Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Én anélkül járok vele több 10 e km óta semmi baja nincs, inkább csak a kipufogógázok elhűlése miatt katalizátor előtt van szerepe (van benne szigetelő anyag is)

Hmmm.. gáz elhűtés érdekes lehet.. de hogy ebben nincs szigetelő anyag az fix : z9q4mlpni9l7y6yfmx_thumb.jpg k1bedtz6r8bax7utss3j_thumb.jpg

Lényegtelen vissza teszem,majd ha oda jutok. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor ne forgasd annyira

Mégis minél akarod lejeb szoritani,1500 nál??

csak mert én 110 et 120 at,2000 körüli fordulaton megyek x18xe motorral,én ezt nem értem.

Amúgy meg kell nézni hogy a váltóharang kialakítása a nyeles tengely mérete fogazata,stb passzol e a motorodhoz mármint felfogatás és méret belileg,ja és persze vane annyi hely benne hogy elférjen :D :devlish: ,meg persze a váltó rudazat ugyan az e mint a mostani váltónak stb hasonló apróságok ha igen akkor feltehető,ha felfogatás nem passzol akkor csináltatsz hozzá egy közdarabot és azzal felrakható.de persze ez mind pénzbe kerül ami azért nem lessz kis összeg a végén.Azért azt tudni kellene hogy ezek a motorok szeretik sőt kimondottan a magasabb fordulat tartományban érzik jól magukat, ami 2000-akár 4500 tartományt takar,A nyolc szelepesek nem de a 16 osak igénylik a forszírozást,lehet hogy az nem feltétlen üa takarékos de hidd el nem vészes.DE mindezektől független sok sikert hozzá,és ha belefogsz azért ha teheted számolj be róla :icon13: :icon13:

Nekem 120 nál 3000-es fordulatom van és általában 120körül közlekedek... :devlish: a fogyasztás miatt akartam kicsit lejjebb vinni de ha szeretik akkor nem nyúlok hozzá... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem 120 nál 3000-es fordulatom van és általában 120körül közlekedek... :icon13: a fogyasztás miatt akartam kicsit lejjebb vinni de ha szeretik akkor nem nyúlok hozzá... :lol:

Én itt már nem mondanék semmit mert valószínű hogy nem igaz amit mondok, így inkább várd meg légyszi míg valaki ad neked erre hiteles megdönthetetlen bizonyítékkal alátámasztott,de minimum a gyár által kiadott Müszaki adatokkal( hiteles forrásból nem ki ollózva valahonnan többek által tapasztal választ,mert az a tuti.Minden más kamu. :D :devlish: :devlish: :icon13: :D B)

Link to comment
Megosztás:

Én itt már nem mondanék semmit mert valószínű hogy nem igaz amit mondok, így inkább várd meg légyszi míg valaki ad neked erre hiteles megdönthetetlen bizonyítékkal alátámasztott,de minimum a gyár által kiadott Müszaki adatokkal( hiteles forrásból nem ki ollózva valahonnan többek által tapasztal választ,mert az a tuti.Minden más kamu. :lol: :D :devlish: :icon13: :icon13: :D

Lehet poénkodni, de akkor is hülyeségeket írtál erről a témáról korábban :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Érezd az iróniát :D :devlish:

Holnap megyek kicsit hosszabb utra aztán vissza térünk erre rendben??Addig ne dobálózzunk. :lol:

Elég, ha 90-nél, vagy 100-nál megnézed / lefényképezed a km órát, abból már lehet számolni mindent.

Tudja ez a szerencsétlen műszeregység a fizikát.

IMG00944-20100312-0715-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek! Sűrgős!

Melyik vízhőmérséklet jeladó szokta megadni magát az X20-as motoroknál a kicsi 1 csatis vagy a nagyobb szögletes kék stekkeres az agr és a "gyújtáselosztó" között

köszi

Úgy tudom az egy érintkezős a műszerfalnak ad jelet, a két érintkezős meg a computernek.

Link to comment
Megosztás:

6-os váltót be lehet tenni x20xev-be jó lenne mert kicsit lejjebb szeretném szorítani a fordulatot...

Egy hosszabb áttételezésű váltót tudsz bele applikálni. A dízeleké nagy általánosságban hosszabb. Arra viszont számíts, ha túl hosszú, akkor lényegesen lomhább lesz, valamint a fogyasztás sem valószínű, h lefelé módosul.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.