Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

15 órája, outsider írta:

1.8 Astra H automata váltóval? Van vele tapasztalat? Mennyire nyűgös az automata?

Nekem 1.9 CDTI van 6 fokozatú automatával. 150 ezer km van benne, nemrég cseréltettem benne olajat, 30 ezerből megúsztam. Ami itt más, hogy ez egy 4 fokozatú automata, kicsit többet pörög, így többet is fogyaszt.

A lényeg, hogy az olajcserére és mennyiségre/minőségre kényes, ha elromlik, akkor kissé zsebbenyúlós a dolog. Az enyémnél kb. 300 ezer egy szeleptömb csere, ami gyakorlatilag a lelke az egésznek, ennél szerintem kicsit olcsóbb, de ez kb. 250-300 ezer körül adja meg magát. Cserébe viszont kényelmes, tempomattal simán visszavált emelkedőn, téli üzemmódban nem kell kínlódni a kuplunggal, nincs szórakozás elinduláskor még emelkedőn sem.

Az olaj minőségtől függően max. 80 ezrenként kell cserélni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én az alábbi autóról érdeklődnék.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_cosmo_magyarorszagi.szervizkonyves-10425472

Számomra érdekes, hogy a rendszámtábla tartó pécsi (Penthe Autóház) míg a szervizkönyvben soproni pecsétek vannak. Ezt furcsálom.  Ha valós a lóerő, akkor Twinportos :/ (visszaolvastam és az annyira nem ajánlott), Cosmo felszereltség nem lehetséges mert Essentia-ként van a központi rendszerben (KEKkH) ? Tempomatot szeretnék beleszereltetni, ahhoz kell fedélzeti computer. Itt nincs írva, lehetséges, hogy nincs benne? 
Km valósnak tűnik mert lekértem az adatait és egyenletesen növekszik. Ideiglenes ki van vonva, ez miért lehetett? 

Mégsem érdekel de meghagyom ha mást érdekelne. 

Módosítva : Gerga
Link to comment
Megosztás:

37 perce, Gerga írta:

Én az alábbi autóról érdeklődnék.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_cosmo_magyarorszagi.szervizkonyves-10425472

Számomra érdekes, hogy a rendszámtábla tartó pécsi (Penthe Autóház) míg a szervizkönyvben soproni pecsétek vannak. Ezt furcsálom.  Ha valós a lóerő, akkor Twinportos :/ (visszaolvastam és az annyira nem ajánlott), Cosmo felszereltség nem lehetséges mert Essentia-ként van a központi rendszerben (KEKkH) ? Tempomatot szeretnék beleszereltetni, ahhoz kell fedélzeti computer. Itt nincs írva, lehetséges, hogy nincs benne? 
Km valósnak tűnik mert lekértem az adatait és egyenletesen növekszik. Ideiglenes ki van vonva, ez miért lehetett? 

Mégsem érdekel de meghagyom ha mást érdekelne. 

Felettébb érdekes, hogy 9 hónap alatt azért mentek vele 40 ezret. :-)

Ráadásul Tóth Antal autószerelő mester simán megcsinálta 10W 40-es olajjal a cserét.

A keretet azért tehették rá, mert ingyen reklám, ha valaki elviszi az autót. Ideiglenesen meg azért vonják ki, hogy ne kelljen utána fizetni semmit sem (pl. kötelező biztosítás).

A 3 soros kijelző van benne, de simán be lehet tenni a tempomatot, ha kell.

Link to comment
Megosztás:

Fékes topikba is betettem, de azért ide is, hátha valakit érdekel:

Van egy új, eredeti Brembo első féktárcsa szettem, gyári csomagolásában, számlával, ha valakit érdekel. 

Sajnos nekem nem lett jó, vissza meg már nem tudtam küldeni, mivel sok idő telt el a vásárlás, illetve a beszerelés között. (ekkor derült ki, hogy sajna nem passzol)

Elvileg Astra G, H, Zafira A, B és Meriva modellekhez jó.

14e Ft-ért a 2 db-ot odaadnám, ne maradjon rajtam. Gyári cikkszáma: 09.7629.10

Helyileg Bábolna -Komárom-Tata-Tatabánya vonalon megtekinthető, illetve posta is megoldható. Tel: 30.298.1898

Tulajdonságok:
Beépítési oldal: elsőtengely
Cikkszám: 09.7629.10
Féktárcsa fajta: Belső hűtésű
Átmérő [mm]: 280
Féktárcsa vastagság [mm]: 25
Minimális vastagság [mm]: 22
Magasság [mm]: 42
Feldolgozás: magas széntartalmú

köszi!

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎.‎08‎.‎24‎. at 16:19, Brokkolee írta:

Fékes topikba is betettem, de azért ide is, hátha valakit érdekel:

Van egy új, eredeti Brembo első féktárcsa szettem, gyári csomagolásában, számlával, ha valakit érdekel. 

Sajnos nekem nem lett jó, vissza meg már nem tudtam küldeni, mivel sok idő telt el a vásárlás, illetve a beszerelés között. (ekkor derült ki, hogy sajna nem passzol)

Elvileg Astra G, H, Zafira A, B és Meriva modellekhez jó.

14e Ft-ért a 2 db-ot odaadnám, ne maradjon rajtam. Gyári cikkszáma: 09.7629.10

Helyileg Bábolna -Komárom-Tata-Tatabánya vonalon megtekinthető, illetve posta is megoldható. Tel: 30.298.1898

Tulajdonságok:
Beépítési oldal: elsőtengely
Cikkszám: 09.7629.10
Féktárcsa fajta: Belső hűtésű
Átmérő [mm]: 280
Féktárcsa vastagság [mm]: 25
Minimális vastagság [mm]: 22
Magasság [mm]: 42
Feldolgozás: magas széntartalmú

köszi!

A legfontosabb adat az lenne, hogy 4 vagy 5 csavaros felnihez való.

Link to comment
Megosztás:

14 órája, outsider írta:

Ez bejön...

Bár németül nem értek, így bármi lehet a leírásban... :-)

Kár hogy nem itthon van...

Nem a leírást kell nézni, hanem az autót.:-) Sokszor többet írnak, mint ami a valóság. Kicsit fapados, ezek miatt:

-nincs kormánykapcsoló (kényelmesebb kormányról vezérelni a rádiót, BC-t)

-kis kijelző ( sok infót nem ad vezetés közben)

-CD30 rádió (csak sima CD-t játszik le, MP3-at nem)

-hátsó kurblis ablakok.

Bár ezeket kisebb-nagyobb fáradtsággal és/vagy, összeggel lehet orvosolni. Bár Te tudod mire van igényed.

Egyébként pedig nem nagy dolog kintről autót venni. Nyilván nem árt németül tudni, de, ha van konkrét autó, akkor meg is lehet beszélni ismerős segítségével a tulajjal, hogy másnap mész megnézni.

(Javaslom a RailJetet. Reggel indulsz Budapestről, délutánra már Münchenben vagy (ha pl. ott,vagy a környékén találsz autót)).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

6 órája, Astra555 írta:

Nem a leírást kell nézni, hanem az autót.:-) Sokszor többet írnak, mint ami a valóság. Kicsit fapados, ezek miatt:

-nincs kormánykapcsoló (kényelmesebb kormányról vezérelni a rádiót, BC-t)

-kis kijelző ( sok infót nem ad vezetés közben)

-CD30 rádió (csak sima CD-t játszik le, MP3-at nem)

-hátsó kurblis ablakok.

Bár ezeket kisebb-nagyobb fáradtsággal és/vagy, összeggel lehet orvosolni. Bár Te tudod mire van igényed.

Egyébként pedig nem nagy dolog kintről autót venni. Nyilván nem árt németül tudni, de, ha van konkrét autó, akkor meg is lehet beszélni ismerős segítségével a tulajjal, hogy másnap mész megnézni.

(Javaslom a RailJetet. Reggel indulsz Budapestről, délutánra már Münchenben vagy (ha pl. ott,vagy a környékén találsz autót)).

Ezekben lehet/érdemes cserélni a rádiót? Kinézetben eléggé elütne...

CD-t ki használ már? :)

USB-s, auxos gyári rádió van H-ban?

Mennyire megbízhatók a német szervízkönyvek, szervizesek?

Ha azt nézem, az ilyen futású, korú autók ezzel a motorral inkább a 2 misit karcolják. Ez 1.5-ből max itt van, forgalomba helyezve. Max annyim is lenne rá...

Angolul beszélek...

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

4 órája, outsider írta:

Ezekben lehet/érdemes cserélni a rádiót? Kinézetben eléggé elütne...

CD-t ki használ már? :)

USB-s, auxos gyári rádió van H-ban?

Mennyire megbízhatók a német szervízkönyvek, szervizesek?

Ha azt nézem, az ilyen futású, korú autók ezzel a motorral inkább a 2 misit karcolják. Ez 1.5-ből max itt van, forgalomba helyezve. Max annyim is lenne rá...

Angolul beszélek...

Aux megoldható utólag is bizonyos rádiók esetében. Sőt, van olyan H amelyikben már gyárilag is benne van.

A szervizkönyv annyira megbízható, amennyire látszik (ott is vannak trükkös nepperek). Ha a márkaszerviz vissza tudja igazolni az adatokat, akkor rendben.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

36 perce, Astra555 írta:

Akkor inkább kell venni egy 2 DIN-es fejegységet, amiben van navi, meg videót is lejátszik, meg tolatókamera is köthető rá. Kicsit többe kerül, de maximálisan kiszolgálja az embert.

Azert ez sem egyertelmu, mert tul melyen van a radio helye, egyaltalan nem lehet kenyelmes hasznalni.

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Astra555 írta:

Akkor inkább kell venni egy 2 DIN-es fejegységet, amiben van navi, meg videót is lejátszik, meg tolatókamera is köthető rá. Kicsit többe kerül, de maximálisan kiszolgálja az embert.

A meglévő 1 DIN Pioneer-t tenném bele. Minden igényemet kielégíti. Az igényeimnek megfelelően szűrtem a német oldalon, igy csak az jött fel, ami nekem kell.

Klíma, 1 e-ablak (elég), ABS, légzsákok...

Ha van riasztó az jó. Elvagyok tolatóradar, tempomat meg navi nélkül. Van GPS-em...

Link to comment
Megosztás:

2 órája, csaba66 írta:

Azert ez sem egyertelmu, mert tul melyen van a radio helye, egyaltalan nem lehet kenyelmes hasznalni.

Valóban ízlés és megszokás kérdése csak. Mondjuk van amelyikben gyárilag is annyira mélyen van, pl. Mondeo, vagy a D Corsa. A gyári navi meg annyira drága, hogy nem éri meg olyat venni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, most készülök egy 2010 végi Astra H kombit venni. 190 ezer km van benne, Z17DTJ motor, németből behozott. Nagyon szép állapotban van, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal. Céges autó volt, de nem tűnik a széthajtott példánynak, maximum az első gumikat kell cserélni, mert még 2010-esek és az egyik már picit kipúposodott.

Mielőtt ma megnéztem próbáltam összeszedni a fórumból minden hasznos infót, hogy milyen hibákra figyeljek. Nem volt koppanó hang leállításkor és a kuplung ki-be nyomásakor se volt zörgő hang járó motorral, tehát a kettőstömegű lendkerékkel elvileg minden rendben. Pontos infót nem találtam róla, hogy hány ezer km-enként ajánlott a kettőstömegű cseréje, 100-120e? Klíma rögtön árasztotta a hideget indítás után és a hátsó hangszórók is rendben voltak, tehát kábelszakadás sincs.

Egy dologra lettem figyelmes, az első 2 ablaknak a sorszáma különböző (de párban azonos), mint a hátsó kettőé és a hátsó ablaké, ez jelenthet valamit?

Ha megveszem az autót természetesen megy is a szervizbe, tiszta lappal akarok kezdeni. Tudtok tanácsot ajánlani, hogy van-e olyan olaj amit érdemes beleönteni vagy esetleg kerülni? Váltóolajat is érdemes cserélni ilyenkor és ha igen hány liter kell bele?

(Kezdő kérdés) Egyébként Ecat24 -ről konkrétan ki lehet deríteni, hogy milyen felszereltségnek felel meg az autó valójában? Enjoy, Cosmo, stb? Másképp: ha Enjoy-t találok a listában az azt jelenti, hogy Enjoy a felszereltsége vagy az csak egy "tulajdonság"/"szintjelelő"?

Köszönöm a válaszokat!

 

Módosítva : mxr576
Link to comment
Megosztás:

2 órája, Astra555 írta:

Valóban ízlés és megszokás kérdése csak. Mondjuk van amelyikben gyárilag is annyira mélyen van, pl. Mondeo, vagy a D Corsa. A gyári navi meg annyira drága, hogy nem éri meg olyat venni.

Ez nem teljesen igaz, egy navis tapis fejegység 100-120 ezer ft, egy CD70 + CID páros gyári egység 130 körül már bőven van, viszont arra 2015 a legfrissebb térkép ami már nem kap több frissítést, ezért inkább DVD90-el érdemes foglalkozni, de az sem sokkal több, tehát nem elvetendő ötlet az sem és akkor a gyári helyén van a navi.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van GPS. Igaz 2010-es az európa térkép rajta, de a Magyarország térkép ingyenesen frissíthető, amint megjelenik egy új változat... Így nekem ez nem igazán szempont.

Sőt. Beépített navikat eddig láttam BMW-ben, Audiban. Egyiket sem éreztem teljes értékűnek. Ráadásul a szélvédőn jóval kényelmesebb (biztonságosabb) helyen van, mint bárhol a középkonzolon...

Link to comment
Megosztás:

5 órája, Davee írta:

Ez nem teljesen igaz, egy navis tapis fejegység 100-120 ezer ft, egy CD70 + CID páros gyári egység 130 körül már bőven van, viszont arra 2015 a legfrissebb térkép ami már nem kap több frissítést, ezért inkább DVD90-el érdemes foglalkozni, de az sem sokkal több, tehát nem elvetendő ötlet az sem és akkor a gyári helyén van a navi.

Na igen, de akkor már van USB-d, esetleg videót is kezel, meg köthetsz rá kamerát is, kompatibilis a mobillal, nem kell még 30-ért UHP4-et venni. Szóval ár/érték arányban azért valamivel jobb, mivel többet tud. Azért elárulom, hogy nekem így gyári állapotában tetszik a legjobban.

Azért csúnyán mennek lefelé az árak:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xeonon+opel.TRS0&_nkw=eonon+opel&_sacat=0

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.