Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Köszi a gyors reakciókat! Én is úgy éreztem, hogy a plusz 100000-ért hirdetett gumikkal együtt érhet talán 1,5 misit.

Egyébként sem vehetem meg, mert a feleségem rám bízta a vásárlást, annyi kitétellel, hogy a kocsi nem lehet fekete :).

Őszintén: a dízelektől kicsit félek, mert nincs tapasztalatom velük, az idősödő benzinesek nyavalyáit meg már megszoktam, meg évi max. 15000 km-et teszek meg kocsival.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek ez mennyire van túlárazva ezzel a felszereltséggel?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy-8675396

Köszi!

Szerintem is eléggé fölélőtték az árat. Még 1,5-ért se mondanám olcsónak.

Összehasonlításképp: igaz az enyém nem kombi, de ugyan ez az évjárat, kilóméter is hasonló volt (valós), egy kicsit volt csak több az enyémben. A felszereltsége bővebb (lásd aláírásom). Dízel. 2,5 éve vettem 1,42M-ért. És akkor egy 7 éves autót kaptam ennyiért, ez meg már 10 lesz idén.

Nekem is ez az első saját dízelem. Direkt ilyet kerestem és nem bántam meg. Igaz, én megek is vele rendesen. Ezek után már nem szívesen vennék benzinest a jövőben sem.

Szép állapotú egy volt Egerben, de az már a 110LE változat volt.

És az mért hátrány, ha kicsit erősebb, újabb konstrukciójú motor van benne? Én inkább örülnék neki.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is eléggé fölélőtték az árat. Még 1,5-ért se mondanám olcsónak.

Összehasonlításképp: igaz az enyém nem kombi, de ugyan ez az évjárat, kilóméter is hasonló volt (valós), egy kicsit volt csak több az enyémben. A felszereltsége bővebb (lásd aláírásom). Dízel. 2,5 éve vettem 1,42M-ért. És akkor egy 7 éves autót kaptam ennyiért, ez meg már 10 lesz idén.

Nekem is ez az első saját dízelem. Direkt ilyet kerestem és nem bántam meg. Igaz, én megek is vele rendesen. Ezek után már nem szívesen vennék benzinest a jövőben sem.

És az mért hátrány, ha kicsit erősebb, újabb konstrukciójú motor van benne? Én inkább örülnék neki.

A dízeles topikban a 110-125LE dízelektől mindenki menekülne, mert már az Denso rendszerrel dolgozik, a régi jó bevált Bosch helyett, amivel ha baj van olcsóbban javítható. A blokk az u.a.

Link to comment
Megosztás:

A dízeles topikban a 110-125LE dízelektől mindenki menekülne, mert már az Denso rendszerrel dolgozik, a régi jó bevált Bosch helyett, amivel ha baj van olcsóbban javítható. A blokk az u.a.

Ne túlozz! :) Az hogy mindenki menekülne, az szerintem erős költői túlzás a részedről. Azért azok sem sz..-ból vannak. Én simán bevállalnám a 110-125 lóerőset is, nem lenne kizáró ok. De te tudod, magadnak keresel autót, nem nekem. :)

Amúgy ha későbbi évjáratokat nézel, abban már főleg ezeket fogod találni. A (2004) 2005-2007 közötti 1.7-esek között van jellemzően DTH mototros.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek!

Én is úgy gondolom, hogy a saját autóhoz köthető érzelemtöbblet is bőven benn van az árban. A nővéremék szeretnének nagyon rábeszélni a Z17DTH-ra, mert neki az volt céges autóként és kötelező szervizekkel 280000 km-nél lett "leselejtezve", semmi gond nem volt a lendkerékkel és hasonló szörnyekkel a kocsiban, pedig majdnem végig Pesten tette meg ezt a sok km-t.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Pár napja olvasgatom az oldalt,és meglepett mennyire segítőkészek vagytok egymással.

EMiatt kérem a segítségetek,szakértő szemetek,véleményetek.

Autó vásárlás előtt állok és ez lenne a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_szervizkonyves-8689269

Tuti,hogy ezekre szükségem van: kombi,2008,benzines 1,6,116LE-vel.

Szalonnak már írtam szervizkönyv miatt,DE TI mit láttok így képeken keresztül???

Előre is köszi minden hozzá szólónak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Pár napja olvasgatom az oldalt,és meglepett mennyire segítőkészek vagytok egymással.

EMiatt kérem a segítségetek,szakértő szemetek,véleményetek.

Autó vásárlás előtt állok és ez lenne a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_szervizkonyves-8689269

Tuti,hogy ezekre szükségem van: kombi,2008,benzines 1,6,116LE-vel.

Szalonnak már írtam szervizkönyv miatt,DE TI mit láttok így képeken keresztül???

Előre is köszi minden hozzá szólónak.

Ha jól látom harmincezrenként cserélték rajta az olajat ami nem a legszerencsésebb.

A szervízkönyv szerint volt két olyan olajcsere, amik között 15 hónap telt el, így szavatossági igényt már egyáltalán nem tudsz érvényesíteni az Opel felé, ami egyébként a meglévő szervizköny előnye lenne.

A karosszériája nagyon jól néz ki.

Az utolsó olajcserénél vezérlést is cseréltek, erre legalább nem kell költeni.

Ha elmegy még 100.000 kmtert és 500.000 Ft-ért el tudod majd adni, akkor 10 Ft/km lenne az amortizációja, ami vállalható.

Persze semmi nem helyettesíti a tényleges átvizsgálást, anélkül nem érdemes semmibe belevágni.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól látom harmincezrenként cserélték rajta az olajat ami nem a legszerencsésebb.

A szervízkönyv szerint volt két olyan olajcsere, amik között 15 hónap telt el, így szavatossági igényt már egyáltalán nem tudsz érvényesíteni az Opel felé, ami egyébként a meglévő szervizköny előnye lenne.

A karosszériája nagyon jól néz ki.

Az utolsó olajcserénél vezérlést is cseréltek, erre legalább nem kell költeni.

Ha elmegy még 100.000 kmtert és 500.000 Ft-ért el tudod majd adni, akkor 10 Ft/km lenne az amortizációja, ami vállalható.

Persze semmi nem helyettesíti a tényleges átvizsgálást, anélkül nem érdemes semmibe belevágni.

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Az egyébként mennyire normális dolog,h 30.000 km-ként cserélik az olajat???

Én mindig 15000-ről tudtam.

Ezt írja elő a szerviz?

Apa kezdődik...

Nem létezik 30 ezres olaj, hülyeség, hiába mondja mindenki, egyébként is tegyük fel hogy valóban annyit tud az olaj, a szűrővel érdekes módon senki sem foglalkozik, abból hol van 30 ezres?!

Ha normális és sokáig járó motort szeretnél akkor 10 ezrenként cserélni kell maximum, én mindig 8-9 ezernél lecserélem.

(Ne értsd félre, nem rád irányult ez a megnyilvánulás, csak már kezd idegesítő lenne ez a dolog.)

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Az egyébként mennyire normális dolog,h 30.000 km-ként cserélik az olajat???

Én mindig 15000-ről tudtam.

Ezt írja elő a szerviz?

A szervízkönyv szerint 1 év vagy 30.000 km a csereperiódus amit személy szerint én is túlzásnak tartok.

Ennél a kocsinál legalább egyszer az 1 évet is túllépték.

Kíváncsi lennék, hogy ilyen előzmények után mennyi olajat eszik most, 175.000 km-nél.

Link to comment
Megosztás:

Nem létezik 30 ezres olaj, hülyeség, hiába mondja mindenki, egyébként is tegyük fel hogy valóban annyit tud az olaj, a szűrővel érdekes módon senki sem foglalkozik, abból hol van 30 ezres?!

Ha normális és sokáig járó motort szeretnél akkor 10 ezrenként cserélni kell maximum, én mindig 8-9 ezernél lecserélem.

Szerintem 10ezres olaj sem letezik; pontosan 2863 kilometerenkent kell olajat cserelni.

Hogy miert? Hat csak. A szurot pedig 1345 kilometerenkent, a szuro tomiteset 736 kilometerenkent.

Link to comment
Megosztás:

Akkor maradjunk abban,h az olaj témát kiveséztük.

Viszont az alapkérdésemre továbbra is várom az észrevételeiteket.

Milyennek ítélitek képel,adatlap alapján az autót???

http://m.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_szervizkonyves-8689269

Nekem tipikus céges autónak tűnik. Fehér szín és a nem túl magas felszereltség párosa miatt. Szintén erre utal a 30.000-es olajcsere.

Link to comment
Megosztás:

Akkor maradjunk abban,h az olaj témát kiveséztük.

Viszont az alapkérdésemre továbbra is várom az észrevételeiteket.

Milyennek ítélitek képel,adatlap alapján az autót???

http://m.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_szervizkonyves-8689269

Adott esetben a hirdetett automata klímát ne felejtsd el lealkudni belőle, a képen nekem nem annak tűnik.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem 10ezres olaj sem letezik; pontosan 2863 kilometerenkent kell olajat cserelni.

Hogy miert? Hat csak. A szurot pedig 1345 kilometerenkent, a szuro tomiteset 736 kilometerenkent.

Hiába a szarkasztikus megjegyzésed valahol igazad van, ugyanis az olaj erősen használat függő, minél jobban terheled a motort annál előbb cserélni kellene, de ha az átlagot nézzük akkor a 8-10 ezer km-nél történő csere teljesen vállalható.

Link to comment
Megosztás:

Adott esetben a hirdetett automata klímát ne felejtsd el lealkudni belőle, a képen nekem nem annak tűnik.

Valóban. Ez manuális klímás. Illetve a legalapabb CD30 fejegység van benne és TID kijelző. Legalább multikormány van. Ennyiért lehet én is keresnék valami jobban felszerelt példányt. Választék H astrából van bőven.

Naálunk amúgy a céges kocsik pont nem fehérek, hanem ezüst színűek, Ezek hasonló felszereltségűek mint a linken. És van kék is, az egy picit jobban felszerelt, de az sem bővelkedik sok extrában.

Link to comment
Megosztás:

Hiába a szarkasztikus megjegyzésed valahol igazad van, ugyanis az olaj erősen használat függő, minél jobban terheled a motort annál előbb cserélni kellene, de ha az átlagot nézzük akkor a 8-10 ezer km-nél történő csere teljesen vállalható.

Ha az atlagos labmeret 43-as, attol ram a 43-as cipo se nem jo, se nem vallalhato :)

Aki napi 2*100 egybefuggo kilometert megy, annak teljesen folosleges 10ezrenkent cserelnie, aki pedig csak napi 10-et megy, annak elvileg 4000 sem lesz benne a cserekor. Az pedig, hogy nincs 30ezret biro olaj, vagy szuro, az igy onmagaban egyszeruen butasag.

Valóban. Ez manuális klímás.

Az a keprol nem egyertelmu, automata eppen lehet, csak nem elektronikus vezerlesu.

Link to comment
Megosztás:

Ha az atlagos labmeret 43-as, attol ram a 43-as cipo se nem jo, se nem vallalhato :)

Aki napi 2*100 egybefuggo kilometert megy, annak teljesen folosleges 10ezrenkent cserelnie, aki pedig csak napi 10-et megy, annak elvileg 4000 sem lesz benne a cserekor. Az pedig, hogy nincs 30ezret biro olaj, vagy szuro, az igy onmagaban egyszeruen butasag.

Az a keprol nem egyertelmu, automata eppen lehet, csak nem elektronikus vezerlesu.

Hagyjuk, nem szeretnék senkit meggyőzni, aki az olajon spórol az meg is érdemli, majd meghálálja neki a motor.

A klíma pedig manuális, ha kinagyítod látsznaka rajta a számok a ventilátor sebesség szabályzójánál és az csak a manuálison van.

Segítségképp:

6e7be-13201300.1.jpg.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hagyjuk, nem szeretnék senkit meggyőzni, aki az olajon spórol az meg is érdemli, majd meghálálja neki a motor.

A klíma pedig manuális, ha kinagyítod látsznaka rajta a számok a ventilátor sebesség szabályzójánál és az csak a manuálison van.

Teljesen igaz, de a tizezrenkent cserelo is sporol az otezrenkent cserelhoz kepest, tehat majd o is jol megnezheti a motorjat :)

Egyebkent en sem akarok senkit meggyozni, csak tenyeket irok, illetve kerdezek. Es arra a kerdesre, hogy miert pont tizezrenkent kell cserelni, nem valasz valamilyen atlag es a vallalhatosag emlegetese.

Szamok nem csak a manualison vannak, hanem az automatan is, de a nagyitast jobban megnezve ez valoban manualis.

Link to comment
Megosztás:

Kívül-belül képről egész kulturáltan néz ki. Jó pont a gyári kartámasz. Ha hosszabb távokat is mész, esetleg egy tempomat jól jöhet hozzá. De ezt utólag berakni sem gond. Az ára reálisabb, nincs nagyon túlárazva. Vajon mennyit futott?

Link to comment
Megosztás:

Kívül-belül képről egész kulturáltan néz ki. Jó pont a gyári kartámasz. Ha hosszabb távokat is mész, esetleg egy tempomat jól jöhet hozzá. De ezt utólag berakni sem gond. Az ára reálisabb, nincs nagyon túlárazva. Vajon mennyit futott?

Csatlakozom.

Ha sokat is futott, azt inkább hosszabb úton tehette. Az enyém 170 ezernél már kopottabb kormánnyal, gombokkal bír.

Ezt én is megnézném élőben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.