj fölöslegesen a kiszedéssel.Ugyanis ha direkt 12ről megy, akkor relé lesz a bűnös.Ha direkt 12ről meg sem mukkan, akkor pedig a szivattyú.

Link to comment
Megosztás:

Sanszosan a koppra fogyasztás nem tett neki jót.

Na ja, mivel ha jól tudom a pumpa hűtését az üzemanyag végzi... Egyébként könnyen ellenőrizhető: az injektorhídon van egy szelep (hasonló, mint a kerekeken), leveszed a szelepsapkát, benyomod a tűszelepet, és lőn jön a benya, vagy nem jön...

Na jó, de meddíg ment neki szárazon? 2 másodpercig amikor leállt a motor üanyag hiányában? Még ki sem tudott száradni a pumpa. De amúgy nekem is egy koppra fogyasztás után nem indult el, beállt az AC. :) De nem a szárazon futás volt a baja, hanem leesett róla az előszűrő, beszívot ezt-azt, le voltak törve a fogak, és megakadt a törmelékben. Annyira el van dugva nálatok az AC, hogy nem lehet cserélni otthon? :) Nekem egy csőbilincs, egy csati, meg 6 db csavar. Ha nem cigizel fél óra, ha közben rágyujtasz, akor kicsivel tovább tart, mert meg kell várni a tűzoltókat. :D

Link to comment
Megosztás:

Létezik.Az enyémnek pl. ritka gyökér hangja van már jó ideje, hamarosan be fog állni.A bontott csere darab pedig a polcon hever.

Nem kell rögtön újat venni, jó a bontott is, csak ne polcon legyen, hanem lehetőleg még az üza.tankban, mert akkor tuti nincs kiszáradva.

Amúgy ha megfigyelted, gyújtás ráadása előtt az AC fel szokta tolna a nyomást, tehát indítás előtt megy egy picit majd leáll.

Ha ez a búgó hang nincs meg, akkor az injektorhídban sem lesz nyomás.

Az AC csere nem nagy kaland, bár az új (bontott) áthackelése igényel némi kézügyességet, de otthon kivitelezhető.

De mielőtt még kiszednéd, adni kellene neki direkt 12V-ot, hogy ne fáradj fölöslegesen a kiszedéssel.Ugyanis ha direkt 12ről megy, akkor relé lesz a bűnös.Ha direkt 12ről meg sem mukkan, akkor pedig a szivattyú.

Ezek szerint a B Vectra Caravan-ba a hátsó ülés alatt van az ac pumpa? bocs de a szerelési kézikönyv nem teljesen 1értelmű. Amúgy szivesebben veszek újat mert van 1 Trost-os (Meteor) kontaktom szla nélkül 40% kedvesség. Búgás : Gyújtás ráadásakor valami búg, de nem úgy ahogy eddig. Inkább minthha valami kiemelne

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ha megfigyelted, gyújtás ráadása előtt az AC fel szokta tolna a nyomást, tehát indítás előtt megy egy picit majd leáll.

Ha ez a búgó hang nincs meg, akkor az injektorhídban sem lesz nyomás.

Az AC csere nem nagy kaland, bár az új (bontott) áthackelése igényel némi kézügyességet, de otthon kivitelezhető.

De mielőtt még kiszednéd, adni kellene neki direkt 12V-ot, hogy ne fáradj fölöslegesen a kiszedéssel.Ugyanis ha direkt 12ről megy, akkor relé lesz a bűnös.Ha direkt 12ről meg sem mukkan, akkor pedig a szivattyú.

relében 30as és 87es érintkező összekötve, búgó hang nincs, tehát az ac-m szart be :) :) kiiirály. trailer barátilag Halásztelek-11ker 8000, új ac várhatóan 15-40e között, munkadij ki tudja mennyi. Drága tanulópénz ez azért, mert azt gondoltam hogy kibirja addig a kútig ahol én akartam tankolni. De a használati is mondja: ne hagyjuk a tankból kifogyni a benzint!!! Még szerencse hogy a szerelőm azt mondta nem 1 extra dolog a cseréje.

Link to comment
Megosztás:

A tréler meg a szerelő árából már veszel is egyet,és otthon szépen kicseréled magadnak. :D

relében 30as és 87es érintkező összekötve, búgó hang nincs, tehát az ac-m szart be :) :) kiiirály. trailer barátilag Halásztelek-11ker 8000, új ac várhatóan 15-40e között, munkadij ki tudja mennyi. Drága tanulópénz ez azért, mert azt gondoltam hogy kibirja addig a kútig ahol én akartam tankolni. De a használati is mondja: ne hagyjuk a tankból kifogyni a benzint!!! Még szerencse hogy a szerelőm azt mondta nem 1 extra dolog a cseréje.
Link to comment
Megosztás:

Nekem ma fogyott ki.... egyetemen leparkoltam a tanári parkoló rész közepén ahova az tanári kar ablaka néz, óra, beszélgetés, inditás, semmi... csak kerreg.... tanulva a fórumból 2x indítottam úgy mint amikor minden rendben van azaz csak 1 mp kb. Benzines kannát vettünk párommal meg berobogtunk vele egy kútra tankolni... környezettudatosság megvan azért :devlish: Tankolni is gyalog megyünk :lol: beöntöttem, indítottam és ment is elsőre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kedves Mindenki! Kész a szekér! Mivel Hétfőre nem tudott jönni a Traileres kontaktom, ezért volt időm végére járni a problémának, igy a szerelőnek már biztosan tudtam mondani mi is a baj. Telefonon megrendeltem az alkatrészeket melyek árba úgy jöttek ki, hogy: benzinszűrő+ac motor( német csergős ) + 2db kutyacsont 21500.-. Szerencsére olyan helyen dolgozok (csapágyakkal foglalkozom), hogy mellettünk van 1 Meteor és szervizkedvezménnyel tudok vásárolni. Kedden felraktuk a trailerre és bevittük Halásztelek-11ker.

Kb. 1 órás molyolás.

A tréler meg a szerelő árából már veszel is egyet,és otthon szépen kicseréled magadnak. :lol:

...hát ez az. Én nem is értem, minek ezzel szerelőhöz futkosni. Pláne trélerezni. :lol:

Hozzászólásaitokat olvasva, pedig a következőket tudom mondani: Természetesen mindenkinek egyéni döntése, hogy mikor mennyit és mire költ de én elmondom, hogy miért igy csináltam. Trailert azért hivtam, mert mivel nem 1enes az út (igaz csak 15km) és van közbe 1 M0 is, sokat kell a kormányt tekergetni, és a féket nyomkodni, ami 1 nem járó motorú autónak nem tesz jót ( nincs most hangulatom szervót javittatni 68e-ért ). A szerelővel beszélve az 1 órás molyolás 3 óra lett mert az ac fém teteje össze volt rohadva a tankkal, de mivel ők nem barmolnak, szétszedték kultúráltan. Az új ac betétele után még szenvedtek is 1 kicsit, mert az üacső kopp üres volt, és valahogy benzint kellett varázsolni az injektorhidba ( elsőre meg sokadszorra sem nyomta fel az ac ). A 4 órás szerelésért kért bagatel 7000 Ft-ot ( nivós szerviz nagy ügyfélkörrel, 5-ös 7-es BMW-ket, Maseratit szervizelnek, de nincs szájhúzogatás 1 Ladára se. Lelkiismeretes banda, amiből szerintem Mo-n 1re kevesebb van, ezért tudom megérteni, hogy sokszor mért monyolnak 1 csomóan otthon ( néha én is )) Ja a 7e be a kétoldali kutyacsontcsere is benne volt, ami igaz hogy csak 4 anya de az 1ik össze volt rohadva úgy, hogy vágni kellett. Mindent összevetve, inkább kifizettem 15000-t és nincs gondom az autóval ( vasárnap pukkant meg, kedden délbe szálitottuk, és majdnem kész lett kedd estére. De mivel nem vagyok bunkóállat, nem akartam hogy túlórázzanak. Szerda reggel 9-re lett kész ). Most öröm van és bódottá :devlish: :lol: :lol: . Köszönöm a sok segitséget, javaslatokat. Üdv Oki

Link to comment
Megosztás:

Egyszer réges rég hazahúztam München mellől egy F Astrát.Semmi baja nem lett benne semminek.A mai napig megy. :lol: Én azért mókolok otthon,mert nem vagyok hajlandó horribilis összegeket kifizetni azért,amit én is meg tudok csinálni.+ van helye annak a pénznek máshol is.De ezzel így vagyok más területen is.De egy fékbetétet,vagy kutyacsontot ne vigyek már szerelőhöz.Persze van olyan,aki ha nem indul mindjárt sárga angyalt hív,vagy még egy izzót sem tud kicserélni(nem rád gondoltam)

De a legfontosabb az egészben az,hogy szeretem megcsinálni ami elromlott.Persze ha tudom! :lol: De annak örülök hogy jó lett,és látod nem adtunk rossz tippet,hogy ac.

Kedves Mindenki! Kész a szekér! Mivel Hétfőre nem tudott jönni a Traileres kontaktom, ezért volt időm végére járni a problémának, igy a szerelőnek már biztosan tudtam mondani mi is a baj. Telefonon megrendeltem az alkatrészeket melyek árba úgy jöttek ki, hogy: benzinszűrő+ac motor( német csergős ) + 2db kutyacsont 21500.-. Szerencsére olyan helyen dolgozok (csapágyakkal foglalkozom), hogy mellettünk van 1 Meteor és szervizkedvezménnyel tudok vásárolni. Kedden felraktuk a trailerre és bevittük Halásztelek-11ker.

Hozzászólásaitokat olvasva, pedig a következőket tudom mondani: Természetesen mindenkinek egyéni döntése, hogy mikor mennyit és mire költ de én elmondom, hogy miért igy csináltam. Trailert azért hivtam, mert mivel nem 1enes az út (igaz csak 15km) és van közbe 1 M0 is, tekergetni, sokat kell a kormányt és a féket nyomkodni, ami 1 nem járó motorú autónak nem tesz jót ( nincs most hangulatom szervót javittatni 68e-ért ). A szerelővel beszélve az 1 órás molyolás 3 óra lett mert az ac fém teteje össze volt rohadva a tankkal, de mivel ők nem barmolnak, szétszedték kultúráltan. Az új ac betétele után még szenvedtek is 1 kicsit, mert az üacső kopp üres volt, és valahogy benzint kellett varázsolni az injektorhidba ( elsőre meg sokadszorra sem nyomta fel az ac ). A 4 órás szerelésért kért bagatel 7000 Ft-ot ( nivós szerviz nagy ügyfélkörrel, 5-ös 7-es BMW-ket, Maseratit szervizelnek, de nincs szájhúzogatás 1 Ladára se. Lelkiismeretes banda, amiből szerintem Mo-n 1re kevesebb van, ezért tudom megérteni, hogy sokszor mért monyolnak 1 csomóan otthon ( néha én is )) Ja a 7e be a kétoldali kutyacsontcsere is benne volt, ami igaz hogy csak 4 anya de az 1ik össze volt rohadva úgy, hogy vágni kellett. Mindent összevetve, inkább kifizettem 15000-t és nincs gondom az autóval ( vasárnap pukkant meg, kedden délbe szálitottuk, és majdnem kész lett kedd estére. De mivel nem vagyok bunkóállat, nem akartam hogy túlórázzanak. Szerda reggel 9-re lett kész ). Most öröm van és bódottá :devlish: :lol: :lol: . Köszönöm a sok segitséget, javaslatokat. Üdv Oki

Link to comment
Megosztás:

Nekem most P0335 hibakódot dob ki ami jó eséllyel az, hogy megint meg kell piszkálni a főtengely jeladó csatlakozóját mint kb 1 éve és utána is jó volt.

GPS-en rajta van a hibakód kiolvasásának a módja (ha elfelejteném :devlish: ) + maga az egész lista is így már bárhol és bármikor megy a kiolvasás :lol: Sőt... csak, hogy legyen még több kapcsoló ennek is bekötök majd egyet és akkor nem kell semmit sem rövidre zárni csak egy kapcsolót billenteni :lol: Modern világ hát na még érintkezőket záogatok na persze :lol: (na jó lehet ennek azért már nem csinálok kapcsolót :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Kutyacsont annyira azért nem egyszerű bár valóban csak 4 anya de be tud rohadni rendesen... én egy olajcserével együtt csináltattam meg a kutyacsont cserét és dolgozott vele a szerelőm nem keveset mire sikerült neki pláne, hogy a kerekek is úgy be voltak állva, hogy le se tudta szedni és a komplett munkadíj volt 3e forint. (mellesleg náluk rakattam be az 1.3s kadettbe a 2.0i 8v motort is bekábelezve, felfüggesztés, fék cserélvel, ac pumpa berakással stb :devlish: ).

Link to comment
Megosztás:

Erre jó a flex! :lol:

Kutyacsont annyira azért nem egyszerű bár valóban csak 4 anya de be tud rohadni rendesen... én egy olajcserével együtt csináltattam meg a kutyacsont cserét és dolgozott vele a szerelőm nem keveset mire sikerült neki pláne, hogy a kerekek is úgy be voltak állva, hogy le se tudta szedni és a komplett munkadíj volt 3e forint. (mellesleg náluk rakattam be az 1.3s kadettbe a 2.0i 8v motort is bekábelezve, felfüggesztés, fék cserélvel, ac pumpa berakással stb :devlish: ).
Link to comment
Megosztás:

Flex... na igen :devlish:

P0335 maradt most is.... csatlakozót megtakarítottam de semmi változás. Nem a P0340-nek kellene villognia ha nincs semmi baj az autóval? Olvastam fórumokat (főleg angolt) és másnak is villog ez de van aki erre azt írja, hogy nincs semmi gond csak nem jár a motor. Ha jár a motor és szintén rövidre zárom az érintkezőket akkor egyet sem villan ez akkor azt jelenti, hogy jó az az érzékelő?

Link to comment
Megosztás:

Kedves Mindenki! Kész a szekér! Mivel Hétfőre nem tudott jönni a Traileres kontaktom, ezért volt időm végére járni a problémának, igy a szerelőnek már biztosan tudtam mondani mi is a baj. Telefonon megrendeltem az alkatrészeket melyek árba úgy jöttek ki, hogy: benzinszűrő+ac motor( német csergős ) + 2db kutyacsont 21500.-. Szerencsére olyan helyen dolgozok (csapágyakkal foglalkozom), hogy mellettünk van 1 Meteor és szervizkedvezménnyel tudok vásárolni. Kedden felraktuk a trailerre és bevittük Halásztelek-11ker.

Hozzászólásaitokat olvasva, pedig a következőket tudom mondani: Természetesen mindenkinek egyéni döntése, hogy mikor mennyit és mire költ de én elmondom, hogy miért igy csináltam. Trailert azért hivtam, mert mivel nem 1enes az út (igaz csak 15km) és van közbe 1 M0 is, sokat kell a kormányt tekergetni, és a féket nyomkodni, ami 1 nem járó motorú autónak nem tesz jót ( nincs most hangulatom szervót javittatni 68e-ért ). A szerelővel beszélve az 1 órás molyolás 3 óra lett mert az ac fém teteje össze volt rohadva a tankkal, de mivel ők nem barmolnak, szétszedték kultúráltan. Az új ac betétele után még szenvedtek is 1 kicsit, mert az üacső kopp üres volt, és valahogy benzint kellett varázsolni az injektorhidba ( elsőre meg sokadszorra sem nyomta fel az ac ). A 4 órás szerelésért kért bagatel 7000 Ft-ot ( nivós szerviz nagy ügyfélkörrel, 5-ös 7-es BMW-ket, Maseratit szervizelnek, de nincs szájhúzogatás 1 Ladára se. Lelkiismeretes banda, amiből szerintem Mo-n 1re kevesebb van, ezért tudom megérteni, hogy sokszor mért monyolnak 1 csomóan otthon ( néha én is )) Ja a 7e be a kétoldali kutyacsontcsere is benne volt, ami igaz hogy csak 4 anya de az 1ik össze volt rohadva úgy, hogy vágni kellett. Mindent összevetve, inkább kifizettem 15000-t és nincs gondom az autóval ( vasárnap pukkant meg, kedden délbe szálitottuk, és majdnem kész lett kedd estére. De mivel nem vagyok bunkóállat, nem akartam hogy túlórázzanak. Szerda reggel 9-re lett kész ). Most öröm van és bódottá :devlish: :lol: :lol: . Köszönöm a sok segitséget, javaslatokat. Üdv Oki

Ez a lényeg. :lol:

Link to comment
Megosztás:

0340-ek kell villognia indítás nélkül én úgy tudom.És nekem is az villog.De a 0340 az vez tengely,a 0335 meg főtengely.

Flex... na igen :devlish:

P0335 maradt most is.... csatlakozót megtakarítottam de semmi változás. Nem a P0340-nek kellene villognia ha nincs semmi baj az autóval? Olvastam fórumokat (főleg angolt) és másnak is villog ez de van aki erre azt írja, hogy nincs semmi gond csak nem jár a motor. Ha jár a motor és szintén rövidre zárom az érintkezőket akkor egyet sem villan ez akkor azt jelenti, hogy jó az az érzékelő?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.